Olen BEDiä sairastava - siitä toipuva tyttö. käyn säännöllisesti psykoterapiassa ja syön seronilia. ne eivät kuitenkaan yksinään auta. pääasia on että sinä itse muutut. muutut ensin sisältä ja sitten pienin askelin käytännössä. valetta on jos joku sanoo että se on vaan itsekurista kiinni ja et yritä tarpeeksi.ei se siitä ole kiinni kun puhutaan sairaudesta mikä BED on. Se ei MISSÄÄN NIMESSÄ tarkoita sitä että voit luovuttaa ja todeta olevasi liian heikko. Sinä olet vahva ja totuus on, että ensin hyväksyt sen kuka olet tässä ja nyt ja tiedostat tarpeesi. sitten alat TEKEMÄÄN jotain asian eteen. pienin askelin;yhtenä päivänä päätät että vaihdan ahmittavat hedelmien ahmimiseen, yöhemmin päätät olla yhden kokonaisen päivän ahmimatta.pikkuhiljaa. Et kuitenkaan pysty toimimaan ennenkuin mielesi on virittäytynyt mukaan muutokseen.Tsemppiä!Itsellänikin on vielä pitkä matka parantumiseen
Totuus BEDistä
B.E.D.tyttö
1
318
Vastaukset
- stär
päättäminen ja päätösten toteuttaminen ovat kaksi täysin eri juttua. :( joka ahmimiskohtauksen jälkeen päätän olla siitä lähtien ahmimatta. arvatkaas kuinka mainiosti se on onnistunut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901