Persut ja Ydinvoima.

kysyNpähän vAan

Paljonko vaalitukea ym. rahaa on Matti Putkonen saanut kerättyä ydinvoimateollisuudelta? Vaalirahoitushan on oltava julkista, ja
kai te nyt rehellisisnä ihmisinä sen kerrotte? (ettekä sensuroi tätä viestiä?)

5

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PersuVuosiNYT

      Ydinvoimasta seuraavaa.

      1. Suomen on jatkuvasti rakennettava maksimimäärä ydinvoimaa, mielellään tuottava sen rakennustietoutta muualle eli vientiin koska ON ÄÄRIMMÄINEN VAARA ETTÄ Medvedev aloittaa laajat ydinvoimarakennustyöt miehittämällään
      joutomaalla Karjalassa ja Petsamossa

      ja Medvedev suomalaisilta mitään kysymättä rakentaa sinne epästabiileja suurreaktoreita joiden energia viedään Suomeen ja Saksaan

      Saksa on valtaisa ydinenergian ostaja ja ostaa sitä Ranskasta.
      Jokainen lapsiperhe joka ostaa ranskalaisen auton tukee ydinvoimaa
      koska auto on rakennettu ydinsähköllä. Lapsiperheet siis luottavat
      ydinvoimaan tässä mielessä.

      Siksi suomalainen ydinvoima ei ole ongelma kun se vain markkinoidaan oikein.

      SUOMALAINEN YDINVOIMA LISÄÄ SUOMALAISTEN TURVALLISUUTTA JA ESTÄÄ YDINKATASTROFIN KARJALASSA JA PETSAMOSSA.

      2. Tapaus Fortum. FORTUMILLE on annettava ydinvoimalupa nopeasti Suomessa jotta se ei ala rakentaa Medvedevin kanssa voimalaa Karjalaan.
      Vaikka silloinkin voimala olisi turvallisempi SEN MIEHITTÄVÄT venäläiset teknikot ja valvojat, jotka on koulutettu ala-arvoisesti tshernobyl-tyyliin ja jotka eivät kelpaa Suomeen ydinvoimaloihin.

      3. Suomalaiset ydinvoimalat ovat turvallisia sillä

      ne ovat vesireaktoreita eivät tshernobylejä
      niissä on betonikuori ei ollut tshernobylissä
      niissä on vetykaapparit ei tule kaasuräjähdyksiä ei ollut Japanissa
      niitä valvoo äärimmäisen korkean ammattitaidon omaama STUK
      Suomen nykyiset ydinvoimalat ovat maailman parhaita (ei mitään
      General Electricin USA:n rakentamia surkeita yritelmiä joita on
      Japanissa nyt)

      Suomen ydinvoimalat ovat maailman parhaita (Ruotsin muuten
      huonoimpia kun siellä ei ole koulutettu ketään kun piti ydinvoima purkaa)

      http://www.australia.to/2010/index.php?option=com_content&view=article&id=3864:finland-also-favours-more-nuclear-energy&catid=135:idn&Itemid=243

      A WNN dossier points out that Finland's four existing reactors (about 2700 MWe or megawatt electricity net total) are among the world's most efficient, with an average lifetime average capacity factor of over 85 percent.

    • atomiperse pSS

      Isä-Timon takki näyttää aina siihen suuntaan, mistä tulee rahanhaju. Ei ole pelkoa, että juopot ja laiskat toimittajat esittäisivät hänelle koskaan yhtään ainoaa kriittistä kysymystä. Iivisniemen Mussolini on pyhä ja koskematon.

    • Kun eduskunnassa viime vuonna äänestettiin uusista ydinvoimaluvista KAIKKI (paikalla olleet) persut äänestivät vastaan. Yksi viidestä edustajasta oli poissa.

      • tiukkizz

        myöskin myöhemmin persuihin loikannut m15 äänesti ydinvoimaa vastaan eli ei persut suomesta välttämättä tee ydinhautuumaata


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe