HELENA RIIHITUPA KAUNEIN MISSI

Tupariihi Elen

27

6059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saletistinäin

siks ku sillä on mieletön klyyvari ja silmät tosi lähellä toisiaan :)

• poitsupoju

ihmettelin kans samaa, on kyl aika hehkee..

• Kisoja seurannut

Helena oli ehdottomasti kaunein, PERSOONALLISIN. Ei sen näköinen kun esim voittaja, että samannäköisiä tulee vastaan kadulla jatkuvasti... Missituomaristo oli ilmeisesti painottanut pituutta, ja näinollen lyhyt Helena jäi tittelittä, kun ei yltänyt voittoon asti. VARMASTI on hänelle luvassa töitä, kun kaikki eivät tuijota senttimetrejä vaan kauneutta joka säihkyy kilometrien päähän. Tsemppiä jatkoon Helena, hoida hommasi hyvin niin pääset vielä pitkälle!!

• Kauneustajua omaava

Helenassa on niin monta epäsuhtaa piirrettä, että kun moinen päätyy missikisoihin niin voi jo odottaa sinne päätyvän ketä vain kadun tallaajaa. Kuka vain voi osallistua missikisoihin olipa miltei ruma tai kaunis. Ja tuossa Helenassa ihmettelenkin miten nuin tavallisen näköinen ja isonenäinen sekä silmät lähekkäin oleva tyttö voi päätyä nimenomaan kauneusmittelöihin. Lavalla liikkuminen ja esiintyminen ovat tässä tapauksessa olleet varsinaisen kauneuden edellä vaikuttavia asioita.

• Mitä ihmettä

Nyt on kyllä semmoista kommenttia tossa edellä olevassa viestissä että on kyllä kauneustaju erittäin kaukana. Helena oli viimehetkilläkin miss suomi blogin äänestyksessä toisena ja mielestäni erittäin kaunis nuori nainen. Pienet virheet kaunistavat ja niitä löytyy kyllä ihan jokaisesta suomalaisesta naisesta ja myöskin jokaisesta finalistista. Hänen kasvonpiirteensä ovat persoonalliset, eikä näytä miltään pikkutytöltä kuten moni muu finalisti. "kauneustajua omaava" voi puhua epäsuhtaista piirteistä, mutta minä näin edessäni upean nuoren naisen, joka olikin Anni Uusivirran ja Sara Siepin kanssa oma voittajakolmikkoni. TSEMPPIÄ HELENA JATKOON!!!:) Ja jos jostain syystä eksyt lukemaan näitä kommentteja niin minä sanon sinulle että jätät tuommoiset arvostelut omaan arvoonsa. Kokonaisuus ratkaisee! olet sädehtivä.

• Anonyymi

Hänessä ei ole missiainesta
        Tavallisen näköinen
        Ei jatkoon ulkomailla menisi

• Kauneusihanteista

Ihmettelin jo Nokian paikallislehden kuvaa Helenasta, että ompa jotakin outoa tuossa naamassa. Samaa mieltä olivat perheenjäsenet, ettei sellaisilla piirteillä menestytä kisassa. Ja tästä ei saa pahastua, keskusteluhan on erään henkilön kauneudesta tässä avointa.Oikea misu voitti,hänellä ja Saralla on kaikki kohdallaan, kasvon luusto, sisältä tuleva säkenöinti, mitat ja vieläpä äänen laatu sellainen, jolla voi esiintyäkin.

• Missitietäjä

Olen missifani ja seuraan kisoja tiiviisti joka vuosi. Minunkin mielestäni numero 9 Helena Riihitupa oli tänä vuonna ehdottomasti kaunein kaikeista ja satuinkin eksymään tänne sivustoille. Muutama sentti lisää Helenalle niin sijoitus olisi ollut varma nakki. Myös paras ulosanti, sanavalmis ja hienoja mielipiteitä omaava tyttö kertakaikkiaan.

• Anonyymi

Riittää kun on kaunis ! Sillä pärjää missi kuin missi
        Ja missä vain
        Jos taso on tälläinen niin ei ihme ettei kauniit upeat naiset lähde kisoihin

• kauneuttaihaileva

en yleensä keskustele tämmösissä, mutta linnea ja sara sieppi olivat parhaita! Helena oli tosi tavallinen isohko nenä, silmät erittäin lähellä... pienisuu.. mutta ulostanti esiintyminen toi hänet tähänki kisaan.. ikävä kyllä nykyään suomessa menestyy kisoissa ulostantilla ja esiintyimsellä, ei välttämättä kauneudella...

• janne190009

nykyään missikisoihin voi osallistua kuka tahansa tavallinen tallaaja tänän vuonna helenan lisäks oli pari muutakin semmosta jotka ei ole vain missiainesta.. varsinkaan kansainvälisellä tasolla.

• Missifani oon
    • tuttu3

on muuten oikeesti todella tyhmä tyttö et uravalinta osui oikeean.

• Anonyymi

viisas tyttö hän on

• JK

NINKÖ

• Alkuperäinen maapall

Vau mikä nainen. Siis tämä Helena. Elävä olento eikä vaan kuminaamakopio.

• tanne

Juu ei tää Helena ulkonäöllä koskaa kilpailuissa olekkaan pärjänny todella tavallisen näkönen ehkä sellanen sievä naapurin tyttö.. häiritsevää hänen ulkonäössä on niin lähekkäiset silmät..

• Missit on tylsiä

Helena on nätti mutta ei missityyppiä. Misiit ovat yleensä persoonattoman näkäisiä, Helena taas on persoonallinen kasvoiltaan.

• Anonyymi

Aina jos joku on Kolho niin on muka persoonallinen. Ja hui hai.

• Anonyymi

Ku on ihan vitun ruma

• Anonyymi

No huh, on aika epäaito ilmestys - lisäksi ottaa nuorista työntekijöistä kaiken häikäilemättömästi irti.
      Onpa ainakin yksi päätynyt lopulliseen ratkaisuun Helena tädin hoidosta
      Taitaa raha ohjata täysin, ei alaisten hyvinvointi. Muutoin varmasti hoitaisi työterveyshuollon vaikka joutuisi itse maksamaan.

• Anonyymi

lopputilikö tuli

• Anonyymi

Ei olis pitänyt olla ollenkaan mukana noilla varusteilla. Nenä, silmä ja bosat.

• Anonyymi

Hyvä se on ottaa suihin ja nussimaa

• Anonyymi

onks se himokas tyttö

• Anonyymi

onko jollain kokemusta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe