Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haluan seksiä

juoru

Olen 46v.nainen, jonka mies ei enää halua seksiä. Asiat muuten kunnossa, mutta seksi puuttuu kokonaan. Ratkaisuksi olen miettinyt, että jos löytyisi mies, jonka kanssa saisi ajottain purkaa seksuaaliset paineensa ja saisi antaa ja ottaa hellyyttä vastaan. En halua lopettaa avioliittoani, vaan etsin samasta ongelmasta kärsivää miestä. 100% luottamus kuuluisi tähän seksisuhteeseen.

11

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umpipussihukka

      apu yhtä lähellä kuin omat sormet! Siitä vaan hankaamaan, puhun kokemuksen äänellä. Kun äijä toheloi ja hosuu, niin jopa yhteislekin jökkeen, kun ukko nukkuu, niin hoitelen itse homman loppuun! ja jos on taukoja, 2-6 kk, niin ei huolta. Onahn "apuvälineet" aina mukana. Mitä siihen miehiä ruikuttaan!

    • Puutteessa myöskin

      Pirkanmaan lounaislaidalta löytyy kaveri Sinulle jos olet lähistöltä. Kerran viikossa olisi hyvä tapaamis tahti ainakin aluksi.

    • wastedlove

      Olen mies ja samassa tilanteessa, mukaava että kaipaat myös hellyyttä. Niin minäkin...

      Mailaisitko minulle ?
      Jos vastaat, annan mailin

    • reki69

      Täällä 41v mies Oulusta ja sama tilanne. Tilanne täälläkin jatkunut jo niin pitkään että jos luottamus pelaa voisin olla valmis.

      Jos ilmansuunta on oikea laita viestiä.

    • ei näin...

      Sama juttu, vaimo pihtaa eikä ymmärrä antaa :(
      En kuitenkaan voi lopettaa liittoa tällä hetkellä lasten takia, mutta jos halukas ja sopiva nainen löytyisi satunnaiseen paineiden purkamiseen...Miksi ei - kerran vain täällä eletään :)

      M42, Espoo

    • mies ilman seksiä

      Täällä 35v sinkku mies. Halut olis kovat ja vehjekin toimii. Jos vaan löytyis joku
      joka haluaa seksiä silloin tällöin. Asun Raumalla. Olen mukava, hellä, hyvä käytöksinen, terve, savuton ja alkoholi ei maistu kovin usein. Olen 167cm ja 80 kg mies. pistäkää osoitetta niin tutustutaan.

    • hipheijoo

      Moi,

      Samoin ajatteleva 41 mies täällä. Kaikki asiat on hyvin. Kukaan tuttumme ei uskois näin olevan. 100% luotettavaa seuraa haen loukkaamatta muita ja tavata voidaan nokakkain, jos se helpommalta tuntuu. Olen mukaansatempaava, rauhallinen, osaava ja ihan terve tapaus päästä varpaisiin.
      Ihantteellisa olis että asut jossain espoo-hki, jotta voidaan tavata sopivasti.
      t.J

    • Puutteessa kans

      Naiset valittaa et joutuu olemaan ilman seksii. Olen lukenut selibaatti palsatalla monta juttuu et joutuu olee ilman. Sitte kun mukava mies ilmottautuu
      et vois antaa vähän rakkautta niin naisille menee sormi pupu pöksyyn kun eivät
      uskalla ottaa yhteyttä tai vastata.
      Tarkotan et ei naisen tarvii heti sängyyn hypätä. Vois ensin hiukan esittäytyy ja kuvankin lähettää et tietää et on tosissaan. Ja itsestään vois kans kertoo
      jotain minkälainen persoona on. Homman voi silleen tehdä turvallisesti kun
      kaikenlaista äijää on liikkeellä.
      emmä haluu valittaa mut asia tuntuu olevan näin.

    • hellämies 35

      Minä haluun kans seksii. Kaiki ketkä haluu seksii niin vois ilmottautuu??

    • Jalmari101

      Minäkin voisin ehkä naiskennella kanssasi,mutta puuhien jälkeen en kestä sitä iänikuista toisen kehumista, jälkilämmittelyä,juttelemista ja nyhväämistä.
      Yleensä pitää aina möllötellä,tai peuhata ja kiehnätä ...jne vähintään tunti petissä sexin jälkeen...mjäääh...en ymmärrä sitä.
      Parempi lähteä vaikka sitten heti kahville tms.

    • 1238

      Vieläkö "juoru" luet näitä sivuja?

      Olen luotettava, varattu mies samalta suunnalta.
      Voit vaikka tekstailla 0449131652

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe