Heips! Olisko kenelläkään tietoa, minkälaisesta nettiosoitteesta löytyisi kivoja onnitteluvärssyjä tai -runoja ylioppilaille ja muutenkin koulunsa päättäville. Kiitos etukäteen!
onnitteluvärssyjä!!
2
24892
Vastaukset
- kirjekyyhky
Kelpaisiko tämä monen monesta lähteestä yhdistely tekstiksi lukion läpipäässeelle:
Lukiossa juhlittu on ylioppilaita,
tienpäälle lähetty juuri oppineita.
Niin nuoret lähtevät ja
rinnassa on kevät.
Aika on riemun ja aika on laulun;
hienoista hetkistä vois kuvata taulun.
Juhla on juhlaa, kun aurinko paistaa
ja XXX ruusuntuoksuja haistaa.
Pian arki alkaa ja juhla on loppu;
aikuisen rooliin on XXXlla hoppu.
Saa tavaroitaan uuteen paikkaan
kärrätä ja itsenäisesti pärjätä.
Kännykkä taskussa kiirettä kohti,
vaan harvapa huomista lapsena pohti.
Voi, jos sen tietäisi; kolhuja sietäisi
tiellä elämän ehkä enemmän.
Vanhemmat katsovat riemua XXXn,
muistelevat lapsuutta omien ja nuoren/nuorten.
Kuin Suomi-filmissä, kyyneleet on silmissä,
on hetki haikea, huominen on vaikea;
silti Eteenpäin; Rohkeasti näin!
Onnea ylioppilaalle toivottaen: XxXx - Nanna
Osoitteesta www.Huiskula.fi löytyy kukkien ystävä otsikon alta löytyy paikka jossa kysytään "puuttuuko värssy saat sen täältä" kun klikkaa "täältä" sanaa saa esille erillaisiin tilanteisiin sopivia värssyjä mm. onnittelu värssyjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223057- 402674
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621