Heips! Olisko kenelläkään tietoa, minkälaisesta nettiosoitteesta löytyisi kivoja onnitteluvärssyjä tai -runoja ylioppilaille ja muutenkin koulunsa päättäville. Kiitos etukäteen!
onnitteluvärssyjä!!
2
24834
Vastaukset
- kirjekyyhky
Kelpaisiko tämä monen monesta lähteestä yhdistely tekstiksi lukion läpipäässeelle:
Lukiossa juhlittu on ylioppilaita,
tienpäälle lähetty juuri oppineita.
Niin nuoret lähtevät ja
rinnassa on kevät.
Aika on riemun ja aika on laulun;
hienoista hetkistä vois kuvata taulun.
Juhla on juhlaa, kun aurinko paistaa
ja XXX ruusuntuoksuja haistaa.
Pian arki alkaa ja juhla on loppu;
aikuisen rooliin on XXXlla hoppu.
Saa tavaroitaan uuteen paikkaan
kärrätä ja itsenäisesti pärjätä.
Kännykkä taskussa kiirettä kohti,
vaan harvapa huomista lapsena pohti.
Voi, jos sen tietäisi; kolhuja sietäisi
tiellä elämän ehkä enemmän.
Vanhemmat katsovat riemua XXXn,
muistelevat lapsuutta omien ja nuoren/nuorten.
Kuin Suomi-filmissä, kyyneleet on silmissä,
on hetki haikea, huominen on vaikea;
silti Eteenpäin; Rohkeasti näin!
Onnea ylioppilaalle toivottaen: XxXx - Nanna
Osoitteesta www.Huiskula.fi löytyy kukkien ystävä otsikon alta löytyy paikka jossa kysytään "puuttuuko värssy saat sen täältä" kun klikkaa "täältä" sanaa saa esille erillaisiin tilanteisiin sopivia värssyjä mm. onnittelu värssyjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334919
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253336Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132664- 472278
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611781Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471719- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281510
- 951221