Nyt lainoista eroon päästyäni minulle jää n. 900 e/kk rahaa jonka voisin sijoittaa tulevaisuutta varten.
Olen miettininyt joko sijoitusasunnon ostoa tai sitten ihan tilille säästämistä. Korot vaan ovat niin alhaiset, mutta vaivatonta säästämistä sijoitusasuntoihin ja niiden vuokraukseen verrattuna.
Mitähän kannattaisi tehdä?
Miten sijoittaisin 900 e/kk
5
295
Vastaukset 5
- -städi-
Osta asunto! Rahastot, osakkeet liian epävarmaa... joko olematon tuotto tai kaikki menee! Helsingistä esim. yksiö, siinä arvo säilyy ja kysyntää on... eikä vuokralaisista ole pulaa!
- Eki70+
Jemmaa sokerit ,kahvit,bensiinit .riisit ym. mistä maailmalla on puute.
- Muuten vaan
Osta hyvä ja tilava vene, jossa kelpaa oleilla pidempiäkin aikoja. Voit tarvita sitä. Hyvät työkalut ovat aina painonsa arvoiset kultaa. Aurinkopaneelit tuottavat virtaa sielläkin, missä johtoja ei ole. Hyvä makuupussi pitää lämpimänä, kun polttopuita ei ole.
- Darwin...
Veneeseen varusteiksi hälytin liiketunnistimilla sekä tehokas ase runsas ammusvarasto kun eloonjäämistaistelu alkaa...
- ei jaksais
Missä kohtaa piti nauraa? Rahattomat täällä mylvii kun ei tarvi säästöistä murehtia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629