Kummipoika toivoo vain ja ainoastaan rahaa. Rahaa en kuitenkaan halua antaa, koska mielstäni se ei ole lahja vaan avustus, enkä tiedä, mihin poika edes rahan käyttäisi (tupakka ja kalja?). Mutta mitä antais? Ideoita otetaan vastaan!
Mitä 16v kummipojalle lahjaksi
8
5131
Vastaukset
- asdifgr3tflkvo
Anna vaikka rahasto-osuuksia: http://www.seligson.fi/suomi/ajankohtaista/asiakkaaksi_lapsi.htm
Joutuu ainakin tekemään töitä saadakseen lahjan muutettua rahaksi ;)
Ja vaatii myös vanhempien hyväksyntää, se rahaksi muutto ;)
(Tosin tuo voi olla myös negatiivinen tekijä.) :( - 28
Ei raha aina mene kaljaan tai tupakkaan. Voihan olla, että kummipoikasi haluaa säästää johonkin isompaan ja siksi toivoo rahaa. Esim. mopo, kevari, auto...
Minä olen päätynyt 13-vuotiaalle kummipojalleni antamaan rahaa lahjaksi jo pari vuotta sitten, kun en enää pysynyt mukana että mistä sen ikäiset tykkää. Hyvin tyytyväinen on ollut, kun on itse voinut säästää ja ostaa pleikkaripelejä ja jääkiekkovarusteita omilla rahoillaan. Ja entä sitten jos menee tupakkaan ja kaljaan?Jos pojalla on tapana noita paheita harrastaa, tekee sitä varmaan, vaikket antaisikaan rahaa. - 17+11
Vähän myöhässä tulee, mutta vastaan kuitenkin. Miten olis lahjakortti esimerkiksi levykauppaan? Tai joku urheiluliikekin vois olla hyvä, tai ihan vaatekauppa. Tällöin rahaa ei ainakaan voisi käyttää tupakkaan tms, mutta poika saisi ostaa jotain itselleen mieluista.
- täti54
moikka
Lähipiirissäni on paljon nuoria ja olen ostanut lahjaksi erillaisiin juhliin s, syttäreille, ristäisiin, muutenvaan ym huppareita ja farkkuja t-paitoja. Löysin sattumalta tälläisen paikan kuin www.taikanuttu.fi ja ihastuneita ovat olleet. - Pastori Silli
Ei enää mitään tuon ikäiselle kollille.
Kummin hommat päättyvät kummilapsen ripillepääsyyn!- ...
No joo, mutta ehkä joillekin kummilapset on muutakin kuin niitä kummilapsia. Jos lapseen on läheiset välit, niin miksei sitä nyt yhtäkkiä haluaisi enää synttärilahjaa antaa?
- mr. miagi
japanilainen panorobotti tai maksullinen nainen
- ei lahjakortteja
älkää antako lahjakorttia lahjaksi. ne on aivan perseestä pitää usein käyttää kerralla, voi käyttää yleensä vain yhdessä kaupassa(jos toisesta kaupasta saisi halvemmalla niin sekös vituttaa) ja joissan lahjakorteissa on aikaraja minkä sisällä se pitää käyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3564208Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1333692Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92411Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112224Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1501881- 1181779
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181778KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti671642Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241399Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551075