Volvo s 40 termari.

Korjaamoaika varattu

Onkohan niin että termari sökönä kun lämmöt ei nouse ku aavistuksen verran. Siis ku laittaa käyntiin niin vähän ajan päästä neste rupee vissiin kiertää ku rupee pukkaa höyryy kosteesta syyläristä. Ei siis vuoda vaan kuivaa kosteus pois.Tyhjäkäynnillä lämmöt pikku hiljaa nousee, heti ku ajaa ni laskee. Onko vaarallista?

4

1930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kupe80

Kyllä sieltä termarista varmaan vika löytyy. Eihän se sinällään vaarallista ole, mutta kyllä moottori toimii paremmin kun se saavuttaa oikean käyntilämpötilan. Normaali lämpötila on kun mittari nousee puoliväliin. Eli n. 82-92 astetta. Autostasi saattaa polttoaineen kulutuskin tippua ja lämmityslaitekin puhaltaa lämpimämpää ilmaa, kun termostaatti vaihdetaan.

• Korjaamomo aika vara

Kiitosta Kupe80. Huomenna vaihtuu uuteen.

• vie korjaamolle
        Korjaamomo aika vara kirjoitti:

Kiitosta Kupe80. Huomenna vaihtuu uuteen.

Mikäli jäähdyttäjästä nousee höyry tarkoittaa sitä, että jäähdytin-nestettettä on liian vähän jolloin vesi kiehuu. lisää heti nestettä . On toinen vaihtoehto nesteen ollessa vähissä on kansitiiviste palanut jolloin tiiviste on uusittava. Etsi Volvo huolto, tai asentaja, joka tutkii vian ja korjaa sen. Tietysti maksaa jos kansitiiviste on palanut. Puristele palleja, että seviät nesteen lisäyksellä.
        .

• jos vuotaa
        vie korjaamolle kirjoitti:

Mikäli jäähdyttäjästä nousee höyry tarkoittaa sitä, että jäähdytin-nestettettä on liian vähän jolloin vesi kiehuu. lisää heti nestettä . On toinen vaihtoehto nesteen ollessa vähissä on kansitiiviste palanut jolloin tiiviste on uusittava. Etsi Volvo huolto, tai asentaja, joka tutkii vian ja korjaa sen. Tietysti maksaa jos kansitiiviste on palanut. Puristele palleja, että seviät nesteen lisäyksellä.
        .

Tarkasta vesi letkut, jos vuotaa niin uusi. Nyt näyttää siltä, eyttä vesiletku vuotaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      84
      3413
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3043
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2942
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2793
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2608
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      49
      2588
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2369
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2241
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2112
    Aihe