Kummipoika toivoo vain ja ainoastaan rahaa. Rahaa en kuitenkaan halua antaa, koska mielstäni se ei ole lahja vaan avustus, enkä tiedä, mihin poika edes rahan käyttäisi (tupakka ja kalja?). Mutta mitä antais? Ideoita otetaan vastaan!
Mitä 16v kummipojalle lahjaksi
8
4595
Vastaukset
- asdifgr3tflkvo
Anna vaikka rahasto-osuuksia: http://www.seligson.fi/suomi/ajankohtaista/asiakkaaksi_lapsi.htm
Joutuu ainakin tekemään töitä saadakseen lahjan muutettua rahaksi ;)
Ja vaatii myös vanhempien hyväksyntää, se rahaksi muutto ;)
(Tosin tuo voi olla myös negatiivinen tekijä.) :( - 28
Ei raha aina mene kaljaan tai tupakkaan. Voihan olla, että kummipoikasi haluaa säästää johonkin isompaan ja siksi toivoo rahaa. Esim. mopo, kevari, auto...
Minä olen päätynyt 13-vuotiaalle kummipojalleni antamaan rahaa lahjaksi jo pari vuotta sitten, kun en enää pysynyt mukana että mistä sen ikäiset tykkää. Hyvin tyytyväinen on ollut, kun on itse voinut säästää ja ostaa pleikkaripelejä ja jääkiekkovarusteita omilla rahoillaan. Ja entä sitten jos menee tupakkaan ja kaljaan?Jos pojalla on tapana noita paheita harrastaa, tekee sitä varmaan, vaikket antaisikaan rahaa. - 17+11
Vähän myöhässä tulee, mutta vastaan kuitenkin. Miten olis lahjakortti esimerkiksi levykauppaan? Tai joku urheiluliikekin vois olla hyvä, tai ihan vaatekauppa. Tällöin rahaa ei ainakaan voisi käyttää tupakkaan tms, mutta poika saisi ostaa jotain itselleen mieluista.
- täti54
moikka
Lähipiirissäni on paljon nuoria ja olen ostanut lahjaksi erillaisiin juhliin s, syttäreille, ristäisiin, muutenvaan ym huppareita ja farkkuja t-paitoja. Löysin sattumalta tälläisen paikan kuin www.taikanuttu.fi ja ihastuneita ovat olleet. - Pastori Silli
Ei enää mitään tuon ikäiselle kollille.
Kummin hommat päättyvät kummilapsen ripillepääsyyn!- ...
No joo, mutta ehkä joillekin kummilapset on muutakin kuin niitä kummilapsia. Jos lapseen on läheiset välit, niin miksei sitä nyt yhtäkkiä haluaisi enää synttärilahjaa antaa?
- mr. miagi
japanilainen panorobotti tai maksullinen nainen
- ei lahjakortteja
älkää antako lahjakorttia lahjaksi. ne on aivan perseestä pitää usein käyttää kerralla, voi käyttää yleensä vain yhdessä kaupassa(jos toisesta kaupasta saisi halvemmalla niin sekös vituttaa) ja joissan lahjakorteissa on aikaraja minkä sisällä se pitää käyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391