Kokematon tyttötyökaveri 1

rmrm

Nainen vaan katseli silmät pyöreänä minun runkatessa. Tilanteeseen, yhteisesti sovittuun, olimme ajautuneet työpaikalla käymiemme keskustelujen perusteella. Kokematon, maalta tulleen kiltin ja perheen hellimä nuori, kylläkin jo yli kahdenkymmenen, koulujakin käynyt ammattiin valmistunut nainen oli lähin työtoverini.

Olin päässyt selvyyteen siitä, että tämä nainen, Eine, oli elänyt vanhempiensa silmien alla aika tavalla suojattua elämää. 26 vuotiaalla kokemuksia ei ollut paljoakaan. Koulu- ja opiskeluaikana jokunen harva kontakti vastakkaiseen sukupuoleen oli tullut koettua. Nekin kiireisiä ja pimeässä epäonnistumiseen tuomittuja sähellyksiä. Nyt Einen mielestä oli aika saada selvyys ns. seksin saloista. En tiedä miksi hän minuun luotti ja halusi juuri minun kanssani asioista keskustella. Naispuolisiakin työtovereita olisi ollut monia joiden kanssa turista. Hyvin hän kaikkien kanssa tuli toimeen, mutta minä nyt sitten olin se joka sain hänen uteliaisuuttaan tyydyttää. Enkä sitä pahaksi pannut. Työn lomassa jutustelu sujui mukavasti ja aika kului siivillä.

Olin kutsuttuna Einen sievään kotiin. Vanhemmat olivat ostaneet tyttärelleen kodin arvostetusta kaupunginosasta. Kaksio, korkeat huoneet ja harvinainen parveke sen ikäkauden talossa. Olin vierailulle mennessä ihaillut komeaa porraskäytävää ja sen koristeltua ilmettä. Vanhanajan puu- ja takorauta hallitsi ja ikihieno veräjähissi vei kerroksiin. Einen ovikello helähti ja näin välioven avautuvan ja varjon häivähtävän ulommaisen oven maitolasisessa ikkunassa. Avatun oven takana seisoi iloinen Eine. Päällään hänellä oli paita, ikäänkuin miesten smokkipaita. Helma ulottui puolireiteen ja hihat käärittyinä. Paidan sivuhalkiot liki lanteitten alaosaa. Kesäaika kun oli, niin paljain jaloin Eine kotonaan liikkui. Astuin sisään ja ojensin sen traditionaalisen kukkakimpun Einelle. Menimme keittiöön ja Eine pyysi luvan tarjota jotain, esim. viiniä. Otimme viinilasilliset ja jotain juttelimme. Mutta olihan vierailulla tarkoituskin. Einen uteliaisuuden ja tiedonhalun tyydyttäminen, sillä hän oli päättänyt oppia tuntemaan asiat niinkuin vastaavan ikäiset muut naiset. Otimme lasit ja punaviinin mukaan ja siirryimme olohuoneen puolelle.

Istuimme nojatuoleissa ja jutustelimme. Eine viehättävästi jalat alleen nostettuna. Paljaat polvet kohti minua. Olin asennoitunut siihen, että kaikkeen vastaan mitä Eine kysyy ja mahdollisimman hyvin paneudun kaikkeen hänen haluamaansa. Hän oli rohkea puheissaan. Kyseli miten usean kanssa olin ollut ja miten pitkiä suhteet olivat olleet. Piti itseään noviisina kaikessa seksiin liittyvässä. Hän ei ollut koskaan nähnyt kunnolla edes miehen elintä. Saati pitänyt sitä kädessä. Kuvissa nyt tietenkin oli nähnyt. Koti-illoin hän oli nettiä selaillut ja sieltä sen tarjontaa ahminut, mutta luonnossa kaikki on ollut tuntematonta. Paitsi tietenkin ne naurettavat opiskeluajan pimeässä tapahtuneet kähminnät sun muut. Eine kertoi olevansa viehättynyt myös ns. "rumien sanojen" käyttämisestä seksiasioissa ja sen toiminnoissa. Olin hiukan lämmennyt kaiken tämän jutustelun lomassa. Olihan se aika seksipitoista keskustelua. Tunsin kuinka kaluni oli puolijäykkänä kolossaan ja piinallisessa tilassa. Siirtelin jalkojani ja yritin hiukan auttaa kulliparkaani ahtaudessaan. Ohimennen tunnustelin ja siirtelin patukkaa vapaampaan asentoon. Taisi Eine huomata käsieni liikkeet, sillä havaitsin hänen uteliaat vilkaisut kohden sepalustani. Hiukan rauhattomasti istui myös Eine. Siirteli jalkojaan ja korjaili istuma-asentoaan.

(löytyy yhtenä seksifoorumi.net sivuilta)

6

12897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rmrm

      Kokematon tyttötyökaveri 2


      "Rere, antaisitko minun kokeilla ja tunnustella sinun... tuota, no tuota... tai ainakin katsoa sitä". Se oli Einen rohkea kysymys ja katse oli kohti etumustani. Olihan päätökseni ollut, että teen mitä pyydetään ja niin nyökäsin. Nousin seisomaan ja avasin farkkujen napit, löysäsin vyötä ja pullautin patukan esiin. Se olikin jo valmiiksi ryhdissä kunnossa. Ei mitään karskia seisokkia, mutta oikein edustava. Eine kumartui tuolillaan lähemmäksi ja katseli, nosti silmänsä minuun, ojensi ujosti kättään kohti kullia ja oli kysyvän näköinen. Minä nyökkäsin ja niin Eine tarttui siitä kiinni varovaisella otteella. Peukalon ja etusormen avulla, ikäänkuin arkaillen nosti ja hiukan liikutteli kalua. Otti sitten kuumaan käteensä kuin vaihtokapulan. Hieman puristeli ja liikutti ylös ja alas. Terska välkehti jo kireänä ja tummana, punertavana kuin kukon heltta. Eine otti myös toisellakin kädellä varresta kiinni. Kaksi naisen nyrkkiä peräkkäin ja heleä terska ylimpänä. Eine kumartui lähemmäs ja tarkasteli soikioreikää nupissa. Hieman avonaisena se tuijotti suoraan kohti Einen kasvoja. Eine hiveli kireää terskaa, puristeli sen päätä saaden reijän muodon vaihtelemaan. Hän ujutti käden sisään housuihin ja puristi varovasti kiveksiä. Minä pudotin housut kokonaan alas kiristämästä ja hankaloittamasta tutkimusmatkaa. Astuin niistä pois ja niin seisoin alapää paljaana Einen edessä. Tunsin miten käsi nosteli kivespusseja ja hellästi kokeili niiden painoa. Varovainen käsi tunnusteli myös kiveksiä, yhtä kerrallaan. Molemmin kourin hän otti kalleudet käsiinsä, ikäänkuin linnunpesään. Katseli ja hymyili. Laski kaiken vapaaksi ja istui taas nojatuoliinsa. Istuin sitten minäkin, mutta nyt rennosti jalat levitettyinä ja kulli huojuen terska majakkana vilkkuen kohti kattoa. Eine istui ja katseli. Oli avannut leuan alta paitansa pari, kolme nappia. Sieltä vilkkui rintojen rako. Viinipullo oli melkein tyhjä.

      "Runkkailetko Rere? Minä sitä teen. Ja on minulla postimyynnistä hankittu kullanvärinen sauva, ja semmoiset kuulat." Näin Eine. Myönsin harrastavani runkkausta. Eihän siinä mitään pahaa. Eine pyysi minun riisuvan myös paidan, niin olisin aivan alasti. Niin tein. Nojauduin taakse selkänojaan ja hiljakseen hivelin itseäni. Eine kävi hakemassa uuden punaviinipullon ja istui nojatuoliinsa. Katseli minua tarkkaan ja kysyi: "Voisitko runkata minulle?" Ja niin aloin edestakaisen liikkeen kullillani. Eine istui pyörein silmin edessäni ja seurasi tarkasti. Venyttelin kullia ja esinahka liikkui yli terskan mennen tullen. Kostutin sormiani joilla kostutin terskan. Se loisti ja oli haljeta mahtavuuden tunteeseen. Näin miten Eine oli siirtänyt kätensä paitansa helman alle ja liikutti siellä kättään. Varmaan aivan vaistomaisesti. Katseeni oli Einen liikkuvassa kädessä. Hän huomasi katseeni ja hiukan punastui. Minä nyökkäsin. Eine kohottautui hiukan ja ujutti pikkuiset pitsiunelmat pois. Täytti lasimme ja istuutui uudestaan tuoliinsa. Nosti toisen jalkansa ylös ja näin paljasti minulle aarteensa. Hän katseli minun runkkailua ja hiveli omaa kumpuaan. Siinä oli siisti, lyhyeksi parturoitu ja trimmattu punertava kuvio. Ikäänkuin ruutuässä. Yksi kulma suoraan ylös ja toinen suoraan kohti alkavaa viivaa, muut suoraan sivuille. Häpyhuulet olivat sileät. Niiden välistä vilkkui pieni punertava, ikäänkuin kissan kieli. Minä jatkoin kaluni pumppaamista ja tuijotin Einen sormia miten ne hyväilivät pillua. Sormi työntyi sisään huulten väliin. Aika syvällekin. Tuli kiiltävänä ulos ja taas uudestaan sisään. Sitten sisään tunkeutui kaksi sormea ja kiilsivät kumpikin. Oli sisäiset mehut valloillaan. Eine tuijotti vaan kaluani ja sen käsittelyä. Kysyi sitten: "Minkä näköistä on sperma? Tuleeko sinulta kohta." Ja minä, että haluaisitko nähdä? Nyökkäys ja minä keskityin toimeen tosissani. Vetelin varmoin ottein ja katselin Einen pillua ja sen liikkeitä Einen sormettaessa sitä. Jossain vaiheessa oli auennut lisänappi paidasta ja sieltä vilkahteli koko rinta. Sen tummanpuhuva nänni sojotti kohti minua ja pientä hien aiheuttamaa kosteutta kiilteli rintojen välissä. Eine oli hiukan kiihdyttänyt sormetustaan ja vienyt käden rinnalleen puristellen nänniä ja koko rintaa. Kasvoilla lievä puna ja niinkuin minullakin.

      (löytyy myös www. seksifoorumi.net sivuilta)

      • rmrm

        Kokematon tyttötyökaveri 3

        Vedin viimeisiä rajuja vetoja ja kulli oli haljeta. Puristin jalat yhteen ja nojauduin taakse. Eine oli lopettanut touhunsa ja katsoi tarkkana. Annoin periksi ja annoin paukut lentää. Olin varautunut siihen, että lasti tulee päälleni eikä sotke Einen mattoja tai tuolia. Ohjasin suunnan siten, että kaikki oli rinnallani ja vatsalla. Ensisyöksy oli tosin lentänyt leukaani. Vetelin edelleen hiljakseen ikäänkuin tyhjentääkseni kaiken. Puristin loppuaineet ulos terskan päästä. Nyt huomasin, etta Eine oli edessäni polvillaan ja tutki aineitani. Pani sormensa vielä kuumaan spermaan ja hämmensi. Nosti sormen nenälleen ja haisteli. Sitten hän pisti koko kämmenensä vatsalleni ja hieroi spermaa. Levitti kädestään sitä rinnalleen, molemmille. Ei ujoudesta ollut häivääkään. Hän otti kalun käteensä. Katseli sitä ja sen märkyyttä. Vielä tirahteli tippoja kullin päästä. Eine otti hiukan sitä sormeensa ja vei huulilleen. Levitti ikäänkuin huulipunaa. Otti sormeensa uuden tipan ja rohkeasti vei sen suuhunsa. Maisteli ja totesi hiukan suolaiseksi.

        Rennosti istuin edelleen nojatuolissa. Levitetyin jaloin ja Einen olin vetänyt lähemmäksi itseäni. Jalkojeni väliin. Otin Einen paidan helmasta kiinni ja vedin sen hänen päänsä yli. Nyt olimme kumpikin täysin alasti. Sperma oli vartalollani jo alkanut kuivahtelemaan . Eine nojasi rinnoillaan kulliini. Molemmilla oli viinilasit kädessä joita maistelimme. Tunsin Einen liikahtelut hänen hieroessaan itseään vasten kaluani. Tunsin heräävän kullini sykkeen. Tunsin sperman hajun. Eine otti lasini ja pani sen lattialle omansa viereen. Otin Einen pään käsieni väliin ja katsoin häntä silmiin. "Ottaisitko patukkani suuhusi"? Eine ei vastannut mitään, vaan hitaasti kallistui alas ja otti kullin käsiinsä. Puristeli sitä ja antoi sille ujon suukon, sitten isomman suukon ja kohta oli koko terska hänen suussaan. Tunsin kielen liikkeet. Tunsin pienet näykkäisyt. Sitten huulet olivat varrella suukottellen sitä. Ja taas oli kaikki suussa. Nyt hiukan syvemmällä ja edestakainen liike menossa. Pyysin Eineä nousemaan syliini. Sen hän teki. Viehättävän kömpelösti ja kokemattomuutensa paljastaen. Nostin hänet kiinni itseeni jalat sivuille. Tunsin miten kuuma pillu oli kiinni kullissani. Ujutin käteni alas ja ohjasin varovasti sen Einen pillulle. Siihen aivan huulille. Katsoin vielä Eineä silmiin ja huomasin niiden olevan ummessa ja niin uskaltauduin tunkeutua häneen. Ei tarvinnut paljoakaan ohjailla kun jo sisäänmeno tapahtui. Se oli imaisu. Eine liikkui ja puristi minua itseään vasten. Suutelimme ja nyt ensimmäistä kertaa. Olikin asiat menneet hiukan takaperoisesti. Mutta mitä siitä. Eine liikkui ja vääntelehti mielihyvästä. Hän oli hengästynyt. Päätin nostaa hänet matolle. Laskin hänet selälleen ja nyt menin hänen jalkojensa väliin ja avasin kaiken näkyviin. Pistin pääni sinne ja nuolin sitä märkää ja kuumaa pillua. Työnsin kieleni niin syvälle kuin vain sain ja maistelin Einen mehuja. Hän valui. Märkää oli reisillä ja pikkupuro menossa pakaroiden väliin. Nuolin ja imin. Eine inahteli ja vastasi lanteillaan. Nousin ja asetuin Einen päälle. Kulli solahti sisään. Aloin työntää, syvälle ja lujaa. Pillu piti pientä ääntä, märkää ääntä. Painoin ja Eine vastasi nostaen lanteitaan. Tunsin hänen nauttivan.

        Olimme suihkussa. Kaksistaan. Hyväilimme toisiamme ja annoimme veden valua. Suukottelimme. Viimeisen rakastelumme jälkeen olimme väsyneinä maanneet rinnakkain matolla. Nyt sitten olimme suihkussa. Eine oli onnellinen kaikesta kokemastaan. Sen hän kertoi. Minäkin pidin tapahtuneesta. Ajattelin, että mitähän nyt työpaikalla ja työpisteessä keskenämme juttelisimme. No, sehän sitten nähtäisiin.

        ( löytyy myös seksifoorumi.net sivuilta)


    • Kriittinen sielu

      Pilkutus ois helpottanu lukemista, mut muuten ihan keski-kastiin menenvää. Jotenkin yksuloltteinen...

    • jippy

      Eipä jotkut noista asioista kyllä naisesta niin hyvältä tuntuisi. Tosi miesmäinen kuvaus.

    • miesnäkökulmaa

      Tarina lähti ensin liikkeelle vähän vaisusti, mutta lukiessa alkoi kiihottaa aivan törkeästi. Näissä pitkissä ja kuvailevissa tarinoissa on sitä jotain! Tyypilliset tynkätarinat tyyliin "Joo sit se tuli meille ja nussittiin ja se läks kotiin" jää jalkoihin alkumetreillä. Tekstikin oli helppolukuista ja suhteellisen virheetöntä. Helppo kuvitella tilanne oikeaksi. Ehkä lauseet olisivat voineet olla hieman pidempiä. Lyhyitä lauseita käytettäessä vaarana on tyyli "Rekku. Wuf Wuf. Ei saa! Istu! Hyvä poika. Anna tassua. Niin sitä pitää." Tarinan loogisuus ja yksityiskohtaisuus kuitenkin korjasi tämän ongelman. Hyvä kokonaisuus alusta loppuun.

      • Kiihottavaa

        Miten varastit sanani?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe