Onko Oulun ympäristössä nuotiopaikkoja, jonne sais mennä?
Saa olla kävelymatkaakin jonkin verran.
Nuotiopaikkoja Oulussa?
13
4710
Vastaukset
- Mä oon rekkamies
Oritkarin taukopaikalla on kiva pitää nuotiota ja syödä "kuumaa makkaraa"!
- Tuttu tullimies
Mä oon tullimies...tuutko rekkamies illalla maisteleen Kabanossia notskille Ok;seen?;) Mä tarjoon...saat lopuksi majoneesin kera...
- m toppila
Enpäs tiedä itsekkään, olis kiva saada selville..
Tähän asti ollut ainoa paikka oma parveke ja hiili grilli! - Feuer frei
Löytyy ainakin Hietasaaresta. Nallikarin risteyksestä ehkä noin 1 km ja oikelle
Ponitallin ohi ja rannalla muistaakseni on tulistelupaikka. Pääsee hiihtämällä vaikka nallikarista. Kesäisin jonkinlainen pyörätie rannan suumataisesti. Omat puut.- kulkuriM29
Ei tarvii viijä omia puita, ku siel on puukatos. tai en miä tiijä, et onks sinne tuotu lissää puita, kö miä polttelin sen tyhjäksi tammi-helmikuun aikana :D :D piti lähteä sitte viimesille tulille rovaniemelle asti ennen savoon paluuta.. terv. vierailija. ps. kiva paikka muuten. vaikkakin aika tuulinen :(
- Hopi hopi
Sanginsuulta löytyy nuotiopaikka.
- maan ystävä
Moi vaan oululaiset ulkoijat.
Mulla on tullu käytyä siellä Hietasaaressa, se on siinä lintubongauspaikan lähellä, ihan meren rannassa. Yleensä siellä on aina ollu puitakin valmiina, mutta viimeks ne oli melkein loppu ku kävin, tuossa toukokuun lopulla. Kiva paikka.
Sitten oon käyny tuossa Länsi-Tuiran edustalla tossa saaressa, Kanoottisaareksi mää sitä sanon, jotkut vissiin Tukkisaareksi. Siellä missä pyörii joskus jotain juoppoja ja narkkareita, mutta mää oon itse käynyt välillä siivoamassa sitä paikkaa, niin on taas kiva käydä istuskeleen notskilla. Ihan tosi, mulla tulee tehtyä tuota useinkin ja eri paikoissa, että siivoan vaan. Mukavaa hommaa. Niin tuossa Kanoottisaaressa, siis se on se missä on pitkä laituri ja kanootteja ja veneitä ja siellä perällä sitten nuotiopaikka. Pitää viedä omat puut, ei oo valmiiksi niitä. Älkääkä pliis repikö enää tuohta niistä koivuista siellä, kun ne polot puut on jo ihan alastomia valmiiksi.
Vähän on kyllä lähempänä sellasia paikkoja, missä olis puita valmiina. Ei mulla tuu muuta mieleen ku tuo Hietasaaren paikka. Sitte menee paljon kauemmaks joku Koitelinkoski, vaikka kiva paikka sekin. - Termari-Mari
Eikö kaupungilla ole näistä tarjolla jonkinlaista ulkoilukarttaa/reittikarttaa pyöräilijöille.
Jos ei, niin olis syytä väsätä sellanen.- htyht
Aivan, pitäs sellanen olla
- että näin
Hohhoi tätä (uus)avuttomuutta jälleen kerran, heti ensimmäinen osuma googlessa:
http://www.ouka.fi/tekninen/pyoratieopas/pyorailykartat.htm
"Pyöräilykarttoja saa ilmaiseksi mm. kaupungin matkailuneuvonnasta, os. Torikatu 10"
- Piilo Nakittaja
Psst! Hiirosen Nesteen alikulussa savustettua nakkia valkokastikkeessa!
- buahhahhhaa:)
Näink on?;)...ihanaa...rusinani on valmis ajoon;)
- terppana
Papinjärveltä Oulunsalosta löytyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185141Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 352651
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302438Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221710- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101580Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101188- 961187