1. Varmista että Wiin maa-asetus on Finland
2. Mene Wii Shop Channeliin
3. Valitse Wii Ambassador Promotion.
4. Valitse"Person Who Was Helped".
5. Syötä ruudulle minun Wii numeroni: 8495 - 9813 - 9177 - 3405
6. Vastaa kysymyksiin
7. Lähetä oma Wii numerosi vastaukseksi tähän ketjuun tai sähköpostiini: [email protected] Oman Wii numeron näkee Wiin aloitusruudusta kun valitsee kirjekuoren, luo uuden viestin ja avaa osoitekirjan.
8. Kun saan Wii numerosi, rekisteröin sen samassa paikassa kuin sinä ja me molemmat saamme 500 Wii pistettä.
9. Käytä Wii pisteet johonkin peliin, vaikkapa Super Mario Bros. 1:seen :)
Wii pisteitä ilmaiseksi (500)
naamakirjaa
1
221
Vastaukset 1
- siisu
vieläkö on voimassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2971213Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3061133Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 87904
- 106899
- 101869
- 109725
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13574