Olen 46v.nainen, jonka mies ei enää halua seksiä. Asiat muuten kunnossa, mutta seksi puuttuu kokonaan. Ratkaisuksi olen miettinyt, että jos löytyisi mies, jonka kanssa saisi ajottain purkaa seksuaaliset paineensa ja saisi antaa ja ottaa hellyyttä vastaan. En halua lopettaa avioliittoani, vaan etsin samasta ongelmasta kärsivää miestä. 100% luottamus kuuluisi tähän seksisuhteeseen.
Haluan seksiä
11
751
Vastaukset
- umpipussihukka
apu yhtä lähellä kuin omat sormet! Siitä vaan hankaamaan, puhun kokemuksen äänellä. Kun äijä toheloi ja hosuu, niin jopa yhteislekin jökkeen, kun ukko nukkuu, niin hoitelen itse homman loppuun! ja jos on taukoja, 2-6 kk, niin ei huolta. Onahn "apuvälineet" aina mukana. Mitä siihen miehiä ruikuttaan!
- Puutteessa myöskin
Pirkanmaan lounaislaidalta löytyy kaveri Sinulle jos olet lähistöltä. Kerran viikossa olisi hyvä tapaamis tahti ainakin aluksi.
- wastedlove
Olen mies ja samassa tilanteessa, mukaava että kaipaat myös hellyyttä. Niin minäkin...
Mailaisitko minulle ?
Jos vastaat, annan mailin - reki69
Täällä 41v mies Oulusta ja sama tilanne. Tilanne täälläkin jatkunut jo niin pitkään että jos luottamus pelaa voisin olla valmis.
Jos ilmansuunta on oikea laita viestiä. - ei näin...
Sama juttu, vaimo pihtaa eikä ymmärrä antaa :(
En kuitenkaan voi lopettaa liittoa tällä hetkellä lasten takia, mutta jos halukas ja sopiva nainen löytyisi satunnaiseen paineiden purkamiseen...Miksi ei - kerran vain täällä eletään :)
M42, Espoo - mies ilman seksiä
Täällä 35v sinkku mies. Halut olis kovat ja vehjekin toimii. Jos vaan löytyis joku
joka haluaa seksiä silloin tällöin. Asun Raumalla. Olen mukava, hellä, hyvä käytöksinen, terve, savuton ja alkoholi ei maistu kovin usein. Olen 167cm ja 80 kg mies. pistäkää osoitetta niin tutustutaan. - hipheijoo
Moi,
Samoin ajatteleva 41 mies täällä. Kaikki asiat on hyvin. Kukaan tuttumme ei uskois näin olevan. 100% luotettavaa seuraa haen loukkaamatta muita ja tavata voidaan nokakkain, jos se helpommalta tuntuu. Olen mukaansatempaava, rauhallinen, osaava ja ihan terve tapaus päästä varpaisiin.
Ihantteellisa olis että asut jossain espoo-hki, jotta voidaan tavata sopivasti.
t.J - Puutteessa kans
Naiset valittaa et joutuu olemaan ilman seksii. Olen lukenut selibaatti palsatalla monta juttuu et joutuu olee ilman. Sitte kun mukava mies ilmottautuu
et vois antaa vähän rakkautta niin naisille menee sormi pupu pöksyyn kun eivät
uskalla ottaa yhteyttä tai vastata.
Tarkotan et ei naisen tarvii heti sängyyn hypätä. Vois ensin hiukan esittäytyy ja kuvankin lähettää et tietää et on tosissaan. Ja itsestään vois kans kertoo
jotain minkälainen persoona on. Homman voi silleen tehdä turvallisesti kun
kaikenlaista äijää on liikkeellä.
emmä haluu valittaa mut asia tuntuu olevan näin. - hellämies 35
Minä haluun kans seksii. Kaiki ketkä haluu seksii niin vois ilmottautuu??
- Jalmari101
Minäkin voisin ehkä naiskennella kanssasi,mutta puuhien jälkeen en kestä sitä iänikuista toisen kehumista, jälkilämmittelyä,juttelemista ja nyhväämistä.
Yleensä pitää aina möllötellä,tai peuhata ja kiehnätä ...jne vähintään tunti petissä sexin jälkeen...mjäääh...en ymmärrä sitä.
Parempi lähteä vaikka sitten heti kahville tms. - 1238
Vieläkö "juoru" luet näitä sivuja?
Olen luotettava, varattu mies samalta suunnalta.
Voit vaikka tekstailla 0449131652
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174096
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231137- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104850
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810