Hankin läppäriini k.o. mobiililaajakaistan. (läppärissä Windows XP-syst.).
Eli Nokian tikussa oli asennusohjelma. Sen asennus ihan simppeli. Heti asennuksen jälkeen pääsin oma.Saunalahden sivulle ja siitä muuallekin nettiin, mutta siihen se nettiin pääsy sitten tyssäs.
Tulee täll. herjoja: ei löydy palvelinta tai aikaraja tullut täyteen.
Ja nyt tilanne se, että laajakaistan saa auki, mutta yhteyttä ei saa Elisan verkkoon.
Olisko pitänyt tehdä tehdä läppäriin joitain muitakin asennusjuttuja?
Aiemmin käytössä ollut toisen operaattorin liikkuva laajakaista mokkula, ja hyvin on toiminut.
Avusta kiitäen, tompelo näissä asioissa.
Saunalahti Mobiililaajakaista Nopsa + Nokia CS-17
3
617
Vastaukset
- Saunalahden asiakas
Tosiasia on, että minkään firman mobiililaajakaistat eivät toimi. Ne ovat parhaimmillaankin älyttömän epävarmoja, koska käyttävät samaa verkkoa kuin puhelutkin. Ja puhelut ovat onneksi sentään etusijalla.
Olen kokeillut esim. Dna:n mokkulaa ja ihan samanlainen ritsa sekin on, hinta vain on kovempi. Lisäksi Dna ei vastaa asiakkaiden yhteydenottoihin, joten sitä ei kannata edes kokeilla. Jos on mokkulan erehtynyt ottamaan, se kannattaa palauttaa 14 vrk:n kokeilujakson aikana. Tosin Dna:lle ei kelpaa sekään, mutta se onkin jo toinen juttu.
Mokkulat voi unohtaa toistaiseksi. Kannattaa käyttää wlaneja, missä vain niitä on. Onneksi löytyy jo monesta paikasta. Jaa jaa. Minulla on toiminut Saunalahden mokkula pätkimättä...... Se asentui hyvin koneelle....
- zzz.++
No, lue alapuolella olevia nettitikku juttuja, ei ole helppoa muillakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532514Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362511Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle292487Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921886Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle291758Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3111665- 1501486
- 731348
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231078Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.251060