Pitääkö kertoa...

211220

Nainen kysyi, pitääkö hänen kertoa miehelleen että on käynyt tuttavissa ja he ovat olleet onnellisia yhdessä....

Tuohon sanoisin:
jos menet kertomaan miehellesi että olette pitäneet naapurin miehen kansssa toisianne ylen hyvänä, niin miehesi ajaa sinut taivasalle ja saattaa mukiloida naapurimiestä. Riitahan siitä tulee ja sillä selvä.

Ja kun miehesi menee naapurimiehen puheille, naapurin miehen vaimo saa tietää asiasta ja pakkaa kimpsunsa ja lähtee lätkimään.

Joten siinä hajoaa heti pari avioliittoa ja riidat/ vihat päälle.

On parempi kun selvität asiat itsesi tai papin kanssa ja jatkat matkaa iloiten.

5

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

näin se varmaan sai kristinuskokin alkunsa muut kamelikuskit niin pitivät siitä taivas tarinasta että eihän sitä enään siinä vaiheessa kehdannut sanoa sen olevan lööperiä.

• Kerrasta poikki sano

Selvästikään hän ei rakasta miestään kun jakaa pillua kaikille halukkaille.
      Avioliitto on tuhoon tuomittu ja parasta olisi että huora kertoo mitä on tullut
      tehtyä itse aviomiehelleen ja lisäksi kertoo naapurinsa vaimolle. Hän voi toki
      pyytää heiltä anteeksiantoa, mutta parasta olisi jos itse nöyränä ymmärtäisi
      lähteä ja tässä vaiheessa on vain mahdollista minimoida tekojaan.

• Raamattu ohjeistaa tässäkin asiassa. Jos kaikki osapuolet ovat uskovia ei tilanteessa ole ongelmaa, seitsemän kertaa 70 kertaa käskee Jeesus antamaan anteeksi.

Ellei, on parempi pitää suu kiinni, saattaa tapahtua muutoin miestappo.

• AntiChrisu

Rikoksesta tulee vaieta ettei siitä seuraa suurempaa rikosta?

(pettäminen tosin ei ole lain mukaan rikos, tappo on)

• 212120

Olen itse sitä mieltä että tällaisessa tapauksessa vaikeneminen on kultaa, sillä jos lähtee asioita jakamaan,siitä tulee varmasti suurempi ja vaikeampi soppa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      47
      2824
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      24
      2088
    3. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      20
      1755
    4. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      372
      1312
    5. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      30
      1299
    6. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      65
      1253
    7. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      49
      1003
    8. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      989
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      45
      886
    10. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      65
      868
    Aihe