Voisiko joku neuvoa miten esim.Betfairiin saa ne asiakirjat lähetettyä,vaaditaan esim. kopio ajokortista kopio tiliotteesta kopio jostain laskusta 3 kuukauden ajalta.. sitte niihin pitää vielä saada jonku viranomaisen alekirjoitus,kelpaako niille ,jos ottaa vaa kuvat noista ja lähettää sähköpostilla?muuten tulee vi..umaine urakka,että saa rahat pois,ku saa juosta ensi pankkii hakeen tiliotetta,sitte pyytämään joltai viranomaiselta allekirjoitusta ja kirjastoon fakseja lähettelemään,miten ootte itse dokumenttinne toimittanut vedonlyöntiyhtiöille?
Asiakirjojen lähettäminen
1
142
Vastaukset
- jeesaaja
Yksi varma ja helppo tapa lähettää nuo paperidokumentit on pistää ne menemään postita.fi -palvelusta (https://postita.fi). Ainakin säästää vaivaa, kun ei tarvitse haeskella postimerkkejä tai kirjekuoria. Kirje pitää kyllä olla PDF-tiedostona ja palvelussa voi siihen liittää kaikki nuo muut paperit. Jos paperiin pitää lisätä allekirjoitus, niin sitten PDF:n voi tehdä vaikka skannaamalla ja sitten lataamalla palveluun. Kirjemaksut luottokortilla ja jos lataa enemmän maksuja omalle tilille, niin sitten ne voi käyttää lähettämällä muitakin kirjeitä.
Oikeasti palvelu taitaa olla suunnattu yrityksille ja laskujen lähettämiseen (kun sieltä kerran voi lähettää verkkolaskujakin) mutta näyttää siltä, että myös yksityishenkilöt voi hankkia tuon käyttäjätilin (kokemusta on ja toimii vaikka lähettäisi kirjeen minne vain)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699