On ollut jo pitkään haaveena päästä aikuisen 40 runsas muotoisen rouvan käsiteltäväksi, ajatus tuntuu todella kiihottavalle kuinka sellainen vanhempi 100 kg rouva hoitelisi minut ja käyttäisi lelunaan. onkohan muita joilla samanlaisia fantasioita?
Vastaukset 37
- Tom*
Kyllä myös minä tykkään rehevistä rouvista, mieluusti vielä 50 , rintava ja reitevä nainen saa mulla kyllä pulssin koholle... myös housun etumuksen :)))
- kyydeistä unta
Sama täällä!!! Kypsä, rohkea ja rehevä 50-kymppinen, jolla ISOT rinnat ja ISO peppu ja reidet - wautsi!! Siis muodokas ja rehevä. Sellasen käsittelyssä kun sais olla ja sukellella tuollaisissa muodoissa varsinkin, jos vielä oliiviöljyllä kaikki kummut ja laaksot voideltu.
Nytkin alkaa pulssi kohoamaan. Lääh puuh aaah! Unelmaa. - Huh Huh
No kyllä EI todellakaan. Lähdin viikonloppuna pillun puutteessa matkaan ja ei kiva, kun läskit hyllyi ja piti oikein etsiä sitä pilluu. Takaa päin jyystäen menetteli, mutta en lauennut, oli se niin TYÖTÄ!
- Tom*
Kyllähän se vaan on ihanaa kun ISO REHEVÄ ROUVA nousee päälle ratsastamaan ja työntää tissiä suuhun imettäväksi niin eipä ole ihanampaa !!
Siinä saa myös katsella ja nauttia :))) Ja kyllähän myös takaapäin pano käy hienosta XXL naisen kanssa, iso leveä pylly on pystyssä edessä niin sinne on ihana sukeltaa... - ai, tuu, lii...
Oksettaa ajatellakin! Monesti kun kattelee lyllyvää persettä miettii, miten Suomipoika mahtuu mukaan ja ylettyy??
- onnekas..
ai, tuu, lii... kirjoitti:
Oksettaa ajatellakin! Monesti kun kattelee lyllyvää persettä miettii, miten Suomipoika mahtuu mukaan ja ylettyy??
Laitanpa pikkusen omaa tarinaa, miehelleni on aivan hullu intous suuriin naisiin, tissit ja perse pitäis olla yäk, hehtotavaraa. Tosin hän ei tunnusta himojaan julkisesti, mutta!! Lehtiä on alkanut ilmestymään meille ja kyllä se katsekin lepää kaupungilla paksuissa naisissa. Mua oikeasti oksettaa, en ole mustankippee, mutta aattelen miestä penkomassa rakoa mihin ku...insa työntää. Miten ihmeessä se onnistuu? Olen itse normi painoinen ja kuta kauemmin jaksan siippaani sen enemmän katon mitä suustani alas tungen. Mieluummin vaikka tissitön kuin( puistattaa,) semmoinen läskikasa.Kertooko joku minulle oikeesti miten rakastelu tai paremminkin nainti onnistuu ison naisen kanssa?, Miten ylettyy?? Olisipa huisin hauska tietää, sillä Todella Suomipoikain pippeli ei oo kovinkaan piiiitkä.
- Havukka-aho 2
onnekas.. kirjoitti:
Laitanpa pikkusen omaa tarinaa, miehelleni on aivan hullu intous suuriin naisiin, tissit ja perse pitäis olla yäk, hehtotavaraa. Tosin hän ei tunnusta himojaan julkisesti, mutta!! Lehtiä on alkanut ilmestymään meille ja kyllä se katsekin lepää kaupungilla paksuissa naisissa. Mua oikeasti oksettaa, en ole mustankippee, mutta aattelen miestä penkomassa rakoa mihin ku...insa työntää. Miten ihmeessä se onnistuu? Olen itse normi painoinen ja kuta kauemmin jaksan siippaani sen enemmän katon mitä suustani alas tungen. Mieluummin vaikka tissitön kuin( puistattaa,) semmoinen läskikasa.Kertooko joku minulle oikeesti miten rakastelu tai paremminkin nainti onnistuu ison naisen kanssa?, Miten ylettyy?? Olisipa huisin hauska tietää, sillä Todella Suomipoikain pippeli ei oo kovinkaan piiiitkä.
Jospa "sinne" uppookin koko mies? Lurps!
- Ai Ai Ai Ai
ai, tuu, lii... kirjoitti:
Fetissinsä kullakin, miettiä mitä kukin tekee sänkykammarrisa ja miten kenen kanssa! Siinähän miettimistä riittääkin, kun kaikki sitä tekee ja sorttia on niin monta kuin on ihmistä!
- Ai,,,tuu,,,liiii...
Havukka-aho 2 kirjoitti:
Jospa "sinne" uppookin koko mies? Lurps!
Nii,in mulla on hauskaa, ihan totta,!!!
- cirdenella
onnekas.. kirjoitti:
Yksi niistä "paksuista naisista" vastaa: Hyvin ovat Suomipojat ylettyneet naimaan,ihan joka kautta. Ei oo jääny "viittä vaille" yksikään. Eli pidä sinä oma kroppasi ja me pidämme omamme. Ja yllätys yllätys,ei oo tarttenu seksiä ruinata koskaan... anna miehen pitää fantasiansa,lienee sinullakin omasi?? Vai oletko sittenkin mustasukkainen...
- Ai,,,tuu,,liiii..
cirdenella kirjoitti:
Yksi niistä "paksuista naisista" vastaa: Hyvin ovat Suomipojat ylettyneet naimaan,ihan joka kautta. Ei oo jääny "viittä vaille" yksikään. Eli pidä sinä oma kroppasi ja me pidämme omamme. Ja yllätys yllätys,ei oo tarttenu seksiä ruinata koskaan... anna miehen pitää fantasiansa,lienee sinullakin omasi?? Vai oletko sittenkin mustasukkainen...
En todella ole mustasukkainen mokomasta, tiedän kokemuksesta "sitä riittää hevoskuorma hautaankin", kuten vanhankansan sanonta kuuluu, Tiedän myös sen teikäläiset on halutumpaa kuin normaalivartaloinen ja siisti nainen. Ihme vain!! En ymmärrä mut ei mun tarviikkaan.!! Enkä vieläkään usko sen ylettyvän oikeesti, normaalisti, sillä pakostakin höllyvät, löysät läskit osansa pituudesta ottaa:, menitpä/olitpa- mitenpäin tahansa!
- xl-fani
cirdenella kirjoitti:
Aikuisena miehenä kompaan cinderellaa ja kerron että meillä samoin.Muija vain kokoa xl mutta rintoja ja reittäsekä pyllyä löytyy nautittavaksi asti.Itse tykkään viellä lisänautinnosta kun homman hoitaa peilin edessä.
- Ai,,,tuuu,,,liiii...
xl-fani kirjoitti:
Aikuisena miehenä kompaan cinderellaa ja kerron että meillä samoin.Muija vain kokoa xl mutta rintoja ja reittäsekä pyllyä löytyy nautittavaksi asti.Itse tykkään viellä lisänautinnosta kun homman hoitaa peilin edessä.
Onnea teille,itse en voisi,,,,,enää pienimmässäkään kuvitelmassa harrastella itsensä syömällä ylikuntoon saaneen ihmisen kanssa sekstaamista! Tämänkin kokenut!!! Olen mieluummin ilman ja katselen mieheni intoilua.!!
- muija173 ja 85kg
Ai,,,tuuu,,,liiii... kirjoitti:
Onnea teille,itse en voisi,,,,,enää pienimmässäkään kuvitelmassa harrastella itsensä syömällä ylikuntoon saaneen ihmisen kanssa sekstaamista! Tämänkin kokenut!!! Olen mieluummin ilman ja katselen mieheni intoilua.!!
juu eikun muija pihalle,,. tosin pitäisi muistaa ne kolme synnytystä ja niistä kertyneet kilot. Samoin se että ihminen voi ja saattaakin sairastua omasta itsestään riippumatta,,,. ole siis ilman ja nauti elämästä ilman vastuuta ja toisen huomioimista. Kun sitten olet riittävän vanha voit kehua että olipa hyvä elämä,ei lihavia ihmisiä jotka nauttivat elämästään. kerrot kieltäytyneesi jopa ylipainoisen ihmisen avusta kun olit vaikeuksissa,mitäpä ne läskit tietäisivät.
anna ystävä hyvä kaikkien olla mikä tuntuu hyvältä,ei se ole sinulta pois,uskoisin. - Ai,,,tuuu,,,liiii...
muija173 ja 85kg kirjoitti:
juu eikun muija pihalle,,. tosin pitäisi muistaa ne kolme synnytystä ja niistä kertyneet kilot. Samoin se että ihminen voi ja saattaakin sairastua omasta itsestään riippumatta,,,. ole siis ilman ja nauti elämästä ilman vastuuta ja toisen huomioimista. Kun sitten olet riittävän vanha voit kehua että olipa hyvä elämä,ei lihavia ihmisiä jotka nauttivat elämästään. kerrot kieltäytyneesi jopa ylipainoisen ihmisen avusta kun olit vaikeuksissa,mitäpä ne läskit tietäisivät.
anna ystävä hyvä kaikkien olla mikä tuntuu hyvältä,ei se ole sinulta pois,uskoisin.Siis kerroin SYÖMÄLLÄ ylikuntoon. Olen itsekin synnyttänyt neljä muksua ja tiedän tasan tarkkaan mitä on kilojen pois saaminen synnytyksen jälkeen! Stemppiä vaimolle ja sinulle myös. Eikä minun tarvitse ilman seksiä olla vaikka pidänkin nykyään kiloistani huolen, kerroin vain oman mielipiteeni. Ei sinun siitä tarvitse äimistyä.
- okko321
onnekas.. kirjoitti:
Mun vaimo on noin 135 kiloinen, eikä ole ollut ylettymis ongelmia. En ole myös niin uusioavuton että en oikeaa paikkaa jalkojen välistä löytäsi. Toki tuntuu erilaiselta kuin hoikan kanssa mut, siis paremmalta.
Mut se on kurja juttu että sun mies ei ihannoi juuri sua, - Anonyymi00038
Ai,,,tuu,,liiii.. kirjoitti:
En todella ole mustasukkainen mokomasta, tiedän kokemuksesta "sitä riittää hevoskuorma hautaankin", kuten vanhankansan sanonta kuuluu, Tiedän myös sen teikäläiset on halutumpaa kuin normaalivartaloinen ja siisti nainen. Ihme vain!! En ymmärrä mut ei mun tarviikkaan.!! Enkä vieläkään usko sen ylettyvän oikeesti, normaalisti, sillä pakostakin höllyvät, löysät läskit osansa pituudesta ottaa:, menitpä/olitpa- mitenpäin tahansa!
No tuo nyt ei ole mikään uskon asia,et ole vaan koskaan saanut kunnon kyytiä iso kalulta.
Kun ihana rehevä nainen selällään vaikka sängynpäädyssä jalat levitettynä koukkuun, on siinä upea runsas tussu nussittavana koko kalulla ja hyvää tekee. - Anonyymi00039
Tom* kirjoitti:
Kyllähän se vaan on ihanaa kun ISO REHEVÄ ROUVA nousee päälle ratsastamaan ja työntää tissiä suuhun imettäväksi niin eipä ole ihanampaa !!
Siinä saa myös katsella ja nauttia :))) Ja kyllähän myös takaapäin pano käy hienosta XXL naisen kanssa, iso leveä pylly on pystyssä edessä niin sinne on ihana sukeltaa...Tulee mieleen kapakkiruusut menneiltä vuosilta. Kyrpä seisoo nyt naapurin rouvalle. M 78v.
- tuhtia tavaraa
Mulla on iso rehevä vaimo ja sängyssä menee hienosti! Meinaa vaan sänky alkaa hajota kohta, mutta hajotkoon sen ilon rinnalla! Mahtavia orkkuja!
- Nainen48xxxxl
Kyllä meitä isoja on. Mutta missä ne miehet joilla ei mene pupu pöksyyn?
- Nainen48xxxxl
parollo kirjoitti:
ei suuret puheet suuta halkase vaan tetot!!!
Meinaatko että suu halkeaa jos haukkaa isoa naista?
- TeeKoo-74
Kiva kuulla että teitäkin on. Mutta missä te sitten ootte ???
- bbw_love
TeeKoo-74 kirjoitti:
Kiva kuulla että teitäkin on. Mutta missä te sitten ootte ???
Ihan elävässä elämässä niin kuin muutkin, mutta ei se otsassa lue, jos pitää runsaammista naisista. Netti on yksi keino löytää, mukaan toki mahtuu fiksumpaa ja vähemmän fiksumpaa ja monella motiivilla liikenteessä olevaa.
No ei kyl mene aikuisista runsaista naisista pupu pöksyyn vaan ennemminkin kulli pystyyn. Oikein mielelläni nautiskelen naisista missä on kiinni otettavaa. ;)
- Tom*
Harmittaa vaan kun oma naiseni ei ole RUNSASMUOTOINEN. Joskus kun on päässyt nauttimaan XXL- naisen suloista niin niitä hetkiä vaan joutuu muistelemaan.. oikein suu kostuu vieläkin!! Onneksi netistä löytyy kuvia että saa vähän hehkuttaa. Ja pianhan taas kun kevät etenee niin näitä ihanaisia taas liikkuu kaupungilla kevyemmissä vaatteissa...
- AnnaXXL
oma mut leikkikaluksi.... www.muhkeaxxl.auttaa.fi
- exexexexexexra
Miten on sitten tällainen yli yli yli lihainen ja syöjättereksi eli lemmikiksi kelpaava nainen?
- 165/65/c
Meillä olis tilaa, kunhan saan kamppeeni ulos tästä "hotellista", käyttöä varmaan riittäis!! Ota lemmikki paikka käyttöösi!
- Iso&Uhkea
Iso nainen täällä myös. En ole eläissäni seuran puutetta joutunut kyllä kokoni vuoksi kokemaan!Onneksi makuja on monenlaisia ja jokaiselle löytyy jotain!
- BigBigBig
Seksi läskin kanssa onnistuu loistavasti missä asennossa vaa. Ite oon reilu 20v 110kg naine ja aina miehet kehuneet ku niin tiukka pipari ;) eipä tonne mahu ku 1 sormikaan.. Eipä siinä kerkee kauan panemaan kun miehet on lauenneet jo, useimmiten muutamien työntöjen jälkeen jo :)
Eikä oo koskaa ollu ongelmaa saada miehiä, hyvin on kelvannu reilulle 40 miehelle eikä kukaan ole valittanu :) - xxxxxxxl-lover
Minä en haaveile, minulla on.
- AnnaXXL
www.muhkeaxxl.auttaa.fi
- ( . )( . )
Mä löysin täältä http://bit.ly/seksi-seuraa itselleni upean iso-tissisen vanhemman naisen, joka tietää mitä haluaa, ja mä mielelläni annan:) Tuolla on vielä reilu 35 miljoonaa käyttäjää vapaana, että voi lohkee jollekin muullekin jotain...
- nuorimies vielä
Mitä mieltä aikuiset (40 ) todella runsaat ladyt on nuorista ja laihoista miehistä?
Itse nuori ja laiha, katselen mielelläni kaduilla tuollaisia aikuisia runsasmuotoisia ladyjä. - Anonyymi00037
Rouvani mukavan muodokas.. txt 040 5670 327
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681026
- 60832
- 86800
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46663
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko77606- 62599
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569- 28565
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35565