Kone HP 625 Notebook Pc ja n. 4kk sitten ostettu.
Eli kun käynnistän koneen,niin LED-valot vilkkuu,mutta kone ei kuitenkaan käynnisty.Välillä myös tuuletin saattaa alkaa hurisemaan.
Caps lockin valo välähtää 5 kertaa ja välähdyskoodin mukaan ongelmana olisi yleinen emolevyvika.
Eli siis mikä ongelmana ja mitä pitäisi tehdä??
Hp 625 ja KÄYNNISTYSONGELMA!?
7
805
Vastaukset
Takuuhuoltoon vaan, ei sille itse mitään voi eikä saa tehdä, jos haluaa sen takuun säilyttää.
- jummppasenkamu
Johan siinä oli vastaus: yleinen emolevyvika.
Jos koneessa on takuuaikaa jäljellä niin sit vaan soittelemaan tukinumeroon ja sitäkautta huoltoon.
Jos on yli 2 v vanhan kone nin sitten vaan tunkiolle koska takuu ei koske enää sen ikäistä ' konetta.
ps. en viitsi selvittää koneen ikää - jackkron
Jos takuu ei enää ole voimassa, ei sitä vielä tunkiolle kannata heittää, ellei ole lottovoittaja kuten edellinen vastaaja. Sen sijaan voit maailmalta (esim. eBay) löytää mallinumerolla hakien edullisen emolevyn, jonka joku nikkari tai pikkuhuolto voi vaihtaa n. tunnissa koneeseesi.
-J- - Alienni
Hei, sama vika täällä! Kone toimii aluksi, sitten näyttö pimenee eikä reagoi mihinkään. Valot kuitenkin palavat, eli koneen pitäisi olla päällä. Lopulta sammuu kokonaan ja sitten kun yritän käynnistää uudelleen, vilkuttelee valoja mutta ei käynnisty!
Samoin, tuuletin krohisee ja hurisee äänekkäästi minullakin. Alan epäillä, kannattaako näihin HP:n koneisiin luottaa....
Oma koneeni siis; HP Compaq Presario CQ61
Olen etsinyt netin kautta samankaltaisia tapauksia ja nyt sattui tämä sitten silmään.- CO61
Sama vika täällä. Onko vika selvinnyt?
- BObBB
Itselläni tehnyt samaa että isompia ohjelmia käynnistäessä näyttö pimenee ja kone sammuu itsekseen ja sitten kun yritän käynnistää valot ja tuuletin menee päälle ja kone piipppaa kerrna ja sammmuu
mutta 15min odotuksen jälkeen aina käynnistyy ja aloitti tehdä tätä ihan yhtäkkiä
tietoa onglemasta? - hpph625
Akku irti vähäksi aikaa,tuulettimen pitää hurista. Täällä sama kone hp 625 on toiminu hyvin jo 2v jokapäiväisessä 6-12h käytössä. Soita mistä hommasit kysele huoltoa jne.. tsemppiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835