mies orjana..

tytyyy90

mies haluais olla mun orja ja alistua mulle..

mitä kaikkea keksisin ? kaikki ehdotukset käy ! :)

ainaki sidon ja istun naaman päällä mutta mitä muuta?

24

8242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ponyslave

Lue viestiketju "olkapäillä ratsastus" sillä siinä mies toimii naisen orjana

• Orjaboy.

Sinä et päätä mitä teette. Hän päättää. Joten kysy häneltä.

• ..

Nuoleta varpaat ja pylly.

• MrT32
    • Pompotettu

Voi hitto!!

Kysy äidiltäsi, kuinka hän isääsi pompotti!!!!

• m-29

Ei riitä tekstin sallittu 5000 merkkiä kertomaan et mitä kaikkea muuta... :-) Niin kiva ja kiihottava aihe :-D

• Mami...

Mulla käy joskus nuori mies "kylälemässä", olen huomannut että tykkää että olen se mikä käskee. Olen itsekkin innostunut kun saan istua naamanpäälle ja runkata kunnolla. Olen ostanut verkkosukat ym muuta piiskaa myöden ja saan luvalla tehdä. Uusin innostumisin on lannedildo ja kiva työntää kun poika vaikeroi. Kyllä vanhempanakin oppii nauttimaan nuoremman kullista kun haluaa antautua.

• naisenpeppuonnam

Naaman päällä istusit ainakin ja "pakottaisit" haistelemaan pyllyäsi :)

• Rick*

Haluaisin että pakotat nuolemaan peppuasi ja piereskelet kasvoilleni ja et päästä pois vaikka miten anelen armoa.Voitasko tavata?

• masokistimies

Minun unelmanainen on sellainen kun ankara äitini ja minä olen laiska tottelematon poika joka hän annaa piiskaa ja alistaa kaiken tavoin,sidottaa minua,laittaa jotain minun anuksessa,käskeät minua palvella häntä alavartaloni paljaana,tarjoa hänelle kahvia,siivota,pestää lattia nelinkontiin pylly pystyssä valmis piiskaiskuja.

• Hyvä tilanne

Vaadit sitä tekemään kaikki kotityöt alastomana ja lukitset sen miesten siveysvyöhön jonka avaimen luonnollisesti pidät omassa jemmassa.
      Piiska ja naamalla istuminen totta kai toimii. Mutta voisit sitten pitää myös puutteessa ja vaatia oraaliseksiä vähän useammin. Sitten kerran tai pari kuussa sidot kundin nilkoista ja ranteista sänkyyn ja ratsastat tajunnan pellolle eli mällit ulos. Tuolla tavalla saat kaverin koukutettua ja pidettyä tyytyväisenä. Vähitellen kannattaa lisäillä juttuja kuten alat vaikkapa kuseksimaan kundin naamalle sekä suuhun ja sehän on häpäisyä sekä alistamista parhaasta päästä. Tottakai pisujen jälkeen nuoletat alapään puhtaaksi. Toisaalta kun tuota ajan kanssa toteutatte, niin sinähän siinä määräät ja voit vaatia juuri niitä juttuja joista itse pidät.

• Rajallinen?

Viikottain ja kokoaikaisesti.

Viikonloppuisin on sidontasessio siihen liittyvien, vaihtelevine piirteineen.
      Erilaisten alistavien valmistelujen jälkeen olen köytetty likimain liikkumattomaksi.
      Vaimo toteuttaa mielitekojaan.

En ole orja mutta teen valtaosan kahden henkilön taloutemme kotitöistä.
      Suurimman osan siivouksista, ostan ja valmistan ruuat, hoidan kuljetuspalvelut yms. pientä.

Roolitus toimii molemminpuoliseksi tyydytykseksi.
      Muotoutunut nykyiselleen kymmenien vuosien avioliiton viime vuosina.

• Hallintaa

Kiihottaisi aivan älyttömästi kaikki nää kuri jutut. Ja hommien jälkeen telkeisit miehen häkkiin yöksi sänkysi jalkopäähän ; )

• pikkuorjalle

Pistä miehes siivoamaan asunto naisten alusvaatteet päällä ja hauku häntä samalla pikku lutkaksi, heiluttele dildoa käsissäsi ja katsele kun ukkosi pesee lattioita ja samalla puhelet että taitaisi pikku lutka haluta parrua.
      Siivouksen jälkeen sidot ukkosi konttausasentoon rasvaat perseen ja survot dildoa kunnolla sisään niin kauan että alkaa vesi tulemaan silmistä, vie pesuhuoneeseen pistä lattialle makaamaan dildo edelleen sisällä ja nouse naaman päälle ja kuse sen suuhun ja jätät sinne ukkos ja sanot hyvää yötä ja menet nukkumaan :)

• bilars

kiihottavaa keskustelua, olisin mieluusti naisen palvelijana tai orjana. palvon ja palvelen, hieron, nuolen... kutsua odotellen

• alistunut

itse olen miettinyt tuollaista kohtelua ja nyt on sellainen nainen hakusessa

• Meillä minä joudun pukeutumaan palvelin asuun,rintaliivit,pikkarit,sukkahousut ja vaalean punaiset hait jalkaan,Kotityöt kuuluvat mulle ja ruanlaitto 7päivää viikossa.
      Joudun pitämään siveysvyötä 24/7 päivää.

• kun juniieri...

Kyl antaa kunnolla vittua suuhin kun nuori imee kunnolla.

• Täytyyy90

En tiedä itse haluaisin olla naisen orja
      Tytyyy90

• TrAx

Haluaisin olla jonkun naisen orja niin kenen? Kuka haluaa että nuoletan sen alapäätä ja varpaita ja piiskaisi minua ja tottakai käskyttäisi minua etten ole sohvaperuna

• Nuolijapoika

Pue ratsastuskamppeet ylle, saappaat, housut ja piiska. Mies alasti sitten vähän sidontaa ja piiskausta. Laueta saa vain saappaille, mällit nuoltava pois. Sitten siveysvyö päälle. Siveysvyö avataan vain kun mies on sidottuna. Välillä voi tietysti sormettaa ja dildottaa peppua. Ennen kaikkea pidä ittes tyytyväisenä, siveysvyössä mies tekee mitä tahansa. Voithan ottaa nuo ratsastukamppeet vaikka ihan kotiasuksi.

• Micce_73_

Hyviä neuvoja edellä. Muista pitkät tiukat nahkakäsineet. Saappaiksi huippukorkeat reisisaappaat, niin orja vaikuttaa Sinun edessä säälittävältä pätkältä.

• Satula-
    • Pue mies palvelian asuun, naisten kerrasto alle ja jalkaan korkarit.
      Käteen kumihanskat,kaulapanta lukolla,siveysvyö ja meikkaus.
      Tämä koti asuna joka päivä.Itse olet vähä asuisena,se kiihotaa miestäsi lisää.
      Käskytät jaa jos ei tee töitä rankua tulee.
      Pyydät vaikka parhaan kaverisi kylää ja laitat palvelian tarjoilemaan teille ja kerrot että näin tehdään meillä.Entäs teillä kysyt ja opastat kaverinkin näille saloille.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe