Naisystävälle isoa

Villivittu

Luulis näitä lukiessa olevan iso kyrpäisiä miehiä tässä maassa pilvin pimein,mut totuus on et työn takana on sen ensimmäisenkin löytyminen.
Meillä olis haave,et naisystäväni pääsis nautiskelemaan seksistä todella iso kyrpäisen miehen kanssa,eikä kyse ole vain fantasiasta,naisystäväni on halunnut sitä siitä hetkestä,kun kerroin omista "kieroutuneista" toiveistani,että haluaisin nähdä hänen naivan vieraan järeä kyrpäisen miehen kanssa.
Mut taitaa olla toiveajattelua löytää mies,jolla olis edes 20/5cm vehkeet,puhumattakaan et löytäisimme sen mistä haaveilemme,vähintään 25/6cm kyrvän omistavasta miehestä.
Jos heitä olis,niin luulis heitä kiinnostavan seksi 26 vuotiaan normaalivartaloisen nätin vaalean naisen kanssa jolla niitä rintojakin olis.Isohko pilluinen nainen hän on,25/5.5cm sauva menee vittuun helposti,mut emme kai elätteliskään toiveita niin järeä kyrpäisestä seurasta jos hän joku pikkupillu olis.
Mut tuskin se siitäkään johtuu ettei ole "sitä oikeaa" vastaan tullut,et miehet sitä vitun isoutta ujostelis.
Heitä ei vaan taida olla?
Yhden miehen kanssa ollaan päästy panohommiin asti,kehui netissä kyrpäänsä 22/6cm ja siltä se kuvissa näyttikin mut hotellihuoneessa sekin "kutistui" 18cm,mut oli sentään lähes sen paksuinen mitä kertoi.
Kykeni hän pari kertaa kanssamme paneskelemaan mut pettymys se silti oli. valehtelua ja liioittelua.
Toiveajatteluahan tämäkin on mut jos tämän sattuu joku oikeesti iso kyrpäinen mies näkemään,joka haluais tuottaa naisystävälleni ja tietysti minullekkin mieluisan yllätyksen,niin laittaa vaik tänne vinkkiä et päästäis eteenpäin?
Ikävaatimuksia meillä ei ole eikä muitakaan,kuin et olisit normaali vartaloinen ok mies ja pystyvä.

35

6582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mustalle antanut

Tee lomamatka Gambiaan, Länsi-Afrikkaan, jonne englantilaiset naisetkin viettävät seksilomiaan.
      Sieltä uimarannoilta löytyy sellaista aisaa, ettei naisesi kykene istumaan seuraavana päivänä. Jalkoväli on niin kipeä, että seksihalut saattavat palautua vasta viikkoja myöhemmin.

Sellaistako tosiaan toivot?

• 45v +45v

Hei
      samaa isoa kalua minäkin etsin . Mutta sen löytäminen vain on oikeasti vaikeaa. Itse haluaisin nähdä kun se n 6cm paksu ja n 18-20cm uppoaisi pikkuhiljaa vaimon pilluun. Muutaman kanssa on netissä kirjoiteltu mutta siihen se on jäänyt ja sen vaikuteman olen saanut ettei sitten olekkaan sitä luvattua isoa kalua.
      Ketjun aloittajan osoite olisi kiva saada niin voisi vaikka kirjoitella josko jompi kumpi löytää sen mahti aisan ja voisi vaikka konsultoida puolin ja toisin kolmannen pyörän löytymisestä.

• m35 n54.66v

Nuorella rakastajalleni on ISO kalu ja on kovana liikaakin. Ehdotin sille kimppa kivaa, ujona poikana ei heti suostunut. Pidettiin saunailta kolmen eukon kanssa ja pyysin kundin pesemään selkäniä. Kyllä pestiin poikaakinin ja saatiin kaikki viriiliä kullia. Mun tuttuni haluu tulla jatkuvasti kyläilemään kun on päässyt ison makuun että olen välillä mustasukkanen kun nai sitä vaikka on mua 10v vanhempi(64).

• Anonyymi

Täältä löytyy 21cm ja 6cm paksu kyrpä, kiinnostaako kyllä nussia vaimoasi ja nuolla hänen pillua kunnolla, nimittäin tykkään nolla pillua ja voisin minä myös imeä sun kyrpää sekin käy. Minä rakastan Pillua.

