Auttakaa joku ees, kun mua on yks v*tun ***** yrittänyt jo vuosia painostaa ja pakottaa semmoseen mitä en halua. Se on yrittänyt varmaan pakkoparittaa mua ja pakottaa mut harrastamaan ***** jonkun kanssa, vaikka en halua. Yrittänyt painostaa tehtailemaan pikku-idiootteja, vaikka en halua. Vannon että kirjotan totta. Mulla on ihan oma tahto, ja onko se hullun *** nii vaikea sitä hyväksyä etten halua tehdä semmosta mitä se on minun halunnut tekevän. Olenkin huutanut ja itkenyt monesti tuon takia, huutanut tosi hullua huutoa. Tuo on oikeesti totta. Haluan että tuo ***** joutuu lukkojen taakse ja saa lähestyskiellon ettei vois enää yrittää pakottaa mua tekemään semmosta mitä en halua. Entä jos tuo seonnut **** onnistuu pakottamaan minut semmoseen mitä en halua? Mul on ollu paniikkinkohtauksiakin ja oon ollu tosi sekaisin. Tekis joku siitä painostajasta rikosilmotuksen jo vihdoinkin. Sitten se on sanonu että en oo normaali kun en halua semmosta, ja jokainen normaali ihminen haluaa sellasta. Sitten en halua olla normaali.
APUA!!!!!!!!!!!!
EI!
apua!!!!!!!!!!!!!!!!
1
198
Vastaukset
- apua!!!!!!!!!!!!!!!!
Sori....
en tarkottanu että kaikki lapset ois idiootteja, nehän on viattomia. Mut en halua oima lapsia ja siihen on muutama syy mitä en kirjota nettiin. Mutta mitä nyt teen kun ****** on yrittänyt painostaa tekemään sellasta mitä en halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614769Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal984477- 783954
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963857Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1212902- 352658
- 372572
- 252546
- 382539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232404