Heissan

En uskonu et viel kirjottaisin tänne, mut ehkäpä täälä ymmärretään paremmin tätä tunnetta kun missään muualla... Eli siis kärsin anoreksiasta ja oon enää vaa muutaman kilon normaalipainon puolella vaikka tiedän että tässä vaiheessa se muutaman kilon pudottaminen on hidasta kun on säästärillä janiin edelleen, mutta ongelma tässä on vaan se et haluun ne kilot nopeesti pois tai haluun kuolla. Elikäs siis osaiskos joku kertoo miten pystyy nopeiten pudottaan joku 5kg? Nopeesti hyviä vinkkeijä et pääsen hetkeks tästä haluun kuolla tunteesta eroon...

2

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätoivone

Mulla iha sama juttu. Ooon viel muutaman kilon normaali painon puolella, ja haluun laihtua ne kilot. Oon pläränny koko netin läpi ko oon ettiny kaikkia mahdollisia dieettejä.. mut ei oikee löydy mitää sopivaa:/

• tsautsau..

Toivon että te saatte apua ja että tilanteeseenne puututaan mahd. nopeasti, ettei taas mene alipainon puolelle...
      Mutta. Itse sain laihdutettua n. 8 kiloa 2 kk, vaikka olin osastolla. Olisin siis varmaan saanut nopeamminkin painoa tippumaan, mutta osastolla se oli vaikeaa..
      Eli kyllä luulisin että 5 kiloa lähtee noin kuukaudessa, ainakin kahdessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      288
      7450
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      52
      3909
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3428
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      71
      3158
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      114
      2837
    6. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      38
      2634
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      49
      2498
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      53
      2253
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      68
      2033
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      99
      1901
    Aihe