Näettekö Ravut näkyjä?

rapu-07

Niin, siis näettekö ennalta asioita? Unissa, valveilla, miten vain. Itsellä tulee aina välillä sellanen tunne, että jotain tapahtuu. Hyvin usein osuvat oikeaan tai ainakin lähelle. Antakaa jotain esimerkkejä asioista, joita ootte ennalta nähny :)

28

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapu--nainen

      En sen ihmeellisempiä näkyjä, mutta seurustelukumppanini tunteet olen aina vaistonnut heti. Ja muidenkin, surua, vihaa ja rakkaudentunteet ovat niitä joita vaistoan tuntemattomissakin ihmisissä helposti. Uusi tuttava ja jos kysyn jotain, vastaus on hämmentävän samanlainen kuin uumoilinkin..hui.

    • jk

      en näe näkyjä

    • rnainen

      Mullakin on kyky vaistota ihmisten tunteet todella helposti. Ihan kuin omaisin jonkun erittäin herkän tunneälyn. Ja niistä enteistä, kyllä näen enne unia, näen yleensä jotain hieman utuisia tapahtumia etukäteen. Tapaukset saattaa olla todella arkisia, mutta aina ovat tapahtuneet. Isoäitikin näkee enne unia.

    • JK

      EN NÄE

    • rapunen

      mäkin aistin toisten tunteet todella herkästi ja olen hiljattain huomannut, että tiedän tarkalleen mistä ihmiset puhuvat (kuultuani vain pari lausetta) vaikka olenkin ns. sivustakuuntelijan roolissa. En osaa selittää tätä, mutta tiesin mitä kaksi ystävääni halusivat minulta kovasti kysyä (vaikken ollut koskaan kuullutkaan heidän keskusteluaan) vaikka eivät kehdanneetkaan. Kun sitten viimein kysyivät oli minulla hymyssä pitämistä kun olin jo aikoja sitten arvannut mikä kysymys tulee olemaan. :D

      • itse aistin herkästi ihmisten tunnealat ja joskus ilma tuntuu tosi paksulta. ja tuo aistin tunne on niin vahva ettei siitä pääse eroon joskus oikein epämiellyttävä.

        yksi yö kuulin unessa tosi epämiellyttävän ja pelottavan kirkaisun ,itseänikin pelotti ja joku seisoi makuukamarin ovella ja sit hävis. luulin että se oli tytär sit että se oli vain paha uni
        . aamulla kerroin tapahtumasta kaverilleni ja sanoin katsotaan mitä tapahtuu. sit veljeni soitti että äiti oli sairaalassa. oli yöllä kaatunut kylpyhuoneessa ja ei ollut päässyt ylös, hälytin ei ollut päällä. yhdistin asiat toisiinsa. noin viikkoa myöhemmin hän kuoli.
        pientä yliluonnolista on sattunut useasti ja olen saanut kuulla jopa että olen noita. kai ihmisten vaistot ja aistit ovat toisilla vahvemmat.
        kiva kuulla että on niin monta saman merkkistä ja samat tunteet...


    • Frasier's on

      Kyllä. olen rapu ja olen aina ollut hyvin herkkä kaikella mikä luokitellaan yliluonnolliseksi. Ja mitä vanhemmaksi olen tullut sitä selkeämmin se puoli maailmaa näyttäytyy minulle. Ei vaan omien läheisteni vaan myös aivan ventovieraiden ihmisten ajatukset ja puheet ihankuin tuntuvat aivoissani ennen kuin sanaakaan on sanottu. Enkä useinkaan ole väärässä:)!
      Se on vain osa inttuitiivisista kyvyistäni mutta siitähän tässä oli juttua joten muista huomioistani toisaalla:)

    • nainen 50v

      Kyllä ainakin minä näen .Minulla on noin sanottu kuudes aisti . usein aavistan myös puhlin soiton joltain tietyltä henkilöltä etukäteen .Välillä näen unen joka viestii jostain .ja välillä aavistan et jokin asia ei mene niin kuin pitäisi ja sitten olinkin osunut oikeaan.

    • Rapu minäkin

      Kyllä samoin minäkin, aavistan asioita. Monasti tulee tilanteita, että on pakko sanoa toiselle jotain, mikä pitänee paikkaansa tai tulee tapahtumaan. Enteitäkin olen nähnyt paljon unessa ja hereilläkin tulee. Lapsesta asti olen kaikenlaista nähnyt silloin luulin kaikkien näkevän samoin.

      • rapupa minäkin

        Rapu lienee aika herkkä.
        Lieneekö hyvä asia vai huono.
        Kai tuonpuoleisesta tulee aallot paremmin
        perille. Mahdollisesti sieltä huonommalta puolelta
        pääasiassa. Kumma juttu tämä horoskooppiasia.
        Kun vanhaksi elää, niin näkee että tosi on.
        Ennen en uskonut piiruakaan.
        No viimeistään 40v kuluttua tiedän
        mistä oli kysymys.


      • kuuuukukuku
        rapupa minäkin kirjoitti:

        Rapu lienee aika herkkä.
        Lieneekö hyvä asia vai huono.
        Kai tuonpuoleisesta tulee aallot paremmin
        perille. Mahdollisesti sieltä huonommalta puolelta
        pääasiassa. Kumma juttu tämä horoskooppiasia.
        Kun vanhaksi elää, niin näkee että tosi on.
        Ennen en uskonut piiruakaan.
        No viimeistään 40v kuluttua tiedän
        mistä oli kysymys.

        Rapuhan on eläinradan merkeistä yksi herkimpiä ellei herkin. :)


    • Sinjata

      Usein on käynyt niin, että saatan toivoa tai paremminkin ajatella jotakin asiaa tapahtuvaksi ja niin sitten lopulta käykin. Yleensä silloin, jos en heti perään ehdi ajatella, että niin sitten kuitenkin myös käy. Mystistä. Muilla tälläistä?

      • kyllä..

        Kuin myöskin. Esimerkkinä olkoon Estonian uppoaminen. Muutamaa päivää aiemmin koin sellaista ahdistusta josta tiesin etukäteen että jotain kamalaa kohta tapahtuu, mutta vain kaukaisille. Kun uutisista kuulin turmasta ahdistus helpottui heti. pidin asian omana tietonani. Ei sellaisia voi kertoa. Viikkoa ennen turmaa tapahtui jotain hyvin merkillistä.Siitä kertominen ei ole tarpeellista.


    • rrrapu

      En varsinaisesti näe ennalta, mutta vaistoan. Ne tulevat aika nopeasti. Sellaisia ihan pikku juttuja joita ei voi järjellä selittää.

    • Shoric

      Aika usein olen nähny jotain juttuja 2 viikkoa tai kuukauden ennakkoon. Tullu semmosia deja vu-hetkiä.

      • Sama mulla o:


    • mertaedemmäs

      Yötä enne WTC-romahduksia:
      Syntymäpaikassa, joka on maall( siis unessa).
      pyöräilin pienen tien päähän. Ihmettelin
      paria suurempaa rakennusta, joita ei ollut
      siinä aiemmmin tiedä olleen.
      Mennin lähemmäs ja ne romahtivat
      yllättäen kasaa.
      Jatkoa tuli myös. Olin jossain
      ylemmissä kerroksissa ja oli jonkunlainen
      härdelli ja katastrofi päällänsä.
      Yritimme avata oven ja ikäänkuin jonkunlaiset
      lonkerot pyrkivät päästä sisälle huoneeseen.
      Saimme oven kiinni mutta samassa alkoi
      katto notkahdella alaspäin.
      Sanoin etten jää tänne vaan menen ikkunasta.
      Seuraavaksi olin kadulla ja mitetiskelin, että
      nyt minun tavarat ovat niin levällään ympäri katua, etten
      ehkä ehdi junaan.

      • jatkoaedelliseen

        Langaton näppäimistö näköjään jättää kirjaimia pois.
        Lauserakenteen korjailu tekee herkästi tekstistä
        sekavan, ellei ole huolellinen.
        Muutakin kummaa on sattunut jos ehtii miettimään ja
        tutkailemaan. Nykyinen työstressi ja armoton vitutus
        lienee polttaneet kaikenlaiset aistiherkkydet
        hevon vittuun.


      • notta vielä
        jatkoaedelliseen kirjoitti:

        Langaton näppäimistö näköjään jättää kirjaimia pois.
        Lauserakenteen korjailu tekee herkästi tekstistä
        sekavan, ellei ole huolellinen.
        Muutakin kummaa on sattunut jos ehtii miettimään ja
        tutkailemaan. Nykyinen työstressi ja armoton vitutus
        lienee polttaneet kaikenlaiset aistiherkkydet
        hevon vittuun.

        80-90-luvun suuremmat lento-onnettomuudet suusrinpiirtein kaikki,
        mukana uppoavassa Estoniassa, reaaliaikaisesti Dodin ja dianan kolarit (ahdistava) ja ambulanssikuljetukset ym.
        Toivottavasti ei enää.


    • apu..,.

      Itselläni tietoinen käsitys ja ymmärrys tulevasta on luotettava voimavara joka vuosikymmenien mittaan on osoittautunut luotettavaksi tietoisuudeksi jonka turvintulevaisuuteen suhtautuminen on positiivista. Voi sanoa että masennus on muiden huolia.

    • krapupapu

      Minulla on sama, suoraan en enne unia ole nähnyt mutta semmoisia mitkä antaa osviittaa. Kuudes aisti tuntuu olevan, joskus jopa pelottavaa :D ja toisten ihmisten tunteet aistan todella hyvin. Olisi hienoa jos pystyisin kehittämään jotenkin näitä juttuja. :)

    • noble crayfish

      Olemme kuitenakin aivan sokeita sen maailman suhteen,
      johon pian menemme. Vaikka näitä juttuja voisi kehittääkin
      niistä luultavimmin olisi paljon todennäköisemmin haittaa
      kuin hyötyä. Uskon niin. Niitä on ne kaksi maailmaa,
      ja se vihollisen puoli on jatkuvasti tyrkyllä. Odotellaan hetki.

    • sedfghbn

      Olen nousevalta merkiltä rapu ja näen enneunia.Nuoruuden poikaystävää huutelin kerran hikisenä unissaan istualleen, josta mies loukkaantui en muista mitä unta näin, mutta sanoin miehelleni että hänellä oli suuri hätä.Aamulla tuli uutisissa suuronnettomuus jossa hän oli myös ja muutakin olen nähnyt.

    • plöäää

      Joo, tai tulee tosi usein sellasia deja vu-hetkiä. Näen unissa sellasia pieniä arkisia juttuja ja keskusteluja. Jotka yleensä aina joissain vaiheessa toteutuvat 1-2 kuukauden sisällä. Aistin huonon ilmapiirin herkästi ja ihmisten tunteet.

      Täs voisin mainita että joskus ennen viime kesää näin unta jossa sain tekstiviestin, siin kerrotaan että muhun ollaan kusessa jne. Sitten kuukauden kahen päästä oli säätöä ja jätkä ilmoitti kiinnostuksensa täsmälleen samalla lauseella mikä oli mun unessakin. Oltiin melkein kaksi kuukautta yhdessä, kun alko tuntua pikkuhiljaa et jokin on nyt vialla ja yhtäkkiä jätkä ilmottaa että ei haluakaan suhdetta. (Taisi olla vaaka horoskoopiltaan)

    • roh-roh

      huomaan itsessäni ainakin sen, että aistin ihmisten tunteet ja huomaan pienistä eleistä mistä on kyse. uppoudun valittevasti voimakkaasti tunteisiin, jota olen nyt pystynyt meditaation avulla kontrolloimaan. kuitenkin välillä "suojaus" pettää ja tunteen pääsevät myllertämään :D

      olen huomanut itse asiassa viime vuosina, että tiedän joitakin asioita etukäteen. ehkä olen unessa nähdyt jotkut tapahtumat etukäteen. tulee vaan joskus sellainen fiilis, että tiedä esim. joku ihminen vastaa...

    • rapuliini

      Kyllä näen unia jotka toteutuu, ja vaistoan hyvin herkästi asioita,ennenkun ne edes tapahtuvat..

      Lapseni näin unessa ennenkuin edes tiesin olevani raskaana, kolmesti on näin tapahtunut.. Ja prikulleen samannäköiset lapset kuin unessa olen saannut

    • ninnabella

      Muiden ihmisten tunteet aistin todella helposti.
      Hereillä ollessa tullut välähdyksiä todella arkipäiväisistä asioista, esim siitä, että ihastuksella on päällä uusi huppari, joku tietty ihminen on nurkan takana tai muutamia aiheita mitä kysytään seuraavassa kokeessa.
      Unissaan sitten nähnyt esim. hyökyaaltounia ennen 2008-vuoden tsunamia. Liekö se sitten sattumaa vai ei?

    • Rapu-82

      Olen myös nähnyt unissani lapsesta asti kuolemia, jotka ei unessa suoraan niin kerro, mutta sittenkun kuolematapaus tulee, niin tiesin sen jo etukäteen. Erittäin hankala kuvailla, mutta te muut jotka näitä koette, ymmärrätte varmaan?
      Samoin unissa on tullut "tietoa" eri asioista, kuten ettei ystäväni saa lasta, vaikka yrittää, mutta eihän tällaisia voi kertoa :( Erään kadoksissa olevan henkilön olen nähnyt olevan autoineen veden alla, mutta hullunahan sitä pidetään jos sellaisesta ilmoittaa :/
      Myös kovasti toivomani asiat tapaavat toteutua..Asioita vaistoaa etukäteen, omiin tunteisiin on vahva luotto ja se kuudes aisti todellakin toimii!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7839
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4482
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2188
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1915
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1765
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe