Pajuoja alkoi näköjään psyykkämaan Jypiä kunnon taisteluun
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2011031313359762_jk.shtml
Iltalehden toimittajaa näyttäis pelottavan että Jyppi vie mestaruuden hesan joukkueilta
Toivottvasti tupsukorvat jaksavat pelata kiekkoa ja lopettavat sikailut
Hyvä tsemppari
3
104
Vastaukset
- ttti
Jyp häviää ottelusarjan 4-1 jos tuomarit karsii pois kiekottoman pelaajan estämisen ja kahvaamisen. Ilves on selvästi parempi pelaamaan jääkiekkoa, mutta on vaikeuksissa robottikiekon kanssa.
- JYPPIII
Jos ja jos Jyppi pelaisi sääntöjen vastaisesti se istuisi jäähyllä eniten,mutta kun se istui vähiten jäähyllä runkosarjassa.Tuo kitinä on kummallista kun asian tuntijat eivät kritisoi Jypin pelitapaa vaan päivastoin sitä kiitetään nerokkaaksi ja tehokkaaksi.
- yjtnythg
Jyp on sm-liigan liikkuvin joukkue. Kyllä siinä on pikemminkin jypin vastustajalla tekemistä jos estämis- koukkimislinja tiukentuu. Melko erikoista muuten että ilveen kannattajat kritisoivat jypin pelitapaa, koska ilves itse pelaa hyvin samanlaisella tyylillä. Tekevät sen vaan huonommin. Siis tähän mennessä. Ottelusarja sen näyttäköön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732