Juuh siis olen 22-vuotias nainen ja minulla on ollut nyt viime viikosta, tai no pahenutunut nyt parin päivän aikana, sellaista, että tuntuu kuin olisi jatkuvasti vessahätä ja sitte on myös semmoista tunnetta niinkuin pissaa tulisi myös housuun.. ei mitenkään reippaasti vaan sillä tavalla tippoina... en ole huomannut ainakaan vielä että olisi tullut housuun mitään, mutta vaiva häiritsee ja vähän pelottaa mitä tämä voisi olla ja se häiritsee normaalia elämää jo.. Olen nyt käyttänyt ihan normaalejä kuukautissiteitä että jos tulee, mutta en tiedä.. pitäisikö mennä lääkäriin? en vain tiedä miten kuvailisin vaivaani kun tännekin on jo vaikeaa kirjoittaa että millaista on..
Juuh ja välillä vaikka on kova hätä, pissaa saattaa tulla vain vähän ja vähän ajan päästä joutuu menemään uudestaan vessaan.. kirvelyä on aina välillä, mutta ei silloin kuin pissaa..
onko jollain ollut/ on samantapaisia ongelmia. Tarvitsen apua, kiitoos.
pissavaivaa, en tiedä mitä voisi olla...
woman22
1
310
Vastaukset
- Makito
voisiko olla mahdollista että sinulla on virtsatietulehdus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.799025Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662845Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182098- 1572021
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️211983Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381891Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301740- 471597
- 1031502
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256