Meillä on ongelmana se, ettei mies ole kiinnostunut seksistä niin usein kuin minä. Olen hyväkroppainen, 22 v nainen, ja miehiä kyllä olisi. Mutta kun haluan vain yhden miehen, ja sen on turhauttavaa kun tämä kumppani tyytyy seksiin vain kerran kahden viikon aikana. Olin luullut että KAIKKI miehet haluaisivat useimmin seksiä. Millä keinoin saisin tämän miehen innostumaan? Olen ostellut seksikkäämpiä alusvaatteita ym. mutta tuloksetta. Itse haluaisin tietty seksiä useammin. Pelkään, että jos mitään muutoksia tapahdu, niin kyllästyn tähän suhteeseen tai hairahdan seuraavaan mieheen joka tulee minua baarissa pokaamaan... Siis jos ette ole lukenut vielä rivien välistä niin olen siis rakastunut tähän mieheen. Siis kaikenlaiset vinkit olisivat tervetulleita, miten saisi seksiä enemmän!
Miten saada mies kiihottumaan kun kyse vakikumppanista
124
15064
Vastaukset
- luullut että
Sinun pitää vain osoittaa miehelle, että useammin haluaminen kannattaa.
Ei hyvä seksi ole saamista vaan antamista - pikki321
Mulla sama juttu, ja vinkkejä kaivattaisiin. Tänään tosin sain, oikeen kahdestikin :D Mut saa nähä koska seuraavaks, varmaan vasta viikon päästä.
- etu sormi
Olen 67 v ,,, Ja minun tyttöystävä on 63 ..Seurusteltu puolivotta .... illalla oltiin tansseissa .. Aamulla kun herättiin laitoin kahvin tippumaan ja sinä aikana rakasteltiin niin että lakanat oli heiestä märkänä , käytiin kahvilla ja lojuttiin jonkin aikaa .. kun aloin pussailla niin hän otti pikkukaverista kiinni ja puristeli hiljaa .,, mulla alkoi haluttaa ja kahden tunnin sisällä rakasteltiin taas niin uskomattoman upeesti .. ja lopulta huusin ääneen .. tulee tulee ,, siloin hän otti minut tiukkaan puristukseen käsin ja jaloin ,, ja valitti hiljaa nautinnosta .. En voi ymmärtää miestäsi jos ei halua sinua ,, mulla on epäilys että hän on tavannut jonkun ja kuvittelee seksiä hänen kanssaan ,, eikä halua sinua
- nöinköhön
etu sormi kirjoitti:
Olen 67 v ,,, Ja minun tyttöystävä on 63 ..Seurusteltu puolivotta .... illalla oltiin tansseissa .. Aamulla kun herättiin laitoin kahvin tippumaan ja sinä aikana rakasteltiin niin että lakanat oli heiestä märkänä , käytiin kahvilla ja lojuttiin jonkin aikaa .. kun aloin pussailla niin hän otti pikkukaverista kiinni ja puristeli hiljaa .,, mulla alkoi haluttaa ja kahden tunnin sisällä rakasteltiin taas niin uskomattoman upeesti .. ja lopulta huusin ääneen .. tulee tulee ,, siloin hän otti minut tiukkaan puristukseen käsin ja jaloin ,, ja valitti hiljaa nautinnosta .. En voi ymmärtää miestäsi jos ei halua sinua ,, mulla on epäilys että hän on tavannut jonkun ja kuvittelee seksiä hänen kanssaan ,, eikä halua sinua
Ettet pikkasen narrais ;)
- seksistä kiinnostunu
etu sormi kirjoitti:
vittu että oot aika seksin himoinen:)
- pompan nappi
seksistä kiinnostunu kirjoitti:
vittu että oot aika seksin himoinen:)
,,,,,,,,,,,,,, Niin oonkin ,,? ja kun vaistoaa että toinenkin haluaa ja nauttii siitä niin miksi en tykkäis ,, se on juttu joka tehdään vain silloin kun molemmat sitä haluaa .. Ja vaikka mulla on ikää niin rullaluistelen kävelen napakasti buutseissa , en ikänä lähtis lenkkareissa kaupungille ,, kiipen päivittäin sata metriä ylös alas pystysuoria tikkaita ,, eikä eoo yhtää raskasta . sieltäkö se vireys tulee elämä on upeeta ,,,,,,,,,,,,,, jee jee
- Mies3X
Monet naiset eivät ole tarpeeksi riettaita.. eli esim. suihinotto on yksi hyvä keino saada mies haluamaan seksiä.. jos suihinotto ei tehoa nii sitten mies ei tunne seksuaalista vetoa sinua kohtaan.. mutta se ei tarkoita sitä etteikö mies rakasta sinua!!
- mies52vee
Seksi on niinkuin mopolla ajo,kun sen oppii viehätys siihen menee sekä naiselta että mieheltä,hyvään parisuhteeseen kuuluu muuta kuin eestaasnylpytystä johon äkkiä tyrtyy.Harrastuksia vaikka bridge keilailu sulkapallo pysyy suhde kunnossa.
- Simodeus Motsart
Olen kohta 65 vuotta ja minulla 46 vuotias vaimo.
Hän osaa ja saa minut syttymään kyllä heti, sillä hänellä on tosi makeat paikat.
Rinnat tosi kiinteät, nännit kuin metsämansikat, vartalo seksikäs ja hillopillu, turpeahuulinen pillu.
Silloin kun hänellä on ns. naistenvaivat, hän hoitaa minua käsillä ja suulla.
Voitelee oliiviöljyä kalua ja saa sen laukeamaan, tosi ihana tunne ja nainen.
Minulla on on ollut naisia elämäni aikana liki kolmekymmentä, mutta tämä nykyinen mussukka on maailman paras.
Voitelemme toistemme sukupuolielimet oliiviöljyllä ja runkkaamme ja suutelemme kiihkeästi toisiamme.
En vaihtaisi tätä ihanaa naista ikinä ja hän minuun täydellisesti tyytyväinen.
En tupakoi enkä ole paljon viinin läträäja ja minulla toimii elimet täydellisesti vielä. - Singe
Simodeus Motsart kirjoitti:
Hän osaa ja saa minut syttymään kyllä heti, sillä hänellä on tosi makeat paikat.
Rinnat tosi kiinteät, nännit kuin metsämansikat, vartalo seksikäs ja hillopillu, turpeahuulinen pillu.
Minulla on on ollut naisia elämäni aikana liki kolmekymmentä, mutta tämä nykyinen mussukka on maailman paras.
Voitelemme toistemme sukupuolielimet oliiviöljyllä ja runkkaamme ja suutelemme kiihkeästi toisiamme.
En tupakoi enkä ole paljon viinin läträäja ja minulla toimii elimet täydellisesti vielä.Olispa meilläkin noin ihanaa, teidän pitäisi perustaa rakastelukoulu
- yök-
En tupakoi enkä ole paljon viinin läträäja ja minulla toimii elimet täydellisesti vielä.Paistat varmaan homehtuneet mansikatkin paskasessa oliiviöljyssä.
- kyllä varmasti
En tupakoi enkä ole paljon viinin läträäja ja minulla toimii elimet täydellisesti vielä.Joo Joo ;D Noinkohan olis. Varmasti ei vaimosi jaksa naistenvaivojen aikana.
Tai sitten se vaan ottaa sulta suihin paremman tekemisesn puutteessa.
Kun ulkona sataa eikä jaksa lenkillekkään mennä - MR X
Eivät kaikki miehet pidä suihinottoa maailmaa järisyttävänä...
- yli viisikyppinen
Kyllä on jätkässä jotain vikaa jos ei seksi parikymppisenä kiinnosta, iän myötä se vain huononee.
Ei muuta kun äijä vaihtoon- 70-kymppinen äijä
Olen samaa mieltä: äijä vaihtoon. Ei noin nuorella iällä kannata jäädä riutumaan seksinpuutteeseen.
Seksuaalinen vireys on synnynnäinen ominaisuus. Toiset tarvitsevat seksiä vähän. Heille riittää kerran, pari kuussa. Itselle nuorempana kerran, pari päivässä. En olisi kestänyt naista joka olisi ollut valmis vain esim kerran viikossa. Onneksi ei ole osunut kohdalle.
Hetkenaikaa yksilö voi joustaa kumppanin toiveiden suhteen. Mutta aikaa myöten se käy hermoille ja siitä tulee riitaa. - Yli 65vuotias pukki
Useita vaihtoehtoja. Voi olla miehessäkin vikaa, mutta nainenkin vois tarkistaa tilannettaan.
Muutamia tehokkaita "ehkäisykeinoja" mm:
- pesemättömät hampaat.
- voimakkaasti haiseva alapää.
- halventavat, aliarvioivat, loukkaavat jutut
- seksikkäämpi naapurin rouva tai työkaveri.
- homous
Jos näistä ei löydy syytä, niin vika on kuitenkin todennäköisesti korvien välissä.
Hellittele ja lähesty hienovaraisesti aikaa käyttäen. Ei liian voimakkaasti, koska mies varmaan on itsekin turhautunut tilanteeseen. Liian voimakas lähestyminen voi aiheuttaa hänessä ahdistusta.
Jos sekään ei auta, keskustelkaa keskenänne siitä, mitä koette seksin aikana ja sitä ennen. Ei painostaen vaan uteliaasti ystävällisesti kysellen. Ehkä ne vastaukset ongelmaan löytyisivät sitä kautta. - dfs
Just joo. Jos miehet noudattaisivat samaa periaatetta, taitaisi mennä noin 50% suhteissa naiset vaihtoon, koska eivät halua yhtä usein kuin miehet.
- seksi fani
no minä en heti vaihdas yrittäsin ainakin miehelle jotain tehä
- gymstick71
Minulla on taas se ongelma ettei nainen ole kiinnostunut seksistä kanssani.Olen ostanut sille Alusvaatteita ,jotta se tuntisi itsensä naisellisemmaksi ,mutta ei auta sain kuulla että olen pervo.Minä kun luulin että naisen haluaa näyttää kauniilta ja seksikkäältä.Haluaako miehesi seksissä jotain mitä ei uskalla sinulta pyytää??Vika ei ainakaan ole sinussa olet varmasti yrittänyt herätää toien mielenkiinnon.Puhukaa avoimesti asiasta oikeilla sanoilla ja älkää kierrelkö.Älä lähde kuitenkaan jakamaan itseäsi ,siinä tulee lopulta satutettua itseään.
Kumpa minulla olisi tuollainen kumppani kuin sinä olet.- lonely-70
gymstick71....osta mulle niitä seksikkäitä alusvaatteita...kelpais kyllä:))
Nyt pitää vaan todeta seksielämästä, että mitä se on? Et siis ole pervo. Mies, joka hemmottelee naistaan...hieno juttu!!! Piristystä saa ja pitää olla myös makkarissa :) - gymstick71
lonely-70 kirjoitti:
gymstick71....osta mulle niitä seksikkäitä alusvaatteita...kelpais kyllä:))
Nyt pitää vaan todeta seksielämästä, että mitä se on? Et siis ole pervo. Mies, joka hemmottelee naistaan...hieno juttu!!! Piristystä saa ja pitää olla myös makkarissa :)Voisin hyvinkin ostaa jos olisit minun mielitiettyni ja piristämässä muutenkin päiviäni.Nyt täytyy todeta ettei itselläni ole seksielämää ollenkaan on tullut petyyttyä niin monta kertaa,voih kun olis joku joka herärräätis minussa nekin tunteet.Piristystä kaipaisi tosiaankin makkarin puolelle...:D
- Herra 55v
Mitäs tähän sanoisi jos mies ei halua tyydyttää asuinkumppaniaa niin siinä ukkelissa on jotain vikaa??.
Kuntoileeko se äijä että kroppa on siinä kunnossa että vois ottaa vaimonsa vaikkaa 5 kertaa yössä vai onko sitä hampurilaisia syöty liikaa että veri kiertaa vain siellä missä ei saisi eli sormissa tietsikan näppäimistöllä.
Jos puhuisitte ongelmasta ihan avoimesti kun usein ongelmaa on siinä että se viesti että" tekee mieli" ei mene asuinkumppanin aivoihin.Sovitaan ne pelisäänöt joilla mennään kun moni mies ajattelee että epäsoveliasta jatkuvasti olla vaimon kimpussa kun me miehet on siihen opetettu.Toivotaan apu löytyy teille ja iloinen nauraudus kuuluu makuuhuoneesta joka iltaa ja eikä niitä 7 sekunnin sesioita harrasteta sitten painottaa hän. Meidät ihmiset on koodattu erilaisilla geeneillä. Ei se ole sinusta kiinni, jos miehelläsi ei viisari värähdä. Jos parikymppinen haluaa seksiä vain kerran parissa viikossa niin sitten kolmikymppisenä kun sä olet jo sinut oman seksuaalisuutesi kanssa ja haluat vielä useemmin kuin nykyisin , niin homma tökkii pahasti. Joku täällä ehdotteli riettautta ja toinen suuseksiä: Vanhempana seksinharjoittajana voin sanoa möreällä rintaäänellä, että nuo asiat ovat tärkeitä suhteen pitkittyessä, mutta jos parikymppistä kollia pitää lahjoa antamaan seksiä kauniille herkkupepulleen, niin lahjukset pitää olla tosi järeitä sitten vuosien päästä!
- Benny Hill
Löysin lähiönpuistosta 80kymppisen naisen itkemästä. Kysyin? mikä hätänä. Hän sanoi. Minulla on itseäni 30vuotta nuorempi mies joka hoitaa minua. Viimmeyönnäkin lempi niin ,että oon ihan puhki, nytki jäi laittaa mulle ruokaa ,et jaksettais syönninjälkeen lempii.Käski mun lähtee kävelee. Sanoin. Eihän sinulla ole nyt mitään hätää kun olet täällä. Nainen vastasi. No siinä se vika onkin ku mä en muista mis mä asun.
- miiakiiali
Aika huippu :)
- bvnbvcx
kuulostaa vale tarinalta, sori:)
- paappa 45
Ihmisillä on erilaiset halut. Eli naisen ja miehen halut pitäis kohdata.
Itse olen ollut kylmässä avioliitossa 45 vuotta, olen siis täys pöhkö.
Parasta seksiä olen saanut parin viime vuoden aikana.
Itse olen 65v mies, naiset ovat olleet 60-75 v.
Minun neuvo on: Ota avioero. Niin minunkin olis pitänyt ottaa jo 40 v sitten,
mutta minähän olenkin pöhkö.
Sinä olet fiksu nainen. - Suoraa toimintaa
Kaikille ei alusasu vihjailu toimi. Kokeile suoraa toimintaa eli munista kiinni ja makkariin tai keittiön pöydälle. Jos tuo ei toimi niin mies on luultavasti homo.
- lhjvj
Minä väitän että jos nainen ostelee itselleen seksikkäitä alusasuja, niin sellainen nainen varmasti myös vonkaa mieheltään, ja varmasti on kokeillut myös suoraa toimintaa, sillä nainen joka ostelee itselleen täysin omaehtoisesti kauniita ja seksikkäitä alusasuja on rohkeampi parisuhteessa kuin naiset yleensä.
Ja jos tuo ei toimi, niin miehellä on päässään vikaa ja sellainen mies pitää laittaa vaihtoon.
Kannattaa myös ennen vaihtoa katsoa mitä vikaa itsessä voi olla (tosin nainen joka panostaa oma-aloitteisesti seksielämään, siinä ei varmasti kovin paljoa vikaa voi olla)
Mieleeni tulee yksi asia joka voi pelastaa suhteen jos se pitää paikkansa. Miehellä voi nimittäin olla sellainen fetissi jota hän ei kehtaa paljastaa kumppanilleen. Ja jos mies vuosien ajan pidättelee kertomasta fantasiaansa eli toiveitaan siitä mitä vällyjen välissä haluaisi tehdä, niin muu seksielämä hiipuu väkisin. Tuosta kannattaa aloittajan keskustella.
Mutta, jos kyse on siitä että mies ei oikeasti ole innostunut seksiin, vaikka muuten pelit ja vehkeet toimisivat, niin silloin vika on miehen haluttomuudessa ja silloin miehelle täytyy antaa kenkää.
Juttu on nimittäin niin, että elleivät halut kohtaa heti suhteen seksielämän vakiinnuttua, niin silloin ne eivät tule kohtaamaan koskaan. Haluja, kekseliäisyyttä tai innokkuutta ei tule toiselle lisää, eikä toisen halut, kekseliäisyys tai innokkuus vähene.
Seksi on suhteen tärkein yhdessäpitävä voima. Olen aina sanonut että seksi on parisuhteen kakskomponenttiliima. Kaikki suhteet perustuvat seksille, mutta sitä(kään) ei mitata määrässä tai akteissa, vaan siinä kuinka hyvin seksuaaliset halut sointuvat yhteen.
Ne aseksuaalit parit joiden seksielämä on nolla, nauttivat toistensa seurasta, sillä heidän halunsa sointuvat yksi yhteen. Sellainen on onnellinen liitto.
Ne nymfomaaniparit joiden seksi on kokoaikaista nauttivat toistensa seurasta sillä heidän halunsa sointuvat yksi yhteen. Sellainen on myös onnellinen liitto.
Määrä ei siis ole koskaan tärkeä, vaan tärkeää on se että halut sointuvat täysin yksi yhteen!
Aloittaja, puhu miehesi kanssa ja ellei sopivaa vastausta tule ja kyse on vain siitä ettei häntä seksi kiinnosta yleensäkään, niin sitten ei muuta kuin uutta matoa koukkuun, sillä tilanne ei tule koskaan muuttumaan ja tämän sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä. - vai123
lhjvj kirjoitti:
Minä väitän että jos nainen ostelee itselleen seksikkäitä alusasuja, niin sellainen nainen varmasti myös vonkaa mieheltään, ja varmasti on kokeillut myös suoraa toimintaa, sillä nainen joka ostelee itselleen täysin omaehtoisesti kauniita ja seksikkäitä alusasuja on rohkeampi parisuhteessa kuin naiset yleensä.
Ja jos tuo ei toimi, niin miehellä on päässään vikaa ja sellainen mies pitää laittaa vaihtoon.
Kannattaa myös ennen vaihtoa katsoa mitä vikaa itsessä voi olla (tosin nainen joka panostaa oma-aloitteisesti seksielämään, siinä ei varmasti kovin paljoa vikaa voi olla)
Mieleeni tulee yksi asia joka voi pelastaa suhteen jos se pitää paikkansa. Miehellä voi nimittäin olla sellainen fetissi jota hän ei kehtaa paljastaa kumppanilleen. Ja jos mies vuosien ajan pidättelee kertomasta fantasiaansa eli toiveitaan siitä mitä vällyjen välissä haluaisi tehdä, niin muu seksielämä hiipuu väkisin. Tuosta kannattaa aloittajan keskustella.
Mutta, jos kyse on siitä että mies ei oikeasti ole innostunut seksiin, vaikka muuten pelit ja vehkeet toimisivat, niin silloin vika on miehen haluttomuudessa ja silloin miehelle täytyy antaa kenkää.
Juttu on nimittäin niin, että elleivät halut kohtaa heti suhteen seksielämän vakiinnuttua, niin silloin ne eivät tule kohtaamaan koskaan. Haluja, kekseliäisyyttä tai innokkuutta ei tule toiselle lisää, eikä toisen halut, kekseliäisyys tai innokkuus vähene.
Seksi on suhteen tärkein yhdessäpitävä voima. Olen aina sanonut että seksi on parisuhteen kakskomponenttiliima. Kaikki suhteet perustuvat seksille, mutta sitä(kään) ei mitata määrässä tai akteissa, vaan siinä kuinka hyvin seksuaaliset halut sointuvat yhteen.
Ne aseksuaalit parit joiden seksielämä on nolla, nauttivat toistensa seurasta, sillä heidän halunsa sointuvat yksi yhteen. Sellainen on onnellinen liitto.
Ne nymfomaaniparit joiden seksi on kokoaikaista nauttivat toistensa seurasta sillä heidän halunsa sointuvat yksi yhteen. Sellainen on myös onnellinen liitto.
Määrä ei siis ole koskaan tärkeä, vaan tärkeää on se että halut sointuvat täysin yksi yhteen!
Aloittaja, puhu miehesi kanssa ja ellei sopivaa vastausta tule ja kyse on vain siitä ettei häntä seksi kiinnosta yleensäkään, niin sitten ei muuta kuin uutta matoa koukkuun, sillä tilanne ei tule koskaan muuttumaan ja tämän sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä."Ja jos tuo ei toimi, niin miehellä on päässään vikaa ja sellainen mies pitää laittaa vaihtoon."
Muuten erittäin harkittua ja mielestäni aivan juuri niin kuin se on.
En vain pitäisi "vikana" sitä jos halun määrä ja laatu on erilainen suhteen osapuolilla. Kummassa silloin se "vika" on.
On vain todettava että tällainen ihan supertärkeä asia ei toimi ja sanon että ongelma vain pahenee ajan myötä.
Pahin tarina minkä kuulin oli että nainen tyydytti itsensä sängyllä miehen vieressä ja mies ei edes joka kerta kääntänyt katsettaan kirjasta edes vilkaistakseen, Kuitenkin suhde oli alkuaikoina ollut aktiivinen ja tyydyttävä.
Nainen on halukas ja antaa ja ottaa kaiken hellyyden ja kiihkon minkä keksimme ja mistä sanoin fantasioimme. Onneksi kohtasimme.
En näe että voisit olla joskus tyytyväinen tuossa suhteessa mutta muista että kummassakaan ei ole vikaa, olette vain erilaisia.
- mies 55
älä jää tuleen makaamaan. sillä on joku toinen. eteenpäin vaan kun mummo lumessa. vinkki. ota aikuinen mies joka sua haluu,rakastaa ja antaa kaikkensa.se tulee sydämmestä.
- 10+19
Voi johtua ihan vain siitä, että mies ei kaipaa seksiä enempää. Haluissa on valtavia eroja ihmisten välillä, eikä niille oikeastaan voi mitään. Suurin osa on tietysti suhteen alkuaikoina hyvinkin aktiivisia, mutta sen normaalirytmin saa selville vasta kun suhteessa on ollut pidempään (muutama kuukausi - 1 vuosi). Miehillä tutkimusten mukaan yleisin syy haluttomuuteen on kai stressi, ehkä miehelläsi on töissä vaikeuksia tai ongelmia kaveriensa tai sukunsa kanssa?
Suhteesta voi tulla aika kinkkinen, jos todella teidän käsityksenne ihanteellisesta seksin määrästä eroavat kovinkin paljon. Riippuu tietenkin siitä, kuinka tärkeää seksi sinulle on. Itse en enää sitä virhettä tee että kidun seksittömässä suhteessa, se on liian rankkaa henkisesti. Ja sinä olet liian nuori tuhlaamaan aikaa suhteeseen joka ei voi toimia, jos näin todella on.
Miehille tuntuu myös olevan kova paikka, jos itseä ei haluta niin paljon kuin naista. Nainenhan tekee silloin usein aloitteita ja mies torjuu ne. Voisi olla hyvä että keskustelisitte tästä ja sopisitte että pidätte esim. 2 vkon/kuukauden tauon seksistä. Jos mies ei silloinkaan tajua, että voisihan sitä joskus seksiäkin harrastaa, niin ei hyvältä näytä.- lhjvj
Vähäinen halukkuus ei ole sama kuin haluttomuus.
Haluttomuuteen on yleensä syy ja haluttomuus on suhteellisen lyhytaikaista.
Esimerkiksi juuri stressi tai esimerkiksi masennus voi aiheuttaa haluttomuutta, mutta kyse on siitä ettei silloin stressin alla kykene rentoutumaan ja ajattelemaan muuta. Tietenkin tuohonkin voi olla syitä joita ei välttämättä heti huomaa ja joka voi vaikuttaa yleisesti vähäiseltä halukkuudelta, kuten esimerkiksi naisten kohdalla e-pillerit, hormonikierukka jne joita on käytetty seksielämän alusta saakka ja haluttomuudesta on tullut "normaalia". Myös miehellä voi jokin arvo olla liian matala jolloin ei yksinkertaisesti tule seksi mieleen. Valitettavasti en nyt vaan muista että mistä aineesta oli kyse.
Vähäinen halukkuus on taas tilanne joka ei muutu ja sitä ei saa muutettua mitenkään.
Niinkuin sanoit niin ei kannata alkaa kitumaan seksittömässä suhteessa.
Ongelma ei ole seksin vähäisyys, tuleehan ihmiset toimeen sinkkuina ihan hyvin, vaan ongelmana on se että se alkaa jäytämään muuta suhdetta. Ellei toinen halua pettää, hänellä on pallo siihen asti jalassa että hän eroaa ja monetkaan eivät uskalla erota koska he pelkäävät jäävänsä koko loppuelämäksi yksin.
Syy siihen miksi se alkaa väistämättä syömään suhdetta on ihmisen luonteessa. Seksistä pitävä ihminen rakastaa toista seksuaalisesti, eli osoittaa seksillä että hän rakastaa. Tämä ei välttämättä tarkoita yhdyntöjä, vaan yleistä hellää yhdessäoloa ja toisen hyväilyä ja suukottelua ja esimerkiksi seksikkäiden viestien lähettelyä jolla pidetään ns. "liekkiä yllä".
Kun tuollainen halukas ihminen päätyy seksittömään suhteeseen, hän alkaa epäilemään ettei toinen rakasta häntä, sillä hänen mielestään hän itse joutuu tekemään suhteen eteen liian paljon kun toinen ei tee mitään seksin eteen.
Seksitön kumppani toisinsanoen rikkoo toisen luottamuksen ja kun tila jatkuu pitkään, ensin toisen rakkaus hiipuu ystävyys- ja velvollisuusasteelle ja sitten toinen huomaakin ettei hän enää edes halua seksiä tuon seksittömän puolen kanssa. Se on lopun alku. Näin siksi kun jokainen seksikerta alkaa muistuttamaan häntä siitä että hän itse joutuu tekemään kaiken, vonkaamisen ja tyydyttämisen, ja hän ei saa siitä palkaksi kuin velvollisuus- tai sääliseksiä, mikä on loukkaus. Ja loukkaus on suhteen lopun alku - aina!
- koettu on
jotain vikaa on miehessä jos ei naisen vieressä lämpene,vaikka oltas alasti.
Nainen kyllä sen vaistoaa, mutta ei usko, ennenkuin näkee käytännössä.
Saattaa olla vaikka alkoholi joka on vienyt kyvyn.- miikiili
Näinpä on päässyt meillä käymään... Oon aina ollu sitä mieltä et vieraissa ei kannata/saa käydä..mut tällä menolla vilkasen kesän päälle ruohoa aidan takana..se on varma se :))
- Narutettu
Pariskunta 67 / 63v. Aviossa 41v.
Seksin luonne on muuttunut.
Enää ei riitä että toinen on haaroista halki.
Vaimon aktiivisuus on lisääntynyt vuosien myötä ja hiljalleen on kuvaan tullut mukaan uusia virikkeitä.
Yhtenä, nykyään oleellisena osana on "vastuuttomuuteni" aktin onnistumisesta ja vaimon tyydyttämisestä.
Jos vaimoni "haistaa" tahollani lievääkään empimistä niin silloin tulevat narut käyttöön.
Perusjuttu on se että vaimo köyttää kivekseni ja siittimen tyven ohuella nyörillä.
Stondis on taattu.
Vapauttaakseen minut täysin vastuusta hän sitoo minut ranteista ja kyynärpäistä selän taakse ja toteuttaa omat mielitekonsa ilman minun muuta aktiivista roolia kuin kieleni.