• Tallirenkinä

Tallissa olisi komea siitosori.

Kyrvän pituus n. 55 sm ja paksuus halkaisijaltaan sellaiset 8 sm.

Riittäiskö?

• Josef33

Moikka, minä tumma 190 cm/95 kg kundi, kalu 22/5,5.
      Itse tapaan vakituisesti 2 pariskuntaa, aina hotellissa hgissä.
      Mukaan mahtuisi myös kolmas pariskunta?

naisesi mitat?

-josef-

• Villivittu

-Josef- kiinnostat !
        Helsingissä tai jossakin muussa isommassa kaupungissa joku hotelli kävis tapaamis paikaks meille,kun ei näitä "kieroutuneita" haaveita uskalla toteuttaa kotikulmilla tällasessa pikkukylässä,missä asumme.
        Naisystävän mittoja kysyit...Hänellä on vaaleat lyhyet hiukset,159 cm pitkä,58 kg,norm vartaloinen,kuppikoko c.
        Tosissaan nätti iloinen nainen,ei mikään pikkupillu niinkuin tänne kirjoitin,mut mitä 22/5,5 cm kyrvällä varustettu mies pieni pilluisella naisella tekiskään?
        Tai mitä naisystäväni toisella normi kaluisella miehellä,kun yks sellanen hänellä jo on...
        Mitenkähän saatais sun yhteys tiedot,et päästäs eteenpäin?
        Omia sähköpostiosoitteita/puh.numeroita ei viitsi tänne levitellä.Ei edes prepaid numeroa,kun on kaikki häiriköt kimpussa.joskus koettu...

• Kovanyrkkinen

210/45 A-kuppi

• päältä katsonut

Toinen ve. on Guinea. Olemme pariin kertaan kokeilleet Hesassa Guineasta tullutta kaveria.
      Täysin yön musta ja aivan järkyttävän kokoinen luonnoton kyrpä, ei missään suhteessa kaverin pituuteen.
      Osasi todella hommansa ja vaimo sai todella kovia orgasmeja.
      Ainoa huono puoli oli, että kaveri halusi paljaalla ja naikin minulta salaa ilman kumia.
      Huomasin asian kun tulin itse naimaan vaimoani kaverin mennessä suihkuun.

• Munhousuis

Onko häpyluusta mitattu 18,5 cm iso mielestänne?

• sexonautti

voisin kenties auttaa isoa etsiviä

• Isoinko

Täältä löytyy yksi. Lihaksikas, sixpack, pituutta 188 cm. Kalu 29 cm / 16 cm ympärysmittaa. Veikkaan ettet isompaa löydä. Haluan nähdä kuvan naisesta, annan myös ottaa kuvia muistoksi, kunhan kasvojani ei näy. Mies voi katsoa ja ottaa kuvat, naida samanaikaisesti samaan(jos mahtuu) tai kakkoseen, mutta olen täysi hetero. Mitään mustasukkaisuuskohtauksia en katso.

• minä vaikka jälkillö

Meill on vähän samanl."ongelma" itse asiassa vaimo ei haluis mitään pitkää mutta paksua. Olemme koht 50 kymppinen pariskunta L-XL kokoisia nykyään.

• oijoosefjoosef

Mä taidan Josefin tuntea....onhan se iso, mutta eräällä miehellä Tampereella on vielä isompi järkäle...

• paljon työntänyt

no onko sillä väliä minkä kokonen on jos teillä on vaan käynnyt huono tuuri,
      ettei pojat oo osannut käytää pikkuveljeä oikein. vaikka olisi kuika iso sehän ei takaa parasta nautintoa

• Apumies.

kiinnostais pariseura heteropohjalta.Vesselin pit 20cm ympmit 16cm.

