Ihmisten ilta 0203-17600.
YLE Radio Suomi 19.06 - 20.00
Kyläilytavat.
Toimittajina Päivi Leino ja Jaana Selin.
Haku yle.fi:stä
kuunteleeko kukaan?
Lähdetään kylää
5
89
Vastaukset
- kyllään
Puuttuuko otsikosta ännä? Vai onko se murretta?
- ....................
olitko suomenkielen ope?
heitä jo vapalle.- nipsjanaps
Ihminen, joka on lukenut muutakin kuin kessun lehtiä, ei nipota.
En kuuntele kun joku opettaa kuinka eletään.
Tutut kattois jo tosi pitkään jos alkaisin joidenkin sääntöjen mukaan elämään.
Yhtä monta kun on paikkaa missä kyläilen, niin yhtä monta on tapaakin.
Ja jos mun luo tulee kylään niin siinäkin on jopa sellaisia tapoja että menevät itse keittämään kahvit. Eikä se mua haittaa.- ...
Eipä tullut kuunneltua.
Muutenkin jäänyt radion kuuntelu liian vähälle, siellä paljon olisi mielenkiintoisia ohjelmia.
En kyläilytavoista paljoa osaa sanoa muuta, kuin että ne on muuttuneet. Aikanaan, yleensä sunnuntaisin kävi ihmisiä kylässä, tai itse kävi jossain. Sitten tuli kiire.
Nykyään kyläilyaika pitää varata puhelimella ja aika on rajattu. Kaikilla menoja. Hyvin harvoin tulee kylästeltyä missään, jotenkin liian isotöinen operaatio. Ennen sitä vaan meni jonnekin, nyt aletaan plaraamaan muistioita, milloin ois aikaa.
Ite olen koittanut tehdä yllätysiskuja, vaikkapa naapuriin joskus. Seuraukset vaihtelevia. Joskus ollut oikeinkin mukavaa ja istuttu pitkäänkin pirtinpöydän ääressä, joskus ei edes ole päästety sisälle :DDDD
Ajat muutuvat.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171