Hankin läppäriini k.o. mobiililaajakaistan. (läppärissä Windows XP-syst.).
Eli Nokian tikussa oli asennusohjelma. Sen asennus ihan simppeli. Heti asennuksen jälkeen pääsin oma.Saunalahden sivulle ja siitä muuallekin nettiin, mutta siihen se nettiin pääsy sitten tyssäs.
Tulee täll. herjoja: ei löydy palvelinta tai aikaraja tullut täyteen.
Ja nyt tilanne se, että laajakaistan saa auki, mutta yhteyttä ei saa Elisan verkkoon.
Olisko pitänyt tehdä tehdä läppäriin joitain muitakin asennusjuttuja?
Aiemmin käytössä ollut toisen operaattorin liikkuva laajakaista mokkula, ja hyvin on toiminut.
Avusta kiitäen, tompelo näissä asioissa.
Saunalahti Mobiililaajakaista Nopsa + Nokia CS-17
3
604
Vastaukset
- Saunalahden asiakas
Tosiasia on, että minkään firman mobiililaajakaistat eivät toimi. Ne ovat parhaimmillaankin älyttömän epävarmoja, koska käyttävät samaa verkkoa kuin puhelutkin. Ja puhelut ovat onneksi sentään etusijalla.
Olen kokeillut esim. Dna:n mokkulaa ja ihan samanlainen ritsa sekin on, hinta vain on kovempi. Lisäksi Dna ei vastaa asiakkaiden yhteydenottoihin, joten sitä ei kannata edes kokeilla. Jos on mokkulan erehtynyt ottamaan, se kannattaa palauttaa 14 vrk:n kokeilujakson aikana. Tosin Dna:lle ei kelpaa sekään, mutta se onkin jo toinen juttu.
Mokkulat voi unohtaa toistaiseksi. Kannattaa käyttää wlaneja, missä vain niitä on. Onneksi löytyy jo monesta paikasta. Jaa jaa. Minulla on toiminut Saunalahden mokkula pätkimättä...... Se asentui hyvin koneelle....
- zzz.++
No, lue alapuolella olevia nettitikku juttuja, ei ole helppoa muillakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893738Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921969Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441652
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981463Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001334- 861287