Amfetamiini,Venlafaxin +alkoholi

Tiedotontuoltanoin

Eli olisin sellasta kyselly jos jollain tietoa on.. alotin tuon velafaaxin kuurin muutama päivä sitten ja tänään tuossa tuli pieni määrä amfetamiinia otettua ettei heti alkuillasta nukahda ja muutamia kaljoja juonut. lueskelin tuossa huvikseen tuota lääkkeen haittavaikutus jne listaa ja mieleen tuli että onko tällä lääkkeellä jotain vaikutusta jos ottaa nopeuttavia eli esim amfetamiini, ekstaasi.. ja onko millaisia vaikutuksia alkoholin kanssa.
Ja en tässä nyt halua kuulla mitään että lopeta se huumeiden käyttö jne jne jne. kysyn asiallisen kysymyksen jotta saisin tietää onko jotain mihin varautua tai mitä varoa/välttää tämän lääke aine kuurin kanssa.

Ja toivon asiallisia vastauksia kiitos.

14

8317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poliisimestari sisu

eipä tässä sitten muuta ollutkaan...

• Reinhold XIV

venlafaxin on masennuslääke ja minun käsittääkseni sillä ei ole psykoottisia vaikutuksia juurikaan siinä merkityksessä, että sitä voisi käyttää huumeena. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että jos sen venlafaxinin käytön lopettaa yllättäen, näkee varsin villejä unia ja kokee aivan oikeita vieroitusoireita, jotka sellaisia jänniä päänsisäisiä "värähdyksiä".

Minun käsitykseni mukaan ko lääkkeellä ei ole vaikutusta alkoholin tai huumeiden "tehoon", mutta mielestäni olisi järkevää, ettet sekoittaisi "mömmöjä" - eihän sitä koskaan tiedä vaikka henki lähtisi. Koeta nyt ekana parantua depressiostasi ja nauti sitten vasta huumeista, kun olet terve.

• Reinhold XIV

lisäys: Join itseni humalaan kuurini aikana: ei minulla merkitystä olisinko ollut lääkekuurilla tai en.

• poreee

Alkoholin kanssa ei suurempaa riskiä mutta venlafaxin on SNRI lääke ja saattaa olla tappava yhdistettynä juurikin amfetamiinin tai ekstaasin kanssa. Jos välttämättä haluat virtaa vetää niin suosittelen pitämään muutaman päivän taukoa venloista tai muuten saattaa lähtee henki paskalla säkällä.
      Ps:Niinjoo ja saattaa aiheuttaa serotoniinisyndroomankin tuo yhdistelmä. En suosittele.
      -Piripää

• weppppppki¨dsads

Serotoniinisyndrooman riskin luulisi olevan olemassa, itse tosin käytän piriä ja fenlafaksiinia viikoittain eikä mitään oo ainakaan vielä tapahtunut...

• varmatietositten

Vittu mitäamatöörejä täällä taas kirjottelemassa ei huoh. -.-

Aloittajalle: Ihan hyvillä mielin voit piriä vetää, vaikka ois Venlafaksin käytössä ei mitään vaaraa, ja essojakin voit syödä, tosin ne eivät toimi juuri ollenkaan, koska venlat blokkaa ne. Serotoniinisyndroomaa ei TODELLAKAAN tule. Kannattaa tosin Venlat vaihtaa pois, on aika stydi mielialalääke, suosittelen jotain miedompaa, esim: Sertralin....

• Anonyymi

siinä on faktaa.. ei ole vakavia haittoja ainakaa mut mämmin voit unohtaa, ei sano mitään.

• palikka205

HAHAHAHAHA reps* näin alotukseen viitaten. Aiaiaiai. Kuoliko se :P

• riuttala76

Itsellä menee Venlafaxin, en tosin viimeaikoina Amfetamiinia ole käyttänyt, mut enpä oikein usko et masennuslääkkeillä juurikaan haittavaikutuksia sekakäytössä koituisi. Viimeksi kun käytin alkoholia ja Amfetamiinia meni Mirtazapiini (Remeron)
      enkä kyl voisi sanoa et jotain haittoja oisin huomannut. rilaisia masennuslääkkeitä oon aika säännöllisesti käyttänyt yli 10-vuoden ajan ilman mitään negatiivisia vaikutuksia.

• amfea ja efeä

Aiheeseen liittyvää, joten postaan vanhaan ketjuun. Itse olen pidempään miettinyt venlafaksiinin ja amfetamiinin yhteisvaikutusta. Olen käyttänyt venlafaksiinia vuosia, eikä sen lopettaminen ainakaan yhtäkkiä oikein onnistu. Amfea tulee kanssa käytettyä (oraalisesti) satunnaisesti. Halutut vaikutukset saan kyllä a-vitamiinista, mutta samalla tuntuu et mulla ne hermostuneisuus- ja ahdistusoireet korostuu merkittävästi. Saattaa esim. käydä niin, että 6h annoksen ottamisesta, jolloin vaikutus alkaa hiipua, olo muuttuu vastaavaksi kuin viikon piriputken vetäneellä kaverilla. Pahimmillaan kunnon vainoharhaista menoa, säikähtelee normaaleja ympäriltä kuuluvia ääniä ja näin. Voisiko Efexorin syöminen olla tähän syynä? Efexor kun on SNRI ja amfetamiini myös vaikuttaa noradrenaliiniin. Mielellään kuulisi muiden kokemuksia, että miten amfe toimii jos on samalla venlafaksiinikuurilla.

• venlapää
    • ite ainakin vedän poretta ja mul venlafaksiini lääkitys....ja alkoholii ei kannata ottaa isoi määrii amfenkaa!!

• Anonyymi

Vinkkinä että jos teillä tämä lääke on ja vedätte nopeita nii teidän täytyy sillon olla syömättä niitä muutamia päiviä ja kärsiä viekkareista jos haluatte jotain oloja muuten menee periaatteessa setit hukkaa itse tehny sen virheen joskus ja essot ei tuntunu yhtää missää sen sijaan tuli tosi outo olo ja pumppuu vähä "kiristi" nii sanotisti koska onhan se samalla myös paljon kun nuo kaks yhdistää.

• Anonyymi

Tarkotin että on paljo vaarallisempaa ku nuo kaks yhdistää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      116
      3390
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      127
      2537
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      2066
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      23
      1562
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1550
    6. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      2
      1545
    7. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1505
    8. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      27
      970
    9. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      942
    10. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      63
      890
    Aihe