PHP-projekti

tauriini

9

366

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tauriini
    • sdfsfsfd

Epäilyttävää.. Kaksi eri projektia, toisesta ei saa palkkaa ja kummatkin ilmoitettu eri nimillä. Myöskään nimimerkki "traitor" ei ole hirveän luottamusta herättävä.

Haiskahtaa.

• traitor

Minä olen nimimerkki "traitot".

Suljin toimeksiannon, koska veikkaan että se ei tuota mitään hyötyä minulle eikä tekijälle koska rahaa ei ole maksaa tekijälle ja tuskin projekti tuottaisi koskaan mitään rahaa kellekkään.

• traitor

Ja edelleen, olen traitor eli betrayer, eli petturi..

Sijoittaisitko sinä 100000 € tekijän palkkaan, sillä riskillä että tuote ei olekaan hyvä ja sitä ei kukaan osta.

Eli miten niin epäilyttävää.

Epäilyttävää on se, että tekijä ottaa rahat hyväuskoiselta rahoittajalta eli minulta.

Eli maksettiinko Linus Torvaldsille kun se koodas Linuxin ytimen ja maksettiinko muille kehittäjille. Ei maksettu.

• traitor
        traitor kirjoitti:

Ja edelleen, olen traitor eli betrayer, eli petturi..

Sijoittaisitko sinä 100000 € tekijän palkkaan, sillä riskillä että tuote ei olekaan hyvä ja sitä ei kukaan osta.

Eli miten niin epäilyttävää.

Epäilyttävää on se, että tekijä ottaa rahat hyväuskoiselta rahoittajalta eli minulta.

Eli maksettiinko Linus Torvaldsille kun se koodas Linuxin ytimen ja maksettiinko muille kehittäjille. Ei maksettu.

Huom!,

100000 € on se raha minkä yrittäjä joutuu sijoittamaan työn tekijään vuodessa, jotta palkka on TES:in mukainen. Eli palkka olisi silloin n. 40000 / vuosi..

• tauriini

Olen rentabrain.fi sivuston ylläpitäjä. En ole siis projektien tilaaja. Nuo tilaajat ovat eri ihmisiä ja sen takia nimimerkitkin ovat eri. Yritän ilmoittelulla täällä varmistaa, että palvelun käyttäjät löytävät tarvitsemaansa työvoimaa.

Uusi toimeksianto julkaistu tänään: http://www.rentabrain.fi/ilmoitus.php?id=102

Nettisivujen ja verkkokaupan suunnittelua. Mieluiten y-tunnuksella.

• sdfsfsfsdf

Ahaa, selvä homma. Ilmeisesti kyseessä on melko uusi palvelu kun ei kerran ole vielä hirveästi projekteja listoilla.

• tauriini

Juu, vasta juuri avattu. :)

• sanpletext

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      192
      708
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      623
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      530
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      503
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      493
    Aihe