Voisiko joku neuvoa miten esim.Betfairiin saa ne asiakirjat lähetettyä,vaaditaan esim. kopio ajokortista kopio tiliotteesta kopio jostain laskusta 3 kuukauden ajalta.. sitte niihin pitää vielä saada jonku viranomaisen alekirjoitus,kelpaako niille ,jos ottaa vaa kuvat noista ja lähettää sähköpostilla?muuten tulee vi..umaine urakka,että saa rahat pois,ku saa juosta ensi pankkii hakeen tiliotetta,sitte pyytämään joltai viranomaiselta allekirjoitusta ja kirjastoon fakseja lähettelemään,miten ootte itse dokumenttinne toimittanut vedonlyöntiyhtiöille?
Asiakirjojen lähettäminen
1
151
Vastaukset
- jeesaaja
Yksi varma ja helppo tapa lähettää nuo paperidokumentit on pistää ne menemään postita.fi -palvelusta (https://postita.fi). Ainakin säästää vaivaa, kun ei tarvitse haeskella postimerkkejä tai kirjekuoria. Kirje pitää kyllä olla PDF-tiedostona ja palvelussa voi siihen liittää kaikki nuo muut paperit. Jos paperiin pitää lisätä allekirjoitus, niin sitten PDF:n voi tehdä vaikka skannaamalla ja sitten lataamalla palveluun. Kirjemaksut luottokortilla ja jos lataa enemmän maksuja omalle tilille, niin sitten ne voi käyttää lähettämällä muitakin kirjeitä.
Oikeasti palvelu taitaa olla suunnattu yrityksille ja laskujen lähettämiseen (kun sieltä kerran voi lähettää verkkolaskujakin) mutta näyttää siltä, että myös yksityishenkilöt voi hankkia tuon käyttäjätilin (kokemusta on ja toimii vaikka lähettäisi kirjeen minne vain)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139122Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893720- 202193
- 861377
- 271135
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 1121115
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551053