Avsedd ryssarna

Åboy

Kajsaniemiparken ses mellan 19 och 21,5. Östra liten händelse som erbjuder kulturella och cirkusar för hela familjen. Comfort, se till att 14-stil toppen av en stor grupp konstnärer i Moskva cirkus.

Kända för att ha hög teknologi, Lada 1200 Formula bil (reservation om bilen startar) och, naturligtvis gopak. I vissa upplagor av programmet är också i publiken plus talanger kan visa sina färdigheter. Pre-inskrivna i Sari från snadi. Namnet är naturligtvis stulen, och verkligen skallrande Gulagova.

Utöver de cirkustältet i Kajsaniemiparken öppnas i händelse marknaden, där besökare har fri entré. Stora Moscow Circus konstnärer från regionen göra små framträdanden under dagen. Besökare har också möjlighet målade porträtt av S: t Petersburg Academys Art konstnärer.

Tar en paus från surkål, om ett pass krävs för Kreml tre frimärken. Evenemanget går tillbaka till Rams bra!

Skönt!

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Åboy

      Kuten huomaatte, olen ruåttalainen ryssä Åbosta joka pitää hapankaalista ja sirkuksesta.

      • Åboy

        Kuten huomaatte, on identiteettini vähän hakusessa... johtuu varmaankin ruåtsalaisvenäläisestä taustastani... ja tietenkin turkulaisuudestani!


      • Åboy
        Åboy kirjoitti:

        Kuten huomaatte, on identiteettini vähän hakusessa... johtuu varmaankin ruåtsalaisvenäläisestä taustastani... ja tietenkin turkulaisuudestani!

        Eftersom dit huvudet är helt förstörd och jag kan inte hjälpa dig, gå genast för att be om andra psykiatriska piller. Vi trodde att du redan hade lovat att du lämnar denna kolumn som äntligen skulle denna kolumn bli ren men blev något annat. Du kunde inte hålla var du lovade varför vi är mycket edsna. Dig själv, speciellt för din hälsa. Stackkars du mentalsjuk .


      • Åboy
        Åboy kirjoitti:

        Eftersom dit huvudet är helt förstörd och jag kan inte hjälpa dig, gå genast för att be om andra psykiatriska piller. Vi trodde att du redan hade lovat att du lämnar denna kolumn som äntligen skulle denna kolumn bli ren men blev något annat. Du kunde inte hålla var du lovade varför vi är mycket edsna. Dig själv, speciellt för din hälsa. Stackkars du mentalsjuk .

        Pitäisiköhän mun käydä lääkärillä, ku höpöttelen täällä itsekseni ja vielä kaksikielisesti? Käytän välillä jopa monikkomuotoa itsestäni!?

        Tähän loppuun vielä pieni kannustus: Heja TPS, Tappara, mental hälsa och alla lilla pojkar!


      • Åboy
        Åboy kirjoitti:

        Pitäisiköhän mun käydä lääkärillä, ku höpöttelen täällä itsekseni ja vielä kaksikielisesti? Käytän välillä jopa monikkomuotoa itsestäni!?

        Tähän loppuun vielä pieni kannustus: Heja TPS, Tappara, mental hälsa och alla lilla pojkar!

        Sitä olen koko ajan yrittänyt ryssälle kertoa että mene ihmeessä hoitoon. Kuuppasi on niin sekaisin ettet taaskaan tiedä oletko Sari vai mikä. Skitsofreniasi on karannut kokonaan käsistäsi, ilmeisesti hapankaali ei sovi lainkaan yhdessä lääkkeittesi kanssa. Voi raukkaa


      • Åboy
        Åboy kirjoitti:

        Sitä olen koko ajan yrittänyt ryssälle kertoa että mene ihmeessä hoitoon. Kuuppasi on niin sekaisin ettet taaskaan tiedä oletko Sari vai mikä. Skitsofreniasi on karannut kokonaan käsistäsi, ilmeisesti hapankaali ei sovi lainkaan yhdessä lääkkeittesi kanssa. Voi raukkaa

        Siinä on vaan se ongelma, että sä et kuuntele itseäsi.

        Muista ostaa lisää hapankaalia ja hae apteekista lääkkeet!

        Ps. Itsesääli on sairaus.


      • Åboy

        Heh heh, mitäköhän mä tälläkin tarkoitin?

        "Jag är mycket ledsen för hans/hons öde,men jag kan tyvärr inte hjälpa honom på något sätt."

        Pitäis varmaan käydä siellä lääkärissä?


    • Åboy

      Mähän olen paljasjalkainen turkulainen tai ainaski mä asun Turus eikä mul oo kenkiä eikä sukkia.

      Ei kukaan sattuis tietämään, et koska tänne Turkuun olis sirkus tulossa, mieluiten venäläinen sellainen?

      Nii joo, tää viesti oli siis osotettu kaikille Åbolaisille (homppeleille).

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe