KKO:n oikeuden päätökseen.
Linkit:
http://oikeusjakohtuus.blogspot.com/2011/03/kkon-yksityisesta-pysakoinninvalvonnast.html
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/03/parkkisakoista_purkuhakemus_korkeimpaan_oikeuteen_2427300.html
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Parkkivalvontakiista jatkuu mies hakee purkua KKOn tuomioon/1135264466045
Toivottavasti vihdoin ja viimein oikeus totetutuu.
Mika Saviaro hakee tuomion purkua
11
1107
Vastaukset
Mikä on tilinumero mihin voisi rovon siirtää jos Mikalle tulee kuluja.
Joku oikeusoppinutkin totesi että toivottavasti joku vie eteempäin ja vaikka niin että " taustaryhmä" jakaa tulevat kulut kun yksi uhrautuu.- Oikeuden puolesta
Haluaisin kanssa osallistua mahdollisiin kuluihin. Yritän kontaktoida Mikan asianajajaa.
- asianajaja.tv
Mikan asianajajan tavoittaa sähköpostitse info(at)allianssi.fi
- ?wt2
Jätkä, joka katsoo omistavansa pihan ja parkkipaikan rappunsa edessä, 20 metrin limääräinen kävely kun on liikaa häneltä vaadittu omalta parkkipaikaltaan
- vieraantuva
Hieno homma sulta Mika ja mä luulen, että koko autoileva suomi on sun takana.
- lähes vitsi
No heh! Ei tule purkuhakemus saamaan mitään menestystä niin kauan kuin Suomen kaikkien aikojen huonoimman tunari (demari) presidentin Tarja Halosen nimittämä Suomen kaikkien aikojen huonoin tunari - eikun tuomari - Pauliine Koskelo on virassaan!
Hänhän on ilmoittanut henkilökohtaiseksi missiokseen tuoda Suomeen ruotsinmallinmukaisen pysäköinninvalvonnan kaikkien epäkohtineen...
Eli tuskin ottaa KKO tuomionpurkupyyntöä edes käsiteltäväkseen. - 7896
Hyvä mika, kandee lähtee ottaa toisen kerran kuonoonsa. ookkonää hölömö
- Jack Daniels
Purkuhakemus menee varmasti läpi, koska perustuslakivaliokunta on jo ampunut alas yksityisen pysäköinninvalvonnan mahdollistavan lakiesityksen perustuslain vastaisena. Jos lakiesitys on perustuslain vastainen, ei tuomitseminen ilman lakia ole senkään vertaa mahdollista.
Kun purku on tehty, kaikki valvontamaksun maksaneet voivat oikeusteitse hakea maksamansa maksun takaisin. Tämän seurauksena nämä loisfirmat menevät kaikki konkurssiin.
Oikea tapa hoitaa tämä pysäköintiongelma on parantaa kunnallisen pysäköinninvalvonnan kattavuutta. Jos pysäköinninvalvonta on niin hyvä liikeidea, että kannatta valvontaa tekevä yritys yritys perustaa, on se kunnallisena palveluna myös rahallisesti kannattava. - Lex Veritas
Jack Daniels,
Yhdyn muiden oikeudentajuisten kanssa päätelmiisi. En kuitenkaan sanoisi purkuhakemusta varmaksi.
Maailman sivu on täynnä esimerkkejä ihmisen heilahteluissa. Pakkaa sekoittaa niin tunteet kuin rahakin. Tässä rytäkässä perustuslaillisia oikeuksia venytetään niin pitkälle kuin kansa suostuu nielemään, jopa rikotaan silloin tällöin uusien rajojen hakemiseksi.
Mitä tekee Pauliine Koskelo? Hänen ylpeyttään on loukattu eikä ammatillinen itsetunto ole sitä luokkaa että hänen olisi helppo pyörtää aiempia mielipiteitään. Tämä nainen tulee siis kynsin ja hampain pitämään mielipiteestään kiinni. Hän ei suostu KKO paikastaan eroamaan ja tulee olemaan merkittävä vastavoima.
Mitä tekee liike-elämä? Sieltä ei löydy vastavoimaa yksityisen valvonnan mielettömyydelle mutta lobbausta asian puolesta kuitenkin. Vastakkain olevat rintamat ovat siis perustuslakia puolustavat tavalliset kansalaiset ja liike-elämän voima joka rahoineen lobbaa poliitikkoja (mm. Sampsa Kataja).
Mitä tekee Kimmo Sasi? Hänen johtamansa perustuslakivaliokunta ajoi läpi oikeudenmukaisen asian ja Sasi kiisti Koskelon väitteet hätäisestä pohdinnasta. Kaivakaapa tämä posti esiin vaalien jälkeen, olen hyvin varma että nimenomaan Kimmo Sasi tulee tällöin rummuttamaan yksityisen valvonnan puolesta.
Olen ehkä asiassa turhan pessimistinen, mutta en usko että edes KKO on pystynyt pitämään itsensä liike-elämästä irrallaan. Mielipiteisiin vaikuttavat etuisuudet eivät tarvitse olla merkittäviä, vaan jopa täysin laillisia, joilla saadaan edustajat syömään lähteen kädestä (mm. Tiura). - Mylfer
Onko mitään tietoa siitä milloin KKO käsittelee tätä purkuhakemusta ja tekee jotain päätöksia asiasta?
Ei kai tässä ole odotettavissa mitään pitkäaikaista jahkailua?- jurrii-isti
Nopeasti hoituu, KKO:n mittapuun mukaan siis. Päätös tulee luultavasti ennen vuotta 2018
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634