Ruoka ja juoma São Miguelilla, Azoreilla

Olen väsännyt erillisen ruoka ja ravintolaoppaan "Ruoka ja juoma São Miguelilla, Azoreilla", joka on tulostettavissa kotisivujeni Kuvagalleria-osastosta luokituksella Matkaoppaita - Ruoka ja juoma São Miguelilla, Azoreilla. Samalla olen poistanut ruoka ja ravintolaosion Matkaoppaasta São Miguelille aikoville.

Nyt julkaisemani 12-sivuinen ruoka- ja ravintolaopas on laajempi kuin ruoka- ja ravintolaosio Matkaoppaassa São Miguelille aikoville. Toivon, että uusi opas auttaa matkailijaa ymmärtämään ravintolakulttuuria São Miguelilla ja muuallakin Azoreilla.

4

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eemeli10

      Tuota opasta voi varmaan käyttää soveltuvin osin myös Madeiralla, eikö vain?

    • Voi käyttää. Kun samasta maasta kuitenkin on kyse, on ruokakulttuurissa yhtäläisyyksistä joistakin paikallisista eroavaisuuksista huolimatta.

    • azoreille lähtijä

      hei, mikähän mahtaa olla tuo kotisivun osoite mistä löytyy mainitsemasi opas?

    • Kotisivuilleni pääsee näpäyttämällä nimimerkkiäni "masseur". Näpäytys avaa sivun, jonka oikeassa laidassa on valikko. Siitä valitaan "Omat tiedot", minkä jälkeen avautuvalta sivulta kohdassa "Linkit" näkyy kotisivuni osoite. Linkkiä näpäyttämällä voi siirtyä suoraan kotisivuilleni.

      Ravintolaoppaan voi lukea osastossa Minun Azorini/Azorit/Ruoka ja juoma (yläpalkki). Osastosta löytyy myös ohje, miten oppaan voi tulostaa. Osastossa Minun Azorini/Azorit/Matkaopas São Miguelille aikoville I ja II kerrotaan São Miguelista laajemmin matkailijan kannalta.

      Lukija kysynee, miksi en pane oppaiden osoitteita suoraan viesteihin. Aikaisemmin Suomi24:n ylläpito poisti säännöllisesti viestit, joissa oli suora viittaus omalle kotisivulleni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe