tipahtipa sitten postista viime viikolla 80e talvisäilytys paikka maksu. yllätys oli melkoinen kun alue oli vielä syksyllä kaupungin maita. kaupungin talvisäilytys maksu aikaisemmin 25e. on siinä maan arvo vuodessa noussut. onko tämä nyt asiallista toimintaa lähettää maksu näin loppu keväästä kun veneen saa vesille 2-3 kk päästä ? mielestäni maksusta olisi pitänyt ilmoittaa jo syksyllä eikä näin keväällä. venettä mahdoton siirtää muualle lumien takia, vai oliko tämä harkittu teko uudelta maan vuokraajalta. kuluttaja-asiamiehenkin mukaan toiminta on hyvien tapojen vastaista mutta laillista. maksettava taas hammasta purren !
jm-laiturit suulisniemi
12
2234
Vastaukset
- oon kunnalla töissä
Hei,porvarinvihaaja, kaiken takana on kunnan temarit ja myötäsoutja tunarit.
- anti persurantti
Tämäkin on persujen syytä.
- PG
Jos teillä on varaa ylläpitää venettä, on teillä syytä olla varaa maksaa myös säilytysmaksut. 99% veneistä on huvikäytössä. Jos ei ole varaa. luovu veneestä. Yksinkertaista, eikö?
- Pellehermannin poika
Mene sinne kuutsaloosi yhteiskunnan ylläpitämällä palvelumuodolla.
Minne vittuun sinä sitä Lamia tarvitset.
- olen kaupungin mies
3 viikkoa niin siirto onnistuu.
- mitään ei ilmaiseksi
jm yrityksen ei tarvitse antaa ilmaispalveluja , yrityksen tulee kulujensa ja palkkojen peittämiseksi perittävä asiakaspalveluista maksunsa.
Vain kissa elää kiitoksella.
- Ölvästille
Vai että ihan kuluttaja asiamieheen otettu yhteyttä. Ne tais nauraa sut pihalle. Onhan sinun lasku maksettava, jos kerran olet venettäsi siellä säilyttänyt. Hilaa omalle pihallesi ensi talvena jos ei ole 80 euron verran rahaa maksaa.
Olisiko kannattunut ottaa itse jm- yritykseen yhteyttä ennenkuin olettelee palstoilla yhtään mitään? - Rau...
Vene omalle pihalle,ihan vaikka naapurin kiusaksi.
Ja lisäksi pari autonromua homekoppi eli asuntovaunu.
Naapuria vituttaa ja sinä nautit-oikeutetusti. - sosialistin vihaaja
Marraskuu - huhtikuu, yhteensä 6kk. 80€ : 6kk = n. 13€ / KK. Mielestäni olet saanut vielä ilmaista lainaa = maksuaikaa, koska maksua ei peritty heti säilytyksen alettua! Kun alkaa vituttamaan, niin on hyvä lukea tämän palstan viestejä niin huomaa oman elämän olevan melko hyvin.
Ps. Vaihda se 5hv 2-tahti johnssoni sähkömoottoriin niin säästät bensoissa tuon erotuksen ens kesänä - perussuomailainen71
samaa juttua kiroilin itsekin keväällä. mutta taitaa kusta homma ukon omille käsille....teki isot remontit laitureilleja nyt laiturit ammottaa tyhjyyttää, ainakin tuulen puolella. ahneella on paskanen loppu. onneksi itse löysin itärannasta uuden laituripaikan 50e vuosihintaan. ei tarvitse lahtaria elättää.
- kjghf
Ei voi olla totta, että huutelet moista. Varmaankin pitäis antaa ilmaseksi paikat tai pientä korvausta vastaan. Eihän se mitään haittais vaikka tää lahtari kustantais omasta pussista kaupungille vuokrarahat, että sinä saisit ilmasen laituripaikan. Lahtari on mun mielestä ihmisten tappaja, että siisti suus.
- Lahtari vs. punikki
Ukon käsille sanoo punikki? Käsittääksi kyseinen firma ei ole yhden miehen yritys? Osittain aivan törkeää tekstiä perussomalialaiselta71.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3472969Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591225- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837