Mikä komedioita vaivaa???

nykyään

Ehkä olen yksin tässä asiassa mutta en ole nähnyt sitten aikoihin yhtäkään kunnollista komediaa. Nykyään komediat saavat ehkä suunnilleen hymyilemään jossakin kohtaa mutta ei naurata sitten pätkääkään. miten ihmeessä komediat ovat niin hemmetin tylsiä nykyään???

Takaa Haetun hyppivä autokohtaus ala Leslie Nielsen sai minut viimeksi nauramaan niin paljon että happi ei kulkenut, silmät vetisinä ja melkein pyörryin. Sen jälkeen ei ole enää komediat naurattanut.

8

1184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      Niitä vaivaa se sama teinipaska, kuka saa pillua ennen päättäjäisiä ja sitten kustaan toisten päälle ja nauretaan...

    • abc

      että on ihan liikaa Jim Carreyn samoja idioottimaisuuksia toistavia naamanvääntely-'komedioita' tai Ben Stillerin 'kundi-ihastuu-tyttöön-ja-joutuu-kerta-toisensa-jälkeen-tästä-syystä-noloihin-tilanteisiin'. Tai sitten ne on noita alapäähuumorin täyttämiä teinipuuro-komedioita. Kaikkeen kyllästyy.

    • ehdotus

      Oletko nähnyt elokuvan Crime Spree, suomennettu fiksusti Wanted. Oli piristävä yllätys, itsekin jo aika kyllästynyt näihin teinikomedioihin.

    • Qadesha

      Enpä ole minäkään juuri ollut naamaani venäyttämässä ilon vuoksi elokuvia katsoessani.

      Viimeksi vähän jaksoi huvittaa Man On The Moon. Eikä sitäkään voi oikein pelkästään Carreyn ansioksi lukea, jätkähän esitti ilmeisesti melko yksi yhteen muinaista koomikkoa jonka ansiota ne hauskuudet sitten olivat. (Paras kohta oli kun äijä ärsyttäväksi muusikkopersoonaksi Tony Cliftoniksi muuntautuneena pomppi auton konepellillä ilmoittaen että tämä on "Taksi"-sarjan uusi tunnusmelodia.)

      • Minä

        Ei kylläkään ole komedia, se on draama. Leffassa ei ollut mitään hauskaa...


    • ...©

      Eipä nyt oikein tule mieleen leffoja viimevuosilta joille olisi tullut oikein makeasti naurettua.

      Taxi2 taitaa olla ainoa leffa tältä vuosituhannelta jolle olen jaksanut nauraa.

      Olen lähes menettänyt toivoni Hollywood-komedioiden suhteen, mutta elättelen edelleen toiveita ranskalaisten ja brittien suhteen. Jotain uutta odotellessa täytyy tyytyä vähän vanhempiin komedioihin, sarjoihin tai talkshow-komiikkaan.

      • ...©

        One Night at McCool's on alelaarilöytö tältä vuosituhannelta jolle tuli ehkä kahdessa kohdassa naurettuakin.


    • rosewater

      Kyllähän kunnon komediat harvassa ovat, mutta niin ne on olleet aina. Komediassa kuitenkin on yllätyksellisyys ja tuoreus hyvin tärkeitä ominaisuuksia, joten mitä enemmän komedioita katsoo, sitä harvemmn niistä enää mitään uutta ja huvittavaa löytää.

      Puhdasta komediaa ei ehkä tehdä niin paljoa kuin ennen. Sen sijaan on alkanut tulla elokuvia, jotka ovat joko romanttisia komedioita tai toiminta-komedioita ja nämä katsotaan sitten kuuluvaksi joko draamaan tai toimintaelokuviin.

      MIB, Addams Familyt, Mr Bean, Trainspotting ja Jackie Chanin leffat ovat kyllä merkki siitä, että komediaa tehdään, mutta eri lajityyppien puitteissa.

      Itse olen viime aikoina yhä vahvemmin kiinnostunut klassikoista. Siellä tuntuu olevan paljon sellaista, joka täytyy vain keksiä uudestaan, kun niitä ei ole aikoinaan nähnyt. DVD:n tulo auttaa tässä asiassa. Enkä näkisi että vain hyvät komediat ovat harvassa. Kaikkiaan hyvät elokuvat tuntuvat olevan katoavaa kansanperinnettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe