Miehet: Kiitorata vai posliini?

Girlie1991

Kumpi teidän mielestä on miellyttävämpi naisella? n. 1cm leveä kiitorata vaiko ihan täysin posliini? nyt en halua mitään kommentteja että "täysi pusikko vaan" tms. kumpi noista ja miksi?

91

10662

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies,mies

      Ei sillä väliä onko 1cm kiitorata vai ihan täys posliini. Kumpikin siis yhtä miellyttäviä.
      Mutta jos pidät "täyden pusikon" niin hyvä sekin, koska jokaiselle ne karvat kuitenkin kasvaa.

      Tulen tarkastamaan kumpaan päädyit kunhan kiireiltäni ehdin.

    • Se ja sama

      Kunhan karvoja ei saa suuhun klitorista pussaillessa.

    • Antti-Matti

      Minun mielestäni täysin posliini on kaikkein ihanin, sitä ei voita mikään.

    • SeniORI 2

      Täysi poslari jonka pidät siistinä, siis ajelet sängen et päästä kasvamaan se epäsiisti. Mukava nuolla naista kun poslari.

    • mies6666

      1 cm on paras aikuiselle naiselle.

    • Mies__77__

      kyllä täys posliini on paras..jotenkin vaan niin hot:)

    • kielipeliä

      Posliini on paras. En oikein niitä kiitoratoja ymmärrä, vähän huvittavan näköisiä IMO. Parempi sekin kuitenkin kuin villinä rehottava pusikko :)

    • dsxcfvcfx

      Tää on NIIN makuasia.

    • Niina-92.

      No mulla mies tykkää posliiniksi ajellusta, olen seurustelumme alusta alkaen seivannut kaikki pois.

    • nuolija setä 40

      mä tykkään enemmän täysin posliinista koska tykkään sen nuolemisesta varsinkin jos omistajalla on ikää tollaiset 20v.

    • PieniSuuriLeka

      Täysposliini. Se raitamuoti on yhtä nähty kun puskakin. täysposliini on ihanin. HOT! Itse olen ollu kolmessa pitkässä parisuhteessa naisen kans ja joka kerta koittanu kysellä et siistitty, posliini vai pehko. kaikki sanonu aina et ei mitään väliä. Eikö naisia kiinnosta miltä miehen alapää näyttää?

      • ei merkitystä

        Ei ainakaan minulle ole merkitystä,Joskus avomies ajelee hiukan ja ok,jos ei taas ajele,se myöskin ok.Muut asiat siinä seksissä on tärkeämpiä.


    • karvatussu himottaa

      4cm kiitorata,mielummin kylläkin tuuhea tussu paras

    • fazu82

      Kiitorata!
      Perusteluja on muutamia.
      Intimiteettialue on näin laajempi, et kun alkaa karvaa tulla vastaan, ni tiedetään varsin hyvin että missä silloin ollaan ja mitä mahdollisesti tuleman pitää, eli kuin kiitorata konsanaan.
      Karvoilla on jokin merkitys? Joten ei niiden olemassaoloa kannata kokonaan kieltää?
      Kiitorata on naisellisempi ja siinä on jopa enemmän hoitamista kuin posliinissa, kun ajellessa pitää vähän säilytelläkin, ni se on siis huolitellumman oloinen ja naiselle vaikeampi ja hän saa/joutuu puuhailemaan alapäänsä kanssa enemmän ja on valmis näkemään vaivaa asian kanssa joka on aika mitätön.

    • hei hei

      perus siisti kolmio,ei misään nimessä posliiniksi.paitsi jos olet huora ja asiakaita on paljon.(puhtaus syistä)

    • fgerryjhv

      "Intimiteettialue on näin laajempi, et kun alkaa karvaa tulla vastaan, ni tiedetään varsin hyvin että missä silloin ollaan ja mitä mahdollisesti tuleman pitää, eli kuin kiitorata konsanaan."

      Ootsä sokee? Tai sit sun pitää hommata kauniimpia naisia ettei tartte pimeessä harrastaa sitä kauneinta.

    • pari-46

      Ehdottomasti posliini......

      ainakin jos seksiä harrastaa :)

      Me olemme olleet posliineja jo vuosia, kuin myös tuttavapariskunnatkin.
      (ainakin ne joiden kanssa seksiä yhdessä harrastamme)

      • putaan poika,

        posliini ehdottomasti.
        kunnon polsliini on aina hyvä.


    • frangröbbä

      KIITORATA ehdottomasti

    • huorille=naisille

      Itse ajan mailani myös kokonaan paljaaksi ja hyvin se on huorille maistunut.

    • Nico_

      Puhtaasti kiihottavuusnäkökulmasta katsoen täysi posliini on kuin 1000000 volttia suoraan penismittariin!Itse koohotus hyvästä, sileästä poslarista valtavasti. Sen nuoleminen on myös kaikkein ihaninta, Samoin ei synny mitään karvojen keskenään hieroutumista, joten akti itsekin on smooooth...
      Esteetikkona kyllä tykkään kauniista leikkauksistakin. Niissä voi parhaimmillaan esitellä omaa tyylitajuaan

    • ei tuheroille

      Siisti pieni kolmio = Nam!

    • huoh, miehet

      VOi jumalauta, on elämässä ehkä tärkeämpiä asioita kun alapään karvoitus.. Nyt kun on tullut otettua puheeksi (taas) onhan se miesten helppo arvostella ! Ei sitä sheivailua hirveesti miespuoliset ihmiset harrasta, niin hyvä on naiselta vaatia koko sheivausta (plus siitä seuraavaa sänkeä, punoitusta ja mahdollista kutinaa) ! ..

    • marica.f

      tärkeintä on oma mieli. itse haluan miehenä olla posliini, mutta naisella voi olla vaikka viidakko, jos hän haluaa.

    • marica.f

      ja huom olen tyttö-poika joka tykkää tytöistä

      • q

        ehdottomasti täysin posliini


    • tt

      Naisystävälläni 45-v on ollut koko sen ajan, mitä olen häntä nainut, ollut täysin posliini pillu. Äskettäin, kun olimme hänen luonaan saunomassa, tuli hänen 22-v tyttärensa myös muitta mutkitta kanssamme saunaan ja hänellä oli hieno kiitorata pillunsa yläpuolella. Tämä ei ollut eka kerta, kun tämä tytär tuli saunomaan kanssamme, mutta aivan eka kerta, kun näin hänellä kiitoradan! Ja molempia, sekä äitiä että tytärtä, katselin ja katselen aivan mielikseni. Joten repikääpä sitten tästä.
      Kullini olen ajellut posliiniksi koko sen ajan, kun olen tämän 45-n:n kanssa seurustellut ja rakastellut.

    • posdliiaida

      Täysi posliini!

    • Mies 28weee

      Ehdottomasti kiitorata! Ja mielellään leveä semmoinen.
      Posliini on niiiiiin nähty ja tylsä. Hyi yäk.

      • ooooops

        Jussina sattui miniäkokelaan tupsu vilahtamaan mökillä, ja se oli kyllä aika nätti. Olin aina kuvitellut hänen olevan poslari, koska selaisiahan teinit nykyisin ovat, ja koska hänen biksunsa painautuvat märkinä vakoon. Yllätyin kun haarustassa vilkkui pieni tumma tupsu, rusketusrajojen erottamassa valkeassa kolmiossa.


    • tavaran pitää olla

      tavaran näköinen eikä mikään kynittybroileri.

    • uddedudeholm

      Kiitorata. Näkee naisen luonnollisen karvoituksen.

    • esfsef

      Täysin posliini, koska vähätkään karvat eivät ole kivoja suuseksissä.

    • pilluhan on

      panemista varten eikä mikään äitintissi jota imeälutkutetaan

    • g

      posliinipillua on ihana nuolla hyväillä jaonkaunis

    • posliinifani ;P

      POSLIINII !!

    • Jupi1976

      Kannabiksen lehden muotoon ajeltu häpykarvoitus on niin kiihottava. Saan jo orgasmin siitä, kun näen katson vaimoni "lehteä".

      • p

        ehdottomasti täysin posliini se vaan on niin kaunis ja tuntuu seksissä ihanalta ja on hauska nuolla kun ei tarvitse karvoista välittää


    • jooo näi o

      KIIIIITO KIITO RATA. on aidompi ja pitäähä edes muistit alkuperäsestä olla väri jne. voi naamaa hangata siihe. posliini epäaito. jotenki hassu.

    • p

      edhottomasti posliinipillu minkään muunlainen ei tule kysymykseenkään

    • Posliinin Keräilijä

      Ehdottomasti täysin posliini. Se on niin esteettinen näky, ja mikään ei voita sitä tunnetta kun koskettaa naisen paljasta ja liukkaus leviää ihanasti pitkin sileää ihoa.. Se on NIIN kiihottavaa!

    • twowaystwo

      posliinista tulee fiilis että panisi jotain pikkutyttöä, sen takia varmaan moni kundi siitä pitääkin kun on jäänyt lapsuuden yhteisaunoista jotain käsittelemättömiä fantasioita.
      Mielummin siistitty kiitorata tai kolmio.Hitto vaikka hymynaama mutta ei mitään koko poslaria.Kunhan sen verran siistii että ei tule karvoja suuhun tai nenään kun nuolee.

    • ko kemusta

      kauniisti muotoiltu sydän kliton päällä on POP

    • -Posliini-

      Posliini, posliini ja posliini. En ole oikein koskaan nähnyt mitään järkeä tossa kiitoradassa. Kokonaan tai ei ollenkaan. Mut siis posliini !

    • nääin on ihmiset

      ajan ite melkee posliiniks mut vähä karvoi on ettei oo mikää pikku tytön p_illu =D

    • sekä

      että

    • - uomo - >

      Kaikki sileeksi nautiskelumansikalle saakka, nautinnollista ja pitkää suuseksinautiskelua ajatellen, paitsi kummulle lyhyeksi leikattu ja viimistelty seksikäs naisekas pienehkö karvamatto, vaikkapa muotoiltu, mutta ei metrotiketin pieni. Karvatkin ovat esteettisiä ja kiihottavia hodettiuna ... nam. Puhtaus ja hygienia on nautinnollista.

      Kiihottavaa ja upeaa kun haluamansa naisen tuoksu, kosteus ja liukkaus leviää, sileä iho mirrissä, koko ihanuus esteettä nautittavana, ihanat pepunkuut ja reisien yläosan "kainalot" suudeltavina ja nuoltavina ilman karvoja... nam ... vaikkapa 69 kyljittäin kaikessa rauhassa ... milloin mitenkin ;-)

    • Ehd kiitorata

      Mieheni pitkään vihjaili josko kasvattaisin kiitoradan, ollessani alkuaikojamme täysin poslarina (luullen että hänelle se oli mieluisin, lähinnä suuseksin takia). Olin oikeestaan helpottunut kun hän sanoi että olis kiva jos vähän kasvattaisin karvoja. Nyt hän käy vielä enemmän kuumana minuun, jos edes mahdollista :) älkää siis naiset luulko että kaikki miehet kiihottuvat eniten poslarista niinkun itse tein. IMO siistitty pieni karvoitus naisellisin&seksikkäin!

    • oinas_m63

      Kiitorata ehdottomasti ! Tykkään että on karvoitusta mut en mistään kauheesta pöheiköstä. siistiksi ajeltu paras.

    • zxczxczxczxc

      Tietysti kiitorata. Pitäähän satiaisilla olla koti myös alempana, sillä kulmakarvoihin ei sovi kovin iso yhdyskunta.

    • berttamartta

      Näistä vastauksista saa käsityksen, että suurin osa on posliineja ja loput kiitoradalla, ehkä muutama ihan luomu.

      Uimahalleissa ja yleisissä saunoissa posliineja näkee tosi harvoin, vähän siistittyjä enemmän.

      Täällä tilastot vääristyy ;)) ei ole kaikkea uskominen.

    • mlukku

      ..ilman muuta..kiitorata...
      ..minusta parasta juuri se kun saa siemenet päästää siihen klisun yläpuolelle karvikkoon...ja sitten sitä tarskalla hiukan vaahdottaa...
      ..sehän on selvää ettei naista silloin heti saa päästää pesulle...

    • 475

      ehottaomasti täysi posliini, on mukavempi nuolla

    • Naikkonen

      Posliini kuuluu pikkutytöille, joille karvat ei ole kasvaneet. Karvoitus kertoo aikuisesta naisesta, jolla kaikki kohdallaan !

      • ei-femari

        Ja joka on feministi.


    • näin

      posliini kuuluu huorille,jotka joutuu tekemäänb työtä joka ei sovi kaikille!näin on! heiltä se muoti on tullutkin

    • sah

      Ei.Nainen silosena ihana..nuolla..ja itekki aina niin.Naiset tykkää.

    • ohjaa suoraan sinne

      ...ilman muuta...kiitorata......ainakin jos nainen on yli 20v.

      • JouluineN

        Entäpä jos on 40


    • ohjaa suoraan sinne

      ..jos 40 niin silloin se kiitorata vasta herkku onkin.......siinä riittää pelkkä rullaus...ei mitään tarvetta nousta ihon pinnalta....sitä pitkin...ja sitten jarrutus....ja antaa pöyrän painua....

    • p

      jos 40 niin ehdottomasti posliinipillu

    • neboy

      pieni viiva mikä ei ulotu ihan klitorikseen vaan siinä pieni väli joten on ;) hyvä. se on seksikästä.

    • totuus

      joo sellainen kolmio sopii ,ei juuri lyhenetty tai rajoilta siistitty vähän,antaa huorien pitää posliininsa!

      • shavedgirlie

        Höh, et varmaan ole koskaan saanut posliinia, katkeraa panettelua.
        Itse 20v ja ollut pari vuotta posliini eikä yksikään mies ole moittinut.


    • Kyllähän se täysin sheivattu näyttää kauniilta ja kiihottavalta. Mutta myös siististi ajeltu ja rajattu, lyhyt tupsu on kaunis.

    • creamy

      Posliini, ehdottomasti. Ei tule karvoja suuhun jos sinne pusuttelee! Ja sitäpaitsi se on kaunis. Luomu on epäseksikästä, varsinkin jos pulisongit yltää polviin asti!

    • Anonyymi

      Kyllä musta tiheä kiitorata on tosi kiihottava ja seksikäs ajatuskin jo alkaa panettaan .

    • Anonyymi

      Kiitorata

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ehdottomasti kiitorata.

    • Anonyymi

      Onhan se kiitorata niin söpö.

    • Anonyymi

      Sänkipillu raapii vittumaisesti!

    • Anonyymi

      Uu­­­s­­i s­ek­­si­tea­tteri ava­­utu­­­u Suome­­­en! Kutsu­­mme kai­kk­­i. Il­mo­it­tautum­­­ine­­n ryhmäämm­­­e tä­äll­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B6d3B8

    • Anonyymi

      Ehdottomasti Posliini!

    • Anonyymi

      Posliini. Onpa seksikästä kun vilautat jollekulle. Se tunne jo kun saat sillä miehen ( tai naisen ) mielikuvituksen hyrräämään ♡ N45

    • Anonyymi

      Ilman muuta posliini,eihän pihviäkään syödä karvoineen

    • Posliini ehdoton.

    • Ilman muuta posliini!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuvaan paljon vaimoani, niin silloin on aina posliini.

    • Anonyymi

      Kiitorata on minun mieleen.

    • Vertailukohde löytyy miehen parranajosta. Pulisongit, pujoparta, viikset ja villit muotoillut ovat iljettäviä. Naisen vittu on kauneimmillaan, kun kaikki näkyy.

    • Anonyymi

      U­u­s­i s­ek­­sitea­­­tteri ava­­­utu­u Su­­­ome­en! Ku­tsu­­mme kai­­­kk­i­­­. Il­­­mo­it­­­tau­­tum­ine­­n ry­­hmä­­ämme tä­äl­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/V8s8I4

    • Anonyymi

      Paljon seksiä ja erotiikkaa niin ehdottomasti posliini.

    • Anonyymi

      He­i! Ku­­­tsum­me sinu­t kä­­­ym­­­ään u­­ude­­ss­­­a cha­­tis­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I7k2S2

    • Anonyymi

      Karvakolmio sanon minä. Naisella pitää olla hyvä itsetunto. Osaa kantaa itsensä ja uskaltaa olla nainen.

    • Minun mielestäni kiitorata on miellyttävämpi, mutta naisen pillu on aina kaunis. Karvoitus tai ei on naisen oma päätös

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Posliini

    • Anonyymi

      Kunnon pöheikkö on paras.

    • Anonyymi

      Posliini tietysti.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe