Kertokaapa hyvä ja ystävällinen Kuopiolainen yksityinen hammaslääkäri
Hammasta jomottaa ja lääkäriin meno pelottaa enemmän kuin laki sallii
Kiitos
Hammaslääkäri pelko potilaalle
11
1519
Vastaukset
- &&&&&&&&&&&&&&&&&&
Miksei kaupungin hammaslääkäri kelpaa?
http://www.kuopio.fi/web/terveyspalvelut/terveyspalvelut
"Kuopiossa on muun muassa viisi terveysasemaa, kahdeksan hammashoitolaa ja kaksi kaupungin sairaalaa."
Maksan kunnallisveroa ja olen aina käyttänyt kaupungin hammaslääkäriä. - Pelkopotilas
No yksi syy on se että töistäni kesken päivän hammaslääkäriin pääsy on hankalaa, kaupungin hammaslääkärit eivät palvele iltasin, vai miten on ?
- rpqi
netistä löytyy monen yksityisen hammaslääkäri aseman sivut. joissakin on hinnastot. lisäksi on pelkopotilaisiin erikoistuneita lääkäreitä.
kannattaa lueskella nettisivuja, varmasti ssen kautta löydät sopivan lääkärin.- .-.-.-.-.-.-.
Rokkari Pecu Cinnari on varoittava esimerkki siitä, kuinka käy kun hammaspeikolle antaa vallan.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/639288?cinnari_pecu - Lanttuva
.-.-.-.-.-.-. kirjoitti:
Rokkari Pecu Cinnari on varoittava esimerkki siitä, kuinka käy kun hammaspeikolle antaa vallan.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/639288?cinnari_pecuOnpa harvinaisen tyhmä hyväntekeväisyyskohde. Ei voi muuta sanoa.
- Kurkkaapas tuonne
www.hammasasema.net
On hyvä. - harvahampainen
tarviisin myös vinkkejä kuopion yksityishammaslääkäreistä. proteettinen hoito olisi seuraavana, joten missä kannattaisi proteesit tai implantit laitattaa?
- Nissan 2004
Kuopiossa on avattu uusi sektorintalossa Oral,eikun sinne vaan varaamaan aika ja hammassärky poissa ja ystävällinen palvelu,kokemusta on:)
- hienoa !
Mulle tuli infokirje Oralista kun olen ollut aiemmin erään HML:n asiakas joka muuttanut Oraliin. Eli sinne sitten seuraavalla kerralla. Ja hyvä yllätys vielä:
Saa bonusta S-etukortilla.
- Anonyymi
Kuopiossa kunnalliseen hammashoitoon ei enää pääse koronan aiheuttamien jonojen takia. Ei pääse myöskään jonoon odottamaan vuoroaan, on poistettu koko jonotusmahdollisuus. Miten olette saaneet purukalustonne korjattua, edullisia hammaslääkäreitä kaivattaisiin täällä ennenkuin leukaluu surkastuu?
- Anonyymi
Mötkö tulee ja pelottaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894