• Villivittu

No onko sillä väliä minkä kokoinen on...? Ei kai sillä kalun koolla taida monelle naiselle väliä olla mut meille on,kai me haettais normi kaluista miestä jos sellainen meille sopis,olishan sellainen mies helpompi löytääkkin.
      En edes antais naisystävääni minkään normi kaluisen miehen nussittavaks ja kun naisystäväkään ole halukas minkään normi kaluisen miehen kanssa naimaan,niin tottakai haemme sellaista miestä joka täyttäis kummankin toiveet.
      Joku tietysti ihmettelee miks minä sitä haluan?
      Koko idea syntyi alkujaan siitä,kun halusin hankkia naisystävälle sauvan ja vaihtoehtoja selaillessamme naisystäväni osoitti haluavansa 25/5,5 senttisen sauvan,eli todella järeän vehkeen.Tai siltä se siinä vaiheessa vielä tuntui...
      Kun se oli sit meillä ensimmäisen kerran käytössä,tajusin miks hän sellaisen halus,hän oli yhtä orgasmia kun työnsin sauvan kokonaan vittuun ja jumalauta et hän oli kiihottava näky sellaisena.
      Siinä touhuillessa esitin, et haluaisin nähdä hänet todella järeä kyrpäisen miehen kanssa ja kävi ilmi et naisystävälläni oli samat toiveet ja olivat vielä siitä hurmiosta selvittyäänkin.
      Velihopeat ja muut "pikkusauvat" lähti kiertoon sen hankinnan jälkeen ja ollaan hankittu pari vielä isompaa kyrvän korviketta iltojen iloks,30/6,5 senttinen sauvakin,mut se on naisystävällenikin jo aika iso,ollut vitussa kuitenki parhaimmillaan yli 25 senttiä sekin.
      Tuliko paljon työntäneelle selväks,miks kyrvän koolla on meidän kohdalla väliä?

• isokyrpäinen

"Ei kai sillä kalun koolla taida monelle naiselle väliä olla mut meille on,kai me haettais normi kaluista miestä jos sellainen meille sopis,olishan sellainen mies helpompi löytääkkin."

Hyvin todettu villivitulta, näinhän se on. Kyllä varmaan lähes jokainen hakee sitä mitä haluaa ja käyttää hakemisessaan niitä kykyjä joita luoja on hänelle antanut.

Näin toimii myös se isokyrpäinen"sonni" joka huomatessaan että hänelle on tuossa hakemuksessa varattu lähinnä hieromasauvan rooli, hylkää helposti sellaisen. Hän vastaa usein vain sellaisiin, joissa ei pelkkä kalun mitta ole tärkein kriteeri. Sillä sellaisten hakemusten takana on näet usein sellaisia ihmisiä, joilla on muutakin annettavaa sille "sonnille" kuin pelkkä hieromasauvan rooli.

Ryhmäseksikin on paljon parempaa kun siinä on mukana ripaus aitoa kanssaihmisten kunnioitusta ja ihmisyyttä sen kyrvän(kantajan) esineellistämisen sijaan.

• mies___

Mahtava naisystävä sulla.

• sextutkimus

Onhan se tavallaan hienoa tuo yhteinen haave mutta mahtaako sulla Villivittu olla muuta roolia tossa kuin miesten (sonnien) metsästys??

Kai tajuat, että olet sonnin silmissä luuseri-runkkari, jonka muijaa se vetelee ihan omilla ehdoillaan. Onko sun alistaminen tässä se juju itseasiassa??

Ihan mielenkiinnosta kysyn, en pilkallani.

• villivittu

Mitäs pilkkaamista kysymisessä olis? Sonnia ei olla etsimässä,mut sitä ootetaan et jostain sellanen mies löytyis,joka vetelis naisystävääni isolla kyrvällä niin et hän tietäis saaneensa ja se mies sais vedellä häntä ihan omilla ehdoillaan kun naisystäväni mielestä miehen pitää hallita sängyssä..
        Jos joku haluaa pitää minua luuseri-runkkarina ja alistettuna siks,et annan naisystäväni naida vieraan miehen kanssa,niin siitä vaan.
        Kai jokainen mies haluis naisensa nauttivan seksistä? Me tiedetään mistä nautitaan ja sitä etsitään.

• TOTUUS.,

TOTUUS aloittajaparin mies on bi ja haluaa nähdä kenties koskea vaimoltaan salaa isoa kyrpää.

• asiakas as:stä

Alastonsuomessa noita jättimunia, jotka hakevat paria, on tarjolla...

Sinne siis...

• PieniSuuriLeka

Ei millään pahalla mutta jeesus miten syntisen iso pillu tuolla kaverillas on!!! Siis itellä on tuommonen 18-19cm ja tavallisen paksunen muna ja monesti sekään ei meinaa mahtua sisälle, eikä ikinä ole ketään kylmäksi jättäny. Liikun siis "isokyrpäsen" maineessa vaikka itse en sitä miksään lekaksi ristis. Tuo sun kaverin pillus on ku joku musta aukko!!! Ihan siis sata nolla ymmärrän miks se hakee tuollasia hevoskulli hommia, vituttais se itekki naida jos joutus varresta tukea ottaan ja pyöritteleen pitkin seiniä että kosketusta pinppiin sais. kannattaisko sen alottaa vaikka jonkin sortin lantiopohjalihas treenit???

• Anonyymi

TYTYYKÖ SE VITTU OLLA NIINKU DYNYLLÄ TEHTY.tarttis sille varmaan jotain lääkärillä tehdä?

• läskiämmä

läskeillä on isot paikat

• Pelimies.

Todellisuudessa just päinvastoin.

Laita putkeen fylliä. Onko tiukempi kuin ilman. Ihan sama ihmisellä.

• uuhh.
    • Anonyymi

Monella miehellä on kullin koosta venyvä käsite. Ehkä muutan huikan jälkeen se on jo kasvanut lisää
      Minulla sentään on sopivan kokoinen kulli, ei hierrä ei kierrä ja on helppo pierrä😊

• Anonyymi

Taidat itekki kuulua katkis kerhoon kun täällä vikiset ison perään

• Anonyymi

Tyttöystävä on sanoi, että haluaisi kokeilla miltä iso tuntuu ja ajatus isosta kalusta tyttöystävän pillussa kiihottaa minuakin. Nyt vaan kun löydettäisiin joku hyvin varusteltu mies jostain? Kondomia pitäisi käyttää ja olla herrasmies joka osaa käytellä isoa kalua.

• Anonyymi

Ite tykkään kanssa isosta kalusta vaimon pillussa. Näkee minkälainen seksipeto vaimosta kuoriutuu kun saa kunnollista.

Kondomi voi kyllä jäädä haaveeksi. Vaimo on aina halunnut isot loppujen lopuksi paljaana. Ensimmäisellä isokaluisella pehmeni kondomin kanssa. Vaimo antoi mieluummin panna paljaalla kuin jäädä ilman. Kyrvän himo voittaa aina turvallisuuden vaimolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite tykkään kanssa isosta kalusta vaimon pillussa. Näkee minkälainen seksipeto vaimosta kuoriutuu kun saa kunnollista.

Kondomi voi kyllä jäädä haaveeksi. Vaimo on aina halunnut isot loppujen lopuksi paljaana. Ensimmäisellä isokaluisella pehmeni kondomin kanssa. Vaimo antoi mieluummin panna paljaalla kuin jäädä ilman. Kyrvän himo voittaa aina turvallisuuden vaimolla.

Käytämme mieheni kanssa kondomia ehkäisynä mutta eilen kolmen kimpassa annoin molemmille paljaana ja kyllä se tuntui hyvälle.

• Anonyymi

Hei , olen fiksu nainen ja ollut pari vuotta ilman miestä . On vaikeaa löytää suhteeseen miestä kun miehillä on ongelmia seksuaalisesti kun ei seiso tai sairauksia tai juoppoja sen takia olen alkanut katsoa miehiä ja netissä vaikeaa löytää fiksua ja kunnollista miestä ja yhdestä olen kiinnostunut ja tosi kauniisti olen lähettänyt pari tekstiviestiä mutta ei voi vastata minulle ? En ymmärrä enää . Ei reagoi en voi mennä hänen luo minua ujostuttaa , ei ole hyvää terveyttä naiselle olla yksin ja hakea miestä netistä mutta kun muuta vaihtoehtoa ei ole .Ehkä olen liian kiltti ja kunnollinen . Ei osaa tervehtiä minua jos näkee kaupassa en ole moneen vuoteen nähnyt tai puhunut tälle yllä mainitulle miehelle eikö ole outoa ja jostain kumman syystä en ymmärrä pitää niitä tunteita olla olla kun peitto ei heilu sängyssäni ehkä täältä löytyisi joku mies pitäisi hyvänä naista kysyn nyt ?

• Anonyymi

Siis kaikilla palstan miehillä on vähintään 25cm pitkä ja koivuhalon paksunen mulkku

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16