Olemme molemmat syntyneet alkukuusta, minä helmikuun ensimmäisellä viikolla, ja mies maaliskuun ensimmäisellä viikolla. Minkä laisia kokemuksia muilla on samanlaisesta yhtälöstä? Tätä tapausta ennen on kahlattu läpi lähes kaikki muut merkit, viimeisimpänä vesimies, kahden päivän ikäerolla itseeni katsottuna, mutta ei sekään toiminut. Tämä suhde on tuntunut kertaheitolla erilaiselta, ja Kalat-mies on onnistunut koukuttamaan minut jo niin pahasti, että olen käytännössä kytkenyt itseni jo kiinni tähän mieheen, ja omasta vapaasta tahdostani (mikä on täysin ennenkuulumatonta minulta) jäänyt suhteeseen sen kummempaa vapautta kaipaamatta, kun tämä mies sitä osaa minulle antaa juuri sen verran, kuin tarvitsen.
Onko teillä muilla ollut jotain kokemuksia, mikä voisi olla huomioonotettavaa tällaisessa suhteessa? Mies on minua itseäni pari vuotta nuorempi, mutta sitäkin hurmaavampi, eikä ikäero tunnu missään.
Kokemuksia kehiin, niin hyviä, kuin huonojakin! En kerjää provoja, vaan asiallista keskustelua näiden merkkien yhteensopivuudesta.
Vesimies (N) + Kalat (M)
1
173
Vastaukset
- Se kalat(m) ja veska
Itse olen Kalat(M) ja naiseni tuo Vesimies. Ikäeroa on 10vuotta(minä vanhempi) mut se ei tunnu haittaavan mitään. Yhdessä olemme olleet 4 vuotta ja kaikki menee vieläkin mainiosti. Ei suurempia ongelmia ole ollut ja tuskinpa tuleekaan. Vapautta koetan antaa ja saan sitä myös itsekkin niin tahtoessani. Liikutaan paljon yhdessä vapaa-ajalla mut ei tietenkään aina. Hmm.. Minä miehenä en valita. Asiat rullaa omalla painollaan ja kummallakin on hyvä olla. :)
Kalana minua ehkä jonkin verran kuitenkin häiritsee tunteettomuus välillä. Mut en mä siitäkään valita koska olen myös itsekkin varmasti välillä jossain määrin samanlainen. Puhetta riittää tässä suhteessa ja yhdessä olemista. Aika turvallinen olo kaikenkaikkiaan yhäkin vuosien jälkeen. :)
Itse olen syntynyt helmikuun lopulta ja kumppanini tammikuun lopulta. Ei sillä tosin taida mitään merkitystä olla? Kait..
Toivotan onnea ja menestystä sekä hyvää kesää teille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982