Onko kukaan käyny hestbakki nimisellä islanninhevostallilla?? Aateltiin kaverin kans mennä sinne käymään,(kun ei olla ikinä ratsastettu issikoilla;D) luultavasti jollekkin parin tunnin vaellukselle tai jotain sellasta. Osaisko joku kertoo millanen talli se on ja millaset, hevoset ja sellasta?:) olis kiva kuulla iha niilt ketkä on siel käyny;)))
HESTBAKKI
3
4722
Vastaukset
- Hesbakkionhyvä
Olen käynyt ja tosi hyvä paikka on vaikka keskustelu onkin jo aika vanha. Oon ollu maastoilemassa ja just olin kesäleirillä. Ihanat maisemat, hevoset, ilmapiiri ja majoitus. Suosittelen oikein lämpimästi kaikille jotka sinne miettivät menemistä!
- Amandas
Käyn Hestbakissa joka torstai!Tosi hyviä hevosia ja opettajia myös!👌🏻Oon käynyt myös leirillä!Ja Hestbakissa on ainaki 60 hevosta ja ponia niin pääse kokeilemaan eri hevosia ja poneja❤️Tosin on siellä muitakin hevosia kun islannin hevosia mutta hyvä talli on!
- Anonyymi
Joo meillä on hevoset hestbakissa❤️❤️❤️❤️❤️ ihan paras talli. On rauhallisia ja pirteämpiä hevosia❤️ mutta kaikki tosi kilttejä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202248
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4232151Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13958Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109756Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14740Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32669