Akva on 240l 120x45x45. lämpötila 26 c, virtaavaa vettä löytyy aika paljon taka-alalta, mutta kantojen avulla olen pystynyt tekemään suvantoja.
Asukkaat: 3 helmirihmaa(1k 2n), 1 taistelukala koiras, n.20 kiilakylkeä, 1 partamonni naaras, 6 leopardimonnista, 6 kuparimonnista, 6 nuolimonnia, neljä tulisukarapua.
Kysymys: sopiiko tuonne yksi helmipallopleko vai tuleeko akva liian täyteen? onko 26 c liian viileää sille? jos ei niin olisiko jokin muu sinne sopiva pleko??
Helmipallopleko 240 litraiseen
pleko pleko
3
1136
Vastaukset
- plekojaplekojapleko
Hmm... helmiplekosta mulla ei oo henk. kohtaista kokemusta, mutta uskon että tuonne ainakin mahtuis 1x tummaleväpleko, mutta akvaario pitää sitten putsata kerran viikossa! Mulla itellä on tummaleväpleko 200 litrasessa (: ostan kyllä kohta jtn. 700 litrasen
- plekojaplekojapleko
Ehdottomasti tuonne akvaarioon menee helmiplekoista melkeimpä mikä vain!!! eli myös helmipallo pleko on tuonne mahdollista laittaa!!
- hyvin jännä
Helmipallopleko tai salamanteripleko menee, MUTTA TUMMALEVÄPLEKO EI MENE TUONNE MISSÄÄN TAPAUKSESSA!!!!
Mistä ihmeestä näitä neuvojia oikeen tulee???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954