Moniko Varkautelainen enää luottaa Haapalaan, kun hän valehteli
kunnallisvaaleissa meille äänestäjille alkoholiasiassa. Sheriffi lupasi
lopettaa alkoholitarjoilun kaupungin tilaisuuksissa, mutta ei ole tehnyt
mitään asian eteen. Viimeisissä kirkollisvaaleissa hänen kannatuslukemansa
romahtivat tosi paljon ja suunta näyttää jatkuvan nyt hänen vaalitilaisuuksissaan,
kun tilaisuudet ovat lähes tyhjiä. Moniko Varkautelainen kokomuksenjäsen
on hänen takanaan? Niin, Varkautelaiset kokoomukselaiset ovat Kuopiolaisten
edustajien takana ja heidän tukijoukoissaan.
Montako takkia sherifillä on, että pystyy tarpeeksi usein takkia kääntämään.
Jyrki Haapala
357
7605
Vastaukset
- ojaa pitkin savossa
Haapala höpö höpö mies Hailuodosta. Saanut pari kertaa turpiinsa "virkaintoisuutensa" takia.
Otti lomaa ja tuli Luotoon ratsaamaan sorsametälle menijöitä lauttasatamaan. Naurettava pelle...sanovat hailuotolaiset.
Liikkuvan poliisin henkilöstö Oulussa vieroksui Haapalaa. Kukaan ei halunnut olla työparina.- Wikipediassa totuus
Wikipedian mukaan Jyrki Haapala on suomalainen tanssitaiteilija,
valmistunut tanssitaiteen maisteriksi, Teatterikorkeakoulusta.
Toiminut koreografina mm. Pyhäjärven Täydenkuun Tansseissa,
sekä Helsingin Juhlaviikoilla.
Taitaa olla varsinainen "parkettien partaveitsi" .
Ettei jopa "valssin vaalea valttiässä".
Ettei vaan toimisi tällä hetkellä jossakin "peiteammatissa" ?
Muuttanut kenties johonkin pikkukaupunkiin, saadakseen olla rauhassa,
ettei hänen"fanilaumansa" juokse koko ajan hänen perässään,
nimmareita metsästämässä. - KERTOKAA MULLE
onko toi totta? On kylläkin sen oloinen mies. et voi ollakin. Kuka on alunperin nimittänyt tai mistä tuo sheriffi nimi on peräisin? iTEKÖ NIMITTI ITSENSÄ?
- Jyrkin "vani" Ou my
Wikipediassa totuus kirjoitti:
Wikipedian mukaan Jyrki Haapala on suomalainen tanssitaiteilija,
valmistunut tanssitaiteen maisteriksi, Teatterikorkeakoulusta.
Toiminut koreografina mm. Pyhäjärven Täydenkuun Tansseissa,
sekä Helsingin Juhlaviikoilla.
Taitaa olla varsinainen "parkettien partaveitsi" .
Ettei jopa "valssin vaalea valttiässä".
Ettei vaan toimisi tällä hetkellä jossakin "peiteammatissa" ?
Muuttanut kenties johonkin pikkukaupunkiin, saadakseen olla rauhassa,
ettei hänen"fanilaumansa" juokse koko ajan hänen perässään,
nimmareita metsästämässä.Jyrki Haapala on syvällisesti analysoinut syyn siihen,
miksi hän ei päässyt eduskuntaan !
Siis kokoomuksen riveistä.(Köyhien asialla)
Hän sai selville syyn.
Hän sai liian vähän ääniä ! ! ! (Muuten olis ehkä mennytkin läpi)
Ei uskois, että Suomen poliisi on todella noin älykäs !!
No, ei se mitään, neljän vuoden päästä on uudet vaalit ! - eiks kukaan tajua
Haapalalla oli salarakas. mut tais ukko narahtaa...
- ?
Onkohan se hyllytetty koko virasta
- yön ainoa valopilkku
? kirjoitti:
Onkohan se hyllytetty koko virasta
Huhuja liikkuu joiden mukaan opiskelu olisi silmänlumetta ja emme ainakaan ole nähneet häntä kuin vilaukselta. Ja pimeessä ilman heijastinta!!!! Lehteen kyllä oli kirjoittanut jotain, että välkyt näkyy pimeässä.....eikä itse näy!!!! hEH, HEH!
- hyvä.palsta.oliiii
Kaipaan aikoja jolloin sivun savossa oli "Jyrkin nurkka"!!
- hyvä.palsta.oliiii
- hyvä.palsta.oliiii
- nyt äänestän persuja
Luottamus on mennyt. Ilotulituksen rajoittaminen (siis sinä yhtenä ainoana iltana koko vuodessa) näkyy olevan kyseisen miehen ykkössaavutus, mopopoikien sekä alaikäisten papattimattojen kyttäily. Kaikki todelliset ongelmat ovat jääneet silleensä.
- Duunaritar
siksi äänestämmekin Varkauden nuorinta ehdokasta, joka puhuu työllisyyden ja lapsiperheiden puolesta !
- R Asistiko?
Mikä on Haapalan kanta maahanmuuttoon? En ole siitä kuullut mitään.
Kaikenmaailman kamelikuskeja on ihan liikaa tullut suomeen ja samaan aikaan toitotetaan että niissä on tulevaisuuden voimavara. Ja vitut sanon minä, nykyiset maahanmuuttajat, tulee olemaan yhteiskunnan elättinä lopun ikäänsä. Pääasia että koneisto työllistyy (sosiaalipuolella).
Voisin vaihtaa nämä ruskeat hieman keltaisempaan kansaan. Japanista tulee jossain määrin tulijoita Eurooppaan/Usaan, tänne suomeen voisi ottaa oikein mielellään tuollaista ahkeraa ja tunnollista kansaa. - ei johtaja ainesta
Duunaritar kirjoitti:
siksi äänestämmekin Varkauden nuorinta ehdokasta, joka puhuu työllisyyden ja lapsiperheiden puolesta !
Timo se on työtön kohta itsekkin ;)
- onnea yhteistyöhönne
Duunaritar kirjoitti:
valtuustossa ei ole sanonut sanaakaan tämä Timo Suhonen pihalla ehkä kokousten jälkeen ja WL:n kirjoituksissa.
- kuulostellunna
onnea yhteistyöhönne kirjoitti:
valtuustossa ei ole sanonut sanaakaan tämä Timo Suhonen pihalla ehkä kokousten jälkeen ja WL:n kirjoituksissa.
nyt puhut PÖTYÄ..Suhonen o todistettavsti ottanut kantaa pariin otteeseen esim.työllisyyys asioihin.
Valtuustoaloiteita on tehnyt kuulemma toimittajan mukaan kaksi joita toinen läpi.
Joo,on siellä jotkut paljon puhuneet..ja mikä on niiden puheiden hyöty ? - Duunaritar
kuulostellunna kirjoitti:
nyt puhut PÖTYÄ..Suhonen o todistettavsti ottanut kantaa pariin otteeseen esim.työllisyyys asioihin.
Valtuustoaloiteita on tehnyt kuulemma toimittajan mukaan kaksi joita toinen läpi.
Joo,on siellä jotkut paljon puhuneet..ja mikä on niiden puheiden hyöty ?oikein ja kirjoituset on omia sekä hyvin kirjoitettu. EI pötystä tähän ole !
Seuraavissa kunnallisvaaleissa moninkertaistaa äänimääränsä vaikka onkin dem.rivistössä ! - Fiksu poika
Duunaritar kirjoitti:
oikein ja kirjoituset on omia sekä hyvin kirjoitettu. EI pötystä tähän ole !
Seuraavissa kunnallisvaaleissa moninkertaistaa äänimääränsä vaikka onkin dem.rivistössä !mukava vilpitön kaveri,torilla jutusteltu muutaman kerran ! Käykäähän juttusilla niin huomaatte itekukkiin !
- poika vai mies?
Fiksu poika kirjoitti:
mukava vilpitön kaveri,torilla jutusteltu muutaman kerran ! Käykäähän juttusilla niin huomaatte itekukkiin !
Kyllähän varmasti on fiksu poika kun oli silloin mielin kielin torilla vaalienalla! Nyt ideoi typerää ravintolaa veronmaksajien rahoilla, joten vilpitönkö? Sitäpaitsi mies on häipynyt kuin pieru saharaan eli ei todellakaan ole torilla nähty vaalitappion jälkeen!!
- Duunaritar
poika vai mies? kirjoitti:
Kyllähän varmasti on fiksu poika kun oli silloin mielin kielin torilla vaalienalla! Nyt ideoi typerää ravintolaa veronmaksajien rahoilla, joten vilpitönkö? Sitäpaitsi mies on häipynyt kuin pieru saharaan eli ei todellakaan ole torilla nähty vaalitappion jälkeen!!
kirjoittaja tarkoitti varmaan tuota ketjussa aiemmin esiintynyttä ehdokasta,EI Haapalaa..käyppä kurkkaamassa,eli seuraa tästä kommentista muutama kommentti taaksepäin ! Kiitos !
- KUUNTELEN TIMPPAA35
Duunaritar kirjoitti:
kirjoittaja tarkoitti varmaan tuota ketjussa aiemmin esiintynyttä ehdokasta,EI Haapalaa..käyppä kurkkaamassa,eli seuraa tästä kommentista muutama kommentti taaksepäin ! Kiitos !
Kiitos Duunaritar! Huomsinkin jo että eihän siinä ollutkaan(LUOJAN KIITOS) kehuttu Haapalaa...vaan tätä nuorta kaveria, joka ensi vaaleissa varmasti menee läpi! Minä ainakin äänestän häntä. Timo Suhonen teki hienon vaalityön ja siitä on ensi kerralla sitten läpi kevyesti, kun eräät tekivät takinkääntötempun ja varsinkin Haapala menettää suosion. Menetti jo kaikkine kelluvine ravintolahöpötyksineen.
- ei tartte vanha olla
KUUNTELEN TIMPPAA35 kirjoitti:
Kiitos Duunaritar! Huomsinkin jo että eihän siinä ollutkaan(LUOJAN KIITOS) kehuttu Haapalaa...vaan tätä nuorta kaveria, joka ensi vaaleissa varmasti menee läpi! Minä ainakin äänestän häntä. Timo Suhonen teki hienon vaalityön ja siitä on ensi kerralla sitten läpi kevyesti, kun eräät tekivät takinkääntötempun ja varsinkin Haapala menettää suosion. Menetti jo kaikkine kelluvine ravintolahöpötyksineen.
Jälleen tänään Timo Suhoselta asiallinen kirjoitus! Nuori ihminen on älyttömän fiksu ja kannattaa laittaa nimi mieleen! Lukekaa tämän aaamun kirjoitus Varkaudenlehdestä.
- maahanmuuttolinja
Kokoomuksen kanta maahanmuuttoonhan on, että lisää vaan mahdollisimman paljon ja että maahanmuuttaja on tärkeämpi kuin suomalainen. Joillekin maahanmuuttajille on järjestetty jopa ilmaiset lennot suomeen, mutta suomen kansalaisille ei raaskita järjestää evakuointia esimerkiksi jos meinaa ydinvoimala pamahtaa! Olisipa tosiaan jännä kuulla, ajatteleeko Haapalakin maahanmuuttajista näin.
- Sudeetti
Juu, sotke nyt kaikki sekaisin tsunami , atomi. Fatima, leirintäalue , Kreikka , Portugali, Irlanti, E10. Kauppakatu. Kyllä on lekemistä lahjattomalla kukkamaalla.
- Jykän puolue...
Sudeetti kirjoitti:
Juu, sotke nyt kaikki sekaisin tsunami , atomi. Fatima, leirintäalue , Kreikka , Portugali, Irlanti, E10. Kauppakatu. Kyllä on lekemistä lahjattomalla kukkamaalla.
Jyrkihän on just Kokoomuksen riveissä.. vai onko jo vaihtanut puoluetta?
- Mikä mättää?
Puhut asiaa! Varkautelaiset kannattavat ainakin näkyvästi nuorta Mikko Mäntyniemeä, joka on ollut paljon esillä. Näkee että jotain on pahasti pielessä kun omatkaan eivät pidä Haapalan puolia.
- persläp
Haapala ei pääse edeuskuntaan...ennemmin lehmät lentää!
- Äänet Varkauteen
Vaikka Haapala on muuttanut muualta on kuitenkin kerennyt tekemään Varkaudessa enemmän hyviä asioita kuin moni ikänsä tällä alueella asunut eduskuntavaalipoliitikko, joka herää esiintymään vasta vaalien alla.
Kaikista asioista en ole samaa mieltä, mutta ääneni menee takuuvarmasti Jyrkille.- En ole ehdokas
Äänestän Timo Soinia.Haapalan maailmankuva on pelottava:(Olen entinen nukkuva,nyt herännyt.Haapala jauhaa samoja pikku-asioita.Matti Mäkelä sanoo
asiat jämäkästi.En ole vihreä,mutta pidän Mäkelän jutuista.Lasse Viren on hyvä
esimerkki pollareista eduskunnassa;)Ei mitään asiaa koskaan.Voi hyvät hyssykät.
Kansakunnan tila on karmea.En jaksa kuunnella diipadaapaata.Leipäjonot,syrjäytyneet nuoret,vanhukset vaipoissaan,rakkaudettomuus.Raha,raha.Ihmisarvo mitataan rahalla.Tämä on kova yhteiskunta.Missä on hyvyys?Ihmisyys?Miksi kirkko on niin hiljaa? Näitä mietin.
- Duunaritar
Kannatan.Mitä enemmän äänestätte Soinia Varkaudessa, sen parempi !
;-)- pääministeriksi
Timo Soinia voi äänestää Varkaudessa numero 93 aito persu.
- Minä PerSu nou
En ole ehdokas. Miksi sotket huonoa vointiasi äänestykseen.Varsinkin kun odotat MinäSoinilta apua ongelmiisi. Yhteiskunnan tehtävä ei ole jakaa rakkautta. Se on läheisempien tehtävä. Kansakunta ei ole koskaan voinut näin hyvin kuin nyt. Soinia seuraamalla, eristymme tänne omaan nurkkaamme. Ei Soini ole Messias. Soini on häikäilemättömästi ihmisiä narraava puoluepeluri. Minä, Minä, Minä, Minä, .................loputtomasti Minä. Se oli Soinin anti viikon aikana. Onko, minä päätän, demokratiaa
- kaiken lukija
Sheriffi on Amerikkalaisen lainvartijan nimitys,ja vastaa Suomessa lähinnä
poliisipäälikköä. Joten HAAPALA valehtelee tässäkin asiassa. Hän on joku
mopopoikia kyttäävä polisin retale, päälikköä hänestä toivottavasti ei koskaan
tule ainakaan Varkauteen. On hänellä ainakin yksi ihailija joku Merja joka
älähtää aina kun joku "LEIKKI SHERIFFIÄ moittii .- Kaiken Lujijan Ystäv
Terveiset Sulle , kaiken lukija ! Hienoa ! Olen samaa mieltä !
(YouTube Jyrki Haapala eduskuntavaalit)
Jyrki Haapalan yksi vaaliteesi kuuluu:
Pyörii Puhtaasti Arjen Turvallisuuden Ympärillä ? ?
(Mitähän tämä on suomeks, suatikka sitte meijän kielellä, en toenperrään tiiä)
Niinhän se Matatoorikin yrittää pyöriä Espanjassa
puhtaasti härän ympärillä, jonka niskaan on ensin heittokeihään
heittänyt ! Elikkä ärsyttännä ensiks ite sen elukan !
Että näi meille näetä konstaapeliloita tuuvvaan, ihan tuolta länsrannikolta
suakka, (eikö noita nyt lähempääki ois löötynnä) ja tääspäisempiäkkii,
jos vua minulta kysytte ! Tää meijä "konstaapeli" on kyllä tääsikäne,
mutta sen piä on vua "hattuteline" .
Missä lie sillo ollunna, ku järkee Savossa jaettii !
Tais olla vielä Hailuovossa sorsamiehiä vappaapäevillää
kytistämässä (saepa vielä tutuiltaanni "kuonoosa"), mokomaki
paremma mualima rakentaja ! Sitä sanommaa myö savolaiset ei
sulateta ! Painukoo pareemmamm mualiman tekkoon muualle
Vaikka Muurammeen, tai Uuraisille , eikö ? - BEST IN
HAAPALALLA ON MERJAN LISÄKSI LIUTA IHAILIJOITA! Sä varmaan joudut yksin kattoo peiliin ja ihailla ittees! Kaks koiraa vihaa tommosia kaiken lukijoita, joten toivottavasti et kävele vastaan. Haistaavat paskan!
- Matti-Esko
Sinä taidat olla nin munaton mies, että kehtaat nimimerkin turvin haukkua miestä, joka ei sekoitu massaan vaan erottuu edukseen! Muuten tiedän työpaikaltani paljon naisia, jotka arvostavat HAAPALAA ja sattumoisin tiedän että tämä Merja vetää mukanaan isoa porukkaa joka on sheriffin tukijoukkoa kohti Eduskuntaa!
- Matti-Esko
KUULES RUNKKENDAALI! Merja kuului Haapalan tukiryhmään ja Maria on avopuoliso.
- NÄIKIJÄ
Matti-Esko kirjoitti:
KUULES RUNKKENDAALI! Merja kuului Haapalan tukiryhmään ja Maria on avopuoliso.
Huomasin tämän ja olin kirjastolla tapahtumassa, joten oikaisen asian. Merja on vaalea pitkähiuksinen ja Haapalan avopuoliso Maria on ruskea lyhyttukkainen. Edellinen pitkä ja laiha ja jälkimmäinen päinvastoin.
- pekka_pesä
kukas se täällä luuraa?????
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/89540-tama-kuva-raivostutti-suomalaisillekin-tutun-”jogurttimiehen”- Jugutti
Vasta nyt katsoin tuon linkin ja yllätyin...luulin että siinä on sheriffi itse! Vai onko? Olisi ainakin viisi miljoonaa rikkaampi ja voisi ottaa opiskeluvapaata loppuelämäksi.
- paula-vanukas
Jugutti kirjoitti:
Vasta nyt katsoin tuon linkin ja yllätyin...luulin että siinä on sheriffi itse! Vai onko? Olisi ainakin viisi miljoonaa rikkaampi ja voisi ottaa opiskeluvapaata loppuelämäksi.
Mwillä jokaisella on kaksoisolento jossain!
- eikä me olla veljeks
paula-vanukas kirjoitti:
Mwillä jokaisella on kaksoisolento jossain!
Kyllä varmaan niin, sillä joskus joku väittää sinun olevan jossain paikassa, vaikka itse tasan tarkkaan tiedät missä olet ollut! Elikkä se on sitten varmaan ollut se kaksoisolento!
- En ole ehdokas
Mitä pahaa oloa?Kai täällä saa mielipiteensä sanoa?Olen kristitty ja uskon Jumalaan.Täällä on Mikko Alatalon sanoin:Maailmanlopun meininki.Itsekkyys vallitsee.Heikot sortuu elontiellä.Mulla ob asiat hyvin.Sosiaalinen omatunto on
herännyt.Koirilla on Suomessa paremmat oltavat,kuin syrjäytyneillä. - En ole ehdokas
Tämä ei tietysti kuulu asiaan:)Lähisukulainen on kunnanjohtaja ja paras ystäväni
on entinen valtuutettu(Ei Varkaudessa)Laitan koirani elämään tuhansia euroja
vuodessa:(hävettää):(Ei puukota minua selkään. - Jyrki on paras!
Nyt näitte kuka on Varkaudessa ykkönen, vaikka äänimäärä ei vielä riittänyt eduskuntaan asti. Jyrki Haapala on EHDOTTOMASTI tarpeellinen vielä Varkaudessa, joten toisaalta voimma olla onnellisia, että saamme pitää Varkauden parhaimman poliisin! Mies on parasta Varkaudesta!
- EI PARASTA
YÄK MITÄ SKEIDAA!
- Jyrki on mies!
KYLLÄ TEITÄ JÄTKIÄ VITUTTAA, KUN JYRKI ON NIIN IHANA! Ja miehellä on muuten iso joukko faneja ja teillä ei ole muuta kuin typerät paskan jauhamiset tällä palstalla! Jyrkillä sentäs on mielipiteitä, joita voitte lukea sheriffin nurkasta!
- ugh jykä puhu
Haapala on persiistä. Kehu itteensä tämän päivän lehdessä ja kirjoitti saman jonka joku muu oli jo kirjoittanut, että älkää tulko varkauteen. Väitti ettei sukulinen saanut kahvia Varkaudessa! Ei taida mies edes tietää Varkauden kahviloita. Höpöttää omiaa ja yrittäjät voisi tuohonkin oman sanansa sanoa!
- EN ARVOSTA
Miten voi olla mies jos vaan valehtelee ja mielipiteet menee ristiin, Ei taida itsekkään tajuta. HYVÄ KIRJOITUS TÄMÄN PÄIVÄN LUKIJLTA PALSTALTA! Lukekee!!!
- Nipottava tyyppi!
Minusta Haapala on poliisina pelle. Miten voi tuollainen olla 2000-luvulla poliisipäällikkönä? Ei varmaan alaiset tykkää...
Olen kuullut huvittavan jutun Haapalan Helsingin kokousmatkasta, hän oli kuulemma matkustajana autossa. No, auto ohi meni muita autoja ja siihen raivostuneena hän pysäytytti auton ja meni tutkan kanssa tienpenkalle kyttäämään 5-tien nopeuksia! Hän mainitsee sheriffin-nurkka-palstallaan myös samanlaisesta virkaintoisuudestaan: tullessaan Kangaslammilta Varkauteen ohittu joku Volvo hänen autonsa Puurtilan kohdalla ja Haapala arvioi auton ajavan ylinopeutta. Haapala soitti hätäkeskukseen ja pyysi partioita pysäyttämään Volvon. Ja Haapala oli iloinen kun kuski saatiin kiinni ja kortti pois.
Maamme olisi yhä ahdistavampi paikka, jos Haapala olisi päässyt eduskuntaan. Mies ei kerta kaikkiaan voi sietää muottinsa ulkopuolella olevia ihmisiä. Esimerkiksi alkoholi on hänelle punainen vaate, ja ei ymmärrä mopopoikien päristelyä. Totta kai häiriöille on oltava rajat, mutta jos Jyrki olisi itsevaltias, olisi kansamme kotosalla peloissaan.
On myös erikoista, että poliisipäällikkö ottaa käyttöön sanan sheriffi. Tehostusta?- Jyrki on paras
PANE VITTU PÄÄHÄS JA PAKENE VUORILLE! Jyrki on niin hyvä mies, et teitä runkkuja ottaa päähän!
- OOOOOOOOOOOOOOO
Onkohan itse Jyrkin kirjoitus toi yllä oleva ;)
- Jyrki on paras aina
EI VARMASTI JYRKI EDES VAIVU NIIN ALAS ET LUKEE NÄITÄ PASKAJUTTUJA! Mikä siinä on et Varkautelaisia vituttaa Jyrkin suosio? Minä naisena ihailen hänen hyvin treenattua kroppaansa ja asiallisia mielipiteitä. Joten häipykää hevon persiiseen ja antakaa JYRKIN OLLA PARAS!
- Huoh....
Jyrki on paras aina kirjoitti:
EI VARMASTI JYRKI EDES VAIVU NIIN ALAS ET LUKEE NÄITÄ PASKAJUTTUJA! Mikä siinä on et Varkautelaisia vituttaa Jyrkin suosio? Minä naisena ihailen hänen hyvin treenattua kroppaansa ja asiallisia mielipiteitä. Joten häipykää hevon persiiseen ja antakaa JYRKIN OLLA PARAS!
Muahhahhaa.
Kyllä Jykä nää lukee, miks ei lukis.
"Jyrkin suosio", mikä kumman suosio??
"Hyvin treenattu kroppa", kovin on kumara ryhti, lihaksista ei tietoakaan.
Mut nauti sinä, jos hyvältä tuntuu, ei sitä kukaan estä. Löydät kenties jotain samaa itsestäsi. Älä kuitenkaan tuomitse toisten mielipiteitä.
Ei Jyrkin diktaattori asenne ole hänelle hyväksi, päinvastoin. - Jyrki on super
Huoh.... kirjoitti:
Muahhahhaa.
Kyllä Jykä nää lukee, miks ei lukis.
"Jyrkin suosio", mikä kumman suosio??
"Hyvin treenattu kroppa", kovin on kumara ryhti, lihaksista ei tietoakaan.
Mut nauti sinä, jos hyvältä tuntuu, ei sitä kukaan estä. Löydät kenties jotain samaa itsestäsi. Älä kuitenkaan tuomitse toisten mielipiteitä.
Ei Jyrkin diktaattori asenne ole hänelle hyväksi, päinvastoin.Ai ei muka lihaksia Jyrkillä! Oisit käynyt vaalitapahtumissa, joissa hän halasi minuakin, ja kyllä muuten lihasta löytyy! Sinä taidatkin olla joku pikku teletappi, joka ei tajua et yleensä pitkät miehet kävelee hiukan kumarassa, koska joutuu aina pituuden vuoksi kumartelee ovissa. Jykin asenne on just oikea ja lähtisin hewti pois Varkaudesta, jos Jyrki ei olisi täällä poliisina. Ainut joka uskaltaa ja välittää, joten revi siitä!
- Sepe sa
Ainut varkautelainen valtuutettu joka petti äänestäjät valheilla ja lupauksilla.
Tuloksen näitte eduskuntavaaleissa, ei läpi.- superhyper Jyrki
Jyrki ei pettänyt ketään SE ON TÄYSIN VARMA ASIA! Äänimäärä ei tällä kertaa riittänyt läpimenoon Eduskuntaan, mutta VARMASTI seuraavissa vaaleissa kevyesti läpi ja Jyrkistä tulee sisäministeri! Sori vaan sheriffin vihaajat, mut se on asia jolle ette mahda mitään! Kattokaa itteenne peiliin miehet ja miettikää katsooko sieltä mies takaisin! Jyrkin sitä ei tarvitse tehdä. HÄN ON MIES JA PARAS!
- voi sua
superhyper Jyrki kirjoitti:
Jyrki ei pettänyt ketään SE ON TÄYSIN VARMA ASIA! Äänimäärä ei tällä kertaa riittänyt läpimenoon Eduskuntaan, mutta VARMASTI seuraavissa vaaleissa kevyesti läpi ja Jyrkistä tulee sisäministeri! Sori vaan sheriffin vihaajat, mut se on asia jolle ette mahda mitään! Kattokaa itteenne peiliin miehet ja miettikää katsooko sieltä mies takaisin! Jyrkin sitä ei tarvitse tehdä. HÄN ON MIES JA PARAS!
Nimimerkille superhyper Jyrki! Taisit sinäkin ressukka saada kunnon kolauksen tältä kusipäältä kaksinaamaiselta sheriffiltä! Säälin sinua, mutta muista sinussa ei ole mitään vikaa. Se mies on ääliö ja hulluuden huippu on se kelluva ravintola.
- Eikös ole enää super
superhyper Jyrki kirjoitti:
Olenpa huomannut, että superhyperjyrkin puolustaja on lopettanut kehunsa hänestä tällä palstalla...! Kun vähän fundeerasin huvikseni, älysin sen että kuka tämä Jyrkin kehuja on tai oli...! Sehän oli se Jykän salarakas, joka sai hänen aivonsakin kellumaan! Voi miten säälittävää.
- Huoh...
Tämähän on kuin lukis vitsikirjaa, parempi kylläkin. On muuten jutut tuolla Jykän kehujalla. No tietysti makunsa kullakin. Niinhän se sanonta menee et vakka kantensa valitsee. Makuja on monia, kuin myös ajatusmaailmoita, on kieroutuneita ym.
- Varkkila
No kyllähän tuo näkyy kauas, että epätoivoisesti joku siellä provosoi keskustelua ja jopa tekeytyy naiseksi siinä sivussa. Ei kukaan itseään kunnioittava nainen kirjoittaisi tuollaista soopaa. Siinä joku mies tekeytyy hehkuttajaksi ja siinä jotkut ajaa miinaan. Hauskaa tuollaista on lueskella aikansa kuluksi, mutta ei siitä muuksi ole :)
- jyrki on paras
Varkkila kirjoitti:
No kyllähän tuo näkyy kauas, että epätoivoisesti joku siellä provosoi keskustelua ja jopa tekeytyy naiseksi siinä sivussa. Ei kukaan itseään kunnioittava nainen kirjoittaisi tuollaista soopaa. Siinä joku mies tekeytyy hehkuttajaksi ja siinä jotkut ajaa miinaan. Hauskaa tuollaista on lueskella aikansa kuluksi, mutta ei siitä muuksi ole :)
En todellakaan ole mikään mies, vaan nainen ja kunnioitan itseäni puolustamalla miestä, Jyrkiä, jota te tuntemattomina täällä haukutte. Jyrkin tuntee kaikki, mut te kirjoittajat taidatte olla ns.rupusakkia, jotka ovat KATEELLISIA JYRKILLE! KYLLÄ MUAKIN VITUTTAS OLLA VAAN JOKU! Millähän koulutuspohjalla nämä Jyrkin haukkujat ovat liikenteesssä, sillä jutuista päätellen apukoulutasoa. Katsokaa Jyrkin koulutuslistaa www.jyrkihaapala.fi niin joko rupeaa hymy hyytymään?
- KENELLÄ LABRIKSET?
jyrki on paras kirjoitti:
En todellakaan ole mikään mies, vaan nainen ja kunnioitan itseäni puolustamalla miestä, Jyrkiä, jota te tuntemattomina täällä haukutte. Jyrkin tuntee kaikki, mut te kirjoittajat taidatte olla ns.rupusakkia, jotka ovat KATEELLISIA JYRKILLE! KYLLÄ MUAKIN VITUTTAS OLLA VAAN JOKU! Millähän koulutuspohjalla nämä Jyrkin haukkujat ovat liikenteesssä, sillä jutuista päätellen apukoulutasoa. Katsokaa Jyrkin koulutuslistaa www.jyrkihaapala.fi niin joko rupeaa hymy hyytymään?
On täällä hereillä muutkin kun koirien ulkoiluttaja!!! Minä muuten taidan tietää, kuka tämä Haapalan palvoja on...Nuo kommentit Haapalasta on oikeita, joten turha sitä "SHERIFFIÄ MUKA" on yhtään puolustaa. Täys kusipää kaikkine tyhmine kirjoituksineen ja natsi mikä natsi! Kukahan kohta älähtää kun Jyrkipoikaa mollataan...!
- koulutettu...
> Millähän koulutuspohjalla nämä Jyrkin haukkujat ovat liikenteesssä,
> sillä jutuista päätellen apukoulutasoa. Katsokaa Jyrkin koulutuslistaa
> www.jyrkihaapala.fi niin joko rupeaa hymy hyytymään?
"Ylioppilas, liikenneopettaja, poliisipäällystön ammattikorkeakoulututkinto"
Niin? Mitäs erikoista tuossa on? Missä ovat koulutodistukset arvosanoineen, jos on rehellinen niin laittaa nekin nettiin kaikkien nähtäville. Katsos kun voihan esim. lukiosta päästä läpi monenlaisin arvosanoin, kuten myös ammattikorkeakoulututkinnosta.
Sitä paitsi, ei koulu tee ammattilaista enää nykymaailmassa. Sen tekee vain pitkä kokemus siitä työstä, mitä tekee. - onpa tosiaan
koulutettu... kirjoitti:
> Millähän koulutuspohjalla nämä Jyrkin haukkujat ovat liikenteesssä,
> sillä jutuista päätellen apukoulutasoa. Katsokaa Jyrkin koulutuslistaa
> www.jyrkihaapala.fi niin joko rupeaa hymy hyytymään?
"Ylioppilas, liikenneopettaja, poliisipäällystön ammattikorkeakoulututkinto"
Niin? Mitäs erikoista tuossa on? Missä ovat koulutodistukset arvosanoineen, jos on rehellinen niin laittaa nekin nettiin kaikkien nähtäville. Katsos kun voihan esim. lukiosta päästä läpi monenlaisin arvosanoin, kuten myös ammattikorkeakoulututkinnosta.
Sitä paitsi, ei koulu tee ammattilaista enää nykymaailmassa. Sen tekee vain pitkä kokemus siitä työstä, mitä tekee.Siis toihan on nykyään koulutuksen ns. minimitaso, jos mielii minnekään töihin päästä... :)
- Varkkila
Äläpäs solvaa..Ensinnäkään en ole kateellinen Jyrkille. En ole häntä koskaan haukkunut. Hänellä on omat mielipiteensä asioista, mutta ne eivät välttämättä ole yhtenevät minun mielipiteitteni kanssa.
Miksi alennat itseäsi kirjoittelemalla, että "Kyllä muakin vituttas olla vaan joku..." Olet laittanut linkin Jyrkin sivuille, mutta täällä palstalla sinäkin olet vain "joku", et yhtään sen enempää, et vähempää. Silloin kirjoituksestasi saa sen mielikuvan, että se "vituttaa sinuakin" :)
Lisäksi kirjoitat ehdolliseen muotoon.."Taidatte olla rupusakkia..." Hmmm, jos täällä kirjoittelu tuo rupusakin leiman automaattisesti, niin sitten olen ylpeästi rupusakkia...Tervetuloa muuten kirjoittelemaan tänne rupusakkiin.
Ihmiset kirjoittelevat tänne kaikenlaisella koulutuspohjalla ja jutuista päätellen, se todella on apukoulutasoa joillakin ihmisillä, se on totta.
Viimeiseen kysymykseesi vastaan, että Ei, ei ole hymy hyytynyt tällä palstalla koskaan. - Jykä on JEES!
MÄ OON KANSSA NAINEN 32 V JA SANON VAAN ET JYKÄ ON UPEE KUNDI! LUONNOLLISEN KOMEE JA KARSKI JA ARVOSTAN MIESTÄ JOLLA ON MIELIPITEET, VAHVAT SELLASET. MÄ OON KANS HALANNU JYKÄN KANSSA VAALIKIERTUEELLA JA ON SE VAHVA KUNDI, WAU MIKÄ RUTISTUS!
TE KATEELLISET ETTE VAAN VOI TAJUTA ET JYKÄ ON ALANSA TAITAJA JA UPEE TAHTOIHMINEN. - 32 ja äly hoi
Jykä on JEES! kirjoitti:
MÄ OON KANSSA NAINEN 32 V JA SANON VAAN ET JYKÄ ON UPEE KUNDI! LUONNOLLISEN KOMEE JA KARSKI JA ARVOSTAN MIESTÄ JOLLA ON MIELIPITEET, VAHVAT SELLASET. MÄ OON KANS HALANNU JYKÄN KANSSA VAALIKIERTUEELLA JA ON SE VAHVA KUNDI, WAU MIKÄ RUTISTUS!
TE KATEELLISET ETTE VAAN VOI TAJUTA ET JYKÄ ON ALANSA TAITAJA JA UPEE TAHTOIHMINEN.ALANSA TAITAJA..? rAISKAAJA.,
- ei taidot riitä
Jykä on JEES! kirjoitti:
TE KATEELLISET ETTE VAAN VOI TAJUTA ET JYKÄ ON ALANSA TAITAJA JA UPEE TAHTOIHMINEN.Alalnsa taitaja on petturi ja narsisti. Käytti kaveriani hyväksi ja valehteli äänestäjille mm pääsevänsä sisäministeriksi!
- MIE HALLUUN
Jykä on JEES! kirjoitti:
TE KATEELLISET ETTE VAAN VOI TAJUTA ET JYKÄ ON ALANSA TAITAJA JA UPEE TAHTOIHMINEN.Vai on JYKÄ JEES! Onkos kelluva ravintola jees ja salarakas jees? Komea hän ei todellakaan ole eikä osaa muuta kuin mielistellä ihmisiä ja tahtoiehminen...joo kyllä sitä hän on jo on lehtiä lukenut. Mitähän se Jyrki tahtoo tintan tanttan tallanlei? Jyrki se tahtoo kelluvan ravintolan ja KAIKKI TUKIRAHAT ja vierailleen kahvia!
- jees jykä tahtoo
MIE HALLUUN kirjoitti:
Vai on JYKÄ JEES! Onkos kelluva ravintola jees ja salarakas jees? Komea hän ei todellakaan ole eikä osaa muuta kuin mielistellä ihmisiä ja tahtoiehminen...joo kyllä sitä hän on jo on lehtiä lukenut. Mitähän se Jyrki tahtoo tintan tanttan tallanlei? Jyrki se tahtoo kelluvan ravintolan ja KAIKKI TUKIRAHAT ja vierailleen kahvia!
Todellakin tahtoihminen ja vähät välittää vähäosasista. Tyypillinen kokoomuslainen, joka ei omista antaisi mitään, vaan toisilta ottaisi. Kyllä on maailmankirjat sekaisin, jos hän saa mitä lehdessä kertois saavansa! Lupa irtoaa lähes automaattisesti mukamas ja rahoitus järjestyy! Toivottavasti ei ikinä!
- saabsaab
Jykä on JEES! kirjoitti:
TE KATEELLISET ETTE VAAN VOI TAJUTA ET JYKÄ ON ALANSA TAITAJA JA UPEE TAHTOIHMINEN.Käväisin täälä kattoo onks Haapalasta tietoo kun ei ole näkynyt ja huomasin tämän. Sulle kirjoittaja "Jykä on JEES" Toivottavasti mielikuvasi hänestä ei ole muuttunut... meillä sen on!!! Valehteli ja suomeksi sanottuna kusetti vaalilupaiuksillaan ja ravintolahankkeillaan joen eio todellaan ole jees, vaan mees...jonneklkin kauas...opiskelemaan!!!!!!
- Huoh....
Huoh....pitäis olla asioitten todella huonosti, jos hymy hyytyis vertaamalla itseään Jykään ja tuntemalla kateutta. Hah hah haa.
Ja mitä siihen koulutukseen tulee niin noitten sinun kirjoituksiesi perusteella ainakaan sinulla se lista ei ole kovinkaan pitkä.
Jos todella oot nainen niin on onni etten kuulu ystäväpiiriisi.
Jykäkin kun asennoituis toisin ja pitäis ihmisinä myös heitä jotka tykkää erilaisista asioista kuin herra itse. Eronnut esimerkki perheenisä neuvoo ja opastaa miten hoidetaan perhettä et se pysyy kasassa. No ei voi kauhalla pyytää, jos on lusikalla annettu.- PÖPEILLE
Hoidappa lääkityksesi kohdilleen, sillä juttusi on ihan persiistä! Kateellinen mulkero.Jyrkille et mahda mitään ja olet pelkkä itikan paska!
- En äänestäisi...
PÖPEILLE kirjoitti:
Hoidappa lääkityksesi kohdilleen, sillä juttusi on ihan persiistä! Kateellinen mulkero.Jyrkille et mahda mitään ja olet pelkkä itikan paska!
> Kateellinen mulkero.Jyrkille et mahda mitään ja olet pelkkä itikan paska!
Ei ihme ettei kukaan äänestä Jyrkiä, kun Jyrkin kannattajat ovat tällaisia järjen jättiläisiä. Mistä lie karannut tuokin kirjoittaja... :-)
- en äänestäisi
> Kateellinen mulkero.Jyrkille et mahda mitään ja olet pelkkä itikan paska!
Ei ihme ettei kukaan äänestä Jyrkiä, kun Jyrkin kannattajat ovat tällaisia järjen jättiläisiä. Mistä lie karannut tuokin kirjoittaja... :-)- jyrki on paras
Etkö raukka tajua ettei yhtä viestiä tartte kirjoittaa KAHTA kertaa! Kannattas nukkua jo tuohon aikaan, vai olitko juovuksissa? Ilmeisesti olet joku tenunenä, joka ei saa unta ja kirjoittelee paskaa humalapäissään. Jyrki sai SUUREN määrän ääniä Varkaudesta. Osaatko lukea lehtiä?
- Nou Persu
Etkö raukka tajua ettei yhtä viestiä tartte kirjoittaa KAHTA kertaa! Kannattas nukkua jo tuohon aikaan, vai olitko juovuksissa? Ilmeisesti olet joku tenunenä, joka ei saa unta ja kirjoittelee paskaa humalapäissään. Jyrki sai SUUREN määrän ääniä Varkaudesta. Osaatko lukea lehtiä?
"Jyrki sai SUUREN määrän ääniä Varkaudesta"
Ai muka SUUREN? Oikein ISOILLA kirjaimilla kirjoitettuna? Eipä saanut kuitenkaan tarpeeksi, jotta olisi tullut valituksi...
JA HYVÄ NIIN, sillä mitä ihmettä kyseiseen hommaan kouluttamaton mies tekisi eduskunnassa? Ei Jyrkillä ole mitään sellaista (valtiotieteiden yms) koulutusta, joka takaisi ammattitaitoisen osaamisen eduskunnassa. Vaalit menivät siten ihan oikein, kun ei päässyt.
Ja tosiaan tuosta yllä olevasta viestistä näkee hyvin sen, millaista älykkyystasoa Jyrkin äänestäjät keskimäärin ovat. Onneksi heitä on yhteiskunnassa kuitenkin vain vähemmistönä, muuten suomen tilanne olisi vielä huomattavasti huonompi. Maan tilanne on nyt se, että vain älykkäästi ajattelevat ihmiset voivat sen yrittää pelastaa. Eikä kukaan älykkäästi ajatteleva henkilö mihinkään työhön henkilöä, jolla ei ole osaamista kyseiseen työhön. Eihän lääkärinäkään voi toimia ilman lääkärin koulutusta, muuten olisi valelääkäri!
Mutta Kokoomuksen toimintamalleihinhan juuri kuuluu, että koko puolue rakentuu kaiken maailman turhimmista julkkiksista, joilla ei ole mitään mahdollisuuksia älykkääseen työhön eduskunnassa. Että ei kiitos! - Varkkila
Nou Persu kirjoitti:
Ai muka SUUREN? Oikein ISOILLA kirjaimilla kirjoitettuna? Eipä saanut kuitenkaan tarpeeksi, jotta olisi tullut valituksi...
JA HYVÄ NIIN, sillä mitä ihmettä kyseiseen hommaan kouluttamaton mies tekisi eduskunnassa? Ei Jyrkillä ole mitään sellaista (valtiotieteiden yms) koulutusta, joka takaisi ammattitaitoisen osaamisen eduskunnassa. Vaalit menivät siten ihan oikein, kun ei päässyt.
Ja tosiaan tuosta yllä olevasta viestistä näkee hyvin sen, millaista älykkyystasoa Jyrkin äänestäjät keskimäärin ovat. Onneksi heitä on yhteiskunnassa kuitenkin vain vähemmistönä, muuten suomen tilanne olisi vielä huomattavasti huonompi. Maan tilanne on nyt se, että vain älykkäästi ajattelevat ihmiset voivat sen yrittää pelastaa. Eikä kukaan älykkäästi ajatteleva henkilö mihinkään työhön henkilöä, jolla ei ole osaamista kyseiseen työhön. Eihän lääkärinäkään voi toimia ilman lääkärin koulutusta, muuten olisi valelääkäri!
Mutta Kokoomuksen toimintamalleihinhan juuri kuuluu, että koko puolue rakentuu kaiken maailman turhimmista julkkiksista, joilla ei ole mitään mahdollisuuksia älykkääseen työhön eduskunnassa. Että ei kiitos!Toi on vain provo-vedätys. Siinä kaikki. Pojat näytön takana naureskelevat, kuinka pitkään pystyvät vedättämään. Laitoin tuonne jo vastausta ylemmäksi, kun oli niin hauska paikka pikkuisen rankaista.
- kusettusta
Varkkila kirjoitti:
Toi on vain provo-vedätys. Siinä kaikki. Pojat näytön takana naureskelevat, kuinka pitkään pystyvät vedättämään. Laitoin tuonne jo vastausta ylemmäksi, kun oli niin hauska paikka pikkuisen rankaista.
Mikä susta on hauskaa HAAPALASSA? Naisten halailija ja kähmiä ja käytti tukiryhmänsä naista hyväksi. Mikä siinä oli hauskaa?
- Nou Persu
Nou Persu kirjoitti:
Mutta Kokoomuksen toimintamalleihinhan juuri kuuluu, että koko puolue rakentuu kaiken maailman turhimmista julkkiksista, joilla ei ole mitään mahdollisuuksia älykkääseen työhön eduskunnassa. Että ei kiitos!PerSut kopio mallin mutta joutuivat luikkimaan häntä koipienvälissä kokoomuksen selän taakse. Taso laski nääs liian alas.
- Varkkila
kusettusta kirjoitti:
Mikä susta on hauskaa HAAPALASSA? Naisten halailija ja kähmiä ja käytti tukiryhmänsä naista hyväksi. Mikä siinä oli hauskaa?
vastaus "kusettusta" nikille. Kuten jo tuolla aiemmin kirjoitin. En kirjoittanut missään vaiheessa, että Haapalassa olisi jotain hauskaa. Naurattaa vaan tuo "naishahmon" hehkutus, jossa hän ylistää provosoivasti Haapalaa ja kuinka ihana se tyyppi on...Mielestäni se tyyppi on mieshahmo, joka yrittää vedättää lukijoita, saadakseen heidät suuttumaan jne. Siitä on kysymys, ei muusta.
En ota kantaa tässä keskustelussa esitettyihin syytteisiin. Ne lähentelevät herjausta. - ei kellu
Muuta jyrkin luo asumaan!
- kolmas pyöräkö?
ei kellu kirjoitti:
Kenellehän tuo oli tarkoitettu ja miksi??? Haapala asuu avoliitossa!!!!
- JYYKII
kolmas pyöräkö? kirjoitti:
Kenellehän tuo oli tarkoitettu ja miksi??? Haapala asuu avoliitossa!!!!
No eipä paljon avovaimoaan kunnioita....eli esitän saman kysymyksen kuin edellinen eli mitä joku tarkoitti tolla muuta Jyrkin luo asumaan? Ja mitä tarkoittaa ei kellu? Ihme vihjailuja jollekin ja jostakin!!!!!
- öhö öhö!
ei kellu kirjoitti:
Muutetaan kaikki Jyrkin luo asumaan! Siihen paattiin vaikka, jonka Jurgen kunnostaa!
- Tottako??
Onko tuo hyväksikäyttö totta ???? Minäkin kuulin huhuja jo toisaalta. Voi prkl.
- linnaan
TOTTA ON. Nainen teki kekkensa hänen eteen ja sit törkeesti... no onhan poliiseja oikeeta. ei selviä jätkä. mun kaveria ei ...
- onneks jäi eloon
linnaan kirjoitti:
TOTTA ON. Nainen teki kekkensa hänen eteen ja sit törkeesti... no onhan poliiseja oikeeta. ei selviä jätkä. mun kaveria ei ...
Ninen oli hengityskoneessa kaksi päivää Kysissä. Tiedän tapauksen.
- Rakkaussuhde
Hei! Nainen 44 v, joten turha puhua raiskauksesta tai hyväksikäytöstä.
- ei mies
Rakkaussuhde kirjoitti:
kuulin minäkin tuosta ja varmaan moni muukin. Tiedän että nainen jätti Haapalan. Asun nimittäin naapurissa ja näin nuo hiippaillut. Pitäs poliisin kunnioittaaa vaimoaan. Onneksi toinen osapuoli ei jaksanut. USKOVAISET TUKEE HÄNTÄ JA KIITOS SIITÄ HERRAN! haapala ei ole edes uskossa.
- SE KOIRA ÄLÄHTÄÄ
Rakkaussuhde kirjoitti:
Mistä sinä voi tuon tietää? oNKO JYRKI ITSE KIRJOITTANUT TUON? Kuka on puhunut tällä palstalla raiskauksesta?
- ilkeä
Rakkaussuhde kirjoitti:
TAITAA KIRKKOVALTUUSTONPUHEENJOHTAHJAN OMTUNTO SITTENKIN KOLKUTTAA! eIKÖ PUOLALIEN, PIENI PYÖREÄ OMA AVOPUOLISO RIITTÄNYTKÄÄN. Jeesus sinu auttakoon.
- ONKS TIETOO
Rakkaussuhde kirjoitti:
Mikä ihmeen juttu tämä taas on Haapalasta. Mies taitaa olla läpimätä naisia kunnioittamaton sika. Kuulin minäkin hänen pervoista jutuistaa, mutta en uskonuta todeksi. Kullisin oli niin hyvät vaalien aikaan ja sitten paljastuu kaikki. Mikä rakkaussuhde ja keheen ja miten niin 44v. KERTOKAA NYT HELVETISSÄ MITÄ MIES PELLEILEE?
- KUKA?
Rakkaussuhde kirjoitti:
Nimimerkille rakkaussuhde! Taitaa sheriffi puolustaa itseään...ainakin hänet on nähty erikoisissa paikoissa eikä todellakaan oman eukkonsa kanssa!
- Rakkaussuhde
KUKA? kirjoitti:
Nimimerkille rakkaussuhde! Taitaa sheriffi puolustaa itseään...ainakin hänet on nähty erikoisissa paikoissa eikä todellakaan oman eukkonsa kanssa!
Tämä kyseinen nainen on tiennyt Jyrkin avopuolisosta. Minkäs sille mahtaa,jos ihmiset ihastuvat/rakastuvat toisiinsa.
- I LOVE YOU
Rakkaussuhde kirjoitti:
Tämä kyseinen nainen on tiennyt Jyrkin avopuolisosta. Minkäs sille mahtaa,jos ihmiset ihastuvat/rakastuvat toisiinsa.
Kyllä jos on olevinaan korkeassa asemassa, vaikkei olekkaan, pitäisi olla ihastumatta toiseen naiseen. Näin pieni kaupunki ja juorut leviää nopeasti ja kuka kärsii eniten? Jättänyt nainen on vapaa uuteen suhteeseen, mutta petetty joutuu elämään asian kanssa ellei älyä häipyä! Kamalaa ja toivon etten itse joudu koskaan kokemaan pettämistä. Hyvää juhannusta kaikille ja pitäkää Jumala mielessä ja housut jalassa ja älkää pettäkö kumppaneitanne!
- REHTIKÖ?
ilkeä kirjoitti:
TAITAA KIRKKOVALTUUSTONPUHEENJOHTAHJAN OMTUNTO SITTENKIN KOLKUTTAA! eIKÖ PUOLALIEN, PIENI PYÖREÄ OMA AVOPUOLISO RIITTÄNYTKÄÄN. Jeesus sinu auttakoon.
Meidän mielestämme Haapala pitäisi erottaa kirkkovaltuuston puheenjohtajan paikalta. Valheelle on lyhyet jäljet esimerkki yksi ja toiseksi ei ravintolabisnes sovi mitenkään kirkon kuvioihin. Eikö kukaan uskalla nostaa asiaa esille, vaikka siitä kuiskitaan torilla ja muutenkin. Oikeat uskovaiset tehkää jotain!
- ÄLÄ SILMÄ PIENI NÄE
Monet tietävät Haapalan salasuhteesta, jossa nainen jätti tämän pervon kun sai tietää että hänellä onkin avopuoliso. Ihmettelen miksi mies ilkeää näin pienessä kylässä käyttäytyä noin. Ja kahviloita ja kaikkee paskaa puuhastelee. Eikä muuten enää lenkkeile eikä näy missään. Ei varmaan ilkeä liikkua kun suureen ääneen kehu tulevansa sisäministeriksi vaalitilaisuudessa, jossa olimme mieheni kanssa paikalla. Heko heko Päivi Räsänen, jota Haapala tuskin ihailee sai salkun. HYVÄ PÄIVI!
- oikeus on voittanut
Hei eikös se ole niin että ne jotka esittävät uskovaista ovatkin kaikkien pahimpia naisten hyväksikäyttäjiä! Uskon varjolla elikkä sen esittämisellä niinkuin kirkkovaltuustonpuheenjohtaja ei eduskuntaan mennä. Räsänen oli hyvä valinta sisäministeriksi.
- AINA POLIISI
On jännä käydä välillä kurkkaamassa tällä Haapalan palstalla, kun miehestä puhutaan vaikka mies ei tee eikä saa aikaiseksi mitään hyvää! Olen kyllästynyt siihen, että Haapala alunperin nosti itse itsensä joksikin " Varkauden sheriffiksiksi" KUN SIIHEN EI OLE MITÄÄN OIKEUTTA JA SE ON LAPSELLISTA JA NAURETTAVAA. Miksei huomioida muita poliiseja, jotka ovat todella reiluja ja ASIALLISIA ja hyvin työnsä hoitavia. Esim. kaikki rikospuolen poliisit ovat tehneet valtavan työn monen ihmisen hyödykdi ja ovat ansainneet kunnioituksen. Nyn höpötetään vaan miehestä joka käänsi takin ja teki muutakin rumaa. Varkauden parhaimmat poliisit on ne, jotka eivät nosta itseään jalustalle vaan ahkerasti ja uutterasti hoitavat ja huolehtivat meistä. Heille kuuluu iso kiitos!
- HÄPEÄTAHRA
Olemme samaa mieltä siitä, että Varkaudessa on hyvät poliisit juuri ne nöyrät miehet jotka ammattinsa osaavat. Ei heillä ole aikaa puuhastella ravintoloita ja hiippailla naapurissa! Liian vähän heitä kiitetään ja aina vaan Haapala nostetaan heitä tärkeämmäksi. Kiva varmaan Haapalan mennä loman jälkeen töihin, kun vaalitilaisuuksissa kailotti monen monta kertaa miten on kyllästynyt poliisin työhön! En ilkeisi nuolaista ennenkuin tipahtaa sanonta osui kohdalleen. Vai muka sisäministeri...monikohan vanha ihminen luotti siihen? Eivät tajunneet ja ilkes vielä polisiipäälikköäkin mollata.
- utelias uuno
Onkohan Haapala ottanut virkavapaalla rattijuopon kiinni, kun joku vanha auton paska on sen kadun varrella ja kilvet pois...
- ideoiko?
Enpä ihmettelisi yhtään jos näin olisi tehnyt, sillä eihän sillä ole mitään muutakaan kait tekemistä. Tais juoksutkin loppua...! Oli niin varma eduskuntaan pääsystään että oli ottanut virkavapaata kesäkuun loppuun asti!!!!!!!!!!!
- kääntyi takki
Olimme vaimoni kanssa vaalitilaisuudessa, jossa Haapala kertoi tähtäävänsä sisäministeriksi! Nyt tähtää kellevan ravintolan pitäjäksi ja ideoi mukamas Varkautta. Itse kannattaa Puolaa ja Saksaa, koska sukulaisia siellä. Itse senkinkin kirjastolla kertoi. Sitten jahtasi naapurin blondia ja sai kenkää. Me emme enää arvosta emmekä usko hänen juttuihin. Epäluotettava myös poliisina. Tutkimme viinajuttusivuja ja sielläkin luultiin että Haapala saisi nämä trokarit kuriin, mutta ei varmasti saa. Mopotkin viritettyinä pörrää niin että yölläkin häiritsee.Teki kaikenkaikkiaan uskomattoman takinkääntötempun!
- löpsis
Tänään ilmestyneessä Sinun Savo lehdesssä Haapala kaupunginvaltuutettuna vastasi kristillisten esittämään kysymykseen. Kylläpä oli ympäripyöreä höpövastaus! tUOLLAISEN VOISI KIRJOITTAA LONKALTA KUKA VAAN KUN TIETÄÄ ETTEI HÄN SAA MITÄÄN AIKAAN. Olisi nyt ensin mennyt/ päässyt sinne eduskuntaan...
- kuka hän on?
Me emme enää edes kehtaa lukea Haapalan kirjoituksia, koska emme enää usko hänen mielipiteisiinsä. Ne kun tuntuvat vaihtuvan hänen mielialojensa mukaan ja varmaan on paha mieli kun ei tullutkaan sisäministeriä. Ihmettelemme tuota hänen mainitsemaansa "SHERIFFIN NURKKA" PALSTAANSA, JOSSA HÄN ILMOITTI KIRJOITTAVANSA KAHDESTI VIIKOSSA ASIAA! Nyt kun kävimme katsomassa mitä hän siellä on aikaan saanut, niin ei mitään! Siellä on kesäkuun kirjoituksensa sama kirjoitus, joka oli Varkauden lehdessä koskien hänen kelluvaa ravintolaa! MITEN SHERIFFIN TYÖHÖN TAI NURKKAAN KUULUU TUOLLAISET TYPERÄT JUTUT? Vastaa sinä joka ymmärrät enemmän kuin me. MIKÄ ON SHERIFFI JA KUKA HÄNET VARKAUDESSA NIMITTI? Emme asuneet täälä vielä silloin.
- ei demendia
TUOHON KYSYMYKSEEN EN OSAA VASTA KUKA NIMITTI SHERIFFIKSIKSI! Nyt on kuitenkin tänään Sheriffin nurkassa sama kirjoitus, joka oli eilen ilmestyneessä Sinun Savossa. Eli kyllä hän sinne joskus jotain kirjoittaa mitä keksii, mutta ei ne tuohon sheriffi-nimeen liity.
- joka itsensä ylentää
Haapala taisi itse nimittää itsensä sheriffiksi ja näin ainakin meille on kerrottu! Sitä emme tiedä, eikä kaiketi kukaan, onko tollainen itsensä ylentäminen oikein? Kokoomuksessa on ihan fiksua porukkaa ja he eivät mahda sille mitään, jos Haapala kirjoitelee omiaan.
- kURKKUA MYÖTEN TÄYS
Haapalan kommentti varkautelaisista, eli se Savon Sanomissa että olemme jupisijoita, jotka eivät ymmärrä hänen mahtavaa ideaa jota Navitas tukee oli viimeinen niitti meille. Kokoomus on muutenkin mennyt jo liiallisuuksiin rahanjalelussa noin yleisellä tasolla, mutta Haapala havittelee itselleen yhteiskuntamma ja meidän varkautelaisten varoja. Onhan meillä oikeus olla eri mieltä eikä meitä tarvitse ruveta jupisijoiksi haukkumaan. EI tule enää kunnioitus eikä ääniä ja vaihdamme puoluetta muutenkin. Itellään on puolalainen avopuoliso, jota huhujen mukaan petti ja jäi kiinni. Kyllä nyt saa Haapalaa haukkua. TOSI EPÄREHELLINEN JA EPÄLUOTETTAVA MIES. Pidän perheeni kaukana kaikista tilaisuuksista missä mahdollisesti olisi Haapala höpöttämässä ja puhumassa valheellisia lupauksia arjen turvallisuudesta!
- päällikkö laitturin
kURKKUA MYÖTEN TÄYS kirjoitti:
Haapalan kommentti varkautelaisista, eli se Savon Sanomissa että olemme jupisijoita, jotka eivät ymmärrä hänen mahtavaa ideaa jota Navitas tukee oli viimeinen niitti meille. Kokoomus on muutenkin mennyt jo liiallisuuksiin rahanjalelussa noin yleisellä tasolla, mutta Haapala havittelee itselleen yhteiskuntamma ja meidän varkautelaisten varoja. Onhan meillä oikeus olla eri mieltä eikä meitä tarvitse ruveta jupisijoiksi haukkumaan. EI tule enää kunnioitus eikä ääniä ja vaihdamme puoluetta muutenkin. Itellään on puolalainen avopuoliso, jota huhujen mukaan petti ja jäi kiinni. Kyllä nyt saa Haapalaa haukkua. TOSI EPÄREHELLINEN JA EPÄLUOTETTAVA MIES. Pidän perheeni kaukana kaikista tilaisuuksista missä mahdollisesti olisi Haapala höpöttämässä ja puhumassa valheellisia lupauksia arjen turvallisuudesta!
Olipa joku kirjoittanut hyvän kirjoituksen tämän päivän Varkauden lehteen! Perusvarkautelaiset ei todellakaan jupise turhista asioista ja tämä Haapalan hanke on ihan turha. Miksi hän ei ajattele työttömiä, vanhuksia tai nuoria! Tai niitä asioita, joita lupasi meille silloin kun oli ehdokkaana! Jos hän olisi silloin kertonut tuosta ravinolahankkeesta( on täytynyt tietää jo silloin, mutta salasi asian) ei varmasti olisi saanut ääniä senkään vertaa kuin sai. TODELLA EPÄREHELLISTÄ! Sanoisinko että kun hän itse on kait Oulusta, niin ei olisi varaa haukkua perusvarkautelaisia.
- KUKA MITÄ HÄ
Onko Haapala kohta ravintolanpitäjä vai jatkaako poliisina?
- Kevättä odotellessa
Nyt sitten on jo kauan odotettua faktaa ainakin kahvila/ravintolahankkeesta. Vappuna aukeaa rantakahvila, joka on kiinteällä maalla, ja Jurgen Kempfin vene toimii kahvilana josta myynti hoidetaan. On hienoa, etä yrittäjäpariskunta Mikkonen otti ohjat käsiin, koska onhan se itsestään selvää että heillä on ammattitaitoa, ja Haapala lienee jatkaa poliisin työssään. Toivottavasti jokakesäinen " rantaremmi" ei pyörisi ainakaan alkoholi läträillen kahvilan ympärillä, vaan kahvila pysyisi alkoholittomana etei tulisi mitään häiriötä.
- hanna-maarit
Kevättä odotellessa kirjoitti:
Nyt sitten on jo kauan odotettua faktaa ainakin kahvila/ravintolahankkeesta. Vappuna aukeaa rantakahvila, joka on kiinteällä maalla, ja Jurgen Kempfin vene toimii kahvilana josta myynti hoidetaan. On hienoa, etä yrittäjäpariskunta Mikkonen otti ohjat käsiin, koska onhan se itsestään selvää että heillä on ammattitaitoa, ja Haapala lienee jatkaa poliisin työssään. Toivottavasti jokakesäinen " rantaremmi" ei pyörisi ainakaan alkoholi läträillen kahvilan ympärillä, vaan kahvila pysyisi alkoholittomana etei tulisi mitään häiriötä.
Pieksämäellä on kaunis rantareitti, mutta ikävä kyllä pummint ovat lähes aina vallanneet penkit! Ei siinä vanha ihminen uskalla jäädä istuskelemaan, kun tullaan viereen melkein tarpeille tai muuten sikaillaan. Onneksi virkavalta säännöllisin ajoin kuskaavat heitä säilöön. Toivottavasti Varkaudessa ei olisi näitä " alan ammattilasia! puskissa makoilemassa ja jokainen saisi rauhassa ihastella luontoa ja nauttia hetken kahvilanantimista.
- hah hailuoto
Ihan sama! Ketä enää kiinnostaa Haapalan omaperäiset puuhailut!
- käy neks stepissä
KYLLÄ NE SILLEI KIINNOSTAA, KUN ON KYSE TUKIRAHOISTA, JOITA VARKAUTELAISET TARTTISIVAT MUUHUNKIN! Neks step-ravintola on ihan tarpeeksi rannalla ja oikein hyvä kattoterassi ja maisemat. Sinne lisää asiakkaita vaan eikä mitään kelluvaa ravintolaa. Haapala painuisi vaan takaisin töihin mopopoikia-ja tyttöjä jahtaamaan. Kovastihan nuo pärryyttäävät!
- Doorman killer
Kuka sinne nekseppiin haluaa kun henkilökunnan (varsinkin portsareiden) käytös on ylimielistä ja mielipuolista? Ei ole ihme että kyseinen ravintola on menettänyt asiakkaita, sana on kiirinyt pikkuhiljaa.
- ei kellu
Doorman killer kirjoitti:
Kuka sinne nekseppiin haluaa kun henkilökunnan (varsinkin portsareiden) käytös on ylimielistä ja mielipuolista? Ei ole ihme että kyseinen ravintola on menettänyt asiakkaita, sana on kiirinyt pikkuhiljaa.
Me kävimme siellä ja ainakin meitä kohtaan oli ystävällinen palvelu. Oliskohan ollut omassa käytöksessä vikaa??????? Ravintolan maine on hyvä ja paikka on siisti ja ihana kattoterassi.
- prätkähiiret
Mopoilijat ovat olleet jo monta kesää täysin kurittomia ja en jaksa uskoa että Haapalalla on enää resursseja toimia asian hyväksi. Tuntuu tuo ravintolahanke olevan niin lähellä sydäntä!
- yritäppä nukkua
Haapala ei saa mopoilijoita kuriin, koska nämä nuoret eivät enää kovinkaan paljon pirä häntä auktoriteettina. Ovat kesän mittaan lukeneet, miten vanhemmat ovat kauhuissaan hänen ravintolabisneksistään ja moni nuori kokeen sen niin että he itse pääsevät kuin " koira veräjästä" kun katseet kohdistuu Haapalan eikä heidän tekemisiin. Näin mopolijat voivat yliviritetyillä mopoillaan rällätä ympäri kaupumki ja ihme aikoihin. Eilen puoli kahden aikaan yöllä oikein kiihdytysajot Osmajoentiellä!
- viritetyt vehkeet
On niitä kuule täälä Savontielläkin ja hyvät ajoajat et kyllä joo nukuttaa ja kiva lähteä töihin!
- kuuntelen timppaa
Olipa Timo Suhoselta hyvä kirjoitus ja ennen kaikkea aloite varkautelaisia nuoria koskevassa asiassa. Haapala lupasi vaaliteemassaan ja kirjastonillassa tehdä kaikkensa nuorten syrjäytymisen eteen ja kysynkin nyt mitä hän on tehnyt valtuustossa? Ei ajatella nuoria yhtään, kun puhutaan "AINUNLAATUISESTA RAVINTOLASTA" johon euroja pitäisi ehdottomasti saada. On selvää, että Suhosen aloite kesäleireistä olisi tärkeämpi tukiasia, koska monet perheet ovat köyhiä lähtemään kesällä Varkautta edemmäs. Ei varaa huvipuistoihin ja puuhamaihin, joten jäisipä nuorelle hyvä mieli kesästä kun voisi kertoa olleensa leirillä. Silloin ei pääsisi syrjäytymään jo loman aikan ja olisi sitten mitä kesästä odottaa. Hieno ja tärkeä hanke ja ja uskon että tämä aloite menee läpi! Eipä ole epäselvää kuka ensi vaaleisa on ääniharava!
- Duunaritar
juuri näin..ja näitä aloitteita ja kirjoituksia on Suhoselta tullut aiemminkin ja tulee varmaan jatkossakin. Hän on kuulemma näitä asioita kokenut itse ja sen vuoksi ymmärtänee paremmin kuin joku porvari - lautturi !
- LENTOHIEKKAA LAPSENA
Olette oikeassa. Varmaan monen silmät avautuivat vasta vaalien jälkeen Haapalan todellisesta persoonasta. Mies on niin hyvä näyttelijä, että siinä teatterimaailma on menettänyt suuren näyttelijän!!!!!! Nuorten syrjäytyneisyys on kauheaa, kun ei sitä itse voi päättää syntyykö rikkaaseen vai köyhään perheeseen. Monelle varkautelaisnuorelle tuollainen kesäleiri olisi tarpeellinen irtiotto myös ei niinkään helpoista kotioloista!!! Juopot vanhemmat ei aina muista että nuori tarvitsee ruokaa, On hyvä, että Suhonen on ottanut myös nuorten asiat huomioon. Suhosella kelluu hyviä, tuottavia aivosoluja!!!!!!!
- kuntorantaan
Haapala ei todellakaan ole tehnyt nuorten hyväksi mitään näkyvää. Nyt viikonloppuna on Plantaasi-tapahtuma ja toivottavasti tulee paljon nuorisoa ja jatkossa tapahtuma voisi muuttua festariksi!! Tälläisia juttuja Varkaus kaipaa ja ei mitään uusia kelluvia ravintoloita vaan panostetaan jo olemassa oleviin. Kävin kuntorannassa kattelee miten kaunis paikka se on.
- N. Arsisti
Liekkö Timo T.A. Mikkosen kavereita?
- mikkoshaapis
Empä ihmettelisi yhtään vaikka olisivat kiertoteitse jotain sukua!!!!!!!! Kumpikohan voittaisi itsensä kehumisen mestaruuden????
- voi, voi ,voi
Niinpä. Onpa tosi ikävää mitä narsisti Timo T.A Mikkoselle on sattunut....aivohalvaus ja sokeus. Toivottavsati ei ole Haapalan kavereita, sillä ei tollaista toivoisi kenellekkään!
- jkehlöevhnlhel
Liekö Jykä enää Poliisin palveluksessa? Puhutaan että olisi pieni kärhämää valokuvista & texsti viesteistä nais,immeisten tautta, , ?
- 24
niin ja tää ketju alkoi tunnetun kokoomuslaisen (melkein ministerin) ehdokkaan kyseenalaitamisella ja sitten tänne sotketaan jonkun täysin tuntemattoman demariehdokaan nimeä..jota ei siis kukaan tunne missään ! (vaikka saikin enemmän ääniä kuin erittäin tunnettu,melkein ministeri, perussuomalainen ehdokas)
Jotai rotia ! : - )- MukaMItäHä?
onks Jykästä nyt kuulunu mitään..onks jotain tapahtumassa hänen osaltaan..huhut velloo ??
- Odottaaa
MukaMItäHä? kirjoitti:
onks Jykästä nyt kuulunu mitään..onks jotain tapahtumassa hänen osaltaan..huhut velloo ??
huhuja on..ja komissaario ei olekkaan palannut töihin lupauksista huolimatta..palanneeko ollenkaan..onkohan jotain meneillään.. ?
Taitaaa huhuille olla pontta !
- onks Jykää näkyny
Haapala opiskelee..........heko heko.....vuoden loppuun.
- Vahingon ilo
Kun minä menen eduskuntaan:)Tulee mieleen montakin sananlaskua:)Joku kyseli Wl:ssä:Onko kynä kateissa,muste loppunut:)
- sininen se on
Haapala ilmoittaa kotisivuillaan opiskelevansa Tampereella!!!!!!Tänään ainakin ajeli Varkaudessa jollain sinisellä pikkuautolla. Ei varmaan ilkeä mennä töihin, kun elvisteli varmalla läpimenolla eduskuntaan. Samaa mieltä WL-kirjoittajan kanssa elikkä eipä ole Jykällä mitään asiaa meille varkutelaisille oliko se nyt jupittajille.
- karjalasta kajahtaa
Ihmeellistä et Haapala ilkee alkoholinvastaisena ihmisenä laittaa kotisivuilleen valokuvavan, jossa hän on mökillä Puolassa. Ei muuten, mut kuvassa on kaljapullo pöydällä. HUI, tuhma Jykä. Onkohan ite juonu sen...........
- ei tippa tapa
Eikun se Maria on juonu sen, koska oksentaa siinä kuvassa taustalla!
- mörrimöykyn kolo23
Joo. Hyvä idea mennä Puolaan mökille juomaan, niin "kulissit" pysyy pystyssä!
- 007 ja 0008
Niin varmaan Haapala opiskeleekin vuoteen 3.1.2012 asti....lettutieteen vihtoriksi!!!!!!!
- se on moro
Toi oli hyvä !!!!!!! Taitaa olla tekosyy tuo opiskelu. Mekin kuultiin huhuja, et Haapala muuttaisi Kuopioon. Ihan sama meille. Ei hän ole mitään ihmeellistä aikaaan saanutkaan Varkaudessa. Puheet, kirjoitukset ja teot menevät ristiin. Joten bye bye beiby!!!!!!!
- Harmitus423
Voi harmi. Taas Kuopio saa Varkauden parhaita paloja.
- kauas menolippu on
Harmitus423 kirjoitti:
Harmitus423! Jos niin Haapalaa "parhaana palana" pidät, niin muuta sinne mihin hän meenekin. Enemmistö on varmaan Oulun kannalla.....
- sama se minne menee
Harmitus423 kirjoitti:
Harmitus 423! Kadulla kuultua....! Haapala muuttais muka Lappeenrantaan!????
- heippadei!!!!!
Eikun päinvastoin!!!!! Täälä on niin hyviä poliiseja, että ei täälä takinkääntäjiä tarvita. Ei saanut edes mopopoikia kuriin! Puhuu yhtä ja tekee toista ja suunittelee kelluvaa ravintolaa, joten miten hän muka poliisina voisi työskennellä?
- Herää kysymys
Olemme samaa mieltä edellisen kanssa! Kerran olemme häneltä apua pyytäneet mopoilijoiden häiriköinnistä.Mitään ei tapahtunut ja muutenkin, kirjoittaa hyviä ajatuksia, mutta missä teot? Miksi opiskelua nyt vaalien jälkeen????????
- oikeesti opiskelen
Siksi opiskelua vaalien jälkeen, kun ei kait muuta keksinyt kun EI PÄÄSSYTKÄÄN eduskuntaan, vaikka oli varma läpimenostaan! Ei kannattaisi nuolaista ennenkuin tipahtaa!!!!!!!!
- et sillai
Ka, Haapala opiskelee, koska opinto-oikeus ei kestä ikuisuuksia.
- diaks
Annetaan huapalan oppia jottain muutakin!! ehkä sieltä tulloo jottain hyvvee meille!!!!!!!!!!!!!!!!! ; ) .........!!!
- tyhjä pää
Kysyn vaan mitähön "hyvvee" sieltä on tähän asti tullu???????? Eipä tähän astiset opiskelut ole tuottaneet tulosta, kun ei energia-messuilla oli AINOA kilpailijoista, joka ei tiennyt minä vuonna SUOMI ITSENÄISTYI!!!!!!!!!
- Tietääkö nyt ????
Meidän perhe oli myös niillä messuilla, ja pöyristyttävää että kansanedustajaehdokas EI TIENNYT milloin Suomi itsenäistyi!!!!! Siinä vaiheessa muutimme äänestyksen kohdetta.
- 52v sikana
Nimimerkille diaks! En jaksa uskoa, että Haapalan opiskelut enää nostaisivat hänet mitenkään jalustalle! Sitä "jottain hyvvee" tuskin monikaan enää odottaa. Ei mahiksia enää- nuoremmat ajaa ohi!
- yötä myöten ajellaan
Opiskelee turvallisuusalaa ja mitähän on saanut silläkin alalla Varkaudessa aikaiseksi??? Ei ainakaan kun katsoo mopoilijoita, niin heitä ei ole ole opetettu turvalliseen ajamiseen eikä siihen rälläämiseen ole saatu mitään kuria. Toiminta siihen auttaa- ei opiskelu!
- pieni mies
Haaplan mainoslause vaalien aikaan oli " arjem turvallisuus". Meidän perheen arjen turvallisuuteen hän ei todellakaan ole ainakaan näkyvästi vaikuttanut! Kotimme lähellä mopoilijat ajavat riveissä ja nopeutta on enempi kuin laki sallisi. Olen opettanut lapsillemme, että antakaa aina mopoilijoiden mennä ensin, vaikka olisitte suojatiellä ja odottakaan ennenkuin ylitätte suojatien. Ei noilla todellakaan ole osalla hajuakaan turvallisesta ajamisesta.
- käytä heijastinta
Minua huolestuttaa se, että näin pimeän aikaan EI KÄYTETÄ heijastimia! Ei niitä monestikaan ilmaiseksi saa (kiitos Tsuparille) ja monet eivät raaski ostaa. Minun nuoruudessaani poliisisetä kävi koululla kertomassa heijastimen tärkeydestä ja ilmaisia heijastimia sai ottaa mukaansa niin paljon kuin halusi ja riitti kaikille, Haapala iästään huolimatta " opiskelee" mutta olisipa ollut hieno asia, jos hän olisi turvallisuuden " ammatilaisena" vaikka kouluissa ja päiväkodeissa jakamassa heijastimia!!!!!!!
- Objektiivinen
No olipa miten oli, Savossa vastuu kuulijalla. Toiset pupattaa heijastimista toiset mopoista toiset siitä kun mopoja ratsataan toiset kun ei ratsata. Eipähän ole kukaan muu poliisi heijastin kädessä kulkenut minun nähden kun Hapsi.
Luulen Jyrkinkin tajunneen virheensä ja mopojen ratsailu on loppunut pienistä rassailuista. Tosin jos ei virkavapaalla olisi sattaisi olla puuttunutkin mistä sitä tietää.
Onneksi katkerat yöuniensavartiat ovat tekemisä keksineet kun voivat tänne uniensa lomassa kirjoitella.. Yksi ihminen ei tämänkään kokoisen kaupungin asioita ratko sinne tarvitaan muitakin niitä hyviä virkaintoisia poliiseja jotka antavat vuoden ajokieltoa päivän vanhentuneesta kortista, onneksi Jyrki näki kokonaisuuden, kuulin vaan tarinan...
Opiskelisin minäkin, miettikääs omalle kohdalle kun laittaa rivarin hinnan kamppanjaan levähtäisin itsekin hetken, eikä siinä blondikaan pahaa tekis, oli sitten unessa tai livenä tiedäppä siitäkään!
Kun yhteen suuntaan kumartaa toiselle takkinsa kääntää. Mitä Jyrkinbaariin tulee asiakkaat sen päättää onko pystyssä vai ei, tokko teillä kellään kristallipalloja löytyy, pistäkää viereen toinen ja reiluskaba kunniaan.
Toivottavasti ryhti kestää ja uudet haasteet odottaa.
selvennyksen vuoksi en äänestänyt kumpaakaan Jyrkiä enä Suharin Timpaa joka tänne jotenkin olin lobattu.
Savolainen kateus on parasta mitä teillä näyttää olevan antaa.
Joku vihaa, joku rakastaa ja toiset ne vaan ei ole mitään mieltä! - ei kade
Minä olen sitä mieltä, että kannattaisi jo lopetttaa Haapalan ylenpalttinen kehuminen ja ylisstämine. Miitähän ihmeellistä saanut Varkaudessa aikaan???? Ei kukaan voi tosissaan olla edes kateellinen Haapalan& kumppanit typerästä rahanupotus hankkeesta eli kelluvasta ravintolasta! Ymmärrän niitä, jotka haluaisivat levähtää työn uuvuttamina, tai vaikka oikeesti opiskella muttei heillä ole siihen varaa. Jotenkin tuntuu, että tämän Herran "opiskelu" on peitejuttu ja samalla hän kait puuhailee ravintolabisnestä....pörrää ainakin Varkaudessa. Oonkohan edes jotenkin oikeessa, koska menihän häneltä vaalitkin ihan vituralleen niin jotain piti kehittää!!!!!
- menolippu
Ketä kiinnostaa muutakuin se huhu, että hän häippäsee Varkaudesta! Enpä usko että vuoden poissaolo työstä tekee hänestä sen fiksumpaa.
- luikin luikin
Nimimerkille ei kade! Mie sit oon kade tälle Haapalalle! Oishan se kiva jos sais luvan kanssa titureelata ihteään sheriffiksi ja opiskellen ratsastaa pois parrasvaloista vaalitappion jälkeen kohta auringon laskua!
- Kapteeni koukku
Haapalan ja muiden "ideanikkareiden" hanke siis toteutuu, mutta pienemmässä mittakaavassa. Huvittavaa vaan on se, että miksi tämän päivän lehdessä ei mainita hankkeen yhteydessä enää kuin Kempf???Olikohan arvostelu komisariolle liian kova pala....ja kaatuuko kaikki mikäli menee päin persettä niin Kempfin syyksi? Kovin oli ankeen näkönen paatti kuvassa ja hyvä että jää maalle!!!!!Voi spuket pitää sadetta, jos ei kaupa käy....
- parempi näin
Me ollaan jo pettyneitä, koska tuntuu et taas kusetettiin! Ensin luvattiin jotain ennennäkemätöntä kelluvaa ravintolaa ja nyt tullaan jo rytinällä alas! Mainostettiin liian paljon ja nyt joku kahvila joita on jo ihan riittävästi. Taisi komisario saada äänestäjiltä nuhteita, kun ei itse enää itseään esille nostanut vaan laittoi Kempfin asialle...ja ei kait kovinkaan ihastuneita oltu alkuperäisestä ravintolahankkeesta.
- nain nain vilaicht
Mielestämme koko kahvila tai ravintola ( nimitys muuttuu koko ajan, kumpi lie lopulta`? on turhaa ja esim, Ekan paikalle tulevat liikkeet tuovat asiakkaita myös lähialueilta. Ja moitteita ei saa kaataa yhden miehen niskaan, vaan eiköhän koko porukan pidä ottaa vastuu puuhailustaan!
- jykjurg
Samaa mieltä! Haapala ja Kempf ja muut ideoidat ovat itse hanketta vetämässä ettenpäin, joten vastuu on yhteinen meni suteen tai saveneen! Mitenkähän ideointi ja opiskelu komisariolta sujuu????
- tohtorimaisteri
Voihan sitäm opiskella ideoimaan....!!!!!
- Missä oot Jyrkii????
Harmi kun opiskelee ja ideoi...menis takaisin töihin!
- Vanha ja viisas
Jokaisen oma valinta. Jos talous kestää ja ei viihdy virassaan (=ei tykätä) niin voihan sitä yli viiskymppisenä opiskellakkin. Eri asia on se onks siinä mitään hyöytyä ??????
- maanantai ei mittään
Opiskella voi ihan minkäikäisenä vaan jaksaa ja vanhenpana jos ei ole töitä ja aikaa on. Paremi sekin kuin jouten olo.
- paremmminhuonommin
Oliko noita mopojuttuja enempi vai vähempi silloin kun Haapala oli vielä töissä? Eli onko tuo mopoilijoiden häirinköinti nyt lisääntynyt, kun yleisesti on tiedossa ettei hän ole töissä? Olen asunut vasta puolisen vuotta keskellä kaupunkia ja minua todella häiritsee tuo jokaöinen pörinä ja eikös yöllä pitäs nuorisonkin edes nukkua että jaksaa koulua käydä!
- Starless45
Ihan hyvä että on pysynyt poissa. On varmaan määrärahatkin säästynyt järkevämpään asiaan Jykän "loman" aikana. Toivottavasti muuttaisi vaikka Nastolaan tai Humppilaan... ihan vaan vittuillakseen.
- koppa-lakki
Kyllä työpaikalla naureskellaan jos Jyrki palaa entisiin töihin.
Uho oli kova, kun eduskuntaan pyrki. "Nyt se on niin, etten enää
näitä hommia tee",- OMAHYVÄNEN
Olin tilaisuudessa, jossa Jykä todellakin sanoi sen että riitti poliisin hommat! Oli niin varma pääsystään eduskuntaan ja melkein haistatti paskat jo Varkaudelle. Missä lie luuraa ja piileksii nyt ja mitä teki?
- älä nuolaise ennenku
Koppa-lakille! Kyllä ei Haapalan tartte mennä edes työpaikalle asti...kyllä hänelle nauretaan ihan toulla torillakin ja pummitkin pitää koko miestä vitsinä!
- Linnaan vaan...
Nyt on muuten pitkä "loma" Jykällä... ei taida tulla koskaan takaisin...
- Jorzujooseppi
Taitaa olla pitkällä lomalla tosiaan vai onko sitten ns. "pakko"lomalla?
- EN OLE VÄKKY
Jorzujooseppi kirjoitti:
Taitaa olla pitkällä lomalla tosiaan vai onko sitten ns. "pakko"lomalla?
Jykä kävele keskellä päivääkin heijastin takissa eli on se välkky, mistä lehteen kirjoitti!
- arvatkaapa
Vammaispäivän puhujaksi pääsi ja WL:n. Peku joka palkitsemisen aloitti jäi mainitsematta WL:n jutussa mikähän oli takana?
- seuratka...
jykä ei tule takaisin ennenkuin esitutkinta ohi...
- uusi
Mistä tätä kykypuolueen edustajaa epäillään.
- looo
LUULIS HAAPALAA VITUTTAVAN KATSOA LINNAN JUHLIA, kun oli varma että itse pääsee sinne....
- Jyrki 23
Mistä esitutkinnasta puhutaan?
- pisupää
kuka siitä äijästä mitään tietää? Arvaamaton ja kiero kaikkine vaalilupauksineen, on kusta pää täynnä.
- LOL
kuulopuheiden mukaan epäiltäis seksuaalisesta häirinnästä tms.
- elukka
no en epäilis yhtään jos noin olis. Outoa että lähti muka opiskelee Tampereelle, vaikka on niin vanha. Ja hyvä työpaikka, paitsi jos on niinkuin joku edellisistä kertoi ettei Oulussa tykätty. Mitä on saanut Varkaudessa aikaan............? Mopopoikien painajainen!
- KÖPSÄ
Haapala sählää jotain nyt Tsuparin kanssa ja Kurosen, vai mitä joku tarkoitti teollisuuskylän kirjoituksella. Joka paikkaan jäbä ittensä tunkee..,,,,
- kokoomus myy suomen
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/118521-suomen-alaviite-kuohuttaa-”jyrki-katainen-teki-jo-kompromissin”
- voi hitsinpimpula
Kannattaa lukea tuo artikkeli ja se kyllä laittaa miettimään, mihin Suomi on menossa!! Ja tämä meidän sheriffi oikein fanittaa Kataista ja on niin henkeen ja vereen kookomuksen mies! Kerran luin, että on kuulema jo äidin mainodosta imenyt kookomus taustan. Juuri tyypillistä itserakasta ja toisten hyväksikäyttöä! Toivottavasti Niinistöstä ei tulisi presidenttiä ja koko koomus ja Haapala on syvältä......YÄK!
- SS
voi hitsinpimpula kirjoitti:
Kannattaa lukea tuo artikkeli ja se kyllä laittaa miettimään, mihin Suomi on menossa!! Ja tämä meidän sheriffi oikein fanittaa Kataista ja on niin henkeen ja vereen kookomuksen mies! Kerran luin, että on kuulema jo äidin mainodosta imenyt kookomus taustan. Juuri tyypillistä itserakasta ja toisten hyväksikäyttöä! Toivottavasti Niinistöstä ei tulisi presidenttiä ja koko koomus ja Haapala on syvältä......YÄK!
Sheriffi palaa töihin 3.1.2012! Silloin saadaan järjestys Varkauteen ja mopopojat ja pyörävarkaat kuriin!!!!!!
- persu pave
SS kirjoitti:
Sheriffi palaa töihin 3.1.2012! Silloin saadaan järjestys Varkauteen ja mopopojat ja pyörävarkaat kuriin!!!!!!
Mitä Haapala tekee kaupunginvaltuustossa?Eipä ole tänä vuonna paljoa aloitteita tehnyt ainakaan lehtitietojen mukaan. Viime kokoulsessa Keto, Paananen ja Suhonen tekivät eniten hyviä ehdotuksia, jotka eivät valitettavasti menneeet läpi, Aikamoista säätöä näköjään nuokin kokoukset. Mun mielestä edellä mainitut henkilöt ovat oikeita henkilöitä ajamaan varkautelaisten asioita!!!!
- ersu pave
persu pave kirjoitti:
Mitä Haapala tekee kaupunginvaltuustossa?Eipä ole tänä vuonna paljoa aloitteita tehnyt ainakaan lehtitietojen mukaan. Viime kokoulsessa Keto, Paananen ja Suhonen tekivät eniten hyviä ehdotuksia, jotka eivät valitettavasti menneeet läpi, Aikamoista säätöä näköjään nuokin kokoukset. Mun mielestä edellä mainitut henkilöt ovat oikeita henkilöitä ajamaan varkautelaisten asioita!!!!
niin voi olla sinun mielestä mutta eivät muitten....eivät ole elämässään saaneet muuta kuin turvan soittoa aikaiseksi
- uutta virtaa
ersu pave kirjoitti:
niin voi olla sinun mielestä mutta eivät muitten....eivät ole elämässään saaneet muuta kuin turvan soittoa aikaiseksi
Suhonen ei ole persu ja hän ei todellakaan ole mikään turvan soittaja.. Nuori kaveri ehtii saada vielä paljon aikaan ja oikeita asioita ajaa.. Hänestä saamme rehellisen ja aikaansaavan kansanedustajan tulevaisuudessa. Muut ovat vanhoja pieruja silloin, joten Haapalankin mahdollisuus meni jo.
- Duunaritar
uutta virtaa kirjoitti:
Suhonen ei ole persu ja hän ei todellakaan ole mikään turvan soittaja.. Nuori kaveri ehtii saada vielä paljon aikaan ja oikeita asioita ajaa.. Hänestä saamme rehellisen ja aikaansaavan kansanedustajan tulevaisuudessa. Muut ovat vanhoja pieruja silloin, joten Haapalankin mahdollisuus meni jo.
Täysin samaa mieltä kanssasi. MIksi muuten A.Aho ei tee listausta esim.valtuustoaloitteista tämän kauden ajalta ?
Sais vähän perspektiiviä ja samalla respektiä nidien osalta mitä aloitteita on tehneet ja onko yleensäkkään tehneet !
Tämä mainitsemasi valtuutettu on osoittanut jo aiemmin että pienten puolella on aidosti ! - lueppas viimeisin
persu pave kirjoitti:
- ettei totuus unohdu
persu pave kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10318922
Täältä löydät myös kaikki esitykset ja äänestykset ponsineen suoraan pöytäkirjoista. - AdHd
SS kirjoitti:
Ei muuten palaa tammikuussa. Puhu asioista vasta sitten kun tiedät varmasti.
- Että näinkö?????
AdHd kirjoitti:
Sheriffin nurkassa hän ilmoittaa olevansa " opintovapaalla" 3.1.2012 saakka! Nimimerkki SS on lukenut saman niinkuin muutkin. Onko sekin siis valhetta? Eikö Haapala ole edes tiedotteissaan rehellinen??? Mistä muuten itse tiedät, että ei palaa? Oletko kenties omainen vai sheriffi itse???????
- ei aloite
Duunaritar kirjoitti:
Täysin samaa mieltä kanssasi. MIksi muuten A.Aho ei tee listausta esim.valtuustoaloitteista tämän kauden ajalta ?
Sais vähän perspektiiviä ja samalla respektiä nidien osalta mitä aloitteita on tehneet ja onko yleensäkkään tehneet !
Tämä mainitsemasi valtuutettu on osoittanut jo aiemmin että pienten puolella on aidosti !Duunittarelle!! Ei ne aloitteet kerro oikeasti päättäjästä mitään. Näin se vaan on
- take it easy!
ei aloite kirjoitti:
Duunittarelle!! Ei ne aloitteet kerro oikeasti päättäjästä mitään. Näin se vaan on
Duunaritar on oikeessa ja sitäpaitisi jos päättäjät ei tee mitäänaloitteita, niin eikö se jo kerro paljon päättäjästä? Eli ei ole mitään mielipiteitä/ ehdotuksia siihen, miten asiat saataisiin kuntoon. Miettikää nyt vähän kumpaa kannatatte, tukia lapsiperheille vai bisneksille? Juoppoloita on ihan tarpeeksi ja lapsista kasvaaa nuoria, jotka voivat pahoin. Kun ei mitään tehdä. Tai kuten jo on tullut ilmi, niin hyvät aloitteet kaatuvat ja tärkeät asia siivutetaan voivottelemalla!
- Jytkyä odotellaan...
ettei totuus unohdu kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10318922
Täältä löydät myös kaikki esitykset ja äänestykset ponsineen suoraan pöytäkirjoista.Mielestämme Santeri Lehtolainen ottaa kantaa asioihin oikealla tavalla. Tykkäämme myös Pasi Paanasesta, Kokoomuksesta emme enää löydä mieleistämme ja "loikkasimme" persuihin! Soini presidentiksi-ei Niinistö!
- Se on salaisuus
AdHd kirjoitti:
Kylläpä olet varma tiedostasi Haapalan paluusta, joten sinun täytyy olla tosi läheinen! Me muut kun saamme tyytyä Sheriffin nurkan tiedotteeseen! Ja varmasti tiedät myös senkin, milloin Haapala valmistuu, vai onko sekin sisäpiirin tietoa?
- jarno-petteri
Se on salaisuus kirjoitti:
Kylläpä olet varma tiedostasi Haapalan paluusta, joten sinun täytyy olla tosi läheinen! Me muut kun saamme tyytyä Sheriffin nurkan tiedotteeseen! Ja varmasti tiedät myös senkin, milloin Haapala valmistuu, vai onko sekin sisäpiirin tietoa?
Onpa joillakin kiinnostus Haapalan takaisin paluusta, sillä ei hän niin merkittävä henkilö ole että hänen panos poliisivoimiin olisi jotenkin ratkaisevaa arjen turvallisuuden kannalta. Hyvin on vuosi pärjätty ilman häntäkin.....
- ei oo ei tuu
Eihän rikkaitten pennskat tarvitse mitään kesäleirejä, sillä heidän vanhemmat vievät heidät puuhamaahan, särkäniemeen, linnanmäelle yms. Mutta miten todellakin on vähävarasten lasten osa, kun kesällä ei pääse minnekkään. Suhonen otti reilusti asian esille ja monet ovat jo huomanneeet miten inhimmillinen mies hän on! Ei ahne itseään ja omaa etuaan ajatteleva, vaan paneutuu tärkeisiin asiohin niinkuin pitääkin. Haapala vaan suunnittelee kelluvaa ravintolaa ja kukas siitä eniten hyötyy??? Tietenki hän itse ja jos vielä saa yhteiskunnan varoja siihen, niin jo on pokkaa esittää että välittäisi muista! Oikein mielenkiinnolla odottaa kesää, että sittenhän sen näkee mitä Sheriffi (salli mun nauraa!´) on talvev aikana puuhastellut! Muutakin kuin noiden edellä mainittujen kirjoitusten persteelle....häpäissyt itsensä ja avovaimonsa!
- Inkeri
Olen eri mieltä. Jyrkistä tulee ihan varmasti vielä 2118 seuraava PRESIDENTTI!!!
- mac caiver
Niin tosiaankin....tämä "ihmemies" elää yli-inhimmilisen pitkään, koska on meitä muita kuolevaisia parempi! Hyvä läppä!!!!
- 13
Ou jes... Varmasti tulee! :)
- prinssi eversti
13 kirjoitti:
Ou jes... Varmasti tulee! :)
Nimimerkki 13! Olet mack caiverin kanssa liian vaatimaton.., Jyrki muuttaa Ruotsiin ja hänestä tulee suoraan KUNINGAS!
- Jalmari JH
LOL
8.12.2011 13:06
0
Sulje
kuulopuheiden mukaan epäiltäis seksuaalisesta häirinnästä tms.
MIKÄ JUTTU TÄMÄ ON? - dshghhh
kuulopuheiden mukaan Ile Kanervakin on lähetellyt tekstareita.
- Kuka pelkää Haapalaa
Luen joka aamu lehden netistä, ja vasta nyt huomasin, että tämä mainittu henkilö on Varkauden kirkkovaltuuston puheenjohtaja!!!! On teillä varkautelaisilla tosi hyvä huumorintaju! Tollaisen pellen olette äänestäneet noin tärkeälle paikalle, ainakin meillä Pieksämäellä uskovaiset nousisivat vastarintaa ja pyytäisivät eroamaan virastaan. Juttuja lukiessani käsitin, että on jo työstään " pakkolomalla". Johan tuokin viittaa siihen, että jotain mies on mokannut. Onko hän tosiaan niin mahtava mies, että pelkäätte häntä ja tumput suorina huuli pyöreenä annatte hänen tehdä mitä huvittaa??? Säälittävää.
- sääli on sairaus
Onhan se kyllä niinkuin kuin totesit, että kyllä varkautelaiset ovat tehneet huonoja valintoja myöskin kaupunginhallitukseen. Aikaisemmin kyseinen henkilö mukaan lukien Alanen oli kovinkin tomerasti väosaisten (varsinkin Haapala vaalilupauksissaan) puolesta puhumaan, mutta nyt heidät ollaan jo unohdettu. Kauniita puheita ja lupauksia kyllä on, mutta loppujen lopuksi ei mitään tapahdu. Tää on niin tyypillistä ja sitten Haapala kerjää rahoitusta omiin hankkeisiinsa, mistä itse hyötyisi. Ei sitä kukaan pelkää. vaan kukaan ei viitsi puuttua asiaan esim. kirkkovaltuustonpuheenjohtajuuteen.. Kait se on oikein sit puuhailla ravintoloita ja tehdä muutakin syntiä, jos ei kiinni jää!!!!
- varkaus - jes
Varkautelaiset ovat fiksuja tyypejä, mutta ei ole heidän syynsä, että mitä heille luvataan sitä ei tehdäkkään! Mekin tunsimme itsemme petetyiksi, mutta seuraavan kerran oli vaali kuin vaali niin Haapalaa emme ainakaan äänestä! Varkaus on ihan hyvä paikka asua ja elää ja varmasti joka kaupungissa on joku joka yrittää olla parempi kuin muut. Eikös sitä Raamatussa jossain kohdin sanota jotain, että joka itsensä ylentää se alennetaan....
- mielenkiintoisaa
Navitas Kiinteistöt Oy:n toimitusjohtaja Hahtala jää eläkkeelle ja hänen paikalleen on 25 hakijaa. Haapala on osakeyhtiön hallituksen puheenjohtaja! Hakijoiden nimiä ei julkaista, koska hakuprosesssi oli luottamuksellinen. Voisko joku kertoa meille, miksi näin? Kun puheenjohtajan ääni ratkaisee, jos äänet menevät tasan, niin kun toi tekee varmasti pärstän perusteella päätöksen! Olisipa ollut kiva tietää, keitä ne hakijat oli!
- mielenkiintoisalle
Jos sinä haet jotain työtä niin miksi se pitäisi olla julkista tietoa ?. nyt ko tehtävä ei ole virka. julkisuus viroissa tulee esim. siitä että on valittamismahdollisuus muilla hakijoilla että esim kuntalaisilla. tässä on kyseessä tehtävä jossa lain mukaisesti hallitus nimittää ja erottaa. toimitusjohtajan tehtävä ei ole edes työsuhde
- onkohan näin?
Janne Kurosesta tulee toimitusjohtaja!
- muistiin 28.10.2012
Jos Koikkalainen, Semi ja Haapala niin haluaa Jannesta tulee boss ja itse putoavat valtuustosta ;)
- Big boss veks
Koikkalaista en tunne edes, Semi on o.k ja oli hyvä opettaja, mut Haapala joutais työkyvyttömyyseläkkeelle pois valtuustosta !
- haahaheheh
Big boss veks kirjoitti:
Koikkalaista en tunne edes, Semi on o.k ja oli hyvä opettaja, mut Haapala joutais työkyvyttömyyseläkkeelle pois valtuustosta !
haha tää semi ei oo se opettaja..Persu oot kun et tätäkään tiedä !
- paras puolue SDP
Tyhmiä ootte molemmat! Persu sotkee Semit keskenäänj ja koomuksen porukat ei tiedä minä vuonna Suomi itsenäistyi!!!! Tai ainakaa heidän sheriffi, eduskuntavaaliehdokas ei tiennyt! Ja vielä muka " opiskellaan" kun ei perusasioita Suomesta tiedetä! Otetaanpa järki nyt käteen ja kaikki äänestämään seuraavan kerran joku järkevitä ja asiallista SDP:n henkilöistä!
- ei oikea sheriffi
Haapala on varmaan ihmisenä ihan o.k, mutta politiikasta hän ei tiedä tai osaa paljoakaan. SDP:n riveistä nostaisin tällä hetkellä ykköseksi nuoren Timo Suhosen, joka itsekin perheen isänä elää tätä päivää ja tässä maailmassasitä lapsiperheen arkea jota nämä vanhat fossiilit elivät vuosia sitten! Uutta virtaa! Nuoret ovat ajan tasalla eivätkä elä menneisyydessä! Haapalakin aina kirjoituksissaan muistelee isänsä tai ukkinsa tekemisiä, joilla ei ole mitään helvetin tekimistä tämässä ajassa! Eikä toisten siivellä kannata ratsastaa!!!!
- KokkeliSokkeli
Timo on varmaan ihmisenä ihan o.k, mutta politiikasta hän ei tiedä tai osaa paljoakaan. Kirjoittelee aktiivisesti mm. lehtiin, mutta varsinaista asiaa ei ole. Lähinnä jaarittelee jo aiemmin kirjoiteltuja asioita, pelkkää tuubaa siis. EI tule Rajamäen perillistä, saa tyytyä kunnallispolitiikkaan jatkossakin, ei ikinä tule pääsemään eduskuntaa... Emme saa rajamäen jälkeen enää omaa kansanedustajaa. Myös Pekulle samat sanat, ei ikinä eduskuntaan.
- iha rauhas
KokkeliSokkeli kirjoitti:
Timo on varmaan ihmisenä ihan o.k, mutta politiikasta hän ei tiedä tai osaa paljoakaan. Kirjoittelee aktiivisesti mm. lehtiin, mutta varsinaista asiaa ei ole. Lähinnä jaarittelee jo aiemmin kirjoiteltuja asioita, pelkkää tuubaa siis. EI tule Rajamäen perillistä, saa tyytyä kunnallispolitiikkaan jatkossakin, ei ikinä tule pääsemään eduskuntaa... Emme saa rajamäen jälkeen enää omaa kansanedustajaa. Myös Pekulle samat sanat, ei ikinä eduskuntaan.
nythän sinä KokkeliSokkeli (eli Kokoomusedustaja) puhut tuubaa ja jaarittelet !
suurin osa ei todellakaana tule nousemaan sinne eduskuntaan
ei edes sinun tukemasi kuopiolainen kokoomusehdokas
mutta se että perustelusi on aika ontuva suhosen kohdalla naurattaa
jos veikata pittää niin tämä nuori nousee vielä kunhan löytää lisää tukijoita ja verkostoja ja jos rajamäki vielä joskus tämän kaverin hyväksyy manttelinperijäksi niin mahdollisuudet ovat loistavat !
ja tuo kirjoittelu on hyvä juttu,ihmetyttää miksi kukaan muu tuleva ehdokas tai poliittinen vaikuttaja ei yhtä aktiivisesti kirjoita siis rajamäen lisäksi ??
tällä kaverilla loistava tulevaisuus nyt veikattuna ja järkevän oloinen hän tuntuu monen muunkin mielestä olevan ! - kokkeliskakkelis
KokkeliSokkeli kirjoitti:
hei sinä kikkeliskokkelis
tiesitkös tämänki ennen Suhosen kirjoittamista ?? :
http://www.warkaudenlehti.fi/mielipide/mielipidekirjoitukset/korotettu-ansio-osa-jäi-saamatta/724237
eppäilen eppäilen !! - tukijalka
nimimerkille ,ei oikea seriffi.....Kyllähän se niin on ,että tämä Timo poika on vielä oppipoika. Aika näyttää tuleeko koskaan miestä?
- TIMO ON MIES!
tukijalka kirjoitti:
nimimerkille ,ei oikea seriffi.....Kyllähän se niin on ,että tämä Timo poika on vielä oppipoika. Aika näyttää tuleeko koskaan miestä?
Tukijalka hei ! Sinähän voit ihan vapaasti nuorta miestä mollata, mutta tutkippa taustoja! Paljon mies yrittää hyvää aikaansaada ja jalat tiukasti maassa! Ei tarvitse ainakaan tehostaa omaa " valtaansa" ottamalla itselleen erityisvapauksia kutsua itseään joksikin muuksi kuin on! Sheriffi on naurettavaa ja lapsellista, koska on Varkaudessa varmasti parempia poliiseja joille aivan samallalailla kuuluisi tuo sheriffi nimitys. eri asia on se, kuka ilkeää olla niin itseään täynnä, että itse itsensä ylentää!
- AATTELEPPA ITEE!!!!
Eikö asiaa ole se, että välittää vähäosaisista? Navitakselta pyysi rahaa lapsille ja ei se ole ASIAA JA VÄLITTÄMISTÄ???? Haapala anoo rahaa omiin ravintolabisneksiin ja Suhonen pitää lapsiperheiden puolta. Kumman sinä haluaisit lapsillesi, KELLUVAN RAVINTOLAN/KAHVILAN VAI KESÄLEIRIN???
- Tärkeysjärjestys
Haapalan kirjoitukset olivat silloin siinä Jyrkin palstalla ihan huvittavia!!!! Eli pukeutukisestakin oli kaikkea skeidaa ja sit et kaupassa pipo pois päästä yms. joonninjoutavaa. Suhonen kirjoittaa ASIAAA!!! Ketä kiinnostaa otatko kaupassa pipon pois päästä vai et, mutta kaikkia kiinnostaa miten raha jaetaan tasan niin, että vähäosaiset otetaan huomioon!!!!
- valaise yö
Me lisäämme vielä, että meistä oli huvittavin kirjoitus se, missä Haapala kertoi kirjoittavansa palstaansa kynttilän valossa!!!Heh, heh, jos on mies tiukilla, kun pitää sähköä säästää...
- pirkko persuista
Kokoomuslaiset ovat yleensäkin nuukaa sakkia ja ovat toiselta ottamassa, mutta itse eivät anna mitään!!!!
- ei ne suuret puheet
Kyllä ne Haapalan jutut olivat joskus niin teennäisiä, että ei uskoisi että niitä edes kehtas lukijoille laittaa! Poilittiikkaan ei sellaiset asiat millään tapaa kuulu, mitä esi,. hänen isäukkonsa on aikoinaan tehnyt. Monen muunkin isä on sodassa aikoinaan ollut, mutta ei se tee heistä ihmisenä parempia. Nyt eletään tämänpäivän maailmassa joka on todella erilainen. Kaikella kunnioituksella...olen hyvilläni että se " Jyrkin nurkka" on lopetettu!!! Eikä minunkaan mielestä poliisille kuulu ihmisten pukeutuminen!!
- Loilalaloilaloilaa
Haapalan opiskelut ovat varmaan hyvällä mallilla ja varkautelaiset ovat turvallisella mielellä! Hänhän opiskelee turvallisuusalaa!!! Ensi vuona on sitten turvallista asua Varkaudessa!
- tuupparikakkonen
haapala on mopo poikien pahin painajainen ja karvaisten taka tuhero miesten märkä päivä uni
- kulkuset, kikuliset,
Sheriffi voisi joulunaikaan muuntautua joulupukiksi...taitas häneltä luonnostaan tuo " pukkeilu" onnistua!!!!!!
- hyvä pojat!
Valtuusto antoi rahaa Navitas Kehitys Oy:lle, joista rahoista Haapala kait saanee osansa omaan ravintola/kahvila bisnekseen!!!!!KIITOS herrat Lehtolainen ja Koivula tämänpäiväm lehden ASIALLISTA ja OIKEISTA kirjoituksista!!! Nyt tietää muutkin missä mennään ...ja ketkä päättää-
- ahneella on....
Olemme samaa mieltä kirjoittajan kanssa! On törkeetä myöskin käyttää rahaa turhiin menoihin ja jättää vähäosaiset huomioimatta ja etenkin vanhukset! Miten ihmiset voivat olla niin itsekkäitä ja ahneita? Ja sitten ihan pokkana puhutaan välittämisestä.........,mihin Varkaus on menossa?
- äänestä oikein
Haapala puhuu ja tekee toista ja nythän se jo on nähty. Kaikki vaalilupauksetkin joutuivat roskakoriin ja mieskin taisi muuttua! Ei kannattaisi olla ahne eikä liian varma itsestään, Seuraavissa vaaleissa miettikää tarkkaan, että kuka oiken ajaa teidän etujanne. Lukekaa mielipidekirjoituksia ja tehkää oikea valinta myös sen perusteella kuka on vaikuttanut ja miten?
- UUNO UTELEE
Pitääkö paikkansa toisella sivulla oleva huhu, että Haapala hakee toimitusjohtajaksi? Jättääkö poliisin työt???? Jos näin on..,...voi harmi.
- bnjhyu
UUNO UTELEE kirjoitti:
Pitääkö paikkansa toisella sivulla oleva huhu, että Haapala hakee toimitusjohtajaksi? Jättääkö poliisin työt???? Jos näin on..,...voi harmi.
MIHINKÄ
- Reinikainen****
UUNO UTELEE kirjoitti:
"Jättääkö poliisin työt???? "
Tuo pitäisi olla hieman toisenlaisessa muodossa, tarkkaavaisuutta...
- mitä tarkkaavaisuut
Mitäs toi tarkoittaa??? Miten toisessa muodossa? Huh, huh, eli siis joudumme elämään ilman Haapalaa ja mopopojat saavat vapaasti rällätä!
- Pummit puhuu
Tämähän se vasta joukuhuumoria palsta onkin....! Ei Haapla mitään työtä jätä vaan työt jatkuu tavalla tai toisella!!!!
- Odotellaa rauhassa!
Onkohan tuo jollekkin maailmanloppu mitä hän haluaa omassa elämässään tehdä??? On ollut vuosi aikaa miettiä jo tehtyä ja mennä kohti uusia tuulia! Tietysti toivomme, että jatkaa poliisina, ja vielä Varkaudessa.
- jykäetkarhut
Hyvää joulua Jyrkille ja 24:lle ystävälle
- tonttutytöt
Jykä palaakin töihin 3.2.2012! Sheriffin nurkassa uusin tiedote ja ihana luontokuvaesitys.. Kannattaa seurata sitä hänen omia sivujaan, niin sieltä löytyy kaikki tarvittavat tiedot ja ajankohtaiset asiat.
- Jalmari JH
Omasta mielestäni komisariotasolla toimivan poliisin pitäisi edistää poliisilain 2§:n hengen toteutumista.
Mikäli päällystötasoinen poliisi ilmaisee mielipiteitään asioista jyrkästi ja kansalaisia jo ennakolta tuomitsevasti, on toimenpiteen vaikutus koko poliisin imagoa alentava.
Poliisipäällystön tekemä tiedotus ja kenttähenkilöstölle annettu ohjeistus on suuressa osassa maata hyvää, jossakin osassa ja joillakin paikkakunnilla ei niin hyvää.
Jos komisariotasoinen poliisi julistaa esim. sanomalehdessä omaa "agendaansa", niin silloin ollaan hakoteillä. Kansa käsittää asian niin, että tämä on viranomaisen virallinen mielipide, vaikka ko.henkilö esittäisi asian yksityishenkilönä.
Mikäli paikallinen poliisilaitos haluaa säilyttää imagossaan kansalaisten kunnioituksen vastaisuudessakin, niin näihin asioihin on kiinnittettävä enemmän huomiota. - sepä se onkin
Kuka niihin Varkaudessakaan uskaltaa puuttua sen pelossa, että joku ärähtää!
- Virka ja Valta!
Kyllähän se meidän mielestämme on niin, että poliisia tarkkaillaan ( tai hänen käytöstään) myöskin vapaa-ajalla! pienessä käpykylässä nopeasti tulee huhuja yms, koska tavallaan on julkkis! Varsinkin vanhankansan ihmiset ovat siinä uskossa, että poliisi on aina poliisi ja aina oikeassa. Mutta mielestämme se herättää suurta epäluotetavuutta, jos lehtien palstoilla luvataan yhtä ja tehdään toista. Vähäosaisillekin luvattiin ennen vaaleja vaikka m itä ja vaalien jälkeen ollaan hanakasti ajamassa ravintolabisneksiä.
- odotellaan jo kovast
Harmi ettei kelluvaravintola ole vielä valmis! Nyt olisi hyvä keli " kellua"
- Kohti Kuopiota!
Muutan ensi kesänä pois täältä ja olisi kivä käydä katsomassa Haapalan ravintolaa. että joko siellä on laitettu sumpit pihisee! Navitaksen rahoilla....
- PELASTUSARMEIJA
" Seurakunnan ongelma on paksu hallinto, ei diakonia" näin kirjoittaa joku varkaudenlehden tekstaripalstalla. Kirjoittaja on aivan oikeassa! Haapala tuskin ymmärsi, miten ristiin hän asioitansa esittää, sillä aiemmin hän oli syrjäytyneiden puolella. Nyt siirtämässä ongelmaa kaupungille! Huh, huh...milloinka ne seuraavat vaalit on???
- sehthhhh
Herralla taitaa seista molemmat päät.
- Tukkahyvinkaikki o.k
Oon kuullu semmosen, et tukka ja järki ei mahdu samaan päähän, mut eihän Jykä kalju ole...
- Huuhaaveitikka!
Molemmat päät KUSILASTISSA!!!
- valta sokaisee
- kysyvä ei tieltä....
Miten tuo kirjoitus liittyy Haapalaan? Vai mitä se tarkoittaa?
- Aaatami ja Eeva
Kyllähän asia niin on, että Haapala itse saa katsoa peiliin ja sieltä se syypää löytyy kun äänet ja suosio romahtaa! Ei pitäisi luvata liikoja ja puuttua sellaiseen mistä ei itse ymmärrä. Kiitos Varkauden diakonissoille, että ovat auttaneet sekä taloudellisesti, että henkisesti vähäosaisia.
- Jyrki tyrkyllä aina
siitä myös saivat kunniamaininnan vammaisneuvostolta, joka lehdessäkin huomioitiin laajasti.
- Puuro Velli sekasi
Tänään WL-lehti ja tekstaripalstalta pomittua....Haapala kirjoitti aikaisemmin, että "kirkon tehtävä on jotain ihan muuta". Meitäkin kiiinnostaa, mitä se jotain muuta on??? Tuntuu siltä, ettei hän itsekkään tiedä, mikä sen kirkon tehtävä on! Aika epämääräistä ja ympäripyöreätä tommonen kierteley. Sanos suoraan mikä sen kirkon tehtävä on hänen, kirkkovaltuuston puheenjohtajan, mielestä????
- Eeero pitäjiltä
Haapala puuttuu aina asihoihin ja varmasti ihan hyvää yrityksillään tarkoittaakin, mutta jostain syystä ne eivät onnistu. Nytkin lehti kirjoitti " arjen turvallisuudesta" ja kaikkihan sen tietävät, että se oli hänen vaaliteemansa, Tuntuu kuin hän osaisi palan sieltä toisen täältä.
- PIENEN PIENI VETURI
Veturinkuljettajien olisi mielestäni pitänyt ilmoittaa viranomaisille tuosta laittomasta ylityspaikasta, koska työssään he näkivät vaarallisen paikan. Kyllä arjen turvallisuus näkyy poliisin työssä enemmän liikenteessä kuin junaratojen kyttäämisessä.
- Oma vika.
"Veturinkuljettajien olisi mielestäni pitänyt ilmoittaa viranomaisille tuosta laittomasta ylityspaikasta, koska työssään he näkivät vaarallisen paikan. "
Niinkö luulet ettei asia ole tiedossa ?
Siitä on kuljettu päivittäin kohta 40 vuotta. - Paavo Romppainen
En tiedä missä mättää, mutta jos noin kauan siitä on jo ylitetty niin kyllä siihen olisi silloin poliisin pitänyt puuttua! Haapalle on esitetty kysymys arjen turvallisuudesta kuin myös kirkon tehtävästä. Kumpaankaan kysymykseen hän ei ole vaivautunut antamaan minkäänlaista vastausta. Ihmettelen suuresti missä vastaukset viipyvät..
- Muhka Tuna
Tänään arjen turvallisuuden vaalian pitäisi palata töihin virkavallanedustajaksi.
- Pavosen Heska
Sheriffi ilmoittaa palaavansa 3.2.2012.... joten taas lisäsi "opiskelua" yhdellä kuukaudella. Onkohan punainen matto jo valmiina. kun hänen ylhäisyytensä saapuu työpaikalleen?
- Pamppusetä
On varmasti vuoden poissaolo työpaikalta antanut voimia, ja varsinkin viime vuonna Varkaudessa tapahtuneet ikävät asia kuten perhesurma ja sillalta hyppäämiset ei ole kivaa kuultavaa.. Nyt varmaan on täynnä virtaa ja virkaintoisuutta! Mopopojat- ja tytöt nyt sitten tarkkana liikentessä..
- Odotamme vastauksia!
Cafe NIINISTÖ aukeaa maanantaina iltapäivällä! Paikalla Hynninen ja Selkomaa mainoksen mukaan. Missä kansanedustajaehdokas (ex) Haapala ? Olisipa kiva saada häneltä vihdoinkin vastaukset meitä askarruttaviin kysymyksiin: Mitä on arjen turvallisuus? Mikä on vähäosaisten, vanhusten ja nuorten asema? Mitä se kIrkon tehtävä "jotain ihan muuta" on? Nyt hänellä olisi hyvä tilaisuus olla paikan päällä kahvilassa vastaamassa kysymyksiin!
- Nukkumatti3
Odotamme vastauksia! Siihen saattaa mennnä aikaa, joten älä unta nää!
- Huuliveikkoja
Vaalien aikaan tulimme kaupunkiin nimenomaan Kahvila Korvaan tapaamaan Haapalaa. Koskaan hän ei ollut paikalla sovitusti ja kun sitten tavoitimme hänet emme paria minuuttia enempää ehtineet jutella. Oli kiire Kuopioon ja lupasi palata myöhemmin asiaan. Ei palannut.
- ketäköhän äänestäisi
Missäkohdin kauppakatua on numero 27 ? Olemme menossa cafe Niinistön avajaisiin, kun sattuu olemaan vapaapäivä ja myös me odotamme tapaavan Haapalan ja toivomme saavamme vastauksia myös meitä askarruttaviin kysymyksiin. Onkohan Niinistö tulossa Varkauteen?
- Sauli paikalla
Niinistön voi tavata cafe " Niinistö" Kuopiossa 15.12012 klo 14.45.
- Ämppi
Lähetyskirppiksen rakennus on numero 27 ja siinä on tyhjä tila vuokrattavana eli siihen se avataan.
- mennään kahville
Niin näkyy olevan. Kirppiksen vieressä.
- Demarikulmalle!!!
Käveltiin siitä ohi ja ie siinä mitään kokoomuksen kahvilaa ollu...vielä ainakaan. Eikös se vasta huomenna aukea iltapäivällä, joten kait ne ehtii siihen jotain väsätä. Meitä ei tosin kiinnosta, sillä menemme luotettavan jo paikkansa varkautelaisten sydämmissä saaneen Rajamäen kahveille 18.00
- kovat demit
kulmalla oltiin ja oli paljon väkeä Paavoa kannattamassa
paikalla oli myös muutama sd.valtuutettu
hienoa,Paavosta tulee pressa ja demarit ottaa syksyllä piikkipaikan valtuustossa
on kuuleman mukaan kovia nimiä lähdössä ehdolle toisin kuin Perä..Pers..öö no oli miten oli mutta näin on ! - pahvit puhuu
kovat demit kirjoitti:
kulmalla oltiin ja oli paljon väkeä Paavoa kannattamassa
paikalla oli myös muutama sd.valtuutettu
hienoa,Paavosta tulee pressa ja demarit ottaa syksyllä piikkipaikan valtuustossa
on kuuleman mukaan kovia nimiä lähdössä ehdolle toisin kuin Perä..Pers..öö no oli miten oli mutta näin on !Lauantaina Rajamäki demarikulmalla! Jes. Tänään on Ben ja pahvi-Sauli torilla, joten voi nähdä myös Haapalan...siis oikean ei pahvi-Haapalaa, joka " vartioi" ainakin aikaisemmin Kisa-grilliä!!!
- Eino ja Aila
Täytyy mennä sheriffiä kattoo ja kaffeet juomaan. Toivottavasti ois paikan piällä eikä Tampereella.
- juuri näin se on
Ei hän mikään presidenttiehdokas sentäs ole...joten tuskinpa on siellä naamaasa näyttämässä vaikka kokoomuslainen onkin. Niinistö on itsekäs ja omahyväinen tyyppi eikä hänestä tuoivottavasti tule presidetti! Ehdokkaista paras on Paavo Väyrynen tai Lipponen!
- Sauli vai Paavo?
Kahvila on ihan kiva ja kyllähän me tänään Haapalakin nähtiin...kävelemässä Kauppakadulla!
- ymmärrys hoi
http://www.uusisuomi.fi/raha/119146-vaiettu-totuus-suomesta-”hieman-kummallista”
- PAAVO PELASTA SUOMI
Kokoomus ja Katainen! Yäk. Haapala yäk.
- ookkona Oulusta ....
Lukaisin aamun lehden ennen töihin lähtöä ja kyllä rupesi adreariini virtaamaan kun huomasin jutun: Huruslahden kunnostamisen vaihtoehdot selvitetään! Siis uskomatonta, että ne ovat ruopataan, peitetään tai käännetään virtausia! Siis tollaiseen paskalätäkköönkö Haapala anoo rahaa Navitakselta? Kuka järkevä nyt edes aattelis että tuollaisella olisi edes minkäänlaista mahdollisuutta menestyä...pietäänkö meitä ihan tyhminä?
- kovia uimaan
Onko turvallista uida ensi kesänä Huruslahdessa? Kävimme uimassa koko viime kesän, eikä ollut mitään ongelmaa.
- leipuri:)
Vuosaaressa pienemmillä pitoisuuksilla alue suljettiin ja ruopattiin.
Puhdistus tuli maksamaan kymmeniämiljoonia, mutta kuka täällä
on maksumiehenä.- jotain uutta
Huruslahdelle tulee pelkkä kahvila, joten ei ne pitoisuudet mitään haittaa, kun se on maalla. Kiva piristys
- miksi näin kusetusta
Jos tuokin asia oli tiedossa, että Huruslahdessa on pitoisuuksia vielä enempi kuin Vuosaaressa, niin miksi edes suunnitellaan moista hanketta? Ja maksumiehinä, jos oikein käsitimme, olisi varkautelaiset veronmaksajat!
- mökkitahkosalmessa
Kyseltyäni asiasta kuopion ely keskukselta, minulle vastattiin ettei
ihmisten ole tarpeen tietää kaikkea, koska se lisää turhaa huolestumista.
Loppuun kuitenkin toteamus, että tribytyylitinapitoisuudet ovat hulestuttavan
korkeat alapuolisella vesialueella.- kelluakko vai eikö ?
Tietysti se kuuluu tietää, missä mennään siitäkin huolimatta, että se huolestuttaa monia. Ei ole rehellistä toimintaa pimittää faktoja!
- kiva oli kuunnella
kelluakko vai eikö ? kirjoitti:
Tietysti se kuuluu tietää, missä mennään siitäkin huolimatta, että se huolestuttaa monia. Ei ole rehellistä toimintaa pimittää faktoja!
Benillä oli paljon asiaa ja kovasti kehui Niinistöä ja Kokoomusta. Pieni mies-suuret puheet.
- Jani- Paavo Petteri
Paljon enemmän kuin puheet kiinnostaa teot arjen turvallisuuden takaamiseksi myös Varkaudessa. Odotamme jo kovin Haapalan paluuta työhönsä ja toivomme, että turvallisuudenalanopiskeluista olisi mehdollisimman paljon hyötyä hänelle ja tietysti meille varkautelaisille. Olisi myös hyvä tietää, miten paljon Varkaudessa vaikuttaa Paateron kertoma poliisien vähentäminen, kun jo nyt huomaa entistä vähemmän partioita liikenteessä.
- KUHA ALA LILLI
Missä roolissa Jyrki näyttelee tämän uuden kahvilan osalta? Tuliko Navitakselta rahoitus ja miten niin aluksi ennennäkemätön ainutlaatuinen idea kutistui tollaseksi rusinaksi?
- lehtori Leva
Ehkä " ideanikkari" jäi vielä taustalle ideoimaan......tai opiskelemaan.
- hyvinvointikaupunki
lehtori Leva kirjoitti:
Ehkä " ideanikkari" jäi vielä taustalle ideoimaan......tai opiskelemaan.
Ehkä palaa ens kuussa töihin ja " ideoi" mopopojat pärräämästä ja hoitaa arjen turvallisuutta.
- Mr Hiirulainen
voi siellä poliisi asemalla olla naurussa pitelemistä, kun eduskuntakausi
jäi näin lyhyeksi.- Haaveita vain
Ihan on oma vikansa! Emme olleet uskoa korviamme kun hän eräässä vaalitilaisuudessa oli itsestään tekemässä jo sisäministeriä!! Tuolloin jo sanoin vaimolleni, että kunhan mies ensin pääsisi edes eduskuntaan, niin sitten vasta salkut jaetaan. Kaikella kunnioituksella...ei olisi kannattanut sanoa, että " näitä poliisin hommia en enää tee" . Ikinä ei kannata nuolaista ennenkuin tipahtaa!
- gvuuu
Haaveita vain kirjoitti:
Ihan on oma vikansa! Emme olleet uskoa korviamme kun hän eräässä vaalitilaisuudessa oli itsestään tekemässä jo sisäministeriä!! Tuolloin jo sanoin vaimolleni, että kunhan mies ensin pääsisi edes eduskuntaan, niin sitten vasta salkut jaetaan. Kaikella kunnioituksella...ei olisi kannattanut sanoa, että " näitä poliisin hommia en enää tee" . Ikinä ei kannata nuolaista ennenkuin tipahtaa!
ihhiio
- MONEY MONEY
Mekin olimme siinä tilaisuudessa, jossa hän tuon eellisen sanoi. Olimme myös paikalla silloin, kun hän kertoi poliisin palkkansa olevan parempi kuin kansanedustajan palkka! Kun eräs kuulija kysyi, että eikö kannattaisi pysyä poliisina, niin hän totesi nähneensä jo niin paljon siitä työstä.
- tee työtäs laulellen
Vaihtelu virkistää - työelämässäkin!
- bmhjdfl
Haapala on kuitenkin ihan hyvä ihminen.....ei enää aina haukuttaisi
- you talk shit
bmhjdfl kirjoitti:
Haapala on kuitenkin ihan hyvä ihminen.....ei enää aina haukuttaisi
voi
kunpa silmäsi avautuisivat
- syhtryhstrtj
Joko kaappi siivottu, vai vieläkö löytyy luurankoja?
- mnhjt
kuka meistä pystyy heittämään ensimmäisen kiven....miettikäähän vähän asioita tarkemmin ja ruvetaan ajattelemaan positiivisesti...tulee kaikille hyvä mieli
- positiivi persu
aika hyvin
PerSu ruvetaan ajattelemaan positiivisesti
hyvä yhtälö
ei vaan koskaan toteudu - sitä saa mitä tilaa
positiivi persu kirjoitti:
aika hyvin
PerSu ruvetaan ajattelemaan positiivisesti
hyvä yhtälö
ei vaan koskaan toteuduMitähän semmoinen ihminen ajattelee, joka oikeesti tietää, miten joku ihminen voi olla todella aivan erilainen kuin " kuva" jonka hän itsestään julkisuudesta antaa! Toisaalta on kait vaikeaa esittää jotain mitä oikeesti ei ole.. Eli onpa vaikeeta. Voi voi, mutta hei - ajatellaan positiivisesti....öhö öhö
- Haimut Lurtiat
Aivan kuka heitti ekakiven, takas tulee ja kovaa ja pitkääääään.
- älä tyrki
Kuka naukuu, ettei JYRKI-BOYTA saa arvostella? Ihan samanarvoinen ihminen hän
on kuin muutkin ja itse aloitti itsensä ylentämisen nimittäen itsensä sheriffiksi. Mies on mies, kun vastaa sanoistaa ja teoistaan. Tai niiden tekojen tekemättä jättämisestä- kanan muna
Mitä yhteistä on Haapalalla ja munamiehellä? - Kumpikin on pelkkää kuorta!
- Mustakaapu
kanan muna kirjoitti:
Mitä yhteistä on Haapalalla ja munamiehellä? - Kumpikin on pelkkää kuorta!
Munamiehessä on sentäs munaa!
- Mukavata se on
Nimittäin se, että Haapala palaa töihin ensi kuussa. Jospa kurinpalautusta tulisi. Valottomat pyörät ja autot, kännykkään puhujat, kaaharit Kauppakadulla, mopopojat-ja tytöt. Paljon työtä riittää.
- Tarkkanakuinporkkana
Eiköhän sitä työtä ole tehty ilman Haapalatakin ja ei noita asiita ihan noin vain pysty kukaan korjaamaan. Jos ne ei mene eräillä jakeluun, niin turha yleistää. Kyllä se joskus kohalle sattuu, jos vaikka puhut kännykkään ja ajaa täräytät toisen auton perään, niin et ehken ihan heti kännykkään ajaessa puhu!
- kannattaa katsoa
JIM-kanavalta tulee Poliisit-sarja ja viimeksi oli Pohjois-savon poliisit Kuopiosta..Olisipa mukava katsella millaisen ohjelman saisi Varkauden yöstä ja varsinkin viikonloppuna.
- kovat panokset
Syksyn kunnallisvaaleissa nähdään keihin varkautelaiset luottaa! Ketkä ovat täyttäneet edelliset vaalilupaukset ja ketkä päinvastoin. Ketkä ovat ottaneet kantaa keskusteluihin ja vastanneet niihin kysymyksiin, joita varkautelaiset ovat kysyneet? Ketkä ovat olleet " näkymättömiä" ja hiljakseen.
- asiata on
Ainakin Timo Suhonen on Warkauden lehdessä vastannut jokaiseen kysymykseen ja tuonut julki mielipiteitään. Vaikka on perhe ja työ niin silti on aikaa mikä on mielestämme potentiaalisten äänestäjien huomioonottamista!
- duunaritar
Kyllä näin on ja on aivan selvää että kyseinen valtuutettu tulee olemaan yksi ryhmänsä ääniharavoista seuraavissa kunnallisvaaleissa jos lähtee ehdolle !
Ja toivomme että lähtee !
- Pasi rules
seuraavissa eduskuntavaaleissa varkauden ääniharava tulee olemaan
Paananen ja siitä ei liene kenelläkään epäselvää.
Vastaavasti sitten Haapala tulee menettämään lähes loputkin äänestäjänsä. - Timoa tarvitaan!
Haapalakin listaa itselleen ison kasan luottamustehtäviä, mut hoitaisi joskus niitä vastauksia kysymyksiin ja varsinkin minne ihmeeseen häippäs arjen turvallisuus? Suhonen sulattaa sydämet!!! Asiallinen, nuori kaveri.
- Paananen kärjessä
Paananen on tosi positiivinen yllätys mielipiteissään ja olen myös varma, että nyt on hänen vuoronsa näyttää mihin pystyy! On sanomattakin selvää, että myös hän tulee olemaan ääniharava. Itse asiassa on vaikea valita Suhonen vai Paananen? Haapala jää kauas kärjestä. Opiskelee niin intensiivisesti, että ei osallistu enää lehtien palstoilla ainakaan, mitenkään eikä tunnu olevan uusia mielipiteitä asioista. Viime vuoden suurin " idea" oli se kahvila/ravintolahanke, josta kait on vetäytynyt pois....
- Risto reipas
Ei varkautelaiset enää mitään takinkääntötemppuja suvaitse! Toivomme ainakin niin!
- hetkunketkun
Patruunapesä-nimimerkki kysyi alussa kuinka monta takkia sheriffillä on? Katsotaan syksyllä millaisen takin valitsee......
- AIKANSA KUTAKIN
Jättäisi politiikan niille, jotka sen osaavat. Antaa uusien tuulien puhaltaa syksyn vaaleissa.
- ammattitaitoiset
Tänään nähtiin, miten kiitettävästi varkauden poliisit toimivat piiritystilanteessa ja voikin todeta tämän iänikuisen vatvomisen tapaus Haapalan kohdalta että ei sota yhtä miestä kaipaa!
- villistä lännestä !
Kyllä myö sheriffiä kaivataan, ku näkkyy olevan Varkaus kohta kuin villi länsi!
- mummi on huolissaan
Eilen kuulin, kun kaksi vanhempaa rouvaa jutteli ja kovasti olivat huolissaan Varkauden tilanteesta, että uskaltaako ulkona kohta liikkua. Meijän Haapalakaan ei ole töissä ja kysyisimme milloinka hän tule töihin? Tietääkö viisaammat?
- oot räkättäjä
Mitä sinä täällä kyselet nimettömänä, soita Jyrkille suoraan.
- SKORPIONI 56
Mitäs sinä räksytät, jos joku haluaa tietää tällä palstalla Haapalan töihinpaluusta! Olet itse varmaan joku nuori, joka ei vanhempia ihmisiä arvosta, vaikka joskus sinäkin olet vanha. Onhan se asiallista kertoa äänestäjille, milloin palaa töihin. Toisaalta tuntuu, että olet joku kokoomusfani niinkuin Haapala ja äänestät Niinistöä! Äänestäkää Haavistoa - ei itsekäs eikä ylpeä!
- pioni-56
toinen paukapiä nimettömänä, soita Jyrkille ja kysy iteltää tuleeko töihin
ja milloin. Ei Jyrki tämmösillä sivuilla liikuskele ja vastaile. - lässyn lässyn
Kaikki jotka tällä sivulla vierailevat ovat jollain tavalla kiinnostuneita Haapalasta, joten edellä oleville tiedoksi ettei kysymykset hänestä liene kiellettyjä. Kuka nyt hänelle suoraan soittamaan menisi ja tuskin hän vapaalla ollessaan vastaisi työasioihin. Niille, jotka luulee ettei Haapala viereaile itse utsimassa tätä sivua, voisin jo luulla että olette hänen lähipiiristään kun niin tarkkaan tiedätte ja käyttehän itsekin täälä kirjoittelemassa. Antakaa siis heidän joita kiinnostaa kysyä jos joku puskaradio laulaisi..
- sinus, sinua minä r
ei kaikki lue tätä roskasivustoa, Jyrki ei ainakaan. Uteliaat menkää ulos pakkaseen päätänne selvittämää.
- eron hetki on kaunis
Pakkaseen päätä selvittämään siis kaikki, jotka äänestivät Haapalaa viime kevään vaaleissa! Kun ei mies päässyt eduskuntaan, ette tekään ole enää tärkeitä, joten mitä sitä teitä enää mielistelemään! Jyrkifanitkaan kun ei sitä enää jaksa tehdä...
- piiri pieni pyörii
Haapala ilmoitti kirkkovaltuustonpuheenjohtajana, että seurakunta joutuu karsimaan ja oikeassa hän oli! Seurakunta luopuu iltapäiväkerhosta Kuoppakankaalla!
- mikä poliisi?
Kyllä on tämä varkaus muuttunut... Tekevätkös nuo poliisit oikeasti enää mitään, kun ei niitä enää näe missään?
Harmillista jos tuo kerho lopettaa, niin mukavia työntekijöitäkin.- Sinitakkiset
Mun mielestä Varkauden poliisit on saanut ihan "mukavasti" näkyvyyttä jopa mediassa. Esim. viime perjantaina... ja Puhalluttivatkin tuossa yksi aamu...
Ja iltapäiväkerhon työntekijät jatkavat seurakunnan hommissa...
Siinä olen samaa mieltä että he ovat kivoja :)
- Ei mitään tietoa
Kyllä poliisit on ihan hyvin näkyneet ja toimivat hienosti siinä piiritystilanteessa. Poliisikoirakin, luojan kiitos, selvisi! Sheriffinkin palaa töihin ensi viikolla...tai sitten ei.
- Horlok Selmes
Eikös tuossa edellä kielletty kysymästä sheriffin töihinpaluuta tällä palstalla ja käskettiin soittamaan Haapalalle itselleen ellei sitten satu olemaan sisäpiirin tietoa. Tulee mieleen se, että miten pidetään hullua jännityksessä? No, kerron sen sitten ensi viikolla!
- Vintiö Tarmo Eesti
Tere tulemas!
- ei mua ainaskaan
Minä tiesin sen! Ja ja ja hirrrmusen paljon ootin! Haapala meni poliisiasemalle ja taivas varjele mitä sieltä tulee - turvallinen tunne. Haittaakse?
- vastaus Haapalalle
”Kännikapina”: Ex-poliisilta tyly viesti
Julkaistu: 8:13
Kuva: Petteri Paalasmaa/Uusi Suomi
Kuva
Kuva
Liikenneministeri Merja Kyllönen (vas.) ajaa promillerajan laskua 0,5:stä 0,2:een. Oikeusministeriö on asiasta erimielinen.
Poliisin kanta asiaan on ehdollinen, ja Liikkuvan poliisin mukaan promillerajan lasku vaikuttaisi monin tavoin poliisin työhön. Lue lisää tästä.
Rikosylikomisariona aiemmin toiminut kansanedustaja Kari Tolvanen (kok.) ottaa voimakkaasti kantaa liikenteen promillerajan laskusuunnitelmiin.
Tolvasen mielestä liikenneministeri Merja Kyllösen (vas.) ajama rattijuopumusrajan lasku 0,2 promilleen on pelkkää kosmetiikkaa. Tolvasella on Kyllöselle tyly viesti: promillerajan lasku ei ehkäise rattijuopumuksia, vaan sen sijaan lisää poliisin työtaakkaa.
- Nykyinen lainsäädäntö ei puutu tehokkaasti rattijuopumuksen ehkäisyyn, vaan se on lepsua ja hampaatonta. Toivoisin liikenneministerin käyttävän tarmonsa yhdessä oikeusministerin kanssa rattijuopumuksen todelliseen ehkäisyyn eikä kosmeettisiin lakihankkeisiin, Tolvanen kirjoittaa blogissaan.
Tolvasen mukaan Kyllönen on lähtenyt vahvoin sanankääntein kitkemään rattijuopumusta ”kännikapinalla”. Tolvanen on samaa mieltä siitä, että rattijuopumus on vakava ongelma, mutta toteaa:
- Tosiasia kuitenkin on, että liikenteessä olevat vaarallisimmat ja onnettomuuksia aiheuttavat rattijuopot ovat yli 1 promillen humalassa ajavia ja päihteiden sekakäyttäjiä, eivät alle 0,5 promillea puhaltavia.
Tolvasen mielestä nyt tulisi puuttua liikennettä vakavasti vaarantavien ryhmään konkreettisin lainsäädännöllisin toimin.
- Niitä ovat mm. alkolukko rattijuopumukseen syyllistyneille, oikeuden määräämä päihdehoito, auton menettäminen ja ankarammat rangaistukset toistuvasti rattijuopumukseen syyllistyneille tai törkeästä teosta tuomituille, törkeän rattijuopumuksen rajan laskeminen 1 promilleen ja pidemmät ajokiellot, hän luettelee.
- Nuorille kuljettajille voisi harkita ensimmäisen ajovuoden aikana 0 promillen rajaa ja ajokieltoa aamuyön tunteina. - Hohohgogogog
Bye bye... Kuinka pitkään jaksaa ajaa tuota väliä. Eiköhän se kannattaisi Kuopioon asettua, siellä ehdolle kunnallisvaaleihin ja samoilla höyryillä eduskuntavaaleihin? Eiks juu, se ministerin salkkuhan on varma??
- sivistävää.lukemista
- äkkiä.takaisin
- alostonpyöröi
Olihan tuolla jotain tarinaa viikonlopun lehdykässä.
Liekö valmistautumista vaaleihin, vai mitä sitten.
- miten.on
Huhut lisäntyy koskien ehdokkuutta ensi vuoden kuntavaaleissa!?!
- hyppykeppimies
Mitä sai aikaan viimeksi?
Muistanko oikein, "akkutehdas". - voittaavaalitvarmasti
Huomaa, että eräitä alkaa pelottaa Jyrkin tulo takasin ja kun tietää että hän tulee olemaan taas ääniharava niin tahallaan kaikki ilkeät ketjut ja asiat vedetään vuosien takaa esiin! Hän oikeesti ei välitä paskaakaan kateellisista ihmisitä vaan kulkee omia polkujaan!
- missähänluuraajamiksi
Niin, ja joku epäili Jyken asuvan Köpessä, eipä ihme jos jotakuta alkaa peloittaa, jos Jyke katselee/kuuntelee , kuinka joku vanhemmista kaitsee lapsiaan, vai kaitseeko lainkaan.
- päivitäblogisi
Miksihän sheriffi ei päivitä blogiaan? Miksi ei kerro milloin ja miksi tuli takaisin Varkauteen? Se ei ole salaisuus, että asuu Köpessä Mustikkatiellä.
- eiunohduteothelpolla
2012 vaalit jäivät väliin Jykältä, kun sotki asiat Kedon kanssa liivijengeihin. Tutkinta oli suuri siitä johtui ehdokkuudesta luopuminen juuri. Nyt kun Keto on ilmoittanut luopuvansa valtuustosta Jykä näkee mahdollisuutensa, mutta mistä puolueesta asettavat ehdolle onkin toinen juttu.
- tsiikaavoittajaa
Jykä näkee mahdollisuutensa....Hei sinä! Jykällä on aina mahdollisuus! Jykä tulee silloin kun huvittaa ja nappaa kaikki äänet teidän silmienne edestä!
- tollojamollaajia
Miks pitää mollata Jykeä?
Mollaajat olette toisenluokankansalaisia#,- entinenäänestäjäsi
Kävitkö ite kirjoittamassa niin kuin vaalien aikaan? Mihinkä puolueeseen nyt oikeesti lähet?
- KermaViiliä
Pulttikoira, omapäinen ravintoloiden sulkeminen, huruslahden kelluvahotelli, ym, ym,
- vaadimmepatsastajykälle
Mitä sitten? Yritä itse jos luulet olevasi fiksumpi! Hyvä että miehellä on rohkeutta ja uskaltaa reilusti olla omien sanojensa takana ja ennen kaikkea saada jotain uutta ideaa tänne käpykylään!
- onneaVaaleihin
Siinä sitä vastuuta kun mies poistattaa itseään koskevia keskusteluja/blokeja, esim. koskien tuomiota joka tuli baarien liian aikaisesta sulkemista. Tosi suoraselkäistä kun ei kestä totuutta ihmisten tietävän.
Onneksi paperiversiot on hyvässä tallessa... - onko.mun.kantapaikka
Mitä baareja tässä jutussa tarkoitetaan?
http://yle.fi/uutiset/itasuomalaispoliisille_varoitus_ravintoloiden_sulkemisesta_omin_pain__hyvin_harvinainen_tapaus/8787655
- MrColumbo
Jossakin virkaintoisella ja korkean moraalin omaavalla lainvalvojalla oli seksisuhde ulkomaalaistaustaisen ruokaputiikin rouvan kanssa. Parisuhteessa kumpainenkin, liekö puolisot tietäneet asiasta, sillä avoimet suhteet voivat joillekin sopia? Kenestä on kyse? Missä ja milloin tämä tapahtui? Siitä ei tietoa, varmaankin vain mutinaa tuulessa tai tapahtui kerran novellissa, niin tai näin, itse jokainen puolisonsa valitsee :D
- jykäjyräävaaleissa
Vitun idiootti! Miten tuo liittyy Haapalaan? Hänellä on kyllä ulkomaalainen nainen, Puolasta, mutta vaimona!
- MrColumbo
jykäjyräävaaleissa kirjoitti:
Vitun idiootti! Miten tuo liittyy Haapalaan? Hänellä on kyllä ulkomaalainen nainen, Puolasta, mutta vaimona!
Sinähän se tässä idiootti olet ja sinisilmäinen. Julkisia salaisuuksia ovat nämä huonosti salassapidetyt sekoilemiset. Kyse ei ollut vaimosta vaan eksoottisesta ystävästä. Asianomaiset tietävät kyllä itsekin.
- Anonyymi
Mitä Jyrki Haapalalle kuuluu nykyään?
- Anonyymi
paihelinikka
- Anonyymi
hyyde
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣281602Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711560Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.911350Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1151151Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949