Joskus paketoi minut todella liikkumattomaksi.
Joskus, saatuaan itsensä tyydytetyksi ei edes ratsasta vaan löysää ranteeni ja annettuaan ensin alkuvauhtia "pakottaa" minut masturboimaan.
Eri variaatioita.
Nämä piristykset ovat vakiintuneet viikko-ohjelmaamme lauantaisiksi rituaaleiksi.
Silloin tällöin viikolla, ei edes jokainen viikko, perinteisempää jyystämistä.
Ilman piristyksiä ja minun vapauttamistani vastuusta, olisi seksielämämme taatusti kuivakkaampaa.
Mutta tämä näin ikärin kokemuksena.
Meillä tämä kehitys vaati minun taholtani avautumisen ja kertomisen ajoittaisesta epävarmuudesta.
Ehkä tämä puhumisperiaate soveltuisi nuoremmillekin?
Mitkä ovat perimmäiset tarpeet, estottomasti! - 0.
Seksuaalisuus on paljon enemmän kuin pelkkää seksiä
ja seksi on paljon enemmän kuin pelkkää yhdyntä. - unlucky22
Heh, sulla menee vielä hyvin ku saat edes kerran kahden viikon aikana.. :D
Meillä se menee niin, että harrastetaan ehkä kerran kuussa, joskus saattaa mennä parikin kuukautta ilman vaikka kuinka herättelen miestä vihjeillä sekä suoralla toiminnalla..
Oonki laskeskellu, että mun yrityksistä ehkä noin joka 30. onnistuu..
On mulle ehdotuksia tullu muualtakin, mutta en oo mitään pettäjätyyppiä ja lisäks mullakin sattuu olemaan se "ongelma" että rakastan mun miestä.
Mutta tiedän ton turhauttavan tunteen ja tulee itelle vähän surkee olo kun tulee torjutuks niin monta kertaa.. Se harmittaa kun muuten suhteessa asiat toimii.- sexiö kehiin
Hyvä ja säännöllinen sexi saattaa pitää hieman huonommankin suhteen toiminnassa.
- rakkaus vai seksi ?
RAKKAUS !
- jake40roi
uskon että miehesi on bi ... vielä niin nuorikin ite 46 ja halutta joka päivä
- nättijussi
Kyllä nainen pitää tyydyttää ja sillä sipuli. Se kuuluu miehelle.
- qazöp
eipä tule työltä tänne kommentteja eli taas oli joku suoli24 provo jolla ihmiset saadaan kirjoittamaan tänne paskaa
- T.
MarttyyriMallari-TTt
En missään nimessä haluisi ottaa tähän juttuun kantaa, mutta palstan johtajana en voi sivuuttaakaan tätä ongelmaa.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että he ovat jälkeenjääneitä nollia ja heidän olemassaolon ainoa tarkoitus on lukea ja ihailla kirjoituksiani.
- 24
Minä olen saman ikäinen ja meillä on mieheni kanssa vähän samanlaista :) Olen itsekin kai ihan kivannäköinen, ainakin miehet tulevat iskemään todella usein. Miehenikin sanoo, että olen haluttava, mutta hänellä ei vain ole yhtä suuria seksihaluja kuin minulla. Minä harrastaisin seksiä vaikka joka päivä, kun hän taas ehkä korkeintaan kerran viikossa. Koen välillä olevani hieman puutteessa, mutta en voisi kuvitellakaan eroa tai pettämistä, koska hän on maailman ihanin mies.
Minäkin olen kokeillut kaikenlaista. Strippausta, alasti tanssimista, seksikkäitä vaatteita, hienovaraista flirttailua, suoraa toimintaa, päällekäyvyyttä yms. Jos mies ei ole sillä tuulella, on häntä vaikea saada innostumaan seksistä, vaikka käyttäytyisin sellaisella tavalla, jonka tiedän olevan hänestä todella kiihottava. Esimerkiksi stressi laskee mieheni seksihalut nollaan. Harmi vain, että hän on tällä hetkellä melko stressaavissa töissä :/
Minä itse olen ratkaissut asian niin, että olen valmis elämään tämän miehen kanssa loppuelämäni, vaikka joutuisinkin välillä masturboimaan. Hän on kaikin puolin muuten lähes täydellinen mies. - turhaut-tavaa
En osaa kyllä vinkkejä antaa. Meillä melkein samanlainen tilanne ukon kanssa. Itse haluaisin useimmiten. mutta ukko ei vaan anna. Ennen onnistu hyvinkin pari kertaa päivässä, mut nyt on menty siihen että kerran kuukautee. Turhauttavaa!!! On jo alkanut tuntumaan siltä että oon kyllästy koko ukkoon. Kaikki on keinot on kokeiltu. Sängyssä turha odotella iltasin että koska ukko tulee nukkumaan, kun hän tulee vasta sitten kun olen itse sinne nukahtanut :(
- luonnon valinta
Tuttu tarina nyky Suomessa. Miehistä on tullut täysin aseksuaalisia suorittajia ja ärtyisiä käppänöitä.Ei siis ihme, että moni tyttö puutteessaan vilkuilee ulkomaalaisia miehiä.Ratkaisuna esitän moniavioisuutta, siten, että suomihemmo tekee työt, tuo rahat ja stressaan itsensä impotentiksi ja toinen mies lempii naista ja kaikki ovat tyytyvisiä. Samalla tietysti suomalainen geeniperimä laimenee mutta haitanneeko tuo ketään, ehkä saadaan tilalle viriilimpää sakkia.
- Opi nussimaan
Olet vain surkea sängyssä.
- nelkytneljä
Minä olisin verisesti loukkaantunut jos mieheni ei haluaisi minua!Niin kuin joku tuossa aiemmin sanoikin, miehen TEHTÄVÄ on tyydyttää naisensa.
Minulla on elämäni aikana ollut yksi mies joka saneli ohjeet siitä,kuinka usein seksiä harrastetaan ja miten.Tämä mies sai lähteä hyvin äkkiä.Ihmetteli ja vinkui vielä perään ,että "mikä nyt on?"Lupasi antaa enemmän ja parempaa,mutta kappas kun juna meni jo!
Tämän jälkeen on ollut seksin suhteen mulla hyviä miehiä.Nyt naimisissa namupalan kanssa jo 15 vuotta,eikä tartte kitistä munan perään :) - Varma vinkki.
Katso itseäsi peilistä,jos sieltä näkyy latoharakka,tai ylipainoinen laardikasa ei silloin miestä voisi vähempää kiinnostaa seksi.
- ominkäsinhekumaa
mulla taas ongelmana on että ei ole naista ja joudun runkkaamaan joka päivä ison kullini(20cm/5,8cm paksun )tyhjäksi .jos täältä löytyskin halukasta naista seksipuuhiin niin tervetuloa.
- pieni pillu.
seksi ei ole tärkeä.
- tyytyväinen itseensä
HEI
Seurustelin 12-vuotta seksittömässä suhteessa. Ei mitään kontaktia toiseen. Asuimme meihen kanssa eri paikkakunnilla,mutta näimme milloin missäkin. Pyysin häntä monesti luokseni ja suunnittelin kaiken valmiiksi,mutta hän ei sitten tullut. Pettymys oli suuri. Liekkö miehellä mennyt löysät housuun vai iskikö rohkeuden puute. Kyllä hän kauheasti puhui,että haluaa rakastella.Mutta aina minun olisi pitänyt olla menossa. Panopuuksi en rupea.
Hän ois suona pillua jos ois raahanna itsensä luokseni,mutta ei.
Parisuhteeseen kuuluu seksi ja aito rakkaus.
Olen nyt jälkeenpäin kuullut,että kun hän ei saanut minulta pillua niin etsii sitä chatistä tosimiehenä ja vaikka minä kostoksi minulle. Minä en hänen kostojaan noteeroo. Aika lapsellista. Tämä mies on kummiskin jo 34v.
Kaveri etsii hänelle sitä oikeata.Tämä mies ei todellakaan uskalla vastata puhelimeen jos soitan hänelle,kun hän on velkaa minulle. Eikä suostu edes puhumaan vain haukkuu. Minä kun en naisena hyväksy sitä että haukutaan. Jos sitä ollaan mies isolla M:LLÄ sitä osataan myös puhua naiselle.
Ajatteletteko te miehet munalla vai aivoilla?- jhjkk
No munalla tietenkii! On nyt rokulissa. Haluis teha sille kuuluvia hommia.
Soitellaa, et kadu! - tyytyväinen itseensä
jhjkk kirjoitti:
No munalla tietenkii! On nyt rokulissa. Haluis teha sille kuuluvia hommia.
Soitellaa, et kadu!Tiedätkös numeroni? Jos tiedät eikö ala soittaa heti,
- Ja mä 52v
Kyllä on naisilla kurjasti asiat. Onneksi mulla ei ole, enkä edes katselis tollasta miestä, jolta ei kullia saa. Joka päivä täytyy saada vähintään kerran, mieluummin useamman kerran. Mun mies on 26v
- Harri_F
Mikä teitä naisia riivaa? Heti kun tulette tänne kirjottelemaan mistä tahansa ongelmasta niin ekana pitää heti hehkuttaa "olen kaunis hyväkroppainen nainen" ja "minulla olisi miehiä vaikka joka sormelle" ym ym. Kusiko o noussu päähän? Ohan se jees et on itsetunto kohillaa mut liika on liikaa, ehkäpä miehes o huomannu että oot sellanen ylimielisen itserakas joka kehuu itteensä maasta taivaisiin ja siks ei kiinnostu panemaan sua. Sori.
