HERÄTYS IHMISET

ppppp

Tommonen mustamaalailu on lapsellista. Keskustelkaa ennemminkin musiikista jota Pikku G luo.

9

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ArchHereticAngelo

mutta juttu on niin että ei siinä musiikissa ole oikeastaan mitä keskusteltavaa. Se on tyhjää sanojen väärinkäyttöä.

• el diablo

kuuntelepas ensin tuota G:tä ja tuu sitten ite keskusteleen sen "musiikista"...jos löydät siitä muka jotain keskusteltavaa!!!
      G:lle tehdään valmiiks kaikki sanotukset joten kunnia pitäis antaa lyriikoiden tehneille!!

• Petteri

Ymmärtääkseni pikku G tekee osan sanoituksistaan itse ja kaverit vaan auttavat sitä... tiedä sitten mikä on totuus.
        Miksi tulla tänne morkkaamaan G:tä? Onko alemmuuden tunnetta kenties joillakin tietyillä ihmisillä.

Ja ymmärtääkseni täällä on tarkoitus puhua G:een musiikista ja muutenkin taitaa olla tämä foorumi G:een faneille.
        Siis miksi ihmeessä ette anna fanijen keskustella rauhassa?

Tarvitsee näköjään tämä foruumi myös rekisteröitymisen. Asialliset keskustelijat säästyisivät näiltä ihmisiltä, jotka asiakseen ovat ottaneet vittuilun - HANKKIKAA ELÄMÄ!

• el diablo
        Petteri kirjoitti:

Ymmärtääkseni pikku G tekee osan sanoituksistaan itse ja kaverit vaan auttavat sitä... tiedä sitten mikä on totuus.
        Miksi tulla tänne morkkaamaan G:tä? Onko alemmuuden tunnetta kenties joillakin tietyillä ihmisillä.

Ja ymmärtääkseni täällä on tarkoitus puhua G:een musiikista ja muutenkin taitaa olla tämä foorumi G:een faneille.
        Siis miksi ihmeessä ette anna fanijen keskustella rauhassa?

Tarvitsee näköjään tämä foruumi myös rekisteröitymisen. Asialliset keskustelijat säästyisivät näiltä ihmisiltä, jotka asiakseen ovat ottaneet vittuilun - HANKKIKAA ELÄMÄ!

...mut mulla on elämä!!!! ei oo meinaan mun työ vittuilla täällä, mut se on varmaan mun ongelma jos morkkaan G:tä...ei sun tarvii siihen puuttua!
        ja kuule HANKI SÄÄ VAAN SE ELÄMÄ!!!
        anteeks jos joistakin ihmisistä vittuilu jättää jälkeensä helpotuksen tunteen!!!
        ehkä se on sit niin, et sää tunnet alemmuutta!!!
        mää en tunne, en alemmuutta, en kateutta, en mitn ainakaan meijän pikkusta G:tä kohtaan...

olen puhunut!!!

• Petteri
        el diablo kirjoitti:

...mut mulla on elämä!!!! ei oo meinaan mun työ vittuilla täällä, mut se on varmaan mun ongelma jos morkkaan G:tä...ei sun tarvii siihen puuttua!
        ja kuule HANKI SÄÄ VAAN SE ELÄMÄ!!!
        anteeks jos joistakin ihmisistä vittuilu jättää jälkeensä helpotuksen tunteen!!!
        ehkä se on sit niin, et sää tunnet alemmuutta!!!
        mää en tunne, en alemmuutta, en kateutta, en mitn ainakaan meijän pikkusta G:tä kohtaan...

olen puhunut!!!

Voi Luoja!

Toisenlaisen kuvan, el diablo rakas, sä kuitenkin annat itsestäsi.

Hupaisaa päivää sulle.

• el diablo
        Petteri kirjoitti:

Voi Luoja!

Toisenlaisen kuvan, el diablo rakas, sä kuitenkin annat itsestäsi.

Hupaisaa päivää sulle.

mitä sää tolla tarkotat?? hä???
        juustjustjust....
        en välitä mitä muut ajattelee, mutta anna anteeks kultaseni jos annoin väärän kuvan!!!
        äähhähhää...

hyvää yötä!! älä näe pahoja unia!!

• yyyyyyyyyyyy

ei pikku g luo ??????
      ensinnäkään se ei ole musiikkia eikä se olis edes kärpäsen paskaa jos jonku levyfirman pellet ei ois auttamassa sitä.....
      en tiiä ketään yli 13 vuotiasta jolla olis sen levy............
      ei millään hyvällä pikku g.....

• kärpänen

tiedäkkään mua. Mä oon 14 ja mul on sen cd et ota siitä.....

• el diablo
        kärpänen kirjoitti:

tiedäkkään mua. Mä oon 14 ja mul on sen cd et ota siitä.....

...ton määkin halusin tietää!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      235
      5386
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      84
      3464
    3. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      119
      3218
    4. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3053
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      72
      2929
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      92
      2738
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      15
      2425
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      103
      2297
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      165
      1786
    10. Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä

Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn
      Haapavesi
      9
      1420
    Aihe