Tommonen mustamaalailu on lapsellista. Keskustelkaa ennemminkin musiikista jota Pikku G luo.
HERÄTYS IHMISET
9
339
Vastaukset
- ArchHereticAngelo
mutta juttu on niin että ei siinä musiikissa ole oikeastaan mitä keskusteltavaa. Se on tyhjää sanojen väärinkäyttöä.
- el diablo
kuuntelepas ensin tuota G:tä ja tuu sitten ite keskusteleen sen "musiikista"...jos löydät siitä muka jotain keskusteltavaa!!!
G:lle tehdään valmiiks kaikki sanotukset joten kunnia pitäis antaa lyriikoiden tehneille!!- Petteri
Ymmärtääkseni pikku G tekee osan sanoituksistaan itse ja kaverit vaan auttavat sitä... tiedä sitten mikä on totuus.
Miksi tulla tänne morkkaamaan G:tä? Onko alemmuuden tunnetta kenties joillakin tietyillä ihmisillä.
Ja ymmärtääkseni täällä on tarkoitus puhua G:een musiikista ja muutenkin taitaa olla tämä foorumi G:een faneille.
Siis miksi ihmeessä ette anna fanijen keskustella rauhassa?
Tarvitsee näköjään tämä foruumi myös rekisteröitymisen. Asialliset keskustelijat säästyisivät näiltä ihmisiltä, jotka asiakseen ovat ottaneet vittuilun - HANKKIKAA ELÄMÄ! - el diablo
Petteri kirjoitti:
Ymmärtääkseni pikku G tekee osan sanoituksistaan itse ja kaverit vaan auttavat sitä... tiedä sitten mikä on totuus.
Miksi tulla tänne morkkaamaan G:tä? Onko alemmuuden tunnetta kenties joillakin tietyillä ihmisillä.
Ja ymmärtääkseni täällä on tarkoitus puhua G:een musiikista ja muutenkin taitaa olla tämä foorumi G:een faneille.
Siis miksi ihmeessä ette anna fanijen keskustella rauhassa?
Tarvitsee näköjään tämä foruumi myös rekisteröitymisen. Asialliset keskustelijat säästyisivät näiltä ihmisiltä, jotka asiakseen ovat ottaneet vittuilun - HANKKIKAA ELÄMÄ!...mut mulla on elämä!!!! ei oo meinaan mun työ vittuilla täällä, mut se on varmaan mun ongelma jos morkkaan G:tä...ei sun tarvii siihen puuttua!
ja kuule HANKI SÄÄ VAAN SE ELÄMÄ!!!
anteeks jos joistakin ihmisistä vittuilu jättää jälkeensä helpotuksen tunteen!!!
ehkä se on sit niin, et sää tunnet alemmuutta!!!
mää en tunne, en alemmuutta, en kateutta, en mitn ainakaan meijän pikkusta G:tä kohtaan...
olen puhunut!!! - Petteri
el diablo kirjoitti:
...mut mulla on elämä!!!! ei oo meinaan mun työ vittuilla täällä, mut se on varmaan mun ongelma jos morkkaan G:tä...ei sun tarvii siihen puuttua!
ja kuule HANKI SÄÄ VAAN SE ELÄMÄ!!!
anteeks jos joistakin ihmisistä vittuilu jättää jälkeensä helpotuksen tunteen!!!
ehkä se on sit niin, et sää tunnet alemmuutta!!!
mää en tunne, en alemmuutta, en kateutta, en mitn ainakaan meijän pikkusta G:tä kohtaan...
olen puhunut!!!Voi Luoja!
Toisenlaisen kuvan, el diablo rakas, sä kuitenkin annat itsestäsi.
Hupaisaa päivää sulle. - el diablo
Petteri kirjoitti:
Voi Luoja!
Toisenlaisen kuvan, el diablo rakas, sä kuitenkin annat itsestäsi.
Hupaisaa päivää sulle.mitä sää tolla tarkotat?? hä???
juustjustjust....
en välitä mitä muut ajattelee, mutta anna anteeks kultaseni jos annoin väärän kuvan!!!
äähhähhää...
hyvää yötä!! älä näe pahoja unia!!
- yyyyyyyyyyyy
ei pikku g luo ??????
ensinnäkään se ei ole musiikkia eikä se olis edes kärpäsen paskaa jos jonku levyfirman pellet ei ois auttamassa sitä.....
en tiiä ketään yli 13 vuotiasta jolla olis sen levy............
ei millään hyvällä pikku g.....- kärpänen
tiedäkkään mua. Mä oon 14 ja mul on sen cd et ota siitä.....
- el diablo
kärpänen kirjoitti:
tiedäkkään mua. Mä oon 14 ja mul on sen cd et ota siitä.....
...ton määkin halusin tietää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764