- G
Ei se siitä johdu, vaan siksi se pitää kirjoittaa koska muuten viesti ketjun ensimmäinen olisi..."oot varmaan niin ruma" yms. selväksi asia että ulkonäön suhteen ei "pitäisi" olla ongelmaa.. Elä ota ihtees
- nainen vm 83 pirkanm
samoilla linjoilla meillä, itse 27v ja mieheni 36v, yhdessä oltu 6vuotta. Alusta asti ollut niin että mä olen kiimainen ja miehelle riittää 1x/kk !! eikä sen enempää ole, ensimmäisen 1/2 vuotta oli toki toki seksiä ja erotiikkaa enemmän mutta nyt tasaisesti 1x/kk. Itse olen kasvoiltani kaunis pitkähiuksinen vaalea nainen, nyt 4 vuotta peräkkäin hoidatan tekoripset, kynnet ja rusketuksen, tykkään pornosta, yllätän mieheni n. parin kuukauden välein käymällä seksiliikkeessä ja ostamalla jotain uutta, alusvaattteita yms ostan jatkuvasti uutta, olen hyvin mielikuvarikas, flirtin osaan hyvin, ainoa negatiivinen asia on varmaan ylipainoni. ( painoa 67, lääkäri suositteli n.3-6 kilon pudotusta.). Mieheni on normaalipainoinen ja lihaksikas, täysin perusterve, tykkää aikuisviihteestä ( vaikkakin katsoo sitä mieluummin yksin). Pettämistä ei voi olla kun käy vain töissä eikä lähde koskaan baariin tms ilman minua. ( ei tykkää baarista yms). Aina se kysyntä ja tarjonta ei kohtaa! ei voi mitn.
- nuaras27v
toisella onni, toisella epäonni. et todellakaan ole yksin asiasi kanssa. plussat ja miinukset paperille, jos haaveilet lapsista k.o miehen kanssa/ tulevaisuudesta, ei näytä hyvältä. jos et haaveile lapsista yms, niin sitten eikun onnea kovasti teille! :)
- grh...
joo täällä 50 v mies ja nainen 45 v ja hyvin menee,nyt ollut puolivuotta 29 v salarakas,on vaan halut lisääntyneet.joskus menee kumpikin samana päivänä,henkisesti rankkaa pyörittää kahtanaista yhtäaikaa,sit on oikeesti ikävä salarakasta.en polta tupakaa eikö ole alko-ongelmaa,hyvin pelittää vehkeet..
- kysy pois
Ihmiset ovat seksuaalisesti hyvin erilaisia. Kysy kumppaniltasi haluaako hän seksiä kerran kahdessa viikossa? Jos teillä on aivan erilaiset tarpeet, niin asiaa ei voi parantaa millään konstilla. Iän myötä miehen halukkuus vähenee ja naisen halukkuus lisääntyy, joten aloittajan tilanne tulee vaan huononemaan. Jossain tapauksessa miehellä voi olla tilapäinen syy haluttomuuteensa ja sitä ei voi saada selville muuten kuin kysymällä.
- pitääkö vehkeet?
50v mies edellisessä kirjoituksessa ilmoittaa olevansa naimisissa ja pitävänsä salarakasta yhtä aikaa ja kunto kestää. Kestääkö kunto vielä siinä vaiheessa, kun vaimo saa tietää? Useimmiten se on kerrasta poikki ja saattaa salarakaskin löytää uuden. Ei ole mitenkään hauskaa olla varatun miehen hätävarana.
- grh...
pitääkö vehkeet? kirjoitti:
50v mies edellisessä kirjoituksessa ilmoittaa olevansa naimisissa ja pitävänsä salarakasta yhtä aikaa ja kunto kestää. Kestääkö kunto vielä siinä vaiheessa, kun vaimo saa tietää? Useimmiten se on kerrasta poikki ja saattaa salarakaskin löytää uuden. Ei ole mitenkään hauskaa olla varatun miehen hätävarana.
on ne ainakin vielä pelanneet,tosin juttu on niin väärin,ja tappelin juttua vastaan pitkään,nyt juttu taitaa olla finaalissa nainen muuttaa toiselle paikkakunnalle,hyvä niin.toivotaan niin että juttu loppuu siihen.
- naisistatykkäävämies
Kuulkaas nyt te haluttomat miehet naista voi hoitaa monella tavalla.
Sanokaa naista kauniiksi silloin tällöin, sanokaa naiselle kyllä sulla on kaunis peppu. Käsillä voitte halata, käyttäkää huulia, kieltä, nenääkin voi käyttää, sormeilkaa hellävaroen naista. Siis kokovartalosuukotus. Tehkää tämä kiusoitellen hitaasti, niin jopa naisenne on teidän käsissä.
Niin eiköhän miehestäkin ala löytyä jotain kovaa. Siis kyllä se tietää kun sitä kosketaan.- still lonely-70
MAMMA MIA!!!!!
Tahtoo kanssa moiseen käsittelyyn:)) Olisin kyllä sulaa vahaa - Naista hellivä!
Kyllä sitä miestäkin voi helliä!
Eikä vain moittia.
- Kykymies ja halukas
Kyllä sinussa taitaa olla sittenkin jottakin vikaa. Tai sitten on tosi passiivinen mies. Minä olin 30 v. valmis seksiin ainakin kerran päivässä.
Joskus vieraanani oli niisä merkeissä viikossa kolmekkin eri naista.
Moni 70 v haluaa ja saa viikottain... - seksiäseksiä
Kaikki vitun runkkarit ovat vastanneet, eivät älykkäät
HAISTAKAA PASKA, VINKKINNE OVAT PERSEESTÄ
TÄSSÄ VASTAUS OHMOILLE VASTAAJILLEP ERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T: seksiäseksiä - seksiäseksiä
aJATTELIN myös seksiä naisen kanssa.
Ruotsalaisia miehiä en ota, koska ne on laiskoja, kielitaidottomia homoja. - surullista menoa.
luulen, että seksin ylimainostaminen, yletön pornon katselu ja ylimääräiset kaikenmaailman lelut ja seksin ylikorostaminen yleensäkin vie halut. liika on liikaa tässäkin asiassa. mikään ei enää tunnu miltään. turtumus tulee. ja liika yrittäminen ja jyystö.
luonnollista seksiä onko enää olemassakaan, joka aidosta läheisyydestä syttyy??- Lähinaapurin mies
Kaikki meno ei ole surullista: itselläni on suhde, jossa seksi perustuu luottamukseen ja läheisyyteen, spontaaniuteen ja erillään asumiseen. Välimatka, olkoonkin vaikka vain sata metriä, on varsin kiihoittava lisä. Läheisyys sytyttää. Jatkunut jo monta vuotta, ja toivon vielä monta vuotta lisää.
- runkatkaaPA
Jos ei seksiä saa, niin eikun vaan runkkaamaan. Sillä siitä vitutuksesta selviä. Jos kumppania ei haluta ajat sen vaikka lenkille ja pistät pornon pyörimään tai
villit ajatukset kehiin.
Ei tarvii pettää ja kumppanikin on tyytyväinen.
Ja runkkaaminen on myös helppoa sekä oikea että vasenkätiselle - runaway22
itse olen aktiivinen...ja hingun aina panoja...mut mulle paiskataan päin naamaa,et eikö sullakaan oo muu ku pillu mieles kokoajan...mä oon kiinnostunut pillusta.ja en saa sitä tarpeeks,niin akka ulkoruokintaan...näin se vain menee!!!!
- chigagoman
Tulehan tänne korjataan tilanteet saat vanhempaa,kokenutta,osavaa miestä eii kantsi sellaisessa suhteessa olla jossa ei seksiä saa estottomasti kun haluaa useammin???
- kommunikaatio ongelm
Suora puhe! Oletko edes sanonut miehellesi suoraan että haluaisit enemmän? Tai oletko tehnyt tarpeeksi selviä aloitteita? Ehkä ongelma on kommunikaatiossa.
- ukko 40v
Mulle riittäisi kiihokkeeksi kyllä ihan pelkästään jo se että samassa huoneessa on 22v nainen :)
Itsellä olen tavannut vaimoni suunnilleen sinun syntymäsi aikaoihin ja kyllä minä olen tästä ajasta suurimman osan elänyt puutteessa. Välillä on vähän pirteämpiä jaksoja, mutta pääsääntöisesti seksiä on ihan liian vähän. Mutta en usko että se vaihtamalla paranee, vaimoni on kuitenkin hyvä ja luotettava kumppani ja lapsille erinomainen äiti.
Luulen että naisten haluttomuuteen on yleensä syynä tyytymättömyys omaan ulkonäköönsä ja kroppaansa (lihominen ja rupsahtaminen). Ei minua vaimon vanheneminen ja lihominen haittaa, mutta totta puhuen en myöskään ilkeä kehuskella hänen vartaloaan, kun hän tiettää itsekkin että se oli paremman näköinnen neljäkymentäkiloa sitten.
Ettei vain sinullakin olisi vähän kyse tästä että et saa riittävästi huomiota mieheltäsi?
Kyllä tässä olisi meille suomalaisille miehille pieni oppimisen paikka. Voitaisiin vähän tinkiä siitä suomalaisesta rehellisyydestä ja suoraselkäisyydestä ja kehua naisiamme vaikka sitten törkeästi valehtelemalla jos ei oikeasti muka löydä mitään hyvää sanottavaa. Kehuja ne naiset haluaa kuulla, vaikka ne höpöpuheiksi tietäisivätkin. - reilusti hetero
Kyllä ihmiset osaa olla tyhmiä. On luotu stereotypia että miehet haluaa kokoajan vain seksiä, eivätkä ajattele mitään muuta. Kuitenkin tutkimuksissa on todettu että suomalaiset parit harrastaa sitä vain noin 2-4krt kuussa.
Oikeasti pitkässä suhteessa pitää olla muutakin. Kiihkeys voi myös vaihdella iän mukaan. Toinen voi olla vasta nelikymppisenä kiihkeimmillään.
Oikeasti kyllä risoo tuo ajattelutapa että miehen pitäisi aina haluta, ja nainen saa AINA silloin kun on valmis antamaan. - Syitä voi olla monia
Kaikki miehet haluaa enemmän seksiä, muttei aina.
Minkälaisessa kunnossa kumppanisi on? Meinaan vaan että jos on kaljaa lipittelevä hampuusi, niin kyllä siinä lipido heikkenee kun teinivuodet jää taakse ja voi olla vähän vaikeuksia erektion kanssa, eikä ehkä fyysisen kuknnon vuoksi edes jaksa olla aina pumppaamassa.
Haluttaisiko sulla kokeilla itseäsi vanhempaa ja todella hyväkuntoista miestä? - jos vielä kuitenkin
Seksiä pitää hyödyntää silloin kun se ei tunnu pakottavalta toimenpiteeltä. Luulisi että 22 vuotiaana on asiat sillä mallilla, että kelpaa kaikille normaalimiehille! Paitsi jos on joku psykopaatti, paskanhajuinen, kitkerähikinen, jäykkärunkoinen, rumapilluinen, ruma yleensäkin kuin paskaläjä, vittumainen luonne, yliviisas ja mitä näitä nyt onkaan, jotka karkottaa ukon kuin ukon! Olen minä lihavaakin vierasta rapannut 37 virheittä omaa nussitun vuoden jälkeen, ja sekin onnistui jotenkuten. Mutta arastutti niin vietävästi naida vierasta liki tuntematonta! Olen nussinut sittemmin parin vuoden uskollisuuspuuskan jälkeen taas jonkunverran vanhempaakin tavallisen näköistä hyvä tissistä ja koloista. Meni jo paljon paremmin! Kotona vielä paremmin! On ollut tässä naintitouhussa niin ylä- kuin alamäkiäkin. Nuorena ei tuntunut mikään päiväjako tuntunut riittävän, mutta yhdessä yössä kunnolla sahaten neljä kertaa oli jo turhaa! Kävi samoin kuin nykyään; jos on ruikutta enemmän kuin viikon, tuli kalu kipeäksi hiukan! Kyllä se kunnon rakastelunainti pitäisi saada paikat toimimaan ilman vaikeuksia! Minä kyllä sanon jos pimppero on väärän tuoksuinen, enkä nuoleskele, naintiin se ei niin paljon vaikuta. Pienet keimailut ovat tosi tärkeitä silloin tällöin, vaikkei juuri silloin menisikään naima-asteelle saakka. Näin kokee 63 täyttänyt vakan alle laitettu veijari. Riitelyä ei viitsi kuulostaa, siksi se vieraissa hyppääminen on ollut tosi harvinaista. Ja voi se riita pilata sen oman vaimon kanssa paneskelut! kaikkein kiinnostavimmat naiset ovat jääneet kampittamatta! Miksihän?
- aikuinen nainen
Kyllä tekee pahaa vaimosi puolesta. En kyllä jatkaisi oman kaverini kanssa, jos hän minua pettäisi ja välittäminen olisi niin ohi että voisi pettää.
Jos itse kuvitteleisin häntä pettäväni, en taatusti hänestä välitä ja kunnioita. Mutta minä välitän.
- salminenkari
on aika tyhmä kaveri kun ei ole vihjeistä huomannut että haluaisit seksiä lisää
- pena77
Ota oikeeseen käteen dildo ja tee sitä vaikka joka päivä kolmesti päivässä kuuriluonteisesti. Eiköhän miehesi tajua puolen vuoden päästä, että on turhakapistus ja lähtee.
- oulunpari
meillä on paikka avoinna halukkaalle naiselle ;)
- 30
Onko tullut mieleen että mitäs jos se mies tykkääkin lihavista tai jotain.
näitähän on vaikka mitä fantasioita.
Itsellä oli vaalea hyvännäköinen emäntä, meidän ajatukset ei vaan
kohdannu, oli parempi erota. Nyt on tumma ja toimii. - neuvo
Onko se masentunu ??
Tai tuntee ettei osaa ?? Tuntee itsensä huonoksi ns. "muiden" ehdokkaiden rinnalla ?? Kerrotko että sinulle olisi ottajia...kehu häntä. Jos hän tietää että vertaileisit häntä muihin ?? Oletko liian tyrkky vai et...KYSY niin olet viisaampi?
Ota sinä rohkeasti kissa pöydälle ja vaikka henki menisi niin kysy joka kantilta, itseesi liittyvistä jutuista...että etkö ole tarpeeksi veihättävä jne.
Että saat asialta mielenrauhan. Jos jokin pienikinasia askarruttaa niin kysy!! Ei niin hölmöä kysymystä ole ettei sitä voi kysyä. Uskalla. - Kössi_
Asiaan voi vaikutta monet syyt, voi olla että toinen on vaan vähemmän halukas, tai sitten ei näe kumppania kiihottavana, syystä tai toisesta, henk koht, harrastan seksiä aika harvoin, kumppani on muutoin kyllä mukava, mutta ylimääräiset kilot (ainakin 20kg) vievät ajatukset välittömästi muualle, en voi sille mitään, enkä toisaalta haluakaan, olen läkirasisti kyllä, mutta se on minun oikeuteni. Ikävää mutta totta...
- Vaihtamalla paranee.
Olin kymmenen vuotta naimisissa naisen kanssa jossa ei kertakaikkiaan harrastettu sexiä. Olin todella onnellinen kun pääsin lopulta irti siitä lahnasta.
Vietin parivuotta irtosuhteilla ja sitten löysin oikean elämäni naisen, hänkin oli eronnut kylmästä liitosta.
Sexi sujuu paremminkuin koskaan elämässäni ja olen taivaltannut tätä palloa jo viiskyt kaksi vuotta, kumppanini on nelkyt kaksi ja meillä on sanaton yhteinen kieli, kumpikaan ei pyydä saati anele vaan kaikki sujuu aivan luonnostaan ja jos kumppanillani tekee mieli niin on useasti kiipennyt päälleni ratsastamaan ja siitä pikku veitikkani kyllä tykkää ja lähtee mukaan leikkiin....
Viikonloppuja emme haaskaa työn tekemiseen, vaan meillä on yhteistä aikaa olla vaan...
Suosittelen muillekkin jotka on kylmässä tai muuten huonossa liitossa niin KYLLÄ VAIHTAMALLA PARANEE. - onnea sinulle!!
okei sitten on hankala:D sehän kerran pari viikossa on minusta sopiva määrä seksiä viikossa, mutta jos oot seksi hullu niin eri asia.eksoottista hajuvettä tai jotain muuta vastaavaa? mikä sais sen miehen oikein kiihottumaan kuin villipedon! yritä puhua seksistä että haluat sitä enemmän. uskon että olet ihastunut mieheesi todella, sillä seksikin kuuluu elämään.
- akkaliini09
mulla ei ole mitään seksielämää,kun odotan myös ystävyyttä ja se on liikaa vaadittu
- heimohei2
harvinainen mies. itseäni juuri eronneena ärsytti muijan pihtaaminen (varmaan joku saakelin aseksuaali sekin oli) kun seksin pysty laskeen vuodessa yhden käden sormilla..
- vinks vonks
Nyt en ymmärrä miksi pitää vihjailla että haluaisi enemmän??? Minulla ainakin semmonen mies että kaikki vihjailu aivan turhaa... koski se sitten tiskausta tai seksiä. Meillä puhutaan suoraa asioiden oikeilla nimillä ja niin ne asiat parhaiten selviää. Rohkeasti vaan kysymään miksi näin? Olettehan tietty vielä nuoria ja suoraan asioista puhuminen ei välttämättä ole niin yksinkertaista, mutta eipä tuohon ongelmaan mielestäni muutakaan keinoa ole.
Meillä ainakin asiat kuin asiat parani ilman turhia vihjailuita. - Vaihtoon vaan
Toimimaton yhtälö . Ei muuta kuin ukko vaihtoon ja tilalle sellanen jolla on samanlaiset halut .
- Nainen minäkin
Eipä sit ole tullut mitään varteenotettavaa neuvoa mitä tilanteessa voisi tehdä. Onko kaikki miehet niin saakelin avuttomia ettei kukaan osaa sanoa mitään? Meillä on nääs ihan sama tilanne. Minä haluaisin seksiä joka päivä mies ei. Millon väsyttää, on huono päivä, ei huvita ym syitä. Ootteko koskaan miettineet miltä tuntuu ruinata ja saada pakit? Se on niin paska ettei mitään rajaa. Sit kuitenkin nettiporno kelpaa.. En ymmärrä. Miksi nettiseksi ajaa ohi liveseksin? Onko se jotenkin helpompaa vai? Ymmärtäisin jos olisin pihtari enkä antas tai oltas erossa, mut jos olen kotona saatavilla? En kerkee autoa pihasta ajaa kun ollaan runkkaamassa netin ääressä. Sit kun tulen kotiin ja alan ruinaamaan niin ei.... Voi vittu et joskus tympii ihan oikeesti. Illat mietin onko minussa joku vika. En omista mitään dd silikooneja mut nainen olen ja omasta mielestä ihan sopusuhtainen. En halua pettää mutta mitä teen? Turha alkaa lässyttämään et kokeile jotain asua... Olen kokeillut ja otan suihin ei siitä ole kiinni. Ollaan puhuttu asiasta mut mitään ratkaisua ei tunnu löytyvään. Tämä alkaa olla yhtä noidankehää koko elämä. Onko siis paras pitää turpansa kiinni ja tyytyä siihen mitä saa?
- sulle "nain minäkin"
No sun kohdallas varmaa joko annat olla tai oikeesti vaihdat toiseen. Ilmeisesti teidän kohdalla juna meni ja tyydyt kohtaloosi tai lähdet.
- gymstick000
Sinä taidat elää yhtä puutteessa kuin itsekin ,eikö tavattaisi ja nautittaisiin toisistamme,kun suhteissamme toista osapuolta ei kiinnosta.Minä olen todella vasyt ruinaamaan toiselta,on kai aika katsella josko ruoho olisi vihreämpää toisella puolella.
- elämän suolaaa
gymstick000 kirjoitti:
Sinä taidat elää yhtä puutteessa kuin itsekin ,eikö tavattaisi ja nautittaisiin toisistamme,kun suhteissamme toista osapuolta ei kiinnosta.Minä olen todella vasyt ruinaamaan toiselta,on kai aika katsella josko ruoho olisi vihreämpää toisella puolella.
Suomessa naiset tosiaan saa ruinata sexiä.Nykyäijät ovat niin poispilattuja prinssejä, että ei mitään tolkkua. Ei muuta kuin ulkkaria kehiin ja naintihommat luistaa, kun ei työkään stressaa. Tehkööt sit suomiäijät töitään vaikka maailman tappiin, ei mua haittaa, verotus tasaa.
- "pilvilinna"
mitäs tähän sanotte, olin naimisissa ja minä olin se aktiivisempipuoli ja yritin vietellä miestäni usein petiin, mutta huonolla menestyksellä. Hän oli usein netissä töiden jälkeen ja sanoi minulle, että elämässä on muutakin kuin seksi (kun olin häntä vikitellyt). Pikkuhiljaa huomasin että hänellä oli vaikeuksia saada "pikkuveljeään" toimimaan. Aikaa kului ja minulle selvisi, että hänellä oli ollut suhde minun entiseen työkaveriin ja työkaverinsa vaimoakin hän oli koetellut. Elikkä oliko hänen puheensa petosta? hän ei vain halunnut minua? nämä toiset naiset hän halusi testata pystyykö vielä kuksimaan vanhaan malliin?
- nainen35v.
vaikea sanoa mitään, itse seurustelen 48v. miehen kanssa ja sille riittää kun näkee minut...ei ole seksin puutetta! Mutta emmepä asu saman katon alla..
Se vaan on joku joka vetää puoleensa, ehkäpä se on nyt hävinnyt??? - tunteellinen--
EI jumakauta en osaa neuvvoo, kun ole saanut seksiä viäläkään. Ei oikee noi yhen yön tunteettomat panot kiinnosta! :/ Kyllä tämä tässä ilmankin menee, kun on tota pornoo ja lennokas mieli.
- CC 10
Aluksia kannattaa ottaa asia suoraan puheeksi ihan rauhallisesti eikä motkottamalla. Kysyt myös, mikä saisi hänet syttymään jos auttaisi että teet niin useammin. Valitettava totuus on että et kovin kauan rakasta tuollaista miestä joten asiat on paras tehdä selväksi nyt heti ja kertoa sekin vaihtoehto että jos sinä et ole tyytyväinen suhteeseen niin se päättyy.
Eli härkää sarvesta. Meillä on yksi konsti kotona jolla vaimo saa AINA kun haluaa, sitä vaan ei moni uskoisi. - Naminam
CC 10, kerropas mikä se konsti on, jolla aina saa, niin pannaan kokeiluun :)
- vierestä seurannut
Onkohan kukaan kirjoittajista ajatellut että miehellä voi olla alhainen mieshormoonitaso, silloin ei tee mieli vaikka kuinka toinen vonkaa vieressä. onneksi siihen löytyy apu lääkäristä, hormoonilastari tai geeliä. keskusteleppa miehesi kanssa ja edhota tätä. Itselläni ei ole kokemusta, mutta erään ystäväni mies sai avun juuri siitä, nyt heidän avioelämänsä kukoistaa.
- Realistinen
Hommaa dildo ja runkkaa,tai ota joku vakipano.Sellanen sillä sun miehelläskin luultavasti on,siis vakipano.
- jussif
Rupea maajoukkuehiihtäjättereksi, niin kyllä miestäsikin kiinnostaa.
Paikat kunnossa, tiukkana. Kokemusta on... - Bell4
En lukenut kaikkia vastauksia mutta en ainakaan nähny kukaan kyselemässä miehen työelämästä jne. Tiedän kokemuksesta että joskus rankka työ aiheuttaa sen että he eivät jaksa illalla kaikki "esileikit" vaan mieluummin halaa, pussaa ja nukahtaa. Itse olin 21-vuotiaana avoliitossa 5v vanhemman kanssa joka oli tämmöinen. Kaikkea yritin mutta ei mikään toiminut. Päätin itse että en halua olla tällaisessa suhteessa, ja vaikka rakastin häntä niin muutin pois.
Nykyinen mies on ehkä vähän samalla tasolla, mutta meidän suhde on kovin alussa. Kun hän ei jaksa hyppää mun päälle, mä hyppään hänen päälle. Naiset voivat ottaa ohjat myös, ja jos hän tässä vaiheessa "ei jaksa" niin teidän täytyy kyllä jutella. Kerro avoimesti mitä mieltä olet, miten usein haluat seksiä, miltä susta tuntuu kun toinen ei "anna".
Kun sanoo karu totuus suoraan naamaan niin asiat kyllä muuttuvat, jos eivät parane niin olet tehnyt jotain ja voit jatkaa elämäsi ja hakea sitä oikeaa... - gabriella000
Itse olen aina suhteen alussa aktiivisempi, mutta loppua kohden kiinnostus menee... Siinä kohtaa suhde on sitten jo muutenkin loppusuoralla..niin ei kai seksikään enää kiinnosta.
Yhden kanssa saatiin pidettyä vireys yllä. Shoppailtiin yhdessä aikuisen lelukaupassa ja välillä kuiskailtiin toistemme korviin aikuisten juttuja. Se oli hauskaa. ainut jonka kanssa olen pystynyt puhumaan asioista ja siitä mitä haluaa... Eli kai se puhuminen auttaa ja asian esille ottaminen.
Joskus sanottiin sitä että miehillä on suorituspaineita kun muija on niin hyvännäköinen ja jos vielä tietää mitä haluaa jne. Voisko olla sellaista.. Mutta tosiaan.. Seksin pitää olla sellaista, että molemmat nauttii.. ja jos toinen ei vain jaksa tai halua niin minkäs teet. Tietysti asiasta puhuminen voi aiheuttaa stressiä ja toinen ajattelee vain kokoajan että "pitäis ku toinen haluaa mutta kun ite ei halua" - josawat
..oletko varma ,että olet miehesi ainoa ,oireet viittaavat siihen ,että energia
siirtyy muualle tai miehelläsi on stressi päällä ? - koe menossa
Höö, niin se on, että kun nuoripari naimisiin mentyään tipauttaa aina naituaan herneen koskispulloon, ja kahden vuoden kuluttua alkaa ottamaan yhden herneen naituaan pois pullosta, niin siihen menee loppuelämä.
- yleinen
millä keinoin vois pidentää laukeamista.
- himokas1
Kuulostaa kyllä kummalliselta että 2-kymppisellä ei 'värähdä' ...... joskus voi toki olla että arkipäivä on sen verran raskas että ei oikein jaksa mutta että ongelmaksi asti ? Joskun kerran vielä omassa asunnossaan asuva tyttöystäväni on pukenut itsensä varsin selkeesti vain 'sitä' varten/odottaen, oi minkä tunteen se sa aikaan minussa ..... B-)
t: 40 and still going strong ;-) - N42-v
JOS MIEHEN EI TEE MIELI, SYY ON JOKU NÄISTÄ:
- hän on ns. kaappihomo, mutta ei uskalla myöntää sitä, vaan haluaa pitää kulisseista kiinni
- hän on rakastunut toiseen naiseen
- hän harrastaa nettipornoa, maksullisia naisia tai muuten vaan tykkää runkkaamisesta niin paljon, että ei jaksa innostua naisista
- sinussa on jokin ominaisuus, joka sammuttaa hänen halunsa
- hän ei halua harrastaa sitä seksiä, josta sinä tykkäät, vaan jotakin ihan muuta (esim. sadomasokismi)
- hän on masentunut tai hänellä on jokin lääkitys, joka saa hänen libidonsa alentumaan
- työ tai opiskelu stressaa niin paljon ettei hänellä riitä puhtia sänkyhommiin
- hän salailee jotakin (esim. valtavat pelivelat) ja syyllisyys vie häneltä kyvyn sänkyhommiin
- häntä ei vaan yksinkertaisesti paneta enempää (toki hormonitasot voi aina tarkistuttaa lääkärillä)
Olipa syy mikä hyvänsä, niin parisuhteen kannalta on erittäin huono asia, että pariskunta ei voi puhua ongelmistaan keskenään. Hyvän parisuhteen merkki on se, että myös vaikeista asioista kyetään keskustelemaan ja kummallakin on halua ratkaista ongelmat joko omin voimin tai vaikkapa parisuhdeterapiaan hakeutumalla.
Itse olen muuten eronnut yhdestä suhteesta juuri siksi, että mies halusi seksiä vain 1-2 kertaa kuukaudessa (minä olisin halunnut seksiä vaikka päivittäin). En koskaan saanut selvitystä, miksi mies ei halua enempää. Isoin syy eroon ei ollut vähäseksisyys vaan se, että mies ei suostunut puhumaan asiasta lainkaan! - saariston mies
Onko tuo edes mahdollista??? Että voisi olla kaksikin viikkoa niin että vain kerran harrastaa seksiä?? Kunpa olisikin mahdollista. Minulla kun on noita nuoria naisia täällä saarella kolme niin jokainen vuorollaan toisistaan tietämättä suorastaan vaatii seksiä ja jos et suostu niin ilman ruokaa taatusti jäät tai sitten alkaa muutoin mieletön kiusanteko. Tuo tapahtuu liki aina kun pari noista sattuu käymään mantereella tai naapurisaarilla niin heti ovat vaatimassa. En voisi kuvitellakaan että joskus menisi vaikkapa viisikin päivää että petipuuhia tekisi. Nuo naiset ovat täällä toisissa taloissa ja välillä nämä tulevat jo yöllä mukamas laittamaan sapuskaa vaikka muuten he ovat tuolla alakerrassa vasta joskus kello 6 ja 7 välillä. Ihmettelen kyllä eniten sitä että jos on vakituinen suhde niin millä ihmeellä voi olla ilman noinkin kauan kuin liki pari viikkoa? Jospa se mies tosiaan tyydyttää itseään vaikkapa käsin ja sitten ei enää välitä koko puuhasta? Olet kyllä ihmeellinen nainen jos et vaadi mieheltäsi noita yövelvoitteita vaan annat miehen olla. Sekin on kyllä jotain uskomatonta että joku mies käsillään tyydyttäisi kun on olemassa nainen. Eihän tuollaista käsihommaa tee periaatteessa kuin vain ehkä lapset ja jotkin vammaiset jolla ei seksiin ole edes mahdollisuutta. Mutta olen kyllä kuullut että jotkut hieman poikkeavat miehet tyydyttävät itseään jopa aikuisena kun ei naisia kuulemma ole. Entä mitä tekevät sitten yksineläjät? Varmasti hakevat jonkun kumppanin jonka kanssa sekstata ja tuokin on tuolla miehellä kyllä mahdollista. Joten tuota haluttomuutta on hieman vaikea uskoa. Jos pari kolme yötä on ilman ja nukkuu vaan niin se ei välttämättä ole kai niin ihmeellistä. Mutta itse en tuskin koskaan ole ollut ilman noin pitkää aikaa. Seksi on kyllä fantastista ja ihanaa mutta joskus se kieltämättä tuntuu pakkosyötetyltä velvoitukselta. Sen vain tiedän että elän todennäköisesti pitkään terveenä seksin avulla. Ikää on jo 53 ja yhä olen ulkoisesti miltei sama kuin joku pari-kolmekymppinen. Tällainen pitkä hoikka kuulemma eksoottinen saarelainen, entinen merimies.
- pieleen meni
Olen itseni lopettanut suhteen pihtaavan miehen kanssa. Pahinta oli, että hän ei suostunut puhumaan koko asiasta, vaan vältteli kaikkia tilanteita, joita minä olisin saattanut käyttää hyväksi lähestymistarkoituksessa. Yritin sopeutua tianteeseen, sillä meillä oli pieni lapsi, mutta miehen umpimielisyyden takia en voinut ymmärtää yhtään syytä miksi olisimme jatkaneet. Hän ei osallistunut myöskään lapsen hoitamiseen. Tippaakaan ei kaduta, vaikka en ole uutta onnea löytänytkään. Eipä tarvitse enää olla vallankäytön pelinappulana.
PS. En usko, että hänellä oli toista naista. Ainakaan sellaista ei ilmestynyt heti kuvioihin. - abvdvs
ehdotat että otatte sun jonkun hyvännäkösen ja seksikkään likkakaverin
joku ilta mukaan kimppaan jos ei tämäkään toimi on poikaystäväsi valitettavasti
homo. - Nainen minäkin
Ensinnäkin olen niin omistushaluinen et miestäni en jaa. Tokana mieheni ei todellakaan ole homo tai bi. Enkä usko et miehelläni on toinen/toisia. Kun olemme keskustelleet asiasta hän ihmettelee miten jaksais hoitaa jotain toista kun ei meinaa minuakaan, joten ihan turha yrittää sytyttää mustasukkaisuuttani. Eilen nostin kissan pöydälle ja puhuin suuni puhtaaksi. Kerroin mitä tunnen ja mietin asiasta. Ja helpotti ainakin minua. Tokihan se morkkis tuli koska näin toiseen sattuvan mut sanoja kun et saa takaisin. Saimme asiat selviksi ja uskonpa että saamme liittomme toimimaan., Joten suosittelen...Puhukaa ja miettikää mitä voitte asialle tehdä. Minä ainakin rakastan omaa miestäni niin paljon että en ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen ole valmis luovuttamaan.
- Layla 363333
Täällä kanssa neito, joka masturboi miehensä selkää katsellen... Olo on tosi surkea, kun ei tiedä mikä mussa on vikana. Töissä miehet vihjailee seksiin jatkuvasti, mutta ei oma mies. Ja kun joskus naidaan, mies ei välitä vaikka ei laukeis. Tuntuu kurjalta, kun itse on riehunut ku villikissa ja toinen tykkää vaan kun se on ohi... Joskus vielä vastaan töissä siihen kutsuun. Ja muuten, miehelläni on vehkeet kuin hevosella! Mitä tuhlausta =(
- seksiäseksiä
Hei, kiitoksia teille kaikille vastanneille. Harvoin käyn koneella, mutta kun tulin tänne, niin olin iloisesti yllättynyt miten monta kommenttia tähän keskusteluun oli tullut. Mä oon jutellut miehen kanssa useastikkin aiheesta, ja nykyään se jo ahdistuu kun siitä asiasta keskustelee. Olen miettinyt, että onkohan sillä nyt suoritupaineita, vai mitä? En jotenkin usko, että mussa olis vikaa... Mä oon oikeesti hyvän näköinen blondi, kroppa joka puolelta kunnossa. En usko että olen mieheni mielestä vasten mielinen. Muuten... Kiitoksia vihjeistä, huomasin, että jos otan mieheltä aluksi suihin, kun se esim. kattoo tv:tä, niin saan hänet syttymään... Mutta pelkään, että tämä keinokin saattaa jossain vaiheessa ruveta tuntumaan tylsältä. Minäkin haluaisin, että mies tekis välillä aloitteen makkarin puolelle. No, pitää kattella, jospa jotain vielä keksis. En kyllä halua miestäni erotakkaan, sillä arki ym. toimii meille tosi hyvin. KIITOKSIA KAIKILLE VINKEISTÄ! Yksi ainakin hetken toimii ;)
- seksiäseksiä
Ai niin, voi olla, että miehelläni on stressiä, kun on saanut ylennyksen töissä, ja sillä on nyt alaisia töissä... Voi varmaan stressikin viedä hieman haluja? Mieheni ei ole homo, vaikka joskus uskalsin asiaa epäillä, kun ehdotteli peppuseksiä suhteen alussa... Mieheni ei ole läski, se ei siis voi olla syynä... Voi olla, että häntä ei vain yksinkertaisesti haluta niin usein kuin minua, olen kyllä aika seksuaalinen ihminen... Syitä voi olla monia, mutta pelkkä syy ei riitä, sillä haluaisin itse toimintaa :)
- karu totuus.
se käy panemassa välillä jotain toista.
- useimmin
yleensä nuo ongelmat tulee siitä, että suomalainen mies ei kestä epäonnistumisia.
Viisas nainen vaikka feikkaa taitavasti, että mies saa onnistumisen kokemuksia! - maistiainen
Ei kaikki miehet ole niin kiinnostuneita seksistä, tai sitten se on jotenkin estynyt ja esim. mieluummin masturboi...voisko olla pornoaddikti jne?
Toinen syy voisi olla parisuhteen ongelmat (ei luota suhun jne.) tai henk.kohtaiset stressitekijät(rahahuolet jne.)
Kolmanneks tulee mieleen, että olet liian tyrkky. Alkaisikohan kiinnostaa, jos lakkaat houkuttelemasta etkä muutenkaan osoita juuri mitään huomiota. Herättäisi vähän äijää...Miehen pitää saada metsästää, liian varma nakki ei ole kiihottava.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995