naisen nuolemisesta!

nuoluhullu

olen nainen, nautin valtavasti nuolemisesta, tuntuu taivaalliseslta! jos olen se joka nauttii nuolemisesta, eli ei anna niin voiko siinä tarttua sukupuolitaudit, eli siis mieheltä suun kautta naisen pilluun, tarttuuko sukupuoli taudit vai onko vaaratonta? selitän hieman huonosti mutta, kumpa tajuisitte ja onko olemassa miehiä (vink vink) jotka suostuvat jos tulen töistä kotiin ja sanon nuole minut puhtaaksi, agressiivisesti, niin he oikeasti ottavat ohjat käsiin ja ei päästä irti minusta vaikka kuinka vänkyilisin irti, nauttisin siitä aivan kauheasti ja olisin aivan räjähtämäisillään koska se tuntuisi niin ihanalle ja ei otttaisi sitä päätä pois sieltä pillusta! AAAAAHHH!

18

1820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.Miehen on pakko olla terve.Tauti suun kautta voi tulla.
      2.Mua kiihoittaisi naisen nuolenta ilman aktia.Paikassa kun paikassa-vaikka ulkona puistossa,autossa j.n.e.Orgasmiin asti.Agressiivinen tai ei-naisen valinnan mukaan.Ainoa ei-menkkojen aikana:)
      3.Jos haluat keskustella-laita viesti nimimekilleni tai postiini [email protected]

• agress. naisia lisää

kai sä vastapulen nuolemisesta pidät

• nuoluhullu

hyii en pidä miehen nuolemisesta! en sitten yhtään yök kuvottavaa

• Naapurin Maija

Kannattaa ottaa yhteyttä siihen joka antoi nautintoa ihan reilusti ja kysyä että onnistuisko vaikka joka päivä. Yleensä miehet ovat semmoisia että onnistuu.

• Naapurin Riitta

Täällä vaaditaan sukupuoli testiä lisäksi. Ei armoa! Testeihin.

• Tillintallintallanla

Taitaa olla sukupuolitauti testi...

• Miitta-täti
        Tillintallintallanla kirjoitti:

Taitaa olla sukupuolitauti testi...

Onhan se sukupuolikin hyvä testata varmuuden vuoksi, ettei jää epäselvyyttä.

• Tosimiehet on turvas
    • gaggagag

Valitettavasti voit saada taudin myös siten, että vain annat miehen nuolla itseäsi.

Kuulostaa hyvältä ja varmasti tuollaisia miehiä löytyy paljon.

• Haluan nuolla M

Haluan ehdottomasti naisen joka pakottaa nuolemaan pimppiään.Ja jos mies ei nuole,nainen istuu miehen kasvoille peppu edellä ja pakottaa nuolemaan väkisin.Onko tollaisia naisia?Ja myös varpaat pakottaa nuolemaan väkisin?

• Yksinäinen sielu

Toiset tekee ja toiset näkee... Tänään radalla... Siellä nähkäämme... Niin kuin viime vkl jos himottaa... Karman laki...

• Vantaa hotellissa

Virukset, bakteerit yms. voivat levitä myös sukupuolialueelle. Kannattaa muistaa, että esim. suuseksin vuoksi suu- ja nielualueen syövät ovat lisääntyneet valtavasti. Aiemmin tupakoitsijoiden ja nuuskaajien syövät ovat nykyään siis suojaamattomasta suuseksistä johtuvia.

Kannattaa opetella käyttämään ehkäisyvälineitä. Naisten suuseksiinkin on olemassa suoja. Kyse on siis molemmin puolin tapahtuvasta tartuntariskistä!!!

• seiloriheikki

Wanhan konkari lääkärin mukaan tupakasta voi tulla kurkunpään syöpä, mutta pillua imemällä sen saa 100% varmuudella. Sen verran hapanta tavaraa kuulemma tuolla naisen sisällä. Itseäni ei kiinnosta kuoleehan sitä jossain välissä kumminkin.

• kielimies40+

voi kun sais tuollasen ku aloittaja käsittelyyni,olis tod kiihottavaa nuolla naisen alapää puhtaaksi illansuussa kun tulet töistä,emätin häpyh klitta,pyllyosaston nuolisin kunnolla kanssa hitaasti ja pitkään kostealla kielelläni makuistasi nauttien,ts alapää pesu naiselle kielellä töitten jälk,jos sulla olis vielä karvanen pillu ja pyllyr niin se vaan lisää kiihkoani,nyt jo kanki tätä kirj.kännykällä autotallissa,taidan mastur sen verran kiihk olo

• woude1966

nainen,jos haluat tulla nuolluksi,olet täysin terve.itse haluaisin n uolla naisia niin paljon että homma etenee.haluan myös nuolla miehiä.imeä naista,nuolla naista ja ottaa mieheltä suihin

• Naiset tässä olis yksi pillun nuolija!! Nam mikä sen kauniinpaa kun nainen laukee kunnolla naamalle!!!!!!

• moi itse olen 34v atleetti mies ja toivoisin että löytäisin kaltaisesi naisen nautin nimittäin naisen nuolemisesta aivan äärettömän paljon haluaisin vaan antaa naiselle nautintoa kielellä vaikka olen hyvin varustettu niin se nuoleminen on asia mitä haluan tehdä jos haluat yhteyttä minuun niin tässä on s.postini [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      125
      2279
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      285
      1566
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1313
    4. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1169
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      1005
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      926
    7. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      255
      861
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      854
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      836
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      37
      826
    Aihe