Välittääkö rapumies minusta???

Taurus.Leidi

Eli, alan olla hyvin ihastunut rapumieheen, itse olen härkänainen..
Aloite oli hänen, mutta ihmeen nopeasti olen alkanut näyttämään minäkin romanttisuuttani ja aidot tunteeni.

Mitä pitäisi päätellä siitä, että hän kovasti haluaisi minut luokseen, puhuu kauniita ja lupaa huolehtia minusta muttei sanallakaan sano tulevansa itse
MINUN luokseni?!
En ole myöskään täysin vakuuttunut haluaako rapu minusta vakavamman suhteen, vai onko enemmänkin pelkkä intohimoinen "loma"romanssi mielessä :/

Tiedän rapumiesten voivan olla niiiiin herttaisia ja täysiä naistenmiehiä, enkä haluaisi enää itseäni satuttaa.

Ajatuksia, kiitos?

14

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku vaan

      Itse olen 24 vuoden ikään ehtinyt rapumies, enkä ole minkäänlaisia kontakteja naisiin saanut. En ole seurustellut, en harrastanut seksiä, en päässyt edes treffeille astikkaan.

      Naistenmies en oikein voi olla, koska vastaan ei ole tullut yhtäkään kiinnostunutta naista. Harrastan kuntosalia, jalkapalloa, jalkapallovalmennusta ja salibandya monta kertaa viikossa, käyn baareissa joka viikonloppu, luen hesaria päivittäin, sekä muitakin lehtiä laidasta laitaan, penkkiurheilen, olen toiminut yläkoululla opettajana, olen ollut perustamassa yhdistystä, katselen kaikenlaisia elokuvia, soitan kitaraa ja pianoa, jne. Ostan melkein joka kuukausi uusia tyylikkäitä vaatteita ja tuoksuja, tanssin paljon ravintoloissa, tykkään kirjoitella kaikenlaisia tarinoita ja runoja, jne. Mutta kukaan nainen ei ole ikinä ollut kiinnostunut.

      Olen todella kova romantikko, seksuaalisuuteni on aikas vahvaa, tykkäisin harrastaa myös niitä romanttisia illallisia kynttilän valossa, pitkää, hellää ja pehmeää rakastalua, että sitten myös rajua panoa. Haluaisin tyydyttää naisen jokaisen aistin, hellästi että rajusti. Olen luonteeltani erittäin intohimoinen ja aistillinen.

      Mutta mahdollisuuksia mihinkään naistenmiehenä oloon tai seurustelusuhteeseen ei ole ikinä ollut mahdollista. Syynä on sekä puutteellinen ulkonäkö (kasvot ovat todella lapsenkasvoiset, monesti luullaan alle 18-vuotiaaksi, varsinaiset babyfacet, jotka karkoittavat naiset pois, teki sitten mitä tahansa). Pituutta ei itselläni ole kuin 178 cm. Ihan keskivertopituus, mutta yleensähän ne naisten suosimat miehet ovat pidempiä.

      Tuohon toiseen ketjuun kirjoitin eräästä hyvästä tutustani, joka on myös rapu, mutta täysin päinvastainen kuin minä. Ulkonäkö on todella miehekäs ja komea, siis harvinaislaatuisen komea. Aina kun hän vain tuleekin paikalle, niin naiset ovat heti kiinnostuneita. Pitkä, tumma ja komea miehekäs mies, jolla on TODELLA paljon testosteronia elimistössä. Itsellä tuosta testosteronista on aina ollut puutteita, joten se varmasti vaikuttaa myös naisten kiinnostukseen. Onhan se ihan tutkittuakin.

      Hän omaa lisäksi todella hyvät puheenlahjat ja rapumiehenä omaa sellaiset sänkytaidot, että moni jää sen rinnalla kakkoseksi. Naiset ovat aina myytyjä tämän miehen kanssa.

    • Joku vaan

      Itse taas en pääse edes parisuhteeseen asti, mutta onhan se aina ollut selvää, että myös sitä ulkonäköä katsotaan. Pitkä, tumma, lihaksikas, miehisen komea, varakas, tyylikäs, isokaluinen, hyvä sängyssä oleva, huumorintajuinen, karismaattinen ja hyvät puheenlahjat omaava on aina naisten mieleen. Siis AINA, JOKA KERTA. Harva nainen kieltäytyisi tuollaisesta miehestä.

      Itse taasen olen ihan päinvastainen, ja se on alkanut todella paljon aiheuttamaan kateutta ja katkeruutta. Enää itselläni ei ole mitään haluja harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Päivittäin harrastan itsetyydytystä monta kertaa, koska seksuaalisuuteni on todella vahva. Haluaisin olla täysin erilainen mies, siis täysin erilainen, varsinkin ulkonäöltäni, koska myös sitä katsotaan. Jos en ole haluamani kaltainen mies, niin koko seksi saa jäädä.

      Haaveilen paljon seksistä, romantiikasta, jne. mutta en halua sellaista oikeassa elämässä tällaisena miehenä. Unelmissani ja haaveissani voin olla juuri sellainen mies kuin haluan, nainen voi kiihoittua minusta juuri niin paljon kuin haluan, voin olla hänelle aivan mitä haluan. Kaikkea sitä, mitä en oikeassa elämässä voi olla.

      Niitä naisten unelmamiehiä on olemassa, todella harvassa. Siis TODELLA HARVASSA. Haluan vain olla yksi niistä, mutta en kykene. En voi, enkä pysty. Puuttuu komeutta, puuttuu karismaattisuutta, puuttuu iso kalu, puuttuu luontaisia flirttailutaitoja, jne. Voi aina sanoa, ettei sillä komeudella niin ole väliä, mutta onhan asiaa ihan tutkittu, että kyllä myös se miehen ulkonäkö on sitä kiihoittumista auttava asia. Eivät ne pelkät sisäiset asiat vaikuta. Ja vaikka tärkeämpää on se, miten sitä kaluaan käyttää, niin itse sanon, että käyttää sitä isoa kaluaan taidokkaasti ja nautinnollisesti, juuri naisten haluamalla tavalla.

      Haluaisin tuottaa naiselleni nautintoa kaikilla mahdollisilla tavoilla, mutta en pysty. Se on täysin mahdotonta, koska en voi vain muuttua mieheksi, jollainen haluan olla. Se vain on mahdotonta, olen syntynyt tällaiseksi. Silloin se seksikin on täysin merkityksetöntä itselleni. Tiedän, ettei naiseni ikinä tulisi nauttimaan seksistä niin paljon kuin haluan, en voi antaa naiselleni niin paljon kuin haluan (aivan sama, vaikka hän tyytyisi vähempään, haluan hänelle enemmän), haluan olla hänelle sitä unelmaa, sitä suurinta nautintoa, kaikilla mahdollisilla tavoilla.

      Joten kyllä se on selvää, että koska tähänkään päivään mennessä kukaan nainen ei kiinnitä minuun huomiota kun tulen johonkin paikalle (tuo toinen mies on heti naisten kiikareissa, johtuu todella paljon tuosta ulkonäöstä ja miehekkyydestä), niin sitä on vain turha yrittää. Komeat miehet huomataan heti, enkä ole sellainen.

      HARVINAISEN komea, miehekäs, tumma, pitkä, lihaksikas, fiksu, karismaattinen, varakas, tunteellinen rapu, isokaluinen ja osaa käyttää sitä todella hyvin, peto sängyssä, jne. Tuossa on vain sellainen mies, joka kiinnittää naisen kuin naisen huomion. Itse en ole sellainen, en todellakaan. En siis todellakaan.

    • positiivisestipositi

      Eiköhän kaikille ole joku tuolla odottamassa, älä siis stressaa ja synkistele, olet niin nuorikin =) Et voi etukäteen tietää nauttiiko nainen seksistä kanssasi, itsestä se on myös paljon kiinni siis itseluottamuksesta. Keskinäinen luottamuskin on tärkeää. Kyllä se oikea vielä tulee kohdalle, mahtavaa että saat jakaa ekat kerrat ja muut hänen kanssaan, tsemppiä! =)

    • sama positiivi

      Aloittajan viestiin. katso rauhassa miten tilanne etenee, hankalaa sanoa kun on näin alussa tuo juttu. Kyllä aika näyttää, näin raivostuttavan ympäripyöreästi sanottuna. Toivotaan että onnistaa ;)

    • härkä nainen

      Sama tilanne on täälläkin. Olen härkänainen ja ihastunut rapumieheen joka osoittaa kyllä tunteitaan hyvinkin avoimesti, mutta ihan samoin minun olisi mentävä hänen luokseen!! Ja ajattelen hieman niin, että jos mies minut haluaa hän kyllä itse menee naisensa luo.

      Tämän vuoksi olen itse koko ajan varovainen hänen suhteensa koska en enää haluaisi särkyä vaan haluaisin jo jotain (loppuelämän) kestävää hänen kanssaan. Mutta tuon vuoksi mietin jatkuvasti sitä mitä hän oikeasti ajattelee, leikkiikö hänkin vain kanssani vai onko se sitten tyypillistä rapua? Kertokaa te viisaat!!!!

      Joko Taurus.Leidille on valjennut mitä hän halusi?

    • Aatelkaapa näin

      No jotenkin ajattelen, että jos hän haluaa tavata kotonansa nii eikö se tarkoita että päästää silloin reviirilleen. Eivät kaikki tytöt pääse miehensä kotiin..

    • Joku vaan

      " Eiköhän kaikille ole joku tuolla odottamassa, älä siis stressaa ja synkistele, olet niin nuorikin =) Et voi etukäteen tietää nauttiiko nainen seksistä kanssasi, itsestä se on myös paljon kiinni siis itseluottamuksesta. Keskinäinen luottamuskin on tärkeää. Kyllä se oikea vielä tulee kohdalle, mahtavaa että saat jakaa ekat kerrat ja muut hänen kanssaan, tsemppiä! =)"

      Tässä ei olekkaan kyse siitä, että nauttiiko nainen seksistä kanssani vai ei, vaan siitä, KUINKA PALJON hän nauttii. Kyse on siis nautinnon määrästä, intohimon suuruudesta, nautinnon suuruudesta, jne. Tiedän, että vaikka kyseessä kuinka olisi se oma mies tai oma aviovaimo, niin se ei todellakaan aina ole sitä PARASTA MAHDOLLISTA nautintoa.

      Itse en tee mitään tuolla "kyllä kaikille joku on tuolla odottamassa"-jutusta. Ei se minua kiinnosta. Ei minua kiinnosta mikään yksittäinen naisihminen, joka on minusta kiinnostunut.

      Onhan tuokin kertomani mieshenkilökin nuori, minua vuoden nuorempi, mutta hänellä on kauniita, siis todella kauniita ja fiksuja naisia vaikka muille jakaa. Minäkin haluan olla samanlainen. Haluan olla pidempi, tummempi (olen luonnostani ERITTÄIN vaalea) TODELLA KOMEA (ulkonäköni on todellakin kaikkea muuta kuin puoleensavetävä), isokaluisempi, omaavan paljon enemmän testosteronia ja mieskuntoa, matala ja möreäänisempi, PALJON MIEHEKKÄÄMMÄN näköinen (tällä hetkellä kaikkea muuta), jne.

      On vain fakta, että toisilla miehillä vain on paljon enemmän vientiä naismaailmassa kuin toisilla. Toiset vain joutuvat odottamaan, sitä yhtä kiinnostunutta naista, toiset taas saavat kauniiden, viehättävien ja fiksujen naisten seuraa koko ajan. Totta kai ne sisäiset asiat, tunnepuoli, jne on tärkeämpää, mutta kuten sanoin, miehellä, jolla on noita KAIKKIA ominaisuuksia, niin vientiä riittää naisten keskuudessa.

      Juuri tuollaisten miesten takia minua ei kiinnosta seksi lainkaan. En halua sitä kenenkään kanssa, koska en ole vastaavanlainen mies. On paljon YLEISESTI haluttuja ominaisuuksia miehessä (siis sellaisia, mistä VALTAOSA naisista on kiinnostunut), ja minulla vain ei ole niitä. Mitä kiinnostavampi mies, niin sitä enemmän nainenkin nauttii.

      Haluan tuottaa naiselleni nautintoa ulkonäöllä, sisäisillä ominaisuuksilla, ulkoisella ja sisäisellä miehekkyydellä, pituudella, karismalla, tunnepuolella, rakastajan taidoilla, isolla kalulla ja sen käyttötaidoilla, jne.

      Tuollaisten miesten takia minua ei kiinnosta seksi, koska olen aivan, aivan muuta. Naiset kiinnostuvat tuosta miehestä heti, nauttivat hänen seurastaan, kokevat SUURTA NAUTINTOA, jne. Minulla ei ole lähelläkään, ei lähelläkään, ei lähelläkään mahdollisuutta samaan, ja siksi seksi ei kiinnosta. Haluan itseltäni paljon, paljon, paljon, paljon, paljon, paljon parempaa. Haluan olla miehenä paaaaaljon parempi ja seksikkäämpi.

      Ikinä minulla ei ole mahdollisuuksia niihin kaikkein kiinnostavimpiin, seksikkäimpiin, viehättävimpiin, seksuaalisesti aktiivisempiin, jne. naisiin, koska he etsivät aivan toisenlaisia miehiä kuin itse olen. Kuten tuon tuttavani kaltaisia miehiä. Kelpaan tietynlaisille naisille, mutta he ovat juuri sitä marginaaliryhmää, josta en ole kiinnostunut.

      Paljon on kiinni myös itseluottamuksesta, mutta haluan paljon, paljon, paljon, paljon, paljon, paljon enemmän kuin pelkkää itseluottamusta. Synnynnäiset ominaisuudet ratkaisevat myös paljon, ei minua kiinnosta ne sisäiset asiat, jos ei ole niitä ulkoisia. Seksi saa todellakin jäädä minun osaltani, ei kiinnosta yhtään.

      Tiedän, että tietynlaiset miehet tyydyttävät naisia paaaaaaaaaaaaljon minua paremmin, naiset nauttivat näiden miesten kanssa minua paaaaaaaaaljon paremmin, nämä tietynlaiset miehet saavat juuri niitä kauniita ja viehättäviä naisia vaikka kuinka ja paljon, läheskään kaikki miehet eivät voi niitä saada. Kuten en minäkään, en ole sellainen mies.

      Seksuaaliset halut ovat kyllä todella kovat, itsetyydytystä harrastan parhaimmillaan 4:kin kertaa päivässä. Mutta en halua seksiä kenenkään muun kuin itseni kanssa.

    • Joku vaan

      Lisätään tuohon vielä, että en halua flirttailla, enkä osoittaa kiinnostustani ketään naista kohtaan. Ihastun ja kiinnostun naisista hyvinkin usein, mutta en halua osoittaa sitä mitenkään, enkä kertoa sitä.

      Kun masturboin, niin harrastan paljon mielikuvitusseksiä. Eli harrastan seksiä omissa mielikuvissani, voin silloin olla ihan mitä vain, naiseni voin nauttia minusta ja meidän välisestä seksistä niin paljon kuin haluan, hän saa juuri niin paljon tyydytystä ja nautintoa kuin haluan, jne. Eli siis kaikki se, mitä minun elämässäni ei voi olla mahdollista, on mahdollista omissa haaveissani ja unelmissani.

      Kaikki se, mitä en voi olla oikeassa elämässä, voin aina kuvitella.Myöskin kaikki sellaiset naiset, joiden kanssa en voisi oikeassa elämässä olla, voin kuvitella ja haaveilla.

      Eli kuten sanottu, en muuta kaipaakkaan. Halut seksin harrastamiseen ihan oikeassa elämässä ovat kovat, mutta vain, jos olen haluamani mies. Juuri niin paljon nautintoa antava kuin haluan. Juuri sellainen, mistä naiset YLEISESTI haaveilevat. Eli siis kyse ei ole mistään siitä, että makuja on monenlaisia, vaan siitä, että tietyt ominaisuudet miehissä ovat haluttavia (komeus, pituus, kalun koko ja sen käyttötaito, miehekkyys, tummat piirteet(, jne. Toki on muunkinlaisista miehistä pitäviä naisia, mutta nuo ovat ne YLEISIMMÄT.

      Ja vaikka minulla ei itseluottamustakaan ole, niin se ei haittaa. Koska minulla ei ole noita muitakaan juttuja. Minua ei kiinnosta pelkkä itseluottamus, vaan se KOKONAISUUS, se kaikki, mikä tekee miehen YLEISESTI seksikkääksi, miehekkääksi, halutuksi, puoleensavetäväksi, silmää miellyttäväksi, jne.

    • Joku vaan

      Vielä tuohon härkänainen-juttuun, että tunnen paljon härkänaisia, työn, harrastusten, opiskelujen, jne kautta, mutta itse en ole tuntenut minkäänlaista vetoa kyseisiä härkiä kohtaan. Tietysti jokainen on ollut ihan oma persoonansa ja erilaisiakin, mutta härkänaiset eivät itseäni ole sytyttäneet seksuaalisesti koskaan.

      Moni härkänainen on liian lempeä ja rauhallinen minun makuuni, ovat kyllä olleet kunnianhimoisia ja moraalisia, mutta eivät vain ole ikinä sytyttäneet meikäläistä.

      Siis vaikken seksiä haluakkaan harrastaa, niin kyllä naisiin kuitenkin vetoa tunnen, joskus jopa oikeinkin paljon. Onhan minulla silmää naiskauneudelle, mutta joku noissa härissä ei vain innosta.

      Paras merkki on ehkä tähän mennessä ollut kaksonen, flirttailee paljon, omaa yleensä aistilliset ja eroottiset kasvot, ovat tietyllä tavalla fiksuja, suorastaan huokuvat sellaista mystistä vetovoimaa. Kyllä ainakin omasta mielestäni naisessa pitää olla sitä potkua, rytinää ja räiskettä. Äidilliset puolet eivät ole ikinä vedonneet minuun. Samoin kuin herttaiset ja lempeät naisetkaan. Omasta mielestäni niissä ei ole mitään seksikästä, ainakin itse liitän seksikkyyteen aivan toisenlaiset asiat.

    • taaskommentoimassa

      Itsevarmuus ja itseluottamus on seksikästä, et voi yleistää että "Kaikki naiset" pitävät siitä ja sanovat tuota ja tekevät sitä. Mitäpä jos alottaisit ihan katsomalla peiliin ja miettisit mitä hyvää sinussa on. Huonojen puolien kyttääminen musertaa itsetuntosi pohjalukemiin. Myös ammattiauttajan juttusilla käynti voisi tehdä ihmeitä sinulle. tsemppiä

    • Joku vaan

      Onhan tietenkin itsevarmuus ja itseluottamus seksikästä, mutta ne eivät kuitenkaan ole ainoita juttuja. Kyllä se vain on se kokonaisuus, mikä ihmisessä ratkaisee, itseluottamus ja itsevarmuus ovat kaksi sellaista pointtia, mitkä vaikuttavat.

      Vaikka luonteella, persoonalla, keksustelutaidoilla, maailmankuvalla, jne. on enemmän merkitystä kuin ulkonäöllä, niin kuitenkin ulkonäkö on sellainen asia, johon kiinnittää ensimmäisenä huomiota. Se on se ensimmäinen asia, minkä toisesta huomaa, vaikka tietysti hyvä itsevarmuus ja itseluottamus näkyvät myös päälle päin. Mutta kun siihen itsevarmuuteen ja itseluottamukseen yhdistetään vielä silmää miellyttävä ulkonäkö, komeat kasvot, pituus, tyyylikkyys, hyvät keskustelutaidot, fiksuus, luonnetta, asennetta, ryhtiä, huomioimista, jne. niin siitä muodostuu se kokonaisuus, mikä ratkaisee. Sekä ulkoiset että sisäiset asiat ovat kaikin kunnossa.

      Eli vaikka kaikki naiset ovatkin yksilöitä, niin silti on kuitenkin sellaisia ominaisuuksia ja piirteitä, mitkä viehättävät SUURINTA OSAA naisista. Esim. miehen pituus. Vaikka makuja onkin monenlaisia, niin SUURIN OSA naisista pitää haluttavimpana pituutena reilu 180 cm, monesti jopa 185 cm.

      Ja vaikka kauneus ja komeus ovatkin katsojan silmissä, niin on kuitenkin sellaisia kasvonpiirteitä ja muotoja, jotka viehättävät SUURTA OSAA naisista. Kukaan mies ei ole kaikkien naisten mielestä komea, mutta on kuitenkin sellaisia miehiä, jotka viehättävät SUURTA OSAA naisia.

      Eli pointtina tässä onkin, että tietyntyyppiset miehet viehättävät ENEMMÄN kuin toisenlaiset. Vaikka naiset ovatkin yksilöitä, tietyntyyppisillä miehillä on RUNSAASTI ENEMMÄN VIENTIÄ kuin toisentyyppisillä. Eli tässä puhunkin juuri siitä, että vaikka sanotaan, että kaikille on tuolla jossain se oikea, että kyllä jokaiselle löytyy vielä se kumppani, niin silti tietyntyyppisille miehille niitä halukkaita naisia on TODELLA PALJON ENEMMÄN. Tietyntyyppiset miehet voivat valita PARHAAT KUMPPANIT PÄÄLTÄ, toisille löytyy enemmän valinnanvaraa kuin toisille. Kaikki miehethän eivät ole yhtä haluttuja naisten keskuudessa, kaikilla miehillä ei ole YHTÄ PALJON VIENTIÄ kuin toisilla, kaikki miehethän ei eivät ole yhtä haluttuja, seksikkäitä, puoleensavetäviä, kiinnostavia, kiihoittavia, jne. kuin NE KAIKISTA HALUTUIMMAT MIEHET.

      • Joku vaan

        Pieni osa miehiä on kuitenkin sellaisia, joista naiset kiinnostuvat SEKSUAALISESTI niin työpaikoilla, opiskelupaikoissa, ravintoloissa, harrastuksissa, erilaisissa tapahtumissa, jne. mutta sitten on miehiä, jotka kiinnostavat vain joitakin naisia. Eli toisilla sitä valinnanvaraa riittää, toisilla on enemmän, toisilla vähemmän.

        Eli vaikka naiset ovatkin yksilöitä ja kaikilla on se oma makunsa, niin silti on tietynlaisia miehiä, jotka vetoavat TODELLA SUUREEN OSAAN NAISIA. Eli jos otetaan vaikka se muutama prosentti miehistä, joilla on kaikista suurin vienti, niin kyllähän ne erottuvat joukosta. On ulkonäköä, on asennetta, on tyyliä, on keskustelutaitoja, on sänkytaitoja, on isoa kalua, jne. Eli löytyy juuri niitä sellaisia ominaisuuksia ja piirteitä, joista SUURIN OSA NAISIA kiinnostuu. Kukaan mies ei vetoa KAIKKIIN NAISIIN, koska naiset ovat yksilöitä, mutta silti tietyntyyppisillä miehillä SITÄ SUURINTA VIENTIÄ on paljonkin.

        On miehiä, joiden ympärillä kauniita, fiksuja, viehättäviä, korkeastikoulutettuja, ei-niin fiksuja, ei-niin kauniita, jne. naisia pyörii ympärillä vaikka muille jakaisi. Sitten on miehiä, joille naiset eivät tee aloitteitta ja jotka eivät sieltä massasta niin erotu. Eli on olemassa miehiä, joista joku yksittäinen nainen kiinnostuu silloin tällöin, mutta sitten niiden kaikkein puoleensavetävimpien miesten ympärillä pyörii naisia enemmän kuin laki sallii.

        Tekevät vaikutuksen ihan missä tahansa ovatkin, komeudellaan, miehekkyydellään, fiksuudellaan, tyylikkyydellään, keskustelutaidoillaan, suoraselkäisyydellään, asenteellaan, itsevarmuudellaan, itseluottamuksellaan, ryhdikkyydellään, jumalaisilla sänkytaidoillaan, isolla kalullaan, jne. Hyvin, hyvin, hyvin harva nainen on kuitenkin sellainen, joka ei tuollaisesta kiinnostu. Toki makuja on monenlaisia ja naiset ovat YKSILÖITÄ, mutta on kuitenkin sellaisia miehiä, jotka vetoavat TODELLA, TODELLA SUUREEN OSAAN naisista. Ei kaikkiin, mutta HUOMATTAVAN SUUREEN osaan naisista.

        Eli on hurmaava, komea, tyylikäs, jne. sillä KOKONAISUUDELLAAN, ei vain pelkällä itsevarmuudellaan tai itsetunnollaan. Totta kai niitäkin tarvitaan, mutta ne eivät ole ainoita seksikkäitä juttuja, piirteitä tai ominaisuuksia miehessä.

        Ja vaikka kuinka sanotaan, että luonne ja persoonallisuus ovat niitä tärkeimpiä, niin siltikin ja siitä huolimatta, myös se miehen ulkonäkö ja komeus ovat osa sitä SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Vaikka naiset eivät olekkaan niin visuaalisia kuin miehet, niin siltikin komea, tyylikäs, pitkä, miehekkään näköinen ja oloinen mies vain onnistuu viehättämään LUKUISIA NAISIA. Onhan se aina pelkkää suurta plussaa jos se ulkonäkö miellyttää silmää. Komea mies, joka osaa kertoa juttuja, omaa keksustelutaitoja, on fiksu ja ajatteleva, jne. Kuitenkin aina kun kyseisen miehen kanssa keskustelee, niin näkeehän nainen aina kuitenkin miehen ulkonäön. Tottakaihan se on pelkästään hyvä juttu, jos se ulkonäkökin on vielä silmää miellyttävä. Kyllä naiset kiihoituvat myös miehen ulkonäöstäkin, onhan se aina ollut ihan selvää. Tietysti edellyttäen, että suusta ei tule pelkkiä sammakoita.

        Totta kai kiinnitän huomiota niihin hyviin puoliini, sehän on ihan selvä. Itselläni opiskelut edessä, työuraa edessä, harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita vaikka kaikille jakaisi, jne. Totta kai kiinnitän huomiota niihin hyviin puoliin ja totta kai myöskin niihin huonoihin puoliin, jotta voisin niitäkin parantaa ja kehittää.

        Mutta naisten ja seksin osalta en muuta mitään enkä edes yritäkkään, koska ei kiinnosta. Siinä minulla ei kuitenkaan ole noita piirteitä ja ominaisuuksia, jotka nostaisivat minut niiden HALUTUIMPIEN MIESTEN joukkoon. Saattaisin saada ehkä sen yksittäisen kiinnostuneen naisen, mutta se ei minua kiinnosta. Se ei kerro minun seksuaalisesta vetovoimastani yhtään mitään. On vain yksittäinen kiinnostunut nainen, ei mitään muuta.

        Eli seksiä en harrasta kenenkään muun kuin itseni kanssa, en todellakaan halua minkäänlaisia seksuaalisia kontakteja KEHENKÄÄN. En halua seksiä, en parisuhteita, en treffejä, en tanssia, en mitään. En kerrassaan mitään.

        Kavereita, joukkuekavereita, hyvän päivän tuttuja, entisiä työkavereita ja opiskelukavereita, jne. minulla on paljon, mutta edelleenkään en halua minkäänlaista seksiä, enkä seksuaalisia kontakteja kenenkään muun kuin itseni kanssa. En ole ennenkään halunnut, enkä halua edelleenkään.


    • näin meillä

      Minun rapumieheni alkoi käydä säännöllisesti myös minun luonani silloin kun tunteet alkoi syventyä. Aina hyvinä kausina hän haluaa viettää aikaa myös minun luonani. Huonoina aikoina hän mieluummin linnoittautuu kotiinsa, toki olen tervetullut sinne. Minun tulee kuitenkin olla imarreltu, sillä ennen minua hänellä oli parin kuukauden suhde, jossa yöpyi naisen luona kokonaiset kolme kertaa ja niistäkin kaksi humalassa. Minun kanssani hän tuli luokseni heti ensimmäsellä viikolla, oikein pyysi että saako tulla :) Eli rapumiehen tunteita saattaa voida lukea siitä kuinka paljon houkuttaa lähteä kotipesästä naisen perään.

    • Joku vaan

      Itse taas en ole mikään kotipesässä viihtyjä, harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita on vaikka muille jakaisi, mutta tuosta ei voi ainakaan omalla kohdallani päätellä mitään.

      Vaikka olisikin kiinnostunut nainen, aivan sama, minkälainen ja kuka tahansa, niin en todellakaan ainakaan käymään menisi. Se on varmaa. Mitä kauempana, sen parempi.

      Eli itse en ole mikään kotona viihtyvä hiirulainen. Naisen perään en ainakaan lähde mihinkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe