Avsedd ryssarna

Åboy

Kajsaniemiparken ses mellan 19 och 21,5. Östra liten händelse som erbjuder kulturella och cirkusar för hela familjen. Comfort, se till att 14-stil toppen av en stor grupp konstnärer i Moskva cirkus.

Kända för att ha hög teknologi, Lada 1200 Formula bil (reservation om bilen startar) och, naturligtvis gopak. I vissa upplagor av programmet är också i publiken plus talanger kan visa sina färdigheter. Pre-inskrivna i Sari från snadi. Namnet är naturligtvis stulen, och verkligen skallrande Gulagova.

Utöver de cirkustältet i Kajsaniemiparken öppnas i händelse marknaden, där besökare har fri entré. Stora Moscow Circus konstnärer från regionen göra små framträdanden under dagen. Besökare har också möjlighet målade porträtt av S: t Petersburg Academys Art konstnärer.

Tar en paus från surkål, om ett pass krävs för Kreml tre frimärken. Evenemanget går tillbaka till Rams bra!

Skönt!

8

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Åboy

Kuten huomaatte, olen ruåttalainen ryssä Åbosta joka pitää hapankaalista ja sirkuksesta.

• Åboy

Kuten huomaatte, on identiteettini vähän hakusessa... johtuu varmaankin ruåtsalaisvenäläisestä taustastani... ja tietenkin turkulaisuudestani!

• Åboy
        Åboy kirjoitti:

Kuten huomaatte, on identiteettini vähän hakusessa... johtuu varmaankin ruåtsalaisvenäläisestä taustastani... ja tietenkin turkulaisuudestani!

Eftersom dit huvudet är helt förstörd och jag kan inte hjälpa dig, gå genast för att be om andra psykiatriska piller. Vi trodde att du redan hade lovat att du lämnar denna kolumn som äntligen skulle denna kolumn bli ren men blev något annat. Du kunde inte hålla var du lovade varför vi är mycket edsna. Dig själv, speciellt för din hälsa. Stackkars du mentalsjuk .

• Åboy
        Åboy kirjoitti:

Eftersom dit huvudet är helt förstörd och jag kan inte hjälpa dig, gå genast för att be om andra psykiatriska piller. Vi trodde att du redan hade lovat att du lämnar denna kolumn som äntligen skulle denna kolumn bli ren men blev något annat. Du kunde inte hålla var du lovade varför vi är mycket edsna. Dig själv, speciellt för din hälsa. Stackkars du mentalsjuk .

Pitäisiköhän mun käydä lääkärillä, ku höpöttelen täällä itsekseni ja vielä kaksikielisesti? Käytän välillä jopa monikkomuotoa itsestäni!?

Tähän loppuun vielä pieni kannustus: Heja TPS, Tappara, mental hälsa och alla lilla pojkar!

• Åboy
        Åboy kirjoitti:

Pitäisiköhän mun käydä lääkärillä, ku höpöttelen täällä itsekseni ja vielä kaksikielisesti? Käytän välillä jopa monikkomuotoa itsestäni!?

Tähän loppuun vielä pieni kannustus: Heja TPS, Tappara, mental hälsa och alla lilla pojkar!

Sitä olen koko ajan yrittänyt ryssälle kertoa että mene ihmeessä hoitoon. Kuuppasi on niin sekaisin ettet taaskaan tiedä oletko Sari vai mikä. Skitsofreniasi on karannut kokonaan käsistäsi, ilmeisesti hapankaali ei sovi lainkaan yhdessä lääkkeittesi kanssa. Voi raukkaa

• Åboy
        Åboy kirjoitti:

Sitä olen koko ajan yrittänyt ryssälle kertoa että mene ihmeessä hoitoon. Kuuppasi on niin sekaisin ettet taaskaan tiedä oletko Sari vai mikä. Skitsofreniasi on karannut kokonaan käsistäsi, ilmeisesti hapankaali ei sovi lainkaan yhdessä lääkkeittesi kanssa. Voi raukkaa

Siinä on vaan se ongelma, että sä et kuuntele itseäsi.

Muista ostaa lisää hapankaalia ja hae apteekista lääkkeet!

Ps. Itsesääli on sairaus.

• Åboy

Heh heh, mitäköhän mä tälläkin tarkoitin?

"Jag är mycket ledsen för hans/hons öde,men jag kan tyvärr inte hjälpa honom på något sätt."

Pitäis varmaan käydä siellä lääkärissä?

• Åboy

Mähän olen paljasjalkainen turkulainen tai ainaski mä asun Turus eikä mul oo kenkiä eikä sukkia.

Ei kukaan sattuis tietämään, et koska tänne Turkuun olis sirkus tulossa, mieluiten venäläinen sellainen?

Nii joo, tää viesti oli siis osotettu kaikille Åbolaisille (homppeleille).

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      249
      14361
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      148
      3847
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3732
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1529
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      369
      1474
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      17
      1442
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      48
      1273
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1061
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      45
      948
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      94
      803
    Aihe