Terve!
Eli TCPDF:llä oon kasaillu muuten komiat pdf:t, mutta ääkkösiä en saa näkymään. Syötän dataa writeHTML -metodilla, ja jos ääkkönen eksyy mukaan niin sivu latautuu, mutta jää tyhjäksi.
Kokeilin äsken mb_convert_encodingia, sillä tuloksella että sivu latautuu muuten täydellisesti, mutta vain ääkköset jäävät pois. Edistystä kai se sekin :D
Toivottavasti jollain on kokemuksia...
TCPDF ja ääkköset
Ääkköset kaikille
3
234
Vastaukset 3
- Ratkaistu
Sain ratkastua ite, eli ainakin näin alko toimia.
mb_convert_encodingin jälkeen vaihdoin vielä kaikki ääkköset niitä vastaaviin merkkeihin, esim. ä = ä- no niinpä tietysti
heh, tuohan tietysti korvasi sen merkin oikeall ä-kirjaimella xD
- Joku Vaan
Niin en ole tota käyttänyt, mutta todennäköisesti parempa ratkaisu on tallentaa tiedosto UTF-8 koodauksella (muutetaan editorisi asetuksista) jolloin ääkköset voivat olla ihan ääkkösiä., eikää tarvitse mitään convert juttui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493