on kuten alla olevasta tekstistä ilmenee saatanasta ja demonihengistä.On tosi vaarallista yhdistää maailmallinen ja saatanallinen musiikki Herran sanaan sehän on Jumalan sanan pilkkaa ja inhotus Hänelle.
Maailmallisuus / luopumus
Ennen kaikkea seurakuntien nuoret ovat saatanallisen rock-musiikin kyllästämiä! Tätä ns. kristillistä rock-musiikkia on kevyestä pop-rockista aina raivokkaaseen heavy metaliin, ja kaikkea pidetään kristillisenä (gospel) jos sanoissa vain vihjataan epämääräisesti Jumalaan, aina ei tarvita sitäkään. Tässä ns. "gospelissa" ei ole mitään eroa maalliseen musiikkiin. Sama juttu on monien muiden musiikkityylien kanssa; reggaeton, merengue, salsa, rap, blues, jazz, country, disco, techno, hip hop.. jne. jotka luovat useimmiten sensuaalisen ilmapiirin ja kiihottavat lihaa, sen sijaan että korottaisivat henkeä.
Rock-musiikki on syntynyt näinä pahoina lopun aikoina maailmassa, ja sillä on demoninen alkuperä. Ei siitä pääse eroon sanoja vaihtamalla.
Seurakuntien johtajat ovat sokeita sille mitä on menossa! Sillä on nimi: LUOPUMUS.
Rock musiikki ja gospel ryöttö ovat lopunajan suuria eksytyksiä, joilla ei ole mitään tekemistä Jumalan Sanan ja evankeliumin kanssa. Todellinen parannuksen teko ja syntien hylkääminen eivät paljoa merkitse, kunhan vain lopunajan lihallisille ihmisille annetaan sitä mitä he haluavat.
Tämä on vakava varoitus: uudestisyntyneen kristityn ei tule hyväksyä tällaisia maailmallisia hapatuksia!
Miksi Tv7;n suosii mm.rock musiikkia,joka....
3
180
Vastaukset
- gfhfgigr5
HOHHoijaa!! joku vähäjärkinen ahdasmielinen siellä ajattelee, että jumala on antanut vain yhden musiikkityylin ja yhden hiustyylin jne.
Rockmusiikkia, kuten kaikkea muutakin voi käyttää myös Jumalan viestin viemiseen. Jos olisi vain virsiä niin niitä kuuntelisi sinä ja sinun kaverisi ja tiedätkö, on niitä homojakin, jotka tekevät niitä sinun kuuntelemiasi hengellisiä lauluja.
Ihan älytöntä tuollainen uskovaisen pistäminen yhteen lokeroon ja se että jotkut todellakin vieläkin kritisoivat jos joku käyttää huulipunaa. Voi hyvä Luoja, tuollainen ahdasmielisyys vie ihmiset pois Jumalasta. - sisseZ
Miksi TV7 suoltaa tuota harhaa:
http://koti.phnet.fi/petripaavola/menestysteologiasynnittomyysoppi.html - tiina12
Ohjelmia tekevät eri seurakunnat. Kaikkien puheista on varmaan vaikea olla vastuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272024
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021835Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841629Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611484Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331172- 1101093
- 761077
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511073Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441003