Peräpukamat ja anaaliseksi

kyllästynyt mies

Nautin ennen suunnattomasti anaaliseksistä ottavana osapuolena. Peräpukamien myötä olen kuitenkin joutunut luopumaan siitä. Osittain ongelma on varmaankin siinä, että vuosien myötä rööri on tiukentunut, ja kaikki sieltä pois tuleva ja sinne menevä aiheuttaa suurta kipua. Kaikki voiteet ym. on kokeiltu, mutta tuloksetta.

Mietinkin, että jos peräaukkoa alkaisi hiljalleen venyttämään, niin auttaisiko se ongelmaan? Olen hyvin anaalikeskeinen ihminen, mikään muu ei oikein ole koskaan kiinnostanut.

11

7214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mzmm

      siitähän ne sinun ongelmat ovat tulleetkin

    • vatsavaivainen

      Mulla nyt ei varsinaisesti samaa ongelmaa ole, koska olen nuori heteronainen, mutta voin kuvitella että varmaan aika paska tilanne. Mulla on kans peräpukamia ollut ala-asteelaisesta asti enkä voi kuvitellakaan peppuseksiä vaikka poikaystävä tahtoisikin.

      Oletko kokeillut muuttaa ruokavaliota, jos kakkosella käyminenkin sattuu joka kerta? Itselleni olen kokenut hyväksi jättää perunan, pastan, leivän jne, pois ja korvata ne mm. bulgurilla, kasviksilla yms. Näin ollen pöntöllä istuessa ei satu ja takapuoli pääsee paranemaan kun ei koe rasitusta joka ulostuskerta. Tosin jokainen ruokavaliorepsahdus tuo mulle ummetuksen takaisin..

      Eikö muuten peräpukamavoiteet tehoa? Tai leikkaus/hirttäminen?

    • lääkäris mies vm. 58

      Kuule lopeta perseesi ajatteleminen, ja anaalikeskeisyytesi! Anna peräsuolesi ja peräaukkosi olla rauhassa! Peräsuoli on tarkoitettu ulosteen väliaikaissäilöksi, ja peräaukko ulosteen ulos tulo aukoksi. Älä hyvä ihminen käytä niitä mihinkään muuhun tarkoitukseen!

      Kun käyt vessassa kakalla, käy reippaasti äläkä jää sinne lehtiä lukemaan tai muuten aikaa viettämään. Jos kakka on kovalla, vältä ehdottomasti kovia punnerruksia kakan ulos tulemiseksi. Anna kakan tulla ajan kanssa, peräsuolen matamisliikkeen avulla. Kun kakka on tullut, hoida peräaukon hygienia nopeasti kylmän märän WC-paperin avulla, tai bideellä.

      Syö paljon kuitupitoista ravintoa, ja juo vettä päivittäin runsaasti!

      Näillä ohjeilla perseesi rauhoittuu, ja voit keskittyä ihan todelliseen, upeaan elämään ilman "perseilyä". Elämä on paljon mukavamaa kun asiat ovat omilla paikoillaan, ja kehosi eri elimet tekevät niille tarkoitettua asiaa, eikä toteuta erilaisia perversioita.

      • Ylilääkäri vm. 56

        Oikeat lääkärit eivät puhu perseistä, joten voit palata takaisin Raamattusi ääreen...


      • jo on aikoihin elett

        Kerrankin järkevä kirjoitus tällä palstalla. Kuinkahan Suomessa alkaa pieru ja paska haista, kun tällainen määrä ihmisiä pilaa takapuolensa, aikamoisia flarttiperseitä taitaa olla kohta jo aika moinen prosenttiosuus suomalaisista. Ainakin tällaisen käsityksen saa kun tätä palstaa selailee. Ei elämä ole mitään perseen levitystä varten! Menkää vaikka ulos reippailemaan tai jotain järkevää, ja jättäkää se perseenne rauhaan!!


    • Jari Vikman

      Moi

      Itsellä oli jokunen vuosi sitten samoja ongelmia ja ongelmaan löytyi ratkaisuksi ilmalla täytettävä sauva (Jelly). Aloita venyttäminen varovasti etenemällä pikkuhiljaa ja päivittäin. Muista riittävästä rasvaksesta eikä liiallista venytystä kerralla. Tämä hoitokeino auttoi ainakin minua ja tykkään myös itse olla ottavana osapuolena, siis peppuun.

      Terv. Jari

    • voi ristuksen perskarva... jos tämä meidän perskeskustelu on noin ahistavaa ja vastenmielistä joidenkin mielestä niin mietinpä vain että taitaa kiinnostusta aiheeseen olla kuitenkin enemmän kuin suuresti kun näitä keskusteluja tullaan lueskelemaan... lienee suomi palstoilla olis sitä "kiinnostavampaakin" luettavaa :)

    • GoatseRouva

      Suosittelen sinulle goatsea ja muutakin anuksen venyttelyä. Itse olen harrastanut sitä jo 15 vuotta. Nykyään peppuun menee helposti nyrkki jos toinenkin ja esim. 1,5 L limupullo pohja edellä. Hiukan on sulkijalihas löystynyt ja ilmesisesti revennytkin kun verta tullut pari kertaa. Haittapuolena kakan karkailu, mutta siitä selviää kivoilla vaipoilla...

    • ngfhrtjtr

      "Nautin ennen suunnattomasti anaaliseksistä ottavana osapuolena. Peräpukamien myötä olen kuitenkin joutunut luopumaan siitä. Osittain ongelma on varmaankin siinä, että vuosien myötä rööri on tiukentunut, ja kaikki sieltä pois tuleva ja sinne menevä aiheuttaa suurta kipua. Kaikki voiteet ym. on kokeiltu, mutta tuloksetta.

      Mietinkin, että jos peräaukkoa alkaisi hiljalleen venyttämään, niin auttaisiko se ongelmaan?"

      Mene rohkeasti lääkäriin. Vai eikö homo muka kehtaa ottaa vastaanotolla housuja pois ja pyllistää. Koita ajatella vaikka sanaristikoita ettei rupea seisomaan ja eihän sitä tiedä vaikka lääkäri olisi nainen. Lääkäri hoitaa pukamat ns. hirttämällä ne. Aluksi perseeseen työnnetään muoviputki jotta peräaukko on avoinna. Ei varmaan mikään paha paikka anaaliseksistä pitävälle. Sitten lääkäri työntää perseeseen instrumentin jolla kumilenkit laitetaan pukaminen ympärille. Hoidon jälkeen pääset kotiin. Tosin käveleminen ja istuminen voi olla seuraavana viikkona vaikeaa.

    • Anonyymi

      U­u­s­­­i s­­­ek­­­si­­­teatteri ava­utuu Suome­­­en! Kutsumme kai­­­kk­­i­­. Ilmo­­­it­tau­­tum­ine­n ry­hmä­­ämme tä­­äl­lä - http://9190000.com/H/Qv4RP 👈

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      528
      5852
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      2006
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1971
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      113
      1801
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1588
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1587
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      60
      1207
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      68
      1045
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe