Miten saada jousimies takaisin?

jolene_y

Itse olen merkiltäni kalat, ei siis välttämättä mikään ihannepari, kai? Mutta nyt oltuani muutaman päivän erossa jousimies miehestä kaipaan häntä niin paljon että olen yrittänyt itsemurhaa ja teen kaikkeni että saisin hänet takaisin. Tämäkin on minusta jo hupsua mutta aion yrittää kaikkeni vaikka voimat ovatkin lopussa, koska en usko että voin elää ilman häntä.

Vielä viikko sitten hän sanoi rakastavansa minua enemmän kuin mitään muuta, ja mielestäni niin kyllä käyttäytyikin. Riidat olivat todella myrskyisiä, ja kaipa keskeisin eron syy oli että vaikka tiesin toisinaan olevani itse väärässä, en halunnut myöntää sitä koskaan. Nyt hän sanoo että ei rakasta minua enää niinkuin ennen. Voiko rakkaus loppua noin nopeasti? Miten saisin sen taas roihahtamaan uudelleen?

4

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon kokenut.

      Olen kuullut Jousimiehellä olevan usein kaksi rakasta. Oma rakas ja salarakas. Omalle rakkaalle Jousimies ostaa paksun kultaisen kaulaketjun, salarakas saa siitä halpaversioin - olen nähnyt.
      Oma rakas saa kelohonkakalusteen, salarakas saa puusta jääneestä palasta tehdyn pienen seinäkellon - olen nähnyt senkin.
      Silti nuo salarakkaat ovat hurmioissaan - Jousimies voi olla hurmaava.
      Jousimies on lyhytpinnainen, joko tai, nyt heti, äkkiä. Mitä viivyttelet, mikä maksaa. - kuka sellaista kestää? Ei kukaan.
      Hoida haavojasi. Hae apua. Sinua on loukattu, persoonasi on hajonnut ja pirstaleina.
      Sinussa itsessäsi on kaikki nuo ihanat ominaisuudet ja piirteet. Ne ovat ainoastaan jalostuneessa muodossa - hiljaa, kauniisti ja hellästi.

      Jätä Jousimies sinne, mihin hän kuuluukin - pois sinusta.

      • bfdfg

        Suksi jo helvettiin höpisemästä. Juuri tuota inhoan astrologeissa ja astrologiaan uskovissa, kun he sekaantuvat ihmisten elämään ja luokittelevat ihmiset 12 joukkoon vaikka eivät tunne heitä lainkaan.


      • Voimia jaksamiseen.
        bfdfg kirjoitti:

        Suksi jo helvettiin höpisemästä. Juuri tuota inhoan astrologeissa ja astrologiaan uskovissa, kun he sekaantuvat ihmisten elämään ja luokittelevat ihmiset 12 joukkoon vaikka eivät tunne heitä lainkaan.

        Astrologiassa ei luokitella ihmisiä 12 joukkoon, et näin ollen tunne astrologiaa.
        Aurinkomerkki Jousimies liitetään tiettyjä piirteitä aivan samoin, kuin esimerkiksi aurinko Rapuun.
        Sinullakin voisi arvailla Kuun olevan Skorpionissa. On sen verran pontta tuossa kommunikoinnissa.


    • Raimo Nikula

      Tämän viestin voisi monistaa jokaiseen keskusteluun astrologiasta: älä tulkitse mitään yhden tekijän perusteella, se ei vielä ole mitään astrologiaa. Astrologista karttaa tulkitaan ja kartassa on 8 planeetta Kuu Aurinko 12 huonetta, kukin planeetta jossain huoneessa, jossain suhteessa (aspekti) toisiin planeettoihin. Lisäksi planeetat ovat jossain 12 merkissä, joka ainoa ja saavat merkkinsä mukaisen ilmaisun. Lisäksi on lukuisia muita asioita, joita voi ottaa mukaan tulkintaan. Aurinkojen asemista puhuminen parisuhteessakin on lähes pilaa itse asiasta. Eteenpäin ottamaan asioista selvää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe