Double Eight 88

Nuori Rytmi Pakarine

Hei tietääkö ketään mitään baareja mistä sais Double Eight 88 -viskiä. On muistaakseni suomalainen.

13

5423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wisssskyy

      Valmistus on lopetettu kauan sitten.
      Ja taisi se raaka-ainekin tullut muualta.
      Suomessa pullottivat, tekivätkö lie jotain omaa blandista siihen hiukan.

    • Tiskin tällä puolen

      Suuron ongelma taisi olla se, että kyseinen juoma maistui erehdyttävästi valopetroolilta, ehkä joku heikompiaistinen olisi tunnistanut sen viskin sukulaiseksi..

    • PaariMesu

      Ko. juoma on "maustettu Viina", ei viski.

    • Viskaaja

      Alkuun myyntiin viskinä ja sen jälkeen kun tuli hieman palautetta muuttivat toiseen ryhmään - hyvä näin. Maku on aivan omansa, josta ei heti tullut ensimmäisenä viski mieleen.

    • Nuori Rytmi Pakarine

      Sanottiin et myydään nykyään nimell Southern Comfort

    • amerikantyyliin

      tietääkö kukaan onko tuosta Southern Comfort -viskistä singel malt-versiota. appiukko on kova mallas viskien ystävä ja ja ajattelin ilahduttää häntä oman suosikkini "herrasmiesversiolla"

    • Viskaaja

      Southern Comfort ei ole viskiä, kyseessä on viskilikööri. Kaksi aivan eri asiaa.
      Southern Comfort ei sisällä single malt viskiä - kirkasta alkoholia, mausteita ja sokeria sekä jotain halpaa viskiä.

      AIka harva mallasviskin ystävä laitta moista tököttiä suuhunsa. Toki jos halua "ilahduttaa" appiukkoasi siihen Southern Comfort sopii hyvin.

      Ja 88 on lopetettu aikoja sitten - hyvä näin, nätti pakkaus eipä muuta.

    • Kkkloppuimyöd

      Lopetettiin nimen takia. 88 tarkoittaa Saksassa heil Hitler.

    • eisentäänimen

      Heh heh, ei lopetettu nimen takia - sisältö ei kelvannut maksaville asiakkaille, siinä se syy oli.

    • monkeychuk

      suosikkigrogiini tuli 88 cola

    • Anonyymi

      Viski 88 oli karmeinta litkua mitä maistanut. Piti ostaa 80-luvulla kun oli halavínta se "viski", mutta toista kertaa en halavimpaan sortunut, otin sen jälkeen ottanut toiseksi halavinta , mikä sentään on jo Whiskyä. Onneksi 88:ia ei enää saa mistään, yök!

    • Anonyymi

      Erään legendan mukaan jossain oli konjakkien sokkotesti. Testissä oli mukana vitsinä myös viski-88, joka voitti.

    • Anonyymi

      "Ketään" Oletko turkulainen vajakki?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1549
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      1002
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      186
      875
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      658
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe