Voisiko joku ihan ruohonjuuritasolta neuvoa. On vuosia ollut pöytäkone ja siinä Elisa kaapeli laajakaista ADSL nopeus 24 M/1M (eli fyysinen pieni modeemi merkkiä A-Link, jossa yksi piuha menee puh.töpseliin ja toinen menee pc:hen) sekä tietoturvasopimus jotka maksetaan Elisan puh. laskussa joka toinen kk. Nyt täytyisi vanha pöytäkone vaihtaa uuteen läppäriin. Jatkuuko kaikki ennallaan tökkimättä jos vain kiinnitän tämän ADSL modeemin toisen piuhan uuteen läppäriin? Vai pitääkö tehdä uusi sopimus? Mistä saisi ostettua läppärin jossa jo valmiiksi olisi asennettu Windows, internetti ja esim tietoturva?
Ettei tarvitsisi kotona alkaa ohjelmoida räpeltää. Vai kannattaisiko Elisan sopimus ADSLstä irtisanoa? Onko nykyiset läppärit langattomia, ettei fyysistä modeemi-laitetta enää edes kannattaisi edes pitää?
Paljon kysymyksiä - apua
Pikaista neuvoa
1
111
Vastaukset
- gt5...
Minä tein näin: Irtisanoin Elisan ja otin Saunalahden tarjousliittymän ja sain ilmaisen wlan adsl modeemin, 6kk puoleen hintaan, ja hintakin halpeni vaikka nopeus nousi. Katso Sauniksen sivuilta onko tarjouksia saatavilla asuinpaikallesi. Huvittavaa on että operaattori ei todellisuudessa vaihdu, on edelleenkin Elisa.Kaikissa uusissa läppäreis on wlani ja internetti ja tietoturvan saat ilmaiseksi Microsoftilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749