On kyllä B luokkaa isolla B:llä a. Katsoin juuri Silent Ragen. HEHEHEHE. Oli b luokan aatelia. ehdottomasti
Kaikki Chuck Norrikset
6
176
Vastaukset
- NorriSSss
Chuk on b-luokan Rambo! Huom. Suoraa Toimintaa trilogia tai An eye for an eye.
- Chuck Forerfer
Ei kaikki Chukin leffat oo paskoja. Katsos Breaker Breaker.
- ...............
Code of Silence on yllättävän hyvä Norris pätkä.
- Emmanuellepelle
............... kirjoitti:
Code of Silence on yllättävän hyvä Norris pätkä.
"Code of Silence on yllättävän hyvä Norris pätkä"?
Eipä ollut häävi mätkintäelokuva Chuckilta, mutta katsoihan tämän uteliaisuuttaan. Odotin dvd kotelon ylistyksien perusteella saavani kuun taivaalta ja kaikkea siltä väliltä, mutta toisin kävi.
Delta Force voittaa 100-0 tämän sieluttoman räpellyksen ja on yhä -80 luvun väkivallanhimoisen ja pieksäntäikoniksi muodostuneen nyrkkipukarin paras saavutus koko äksönelokuvauransa ajoiltaan.
Mutta missä on Chuck, nyt? - ....................
Emmanuellepelle kirjoitti:
"Code of Silence on yllättävän hyvä Norris pätkä"?
Eipä ollut häävi mätkintäelokuva Chuckilta, mutta katsoihan tämän uteliaisuuttaan. Odotin dvd kotelon ylistyksien perusteella saavani kuun taivaalta ja kaikkea siltä väliltä, mutta toisin kävi.
Delta Force voittaa 100-0 tämän sieluttoman räpellyksen ja on yhä -80 luvun väkivallanhimoisen ja pieksäntäikoniksi muodostuneen nyrkkipukarin paras saavutus koko äksönelokuvauransa ajoiltaan.
Mutta missä on Chuck, nyt?Code of Silence ei olekaan mikään mätkintäelokuva, ja kyllä vain se edustaa Norriksen parhaimmistoa. Parempi, kuin Delta Force.
- ebinjuttu
Delta force
Invasion USA
kunnon toimintamättöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306