Ei tämä taida olla ihan oikealla osastolla, mutta jos nyt joku tietävä sattuisi lukemaan ja kertomaan mistä mahdollisesti on kysymys?
Olen keski-ikäinen mies, normaali painonen ja suht koht hyvävointinenkin on oloni ollut.
Huomasin noin puoli vuotta sitten saunasta tullessani lattialla verta, ei mitenkään hirveän paljon mutta kuitenkin tyypillisen pikkuhaavan verran kumminkin.
Ihmettelin kovasti mistä se oli tullut, en löytänyt mistään haava tai vuotokohtaa silloin, asia jäi mysteeriksi.
Mutta nyt viime perjantaina taas saunasta tullessani huomasin saman ilmiön lattialla, aikani etsin kunnes löysin vuotokohdan.
Kivespussistani tippui verta, ikäänkuin siihen olisi pistetty neulalla reikä, onneksi veren vuoto tyrehtyi aika nopeasti.
En ole saanut siihen mitään haavaa, ei se ole mihinkään osunut tai vastaavaa..., päättelin olisiko syy itsestään katkenut verisuoni vai voisiko kyseessä olla oire jostain vakavammasta ??
Mitään kipuja, tai virtsa vaikeuksia minulla ei ole ilmennyt, pidän asiaa outona mutta kuitenkin se pistää ajattelemaan olisiko kyse jostain vakavasta koska eihän yleensä verta vuoda ilman syytä?
Asia on mielestäni nolo, jotta siitä voisi kysyä keneltäkään.
Onko vakavaa?
Kiitos etukäteen.
1
266
Vastaukset
- eeeeeeeeecvvvvvvvvvv
Kannattaa varmaan ihan lääkäriaika varata ellet jo niin ole tehnytkin. Näköjään oli useita viikkoja vanha aloitus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.778852Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662845Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182098- 1572021
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️211973Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381881Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301740- 461566
- 1031502
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256