viinimarjapensaiden sekaan kasvaa paljon nokkosia.miten ne saa hävitettyä?
miten hävittää nokkoset?
9
5430
Vastaukset
- puutarhuri
haraaminenhan vanhin konsti on, jos ei jaksa koko kesää harata niin katetta. mustaa muovia tai vastaavaa, mitä levittää väleihin ja osittain pensaitten alle.
- Janne
Nehän voi syödä! Uutta satoa tulee koko kesän.
- rölli
Jos marjasatoa saada aikoo ne pitää hävittää.Onko sopivaa myrkkyä,en ehdi käyttää mitään ekologisia keinoja
- vihertäjä
Ensin kitket mahdollisimman tarkkaan nokkoset pois, ja sen jälkeen laitat kunnon kerroksen katetta puskan juurelle. Hyviä kateaineita ovat esim. puuhake ja kuorike. Kate estää jatkossa nokkosten ja muidenkin rikkakasvien kasvun. Itse olen tätä konstia käyttänyt jo muutaman vuoden hyvillä tuloksilla :).
- Puutarhuri Putte
Roundup on tehokas myrkky. Odota että ne on kunnon taimella, sitten rounuppia niin varmasti lähtee. Anna olla niiden rauhassa 3-4 viikkoa niin ne kuolee juurineen. Muista kuitenkin että tämä myrkky tappaa kaiken vihreän mihin se koskee, joten suojaa marjapensaiden lehdet hyvin muuten nekin kuolee juurineen.
- ruova vuokko
jos haluat makua marjoihisi niin älä hävitä niitä nokkosia
- Hävittäjä
Kypsät marjathan pitäisi koota pensaista kinthaat käessä, jos niitä nokkosia siellä hyysää.
Syökööt, joka tykkää, niitä nokkosia.
- Koditon
Hei
Eikö niitä nokkosia voisi myrkyttää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